StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Noordstraat 36 5038 EJ Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Royale villa in Tilburg!

Als je je altijd al een royalty hebt willen voelen moet je zeker langs StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden gaan. In de groene oase van Tilburg kun je perfect genieten van de meest vriendelijke bediening en de omgeving waar je je in treft. Ook met de prachtige schouw, het rijkelijk gedecoreerde plafond en de grote kroonluchter voel je luxe alom. Ontmoet ook de speciale bediening die in deze villa een plekje krijgt.

Meer informatie over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Quirina V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was lekker, alleen de salade was niet zo mijn smaak. Er was zelfs nog keuze uit voor- en hoofdgerecht. De bediening was goed.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeer mooie lokatie, zeer goede ontvangst en service, jammer van de mindere parkeer gelegenheid in de buurt.
Maar al met al hebben we er heerlijk genoten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn leuk ontvangen, mooie stadsvilla, behoorlijk snel je eten, vriendelijk personeel met de juiste begeleiding.
Een aanrader waar we vast nog eens terug naar toe zullen gaan.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen in de prachtige Hetenkamer.
Mooie ambiance.
We kozen het 4 gangenmenu met bijpassende wijnsuggesties.
Jammer dat er geen bijpassende drank geschonken kon worden bij het kaas plankje. Dat werd pas gemeld bij het uitserveren van het plankje.
Alle port in het hele restaurant was op en er was geen echt alternatief voorhanden ( hoewel andere Bonheur zaken op loopafstand van de villa liggen).
Na lang aandringen alternatieve wijn geserveerd gekregen.

Dol op dit leer/horeca concept en bekend met de doelgroep moeten we constateren dat de communicatie met de uiterst vriendelijke zeer slechthorende medewerker (te) moeizaam verliep.

