StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Noordstraat 36 5038 EJ Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Royale villa in Tilburg!

Als je je altijd al een royalty hebt willen voelen moet je zeker langs StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden gaan. In de groene oase van Tilburg kun je perfect genieten van de meest vriendelijke bediening en de omgeving waar je je in treft. Ook met de prachtige schouw, het rijkelijk gedecoreerde plafond en de grote kroonluchter voel je luxe alom. Ontmoet ook de speciale bediening die in deze villa een plekje krijgt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Nabij gelegen Tilburg Centraal Station

Dinsdag 10:00 - 16:00u
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Sharon A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een high tea gehad met 13 personen voor een babyshower van mijn nicht. We mochten zelf ruim van te voren de ruimte (de Herenkamer) aankleden, erg mooie ruimte! Personeel was heel flexibel en belde voor de naderende datum nog op om te vragen of het aantal mensen nog klopte (ivm afzeggingen) en of we wisten wat het zou worden. In de hapjes hadden ze daarna roze accenten omdat het een meisje zou worden. Hele fijne middag gehad, warm ontvangst en fijn personeel. De high tea zelf was ook genieten, speciale kruidenthee en lekkere royale hapjes.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Mooie lokatie en prima eten. Jammer dat we de enige gasten waren.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het was een heerlijke avond, in een huiselijke sfeer, met een vriendelijke bediening, wij hebben genoten!
Ine O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hadden het goed en t was prima verzorgd.
OFtdmdkdbwljsgskdkdhslalabzkxlsjsvakafzmduegsnzlhzvskcbznapq(enckalqp’nzvx ,xnNdhwidgxnxoeg
A.b.i. D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Was hier voor de 3e keer en het is steeds weer een fijne ervaring!
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie locatie! Een klein min puntje is de achtergrond muziek die zou wat meer aangepast mogen zijn aan deze mooie locatie. Verder alles uitstekend en wij komen graag terug!!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima etentje, meer kan ik niet zeggen. Aardige bediening, kleine beperkingen, maar het geeft ook z,n charme.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geweldig zoals de leerlingen hier bezig zijn. Petje af en ik wens hen met mijn dochter veel succes om hun studie met goede cijfers te halen.
C V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heb gebruik gemaakt van de AH actie. Ik was er samen met mijn zus, beiden hadden we het visgerecht als hoofdgerecht. Dat had wat ons betreft wat meer smaak mogen hebben, was vrij naturel. Je kunt er natuurlijk wel zelf peper en zout op strooien. Restaurant is gemoedelijk.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
28 jaren gelden hebben we ons trouwfeest hier gevierd en daarom waren we ook erg benieuwd of de gastvrijheid en hartelijkheid vergelijkbaar zouden zijn en dat heeft onze verwachten meer dan overtroffen. Gemoedelijke sfeer, prijs/kwaliteit eten prima, leuke bediening en mooie locatie. Al met al zeker een aanrader.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prachtig pand wat stijlvol is ingericht. De bediening is aardig en informeel. Het eten is prima en mooi opgemaakt op de borden. Langer parkeren is lastig. Je moet echt naar een parkeergarage toe.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij de Vierjaargetijden. Sinds de AH restaurant actie gaan we samen met de naaste buren hier eten. De ontvangst was hartelijk en vrolijk. Het meisje dat ons bediende liep de hele avond met “een big smile” rond. Ze had overduidelijk plezier in haar werk. Voor ons als gasten is dat erg aangenaam.
Ook het eten was weer overheerlijk. We hadden als hoofdgerecht zeebaars, schouder haas en lasagne gekozen.
De lasagne was verrassend lekker met ricotta, cavolo nero Mmmmm. Als nagerecht het kaasplankje en allerlei lekkernijen. We hebben weer heerlijk genoten. Over 2 weken gaan we weer!
Fons A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Restaurant was rustig .
Achter was een feest dat stopte tijdens ons etentje waardoor wij achteraf de zaak konden bezichtigen.
Personeel was erg vriedelijk
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
na de zo veelste keer denk ik die verdienen zeker twee sterren dus dit gaan we meer doen een hele bij zondere locatie en het is goed dat er jongens en meisjes opgleid worden echt het is gewoon heel gezellig
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
geweldige avond gehad, heerlijk om te eten in een huiselijke sfeer, het eten was heel goed en de bediening ook,aardige mensen, we komen zeker terug, groetjes van Ineke
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ik was er voor de lunch, gekozen voor de lunch etagere. Het was ruim voldoende en met de AH voucher klopt de prijs. Maar om hier nu € 12,50 per persoon voor te betalen is te veel. We vroegen brood bij, geen probleem. Maar wat we kregen was oud en droog brood. Let hier op !! Ook werd er nog een wijntje besteld, waren ze even vergeten. En zo druk was het niet. Ik ga vaker bij Prins Heerlijk eten, waar het stukken beter verzorgd is. Daar kan de Villa nog veel van leren.
Al met al niet voor herhaling vatbaar !
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, de gerechten waren mooi opgemaakt en waren lekker. Jammer dat de eetruimte niet zo gezellig ingericht is.
Regina O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goede, verzorgde bediening.
Sfeer is goed. Voldoende aandacht voor de klant.
Eten is smakelijk en goed.
Het is altijd heel plezierig om er te zijn.
Lize V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuke gelegenheid met zeer vriendelijke bediening. De porties waren groot. De kalfsentrecote was voorzien van een enorme pees zodat het vlees te taai was. Bij mijn metgezel was daar geen sprake van dus had ik pech. De salade te zoet, ofwel door suiker ofwel door toevoeging van honing. Voor de rest heb ik heerlijk gegeten.
A V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Met name bij het zalm voorgerecht was de chip van de zalmhuid een aangename lekkere verassing.
Wat tegenviel waren de zeer kleine bierglazen 20 CC ?? en het feit dat er alleen tapbier van Hertog Jan te krijgen was. Ik had verwacht dat er ook wel andere tapbieren werden geschonken.
Al met al prima lekker gegeten voor half geld met de AH-bon.
Om zo te gaan dineren vind ik het wat te duur: € 32,50.
Gerda E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het visgerecht was niet erg lekker, de ander gerechten waren beter. Nagerechten waren uitstekend! De bediening was prima, vriendelijk en gastvrij. Van de andere gasten heb je totaal geen overlast.
Prachtige ambiance zeer rustgevend om gezamenlijk te eten.