StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Noordstraat 36 5038 EJ Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Royale villa in Tilburg!

Als je je altijd al een royalty hebt willen voelen moet je zeker langs StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden gaan. In de groene oase van Tilburg kun je perfect genieten van de meest vriendelijke bediening en de omgeving waar je je in treft. Ook met de prachtige schouw, het rijkelijk gedecoreerde plafond en de grote kroonluchter voel je luxe alom. Ontmoet ook de speciale bediening die in deze villa een plekje krijgt.

Meer informatie over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Dinsdag 10:00 - 16:00u
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sigeert .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Geweest met de actie-boekjes van AH. Keuze uit een 3 of 4 gangen menu. Gekozen voor het 3 gangen menu, wat hoeveelheid betreft ruim voldoende was. Eten van erg goede kwaliteit, groenten hadden een goede bite. Met duidelijke uitleg bij opdienen. Chapeau!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hartstikke leuke locatie. Kwaliteit van de gerechten boven verwachting. Mooi maatschappelijk initiatief ook dat men jongeren in de bediening heeft die door 1 of andere oorzaak een afstand hebben gekregen tot de arbeidsmarkt. Is een meerwaarde voor mij! Met vriendelijke groet, Michael van Iperen
whoogerheide .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
alles prima, jammer van de lange wachttijd tussen de gangen. misschien is de reden, dat er een bruiloft was met heel veel mensen.
jeko.2 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
ons eerste bezoek aan de Stadsbrasserie was een enorme tegenvaller. De menukaart was zeer beperkt. Veel te weinig keus, wat natuurlijk te maken had met de zegelactie van A.H. De soep smaakte wel maar te weinig naar asperges. De vis was ongezouten;het sausje smakeloos. Bovendien opgediend in plastic folie, heel onhandig om te consumeren. Dat hebben de restaurants Boschoord en De Leyhof slimmer aangepakt met zo''n zegelboekje. Je kon uit de gehele kaart kiezen(zeer uitgebreid) Daar hebben we fantastisch gegeten. Wij zijn geen mensen die uitsluitend met een zegelboekje gaan eten. Wij eten nu regelmatig in Oisterwijk. Een gemiste kans voor de Stadsbrasserie om te laten zien dat ze een goede keuken hebben. Een betere reclame voor een restaurant is de gast een kwaliteitsmenu voor te zetten zodat ze met plezier terugkomen. Dit was voor ons eenmalig.Met vriendelijke groet. Mevr.Janssen en Dhr Leemans.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk weer en lekker buiten gegeten met een vlotte jonge bediening en een frisse knisperende witte wijn.
Alles naar volle tevredenheid.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg lekkere lunch voor twee allemaal verschillende dingen super leuk en erg lekker.
Ook de bediening was erg leuk en spontaan.
Nelleke K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben erg genoten van het etentje ,vanaf het voorgerecht tot het nagerecht was van zeer goede kwaliteit
daarom gaat onze complimenten ook uit naar de kok
Jacquelijne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima prijs-kwaliteitsverhouding, fijne ambiance. Wij waren via Albert Heijn actie en dagje in Tilburg , als we nog eens in Tilburg zijn zeker in de herhaling!
Mayke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een zeer bijzondere lokatie!
Jacques E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hebben genoten van de lunch bij StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden.
De enige kritiek van mij persoonlijk is dat de sandwich niet zo dik hoeft te zijn. Hoe moet je dit aanpakken met de hand eten of in stukken snijden. Maar dat neemt niet weg dat we zeker nog terugkeren. Bedankt voor de prettige bediening.
f.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
De twee dames van de bediening waren zeer deskundig! Adviseerde goed en wisten van wanten! Maakte een gezellig praatje, ze namen de tijd voor ons! We waren zeer tevreden over de avond en komen snel weer terug.
ottenjkm .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij De vier Jaargetijden. De ruimte waarin we zaten is fantastisch en we hadden prima gezelschap. De bediening was op alle fronten goed .
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gewoon oprecht heel erg lekker eten en vreselijk leuke attente professionele bediening die alles met een glimlach doen om je een geweldige avond te bezorgen... top!!
liadelaat1952 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten werd goed verzorgd opgediend en we kregen er goede uitleg bij. De wijn was lekker. Het dessert werd keurig geserveerd op een etagère. We hadden als extra nog een kaasplankje tegen betaling besteld, dat was voor de meerprijs van 3 zeker de moeite aard.Op onze vraag wat er volgende maand op de menukaart komt, kregen we keurig een uitdraai hiervan mee. Kortom goede service!
f.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was weer fijn in de Villa Vier Jaargetijden te zijn, met weer een ander, nieuw 3-gangen-menu.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker eten, attente bediening en een sfeervolle locatie.
Als je iets niet lust is er ook een alternatief.
De porties vlees zouden iets groter mogen zijn.
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was echt heerlijk! We kregen allemaal gerechten die ik normaal nooit zou bestellen omdat ik die nog niet kende. Veel nieuwe dingen leren eten dus en echt alles was heerlijk. Aanrader!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten, prima bediening, goede sfeer, mooi gebouw. De wijn en koffie was ook prima. Thee mag je zelf maken met losse blaadjes en een zakje, wel grappig.
Josine T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant is gevestigd in een mooie villa in het stadscentrum van Tilburg. We hebben een goed dinertje op van drie gangen.