Maar wij komen zeker terug!
F.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Onze vrienden kenden het fraaie pand van vroeger, maar niet de formule met het runnen door mensen met een beperking, maar vonden het geweldig. Het verdient aanbeveling de gasten, vaak niet bekend met dit runnen, hier bij binnenkomst op te wijzen. Als je dat nl. weet, ga je het nog meer waarderen!
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer attente en vriendelijke ontvangst. Aantrekkelijke opmaak van de borden. Goede porties van uitstekende kwaliteit. Ga zo door !
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hadden ons er erg op verheugd . Eten was erg lekker . Maar het was erg koud in het brasserie. Wij hebben gevraagd of de deur mocht . Dat hielp niet daarna hebben wij gevraagd of wij een tafeltje bij de verwarming mochten dat kregen wij ook maar die was ijskoud. Wij hebben het 3 keer aan gegeven . De ene dame zei is 20 graden de andere zei 24 . Daarna bij het afrekenen eiden wij het weer tien zei ze dat de verwarming wel eens raar doet.
Sonja C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hadden voor donderdagavond een tafeltje gereserveerd voor 2 personen. Wij kenden brasserie 'de Vier Jaargetijden' in Tilburg nog niet, dus vandaar. Het bleek al een hele toer om de stad Tilburg in te rijden richting deze brasserie. Meer straten waar je niet in mag dan wel. Eindelijk, na lang zoeken, vonden we deze brasserie gelegen tussen een aantal straatjes. Er was een ruime parkeergelegenheid rond de brasserie die echter was afgezet met een bord. (!?) Klanten mochten hier vooral niet parkeren en dat schiet bij ons dan, als ervaren en deskundige 'horeca bezoekers' meteen verkeerd. Een gast behoort immers 'koning' te zijn en daar hoort het woord 'verboden' nooit en te nimmer bij. Wij de auto aan de kant van de weg gezet en naar binnen om ons aan te melden als gast die graag zijn auto wilde parkeren. "Nee, dat mag niet", was het antwoord. We kregen een hele instructie hoe en waar wij onze auto in een parkeergarage konden zetten. Op dat moment hadden wij al gegeten en gedronken. Waardeloos......
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima gegeten! Aardig personeel, maar mag iets losser wat mij betreft, de communicatie was wat zakelijk.
De sfeer in het restaurant was erg goed, gezellig!
Mirjamvanhirtum .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Veel stagiaires aanwezig met nog onvoldoende kennis. Eten was lekker en verassende combinaties. Mooie ambiance. Prettige rustige sfeer
Eline O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen en kregen een heel gezellig tafeltje toegewezen in een van de prachtige ruimtes van de villa. De service was snel, netjes en heel vriendelijk. We kregen het menu te zien en ondanks dat er niets te kiezen viel (wij vinden het leuk om allebei verschillend te eten en van elkaar te proeven) vonden we het er erg lekker en veelbelovend uit zien. Geen standaard gerechten en goede smaken bij elkaar. Helaas vonden wij de gerechten qua smaak echt tegen vallen. Dit betekent absoluut niet dat het niet lekker was, maar onze verwachtingen van dit restaurant waren gewoon veel hoger. De gamba salade was saai qua smaak, de gamba's waren lekker maar wat taai (en dat kan anders, sterker nog; het hoort anders, zeker in zo'n restaurant) en verder proefden we amper kruiden/dressing. Het hoofdgerecht was lauw in plaats van heet, en het vlees was echt te taai. Het zag er prachtig uit, maar na twintig keer kauwen was je er nog niet doorheen...en dat hoort gewoon echt anders. De zoete etagère vonden wij een heel leuk idee, maar van de drie gerechtjes vonden wij alleen de advocaat parfait echt goed. De tiramisu was wat saai en de perenbavarois was te flauw van smaak, je proefde amper dat het peer was. Daarnaast smaakten de 'gekarameliseerde nootjes' bovenop eerder naar gehakte nootjes waar flink wat zout doorheen was gegaan. Misschien zijn wij wat kritisch, maar zeker als je er als restaurant voor kiest om álle AH gasten hetzelfde te serveren moet het gewoon kwalitatief veel beter kunnen. Verder vonden wij het wel een heel mooi restaurant, de bediening doet erg hard haar best en de rode wijn was lekker!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten, de ruimte was wel wat gehorig helaas. Kwaliteit van het eten was goed. Jammer dat er geen keuze was, maar dat het menu was vastgesteld
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een erg leuke locatie. Super attente bediening. Er waren twee gerechten die mijn man niet lust, en daar was een goed alternatief voor.
Een locatie die ook uitnodigt om zonder een actie te gaan dineren. Voor ons zeker een aanrader!
Flowerpower01 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Brasserie bevind zich in een mooie authentieke stadsvilla. Werkt samen met restaurant Auberge du Bonheur en leidt als zodanig o.a. mensen op die anders in de horeca minder kans zouden maken. Prima initiatief en deze mensen zijn erg gemotiveerd en servicegericht. Leuke gemoedelijke sfeer en de gerechten smaakten prima! Niets mis met de prijs/kwaliteitsverhouding.
Jes M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima gegeten met AH-restaurant actie. Goed samengesteld menu, met optie om te kiezen voor kaasplankje ipv dessert. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Er hangt een gezellig sfeertje, interieur past erg bij de herfst/winter.
C S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Charmant restaurant.Echter een leerbedrijf voor jongeren sommige met een beperking.Dit hoeft absoluut geen probleem te zijn mits het niet te druk is.Zoals AH actie en n zeer drukke receptie in een andere ruimte. Er was dus een receptie gaande waardoor alles rommelig verliep. Sommige bediening liep verkeerd en fout bij het afrekenen.De uitserverende vriendelijke kok moet toch echt een schoon schort hebben geen smoezelige met vlekken. Mijns inziens is 1 begeleider t.o.v. minstens 5 jongeren in opleiding geen succes.Ze deed meer dan haar best maar het was echt te druk. De AH actie vonden wij te sober.Kleine porties en te rauw vlees met minimale toebehoren.
Hwilsens .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Erg vriendelijke en gastvrije bediening. Eten was lekker en zeker genoeg. Het zou erg fijn zijn als de keuze van de hoofdgerechten wordt uitgebreid met vis.
Reneevf .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening ontzettend gastvrij en attent. Het is een leerbedrijf en ze doen ongelooflijk hun best. Ik voelde me verwend.
Ouwehand1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Nu werkte vooral het weer ook mee. Heerlijk buiten gezeten. Het eten en de bediening waren goed/ lekker, maar de ambiance perfect.
Whoogerheide .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben het AH menu gegeten en dat was heel goed. Apart voorgerecht(zwaardvis) en heerlijke kleine aardbeien toetjes.
De bediening was uitstekend en ik zou zeker mijn vrienden zeggen daar te gaan eten.
Als je met de auto komt kun je niet vlakbij parkeren.
Het is een prachtig gebouw, wij zaten buiten bij de fontein, helemaal goed.
Het was aardig druk en daardoor duurde het wat lang tussen de gerechten maar buiten met dat mooie weer was dat niet echt een punt.