Stadscafe Artisante

Diepswal 1 9101 LA Dokkum Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafe Artisante

In dit stadscafé midden in Dokkum is het lekker licht en luchtig. Lekker ruim ingericht en met frisse en heldere kleuren. Een ideale plek voor een kop koffie of een biertje maar ook een restaurant met fantastische gerechten op het menu. Die kop koffie kun je nog lekkerder maken met huisgemaakt gebak: te lekker om niet te proberen! Bijna alles op de kaart wordt gemaakt van lokale producten en kruiden uit eigen tuin. Alles is hierdoor, authentiek, puur en vers.

Meer informatie over restaurant Stadscafe Artisante

Zondag en maandag 12.00 - 00.00 uur
Dinsdag t/m donderdag 10.00 - 00.00 uur
Vrijdag en zaterdag 10.00 - 02.00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Stadscafe Artisante

Vera M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellige ambiance, super inrichting en leuk uitzicht. Ook is er gedacht aan gezinnen met kinderen. Helaas was de bediening minimaal, maatwerk was niet mogelijk en persoonlijke aandacht was nul. Prijs/kwaliteit verhouding was zoek. Het eten was lekker maar te weinig voor wat je betaalde.
Cor en Wil P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Leuke,vriendelijke bediening.
Gewoon goed
Dienke F.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prachtige locatie en mooie ambiance. Sfeervol pand van binnen en buiten. Kaart redelijk simpel en doorsnee. Wisselen wel elke twee maanden van kaart. Salade was lekker maar veel te duur naar verhouding. Personeel heeft nog nooit gehoord van maatwerk. Zo wilden wij graag de gerechten delen dus vroegen of dit zo geserveerd kon worden. Dit kon echter niet. Ook van halve glazen wijn hadden ze nog nooit gehoord. Na overleg was een half glas wijn wel mogelijk. Echter, voor de prijs van een heel glas. Bij het verlaten van het pand werden we niet begroet.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima eten. Goed stuk vlees
Geertruida V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zit er erg gezellig . Komen zeker nog eens terug .
Wisyba .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Kan niet beter. Heerlijk, betaalbaar eten, vriendelijk personeel. Sfeervol ingericht........................................
Hedwig D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hadden het weekmenu. Het voorgerecht was aspic met groenten en wat vlees, was redelijk. Kwestie van smaak. Hoofdgerecht was lekker. Nagerecht ook weer kwestie van smaak. Persoonlijk was ik er niet kapot van. Heb er wel eens lekkerder gegeten, maar ik kom wel terug. Is een gezellig restaurant met leuke aardige bediening.
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Entourage sfeervol. Bediening heel vriendelijk.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
2e kerstdag heerlijk gegeten. Voor de kleine meid werd zonder problemen een eigen menu samengesteld. Top
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellige stek
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten was niet van een uitstekende kwaliteit. Als de service goed was geweest, had dit een hoop goed gemaakt, maar er werd nauwelijks met ons gesproken of geluisterd naar onze wensen helaas.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg naar ons zin gehad, maar gezelschap van 12 mensen naast ons, was behoorlijk luidruchtig.
Niet verstandig zo'n grote groep op de toch wat krappe "opkamer" neer te zetten.
Julian B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Echt een dikke pluim hoe wij zijn geholpen, Heerlijk gegeten en dronken.
We komen uit helaas uit het verre Zeeland , Maar we komen zeker nog een keer terug!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vriendelijke bediening, bijzondere gerechten.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer gezellige lokatie en heerlijk gegeten. Lekker relaxed.
Noma R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Eindelijk eens verrassende gerechten en alles te combineren: voor, hoofd, bijgerechten. Gastheren en dames met humor en kennis.
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Erg gezellig en sfeervol restaurant. De bediening was erg vriendelijk en fijn dat er gewoon Fries gesproken wordt tegen je. Kortom we hebben heerlijk geluncht en de smoothie was ook heerlijk met vers fruit.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heel leuk restaurant en prettig dat de bediening Frysk kan spreken. We vonden onze gerechten erg lekker, vooral de zalm met sesamzaadjes, maar we hadden het fijn gevonden als er als bijgerecht ook warme groente werd geserveerd.
S V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Voorgerecht van geitenkaas in filodeeg was zeer aangenaam. Hoofdgerecht kort gegrilde zalm viel echter tegen. De saffraanrisotto en bearnaise waren smakeloos en erg zuur. Sfeer en bediening erg plezierig.
R_en_T .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vooral de pasta met kip, pompoen en puntpaprika was geweldig. Leuke bediening, goede sfeer en mooi decor. Jammer dat we zover weg wonen, anders zouden we hier echt vaker eten.