Stadscafé Artisante

Diepswal 1 9101 LA Dokkum Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafé Artisante

In dit stadscafé midden in Dokkum is het lekker licht en luchtig. Lekker ruim ingericht en met frisse en heldere kleuren. Een ideale plek voor een kop koffie of een biertje maar ook een restaurant met fantastische gerechten op het menu. Die kop koffie kun je nog lekkerder maken met huisgemaakt gebak: te lekker om niet te proberen! Bijna alles op de kaart wordt gemaakt van lokale producten en kruiden uit eigen tuin. Alles is hierdoor, authentiek, puur en vers.

Meer informatie over restaurant Stadscafé Artisante

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Artisante

Tryntsje S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
het is ons heel goed bevallen
P.b. V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
met vrienden voortreffelijk gegeten
helaas door een life optreden was er niet meer fatsoenlijk met elkaar te praten
hebben daardoor de rest van onze avond op een andere locatie voortgezet.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
De saltimbocca die ik bestelde leek echt niet op het betreffende gerecht: ik kreeg een enorme homp rood vlees en er zat 1 minuscuul klein salieblaadje bij. De op het bord bijgeleverde groenten waren lekker (snijbiet) maar zowel de sla van de vitello tonato die we als voorgerecht bestelden als de sla die bijgeleverd werd was niet goed gewassen en knarste dus tussen onze tanden. Bediening was OK maar liep ook niet over van enthousiasme. Op mijn opmerking over de sla werd ietwat verveeld gereageerd met "Oh wat vervelend ik zal het doorgeven".
Nieske S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Voorgerecht en nagerecht waren heerlijk. Het hoofdgerecht( rib eye) was redelijk en de bijgerechten ( friet, blokjes gebakken aardappel en sla) waren gewoontjes. Tussen voor- en hoofdgerecht moesten we erg lang wachten. De bediening was heel goed, en fijn dat binnen alvast een plekje werd gereserveerd zodat we na het voorgerecht i.vm. Kouder worden naar binnen konden.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De voorgerechten (zalm en burrata) waren heerlijk. De hoofdgerechten lekker, maar de lamsbout was niet zo mals en goed gekruid, en de hamburger was niet van gehakt maar ruw gehakt vlees. Ik vond de smaak en textuur niet zo lekker van het vlees. Het nagerecht was wel weer heel lekker, iets met framboos enmet crème van citroen. Mijn man had het kaasplankje, maar bediening kon niets vertellen over wat erop lag of de volgorde. Het waren ook te grote porties, maar wel heel lekker! Leuke streekproducten ook. Bij een glaasje port was de droesem uitgeschonken. Personeel was vriendelijk genoeg, maar nog niet voldoende getraind in kleine dingetjes die belangrijk zijn bij horeca en etiquette.
Magda R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het was gezellig.
Kornelis B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lkkr ieten. Best genoch
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De kwartel heeft de paasdagen niet overleefd.,maar smaakte heerlijk.
Weer heerlijk gegeten.
Een aanrader
Aafke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Jammer dat we niet bij het raam mochten zitten. Voortaan dit er bij zeggen bij reservering.
Haeije M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hele leuke bediening in een goede ambiance. Het eten was op zich goed maar niet uitzonderlijk zeg maar niveau "goed eetcafé". Waarbij de prijs "randstedelijk" was.
Emily J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
We hebben hier geluncht met een groep van tien man. De bediening kwam na het eerste drankje niet meer langs en er moest gevraagd worden of ze nog een bestelling op wouden nemen. Het eten was niet bijzonder.
Kor V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het was heerlijk!
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellige ambiance, super inrichting en leuk uitzicht. Ook is er gedacht aan gezinnen met kinderen. Helaas was de bediening minimaal, maatwerk was niet mogelijk en persoonlijke aandacht was nul. Prijs/kwaliteit verhouding was zoek. Het eten was lekker maar te weinig voor wat je betaalde.
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Leuke,vriendelijke bediening.
Gewoon goed
Dienke F.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prachtige locatie en mooie ambiance. Sfeervol pand van binnen en buiten. Kaart redelijk simpel en doorsnee. Wisselen wel elke twee maanden van kaart. Salade was lekker maar veel te duur naar verhouding. Personeel heeft nog nooit gehoord van maatwerk. Zo wilden wij graag de gerechten delen dus vroegen of dit zo geserveerd kon worden. Dit kon echter niet. Ook van halve glazen wijn hadden ze nog nooit gehoord. Na overleg was een half glas wijn wel mogelijk. Echter, voor de prijs van een heel glas. Bij het verlaten van het pand werden we niet begroet.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima eten. Goed stuk vlees
Geertruida V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zit er erg gezellig . Komen zeker nog eens terug .
Wisyba .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kan niet beter. Heerlijk, betaalbaar eten, vriendelijk personeel. Sfeervol ingericht........................................
Hedwig D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hadden het weekmenu. Het voorgerecht was aspic met groenten en wat vlees, was redelijk. Kwestie van smaak. Hoofdgerecht was lekker. Nagerecht ook weer kwestie van smaak. Persoonlijk was ik er niet kapot van. Heb er wel eens lekkerder gegeten, maar ik kom wel terug. Is een gezellig restaurant met leuke aardige bediening.
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Entourage sfeervol. Bediening heel vriendelijk.