StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Noordstraat 36 5038 EJ Tilburg Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-133030059
8,5 /10
367 recensies

Speciale deals & menu's

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50%. Het is per restaurant verschillend of de korting van toepassing is op de gehele rekening of enkel op het eten. Let goed op welke voorwaarden er bij het restaurant van toepassing zijn. Je kunt dit tevens terugvinden in de bevestiging van je reservering die je per e-mail ontvangt. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties en cadeaukaarten.
Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Reserveer met je volle AH spaarkaart en ontvang je 2e driegangenmenu gratis (excl. drank). Zie: www.iens.nl/ahrestaurantactie-voorwaarden
Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

  • Voorgerechten
    • Zalm, little gem, piccalillymayonaise, zoetzure komkommer
      Kalfsrosbief, mozzarella, kerrie, honing, granny smith
      Courgette linten, citroendressing, feta kaas, tomaat
  • Hoofdgerechten
    • Gamba's, noedels, rode peper, koriander, gember, cashewnoten
      Uruguay runder entrecôte, krieltejs, dragon, lente-ui, mini bospeen
      Geitenkaas kroket, parelgort risotto, venkel, salie, lente groenten
  • Nagerecht
    • Zoete etagière
      Europese kazen
      Koffie/thee met Prins Heerlijk Lekkernijen

Let op: onderstaande gerechten kunnen worden gewijzigd op basis van wat er op de markt beschikbaar is en zijn bedoeld als voorbeeld.

Over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Royale villa in Tilburg!

Als je je altijd al een royalty hebt willen voelen moet je zeker langs StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden gaan. In de groene oase van Tilburg kun je perfect genieten van de meest vriendelijke bediening en de omgeving waar je je in treft. Ook met de prachtige schouw, het rijkelijk gedecoreerde plafond en de grote kroonluchter voel je luxe alom. Ontmoet ook de speciale bediening die in deze villa een plekje krijgt.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 5
    Fles mineraalwater
  • € 3
    Glas wijn
  • € 19
    Fles wijn
  • € 4
    Glas champagne
  • € 24
    Fles champagne
  • € 2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Nabij gelegen Tilburg Centraal Station
  • : Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 - 16:00u
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Services

Fantastisch
8,5 /10
  • 10
    54
  • 9
    80
  • 8
    150
  • 7
    65
  • < 7
    19
Eten
8,5
Service
8,6
Decor
8,5
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Kort
311/368 recensies

Jouw recensie over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Ben W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
  • Online gereserveerd
topper!!
Ria G.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Sjannie.vermeulen V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Een echte aanrader
Thea G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Gastvrij ontvangen en hele goede bediening. Wij komen zeker terug!
Nick V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Geen opmerking.
Marleen T.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Lunchplateau was weinig verrassend maar oké.
Er was (door een groter gezelschap) héél veel geluid, gekrijs en gehuil (van een baby).
Marion D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Eten was lekker, de bediening was wat gehaast. We kregen een beetje het gevoel dat ze naar huis wilden. Om 19.00 begonnen en om 21.00 uur klaar.
Monique B.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Prima gegeten. Prima service
Margret S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Heerlijk voor en nagerecht. Hoofdgerecht viel wat tegen
Djamila S.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
  • Online gereserveerd
Het eten was matig, de bediening deed erg zijn best. De ambiance is zeer fijn!
Karin V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Met AHbon wezen eten. Kregen menu met 3 keuzes. Vis vlees en vegetarisch. We hebben 1.50 voor het visvoorgerecht (kabeljauw) per persoon moeten bijbetalen. En ook voor het hoofdgerecht hebben we 1.50 per persoon voor de zeebaars moeten bijbetalen. Dit stond niet op de kaart en werd ons ook niet verteld. Dus werden we onaangenaam verrast toen de rekening kwam. We hebben daar uiteraard wat van gezegd maar helaas werd dit niet opgepakt. De bedrijfsleidster heeft niet eens haar verontschuldigen aangeboden. Gemiste kans. Als je gaat eten op dit niveau verwacht je toch zeker meer service. Ook bleek er al enkele maanden geen bier op de tap te verkrijgen te zijn terwijl dit wel op de kaart stond en waarvan wij dachten dit te kunnen bestellen. Ook was de door ons bestelde karaf water per ongeluk op een andere tafel terecht gekomen. Al met al geen schoonheidsprijs voor de service. Het eten was gelukkig wel goed.
Toos V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Het was heel gezellig en mooi resrtaurant goede bediening
Jaime R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
4
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Eten was prima, was de vorige keer wel veel lekkerder! Inrichting en service was super.
Mariette H.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten met de AH actie. Dat er voor de visgerechten €1,50 moest worden bijbetaald was geen probleem. Gezellige kerstsfeer en attente bediening.
Els R.
Proever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten, en er kaneel goed meegedacht ivm mijn dieet, dank daarvoor
Sjannie.vermeulen V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Wij hebben heerlijk gegeten
Anja V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Had een Albert Heijn dinerbon, dus 1 gratis diner. Dit maakte het acceptabel. Wanneer ik het volle pond had moeten betalen dan was ik niet blij geweest. Het is geen restaurant waar ik naar terugga.
Marja V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Voorgerecht heerlijk. Witte huiswijn lekker. Hoofdgerecht viel tegen, zowel varkensnek, droog, als zeebaars, smakeloos. Ook de garnituur viel jammer genoeg tegen, ondanks de veelbelovende opmaak van de borden. Toen we zeiden dat het was tegengevallen was de reactie “ volgende keer beter” . Over het nagerecht kunnen we kort zijn: teleurstellend, zelfde plakkerige smaak bij 3 glaasjes die pretendeerden onderscheidend te zijn. Niemand gaf jas bij afscheid of zei gedag. Door de bloemen die voor ons waren afgegeven wisten ze de reden van ons etentje, maar dat is op geen enkele manier in de service naar ons gebruikt. Wat een gemiste kans om je gastvrij te tonen! Absoluut geen aanrader.
Jeannette V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Het was goed verzorgd, ook namens de persoon die glutenvrij moet eten. Prima, prima, prima.


Met een heel voldaan gevoel naar huis.
Marjet D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
  • Online gereserveerd
Correcte bediening. Iets meer zelfverzekerheid bij het hoofd van de bediening zou passen bij de uitstekende kwaliteiten zoals hierboven benoemd. Ik houd van bescheidenheid en ik weet dat jullie een leerbedrijf zijn. Toch meen ik dat bescheidenheid en trots op de zaak goed verenigbaar zijn.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.