Stadscafé Blij

Grote Markt 13A 8011 LW Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafé Blij

Stadscafé Blij in Zwolle is open! Een restaurant met een warm en eigentijds interieur dat zorgt voor een sfeer die ongekend is in Zwolle. Bij deze multifunctionele horecagelegenheid ga ja langs als je zin hebt in een warm en heerlijk geurend croissantje dat net uit de oven komt. Absoluut genieten wanneer je hier je tanden in zet en er ook een verse jus en ochtendkrant op je liggen te wachten!

Ook als je zin hebt in een gezonde maaltijdsalade of gewoon een lekker broodje tijdens de lunch, of voor een goed diner, kun je terecht. De chefs van Stadscafé Blij koken met passie en ze koken graag voor jou.

Door de verschillende ruimtes in het gigantische pand is Stadscafé Blij ook de perfecte locatie voor een bruiloft, borrel of bedrijfsfeest. Maar het belangrijkste is dat je je thuis voelt bij Stadscafé Blij op de mooiste plek in de Zwolse binnenstad.

Meer informatie over restaurant Stadscafé Blij

Maandag t/m donderdag vanaf 9:00 tot 0:00
Vrijdag en zaterdag vanaf 09:00 tot 02:00
Zondag vanaf 09:00 tot 0:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Blij

Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Te kleine tafel. Te dicht op andere gasten; geen privacy.
Wijnand A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was reuze gezellig en lekker, aanrader
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met goede bediening. Top avond!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hadden om 6 uur gereserveerd voor 5 personen.
Dit werden er door omstandigheden 4.
We waren ongeveer een half uur eerder.
We konden wel aan onze tafel zitten, maar voor het bedienend personeel leken wij onzichtbaar tot 6 uur.
De verdere bediening verliep prima, op het ontbreken van lepels om de pasta te eten na.
De aandacht trekken van het bedienend personeel om af te rekenen was ook een uitdaging.
Goed gezelschap, een leuke sfeer en fijne muziek maakten het voor ons een geslaagde avond!
Isabel K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten. Het is een levendige zaak. De bediening was attent. De porties zijn ruimschoots voldoende.
Echt genoten.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Ondanks reservering voor 3 personen hadden alleen een heel klein tafeltje waar nauwelijks 2 personen aan konden zitten.
Na enig aandringen konden we een ander tafeltje krijgen
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
We hebben weer goed gegeten. Ook de wijn was lekker. Wij werden geholpen door een hele leuke vrolijke jongen. Hij deed echt zijn best voor ons. Leuk!
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ik vond het niet schoon , eten was niet warm en niet gaar en het duurde allemaal erg lang....
Niet v jullie gewend want dat was een jaar geleden zeker niet ,
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekkere lunch gehad!
N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Gisteren uit eten geweest met een stel collega's. Het eten was lekker, maar de service viel ons een beetje tegen. Bij de eerste ronde drankjes bestellen werd een wijnglas vergeten en hebben we extra moeten vragen om een glas water die ook niet gebracht werd. We hebben om de menukaart gevraagd maar deze kwam niet. Uiteindelijk kozen we voor het verrassingsmenu. Toen de eerste gerechten op tafel werden gezet kregen we geen uitleg. Uiteindelijk wel gekregen van de serveerster toen we hierom vroegen en bij de tweede ronde werd het uitgelegd, prima! Bij het uithalen van de hoofdgerechten werden meerdere dingen op tafel vergeten mee te nemen (o.a. een van de borden). Er viel een stuk kip op de grond en deze werd opgepakt, maar vervolgens de vieze plek die het achterliet op de grond niet schoongemaakt. Zo nog meer voorbeelden te noemen. Al met al; lekker eten en gezellige sfeer, maar de service verdient wat aandachtspunten.
Madée E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
misschien een tip: wat grotere tafels om te eten aanschaffen, wij konden niet met gemak ons eten op eten omdat we niet zo heel veel ruimte hadden.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Echt super gegeten. De wijn was ook heerlijk. Bediening was erg attent. We hebben een hele fijne avond gehad. We komen zeker terug
Ista .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Super gezellig en levendig restaurant. We hebben een proeverij gehad. Was echt heel erg leuk, maar vooral heel erg lekker!
Leuk personeel!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Erg prettig met collega's gegeten. De kaasfondue en het chocoladedessert zijn een echte aanrader; lekkere broodjes, goede kaas en een heerlijke witte chocolademousse!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Afgelopen donderdag bij Blij gegeten, het was werkelijk geweldig. Eten geweldig lekker, bediening aardig en attent. Kortom, een echte aanrader!
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We komen er aan en vragen of de tafel schoongemaakt kan worden. Je ziet duidelijk plak spul en eten op de kaarten en dat wordt niet goed schoongemaakt. Uiteindelijk zitten we alsnog aan een vieze tafel met vieze menukaarten.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Dit is een leuke en gezellige locatie, maar het eten was matig.
Mijn partner had een Texasburger medium rare besteld, maar die was daarvoor wel heel erg rare.
Ik had de Tok Tok (saté van gemarineerde kippedijtjes) besteld.
De marinade heb ik niet kunnen ontdekken en de frietjes waren erg droog.
angelique L.
heeeel blij.
lekker eten
fijne bediening
gastvrij
mooie ruimtes voor feesten en partijen
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige tent prima voor een borrel of lunch, lekker eten en goede prijs. Niet bijzonder maar wel gewoon goed. Ondanks drukte vrij snelle bediening.
Wietske F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Super vriendelijk personeel, mijn vader en ik werden heel enthousiast ontvangen!
Lekkere (en vooral veel) brood met aioli en tapenade vooraf. Als hoofdgerecht een lekkere vis van de dag, duurde echter wel een beetje lang voordat deze kwam.