StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Noordstraat 36 5038 EJ Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Royale villa in Tilburg!

Als je je altijd al een royalty hebt willen voelen moet je zeker langs StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden gaan. In de groene oase van Tilburg kun je perfect genieten van de meest vriendelijke bediening en de omgeving waar je je in treft. Ook met de prachtige schouw, het rijkelijk gedecoreerde plafond en de grote kroonluchter voel je luxe alom. Ontmoet ook de speciale bediening die in deze villa een plekje krijgt.

Meer informatie over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Dinsdag 10:00 - 16:00u
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

i.akkermans .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Geweldig.......Fijne bediening rustig ,vriendelijk en attent.
Het eten was heerlijk lekker op warme borden zodat je eten niet te snel koud wordt.
nagerecht was verrassend.
Wij komen zeker nog eens terug.
E.v.R. en I.A.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk geluncht, gerechten mooi opgediend.
Personeel was erg vriendelijk. De locatie ligt mooi, leuk terras.
Komen graag terug.
f.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We werden hartelijk ontvangen. Jassen werden weggehangen en we kregen een tafel toegewezen. Daarna gevraagd of we iets wilden drinken.
idje .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de ontvangst en bediening was heel goed !!!
We werden echt verwend !!!
komen zeker terug !!!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Villa de 4 jaargetijden is een erg prettige brasserie om te eten. Een mooi gebouw en diner zaal. De bediening is erg vriendelijke en attent. De gerechten zijn van goede kwaliteit. De huiswijn is met 5,70 euro per glas wel duur voor een dergelijke gelegenheid.
fransentil.bertens .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Tafeltje bij de haard. De huiswijn was van goede kwaliteit, een beperkte kaart, vis/vlees/vegetarisch, van ieders één. De kwaliteit voortreffelijk en smaakvol opgediend. Alle groenten beetgaar,chapeau!
De bediening heel vriendelijk.
gerda97 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wederom een prima 3 gangen diner in de ah-restaurantactie. Nu ook keuzemogelijkheid voor een vegetarische variant. Ik heb het vegetarische voorgerecht genomen. Was bijzonder en lekker.
Regina O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mooie locatie waar met zorg eten wordt bereid en de klanten de aandacht krijgen die nodig is.

Het was genieten en voor herhaling vatbaar . Gezellige avond en bij mooi weer wordt het diner op het
schitterende terras geserveerd.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Moesten in Tilburg zijn en vonden nog AH bonnen. Daar een restaurant bij gezocht. Het kon niet beter uitpakken. Heerlijk eten, mooie locatie en vriendelijke bediening. Erg genoten! Komen zeker terug. E en J
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hele vriendelijke en buitengewoon hulpvaardige bediening!
Het eten was heerlijk, de porties meer dan genoeg.
Jammer dat de tafeltjes voor twee zo dicht bij elkaar staan, je kunt minder vrijuit praten!
Wiesje J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ik kan het iedereen aanraden. Wij komen er vaker.Altijd gezellig. Leuk personeel,altijd vriendelijk
Het eten was verrukkelijk. Wij vonden het met ons zessen heerlijk, iedereen.Gaan r zeker nog terug.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Unieke locatie op een heel mooi plekje in het Tilburgse centrum, elegant interieur perfect passend bij het imposante gebouw, zeer vriendelijke en kundige bediening, lekker eten en heerlijke wijn, zeer fijn gezelschap; kortom, alle ingrediënten waren aanwezig om tot een heerlijk avondje uit eten te komen. Met veel dank aan het team van De Vier Jaargetijden! En dat alles ook nog eens voor een zeer schappelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een restaurant die de AH actie niet ziet als 2 voor de prijs van 1 en dat je dan gelijk de helft aan eten krijgt. Goeie, normale porties en heerlijke smaken. Wij gaan zeker vaker, ook zonder AH actie
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
In een mooie oude Villa ontvangen met leuke bediening en heerlijke gerechten voor herhaling vatbaar, de samenstelling doet je verwonderen wat je aan smaak beleeft HEERLIJK
José V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel klantvriendelijk. Fantastisch dat een restaurant de beperkte men de gelegenheid geeft om zich te bekwamen in de bediening. Feedback is voor ons niet nodig. Ze weten wat ze doen en dat pleit voor de opleiding die er bekwame mensen van maakt.
Myriam V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hier al vaker gegeten, altijd prima, lekkere gerechten en nu met de AH-actie helemaal goedkoop. Gezellig om met vrienden hierheen te gaan.
Arthur_uit_Leiden .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wat een prachtige locatie: de woonkamer van de familie Polet, prettige bediening en héérlijk eten: malse lamsfilet, een mooie dorade op de huid gebakken en heerlijk op smaak, een dessert om van te smullen. Mijn smaakpapillen zijn weer erg verwend. Een belevenis!
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heel prettig met onze vrienden bijgepraat.Het personeel was heel attend naar onze vriendin toe
die in een electrische rolstoel zat.
Wij hebben er heerlijk gegeten!
M.C.C B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Mooie plek om te eten. vriendelijke bediening.
Dranken zijn erg duur voor de kwaliteit die geschonken wordt. Vlees , vis en kaas waren niet echt van geweldige kwaliteit. Taai of zonder smaak. Kok leek goed, maar van matige ingrediënten valt niet veel te maken.

Gemiddeld eetcafé doet het beter.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij waren met AH zegelboekje maar geen enkel punt. Even per mail reserveren. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Lekkere betaalbare huiswijn. ! Dag van tevoren krijg je nog een herinnering van de reservering.
Zeker voor herhaling vatbaar.