Over het restaurant Stadscafé Barbaar

Barbaar is de ontmoetingsplek voor creatief en ondernemend Delft, ofwel de rebellen van innovatie. Het ruwe, minimalistische en natuurlijke decor stimuleert. Van ontbijt en lunch tot borrel en diner, je kunt de hele dag bij de Barbaar terecht om te smullen van het lekkers op de kaart. Start je dag rustig met een kop koffie en een warm ontbijtje op ons terras aan het historische Sint Agathaplein of drink een gin-tonic in het zonnetje aan de voorzijde van ons café. Tweewekelijks bedenkt de keuken vier weekspecials, waarbij de Barbaar seizoensburger - die inmiddels een legendarische status heeft verworven - vaste prik is. Daarnaast kun je kiezen uit verschillende voor- en nagerechten. Ook heeft Barbaar een divers aanbod van borrelplankjes met huisgemaakte smeersels.

Meer informatie over restaurant Stadscafé Barbaar

Station Delft op loopafstand

Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag t/m Vrijdag 09:00 - 00:00
Zaterdag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Barbaar

S1978 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Een half uur wachten om de aandacht te vangen van ongeïnteresseerd personeel vind ik op zijn zachtst gezegd niet sjiek. Wel moet absoluut gezegd, er werken ook een paar supermeiden in de bediening, verschilt heel erg per dag. Lunch is oké, prijs kwaliteit echter niet in verhouding. Terras is erg mooi, echter stoelen zowel binnen als buiten niet geschikt voor minder valide personen.
Armand V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Geweldige burger, heerlijke gin tonic, goede bediening, fijn terras en heerlijk weer
Sierk C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We hadden weliswaar op het laatste moment gereserveerd (voor 20 uur), maar bij aankomst werd ons gemeld dat de keuken al dicht was. Had niet de indruk dat ze erg geïnteresseerd waren. Kortom, doen we niet meer. Helaas, de plek is immers wel aantrekkelijk
Jan Karel D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
1 klein minpuntje was de haar in een van de gerechten die niet van ons was. Ze gaven aan het jammer te vinden (maar deden vervolgens niets met de prijs of boden iets aan).
Ondanks dat zou ik er zo weer gaan eten.
Isa B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Al vaker bij Barbaar gegeten. De carpaccio was weer net zo lekker als de vorige keren. Als hoofdgerecht de lamsrump genomen. Deze was heerlijk klaargemaakt. Als toetje mochten we een een experimentje van de kok proberen: witte chocolademousse. De crunch die erdoorheen zat was zelfs nog warm. Genieten!
Yasha L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Komen hier (bijna) elk weekend! Broodje met zalm is onze favoriet. Er liggen spelletjes op tafel en de koffie is heerlijk!
Vicky R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Erg luidruchtig, daardoor konden we elkaar moeilijk verstaan.
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekkere wijn, leuk personeel en met name de hoofdgerechten waren erg lekker! Jammer dat de akoestiek zo slecht is. Zeker voor herhaling vatbaar!
Isa B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede kok. Heerlijk eten.
Djenny P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker gegeten. Leuke casual sfeer. Bediening attent maar wel iets traag. We kwamen vrij laat eten en konden zodoende niks meer van de dessertkaart krijgen toen de tijd daar was omdat de keuken tussentijds dicht was gegaan. Hierover waren we niet geïnformeerd.
Al met al toch een erg leuke avond gehad.
Corien P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten, in een ongedwongen sfeer.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Eten verrassend goed, met name het voorgerecht. Sfeer top. Ruimte super maar wel wat frisjes door de deur naar buiten vlak achter ons. Weinig geluidsdempende materialen. Waardoor rumoerig.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima en gezellig gegeten, drankjes gaan soms wat langzaam.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Echt erg lekker gegeten op een mooie locatie met een vriendelijke bediening. Alles was super vers en goed bereidt! Op het moment van dineren was er wel gelijktijdig een besloten feest gepland en gehouden wat wel een beetje vreemd was.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
hherlijk gegeten,mooie locatie
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
we hebben een leuke avond gehad.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel eenvoudig restaurant. Heeft meer iets van een eetcafé. Wel prima gegeten.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 10 personen. Eten was zeer lekker, alleen werden soms wat drankjes vergeten te brengen. Maar verder een heerlijk diner gehad!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk lamsburger gegeten
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten tegen billijke prijs in erg leuke, drukke, hippe tent: de Barbaar. Relaxte sfeer en bediening.