StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Noordstraat 36 5038 EJ Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Royale villa in Tilburg!

Als je je altijd al een royalty hebt willen voelen moet je zeker langs StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden gaan. In de groene oase van Tilburg kun je perfect genieten van de meest vriendelijke bediening en de omgeving waar je je in treft. Ook met de prachtige schouw, het rijkelijk gedecoreerde plafond en de grote kroonluchter voel je luxe alom. Ontmoet ook de speciale bediening die in deze villa een plekje krijgt.

Meer informatie over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Dinsdag 10:00 - 16:00u
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ottenjkm .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij De vier Jaargetijden. De ruimte waarin we zaten is fantastisch en we hadden prima gezelschap. De bediening was op alle fronten goed .
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gewoon oprecht heel erg lekker eten en vreselijk leuke attente professionele bediening die alles met een glimlach doen om je een geweldige avond te bezorgen... top!!
liadelaat1952 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten werd goed verzorgd opgediend en we kregen er goede uitleg bij. De wijn was lekker. Het dessert werd keurig geserveerd op een etagère. We hadden als extra nog een kaasplankje tegen betaling besteld, dat was voor de meerprijs van 3 zeker de moeite aard.Op onze vraag wat er volgende maand op de menukaart komt, kregen we keurig een uitdraai hiervan mee. Kortom goede service!
f.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was weer fijn in de Villa Vier Jaargetijden te zijn, met weer een ander, nieuw 3-gangen-menu.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker eten, attente bediening en een sfeervolle locatie.
Als je iets niet lust is er ook een alternatief.
De porties vlees zouden iets groter mogen zijn.
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was echt heerlijk! We kregen allemaal gerechten die ik normaal nooit zou bestellen omdat ik die nog niet kende. Veel nieuwe dingen leren eten dus en echt alles was heerlijk. Aanrader!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten, prima bediening, goede sfeer, mooi gebouw. De wijn en koffie was ook prima. Thee mag je zelf maken met losse blaadjes en een zakje, wel grappig.
Josine T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant is gevestigd in een mooie villa in het stadscentrum van Tilburg. We hebben een goed dinertje op van drie gangen.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Mooi ingericht restaurant met heerlijke mooi opgediende gerechten. Enig minpuntje is dat je dicht op andere gasten zit hetgeen minder vrij en makkelijk praat.
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We vonden het een erg mooie locatie en mooi interieur. Sfeer was erg prettig en rustig. Service was uitstekend. Eten was lekker.
fotograafarno .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben een goede lunch gehad en het was echt smaakvol. Gewoon een goede keuken waar ook aandacht wordt gegeven aan de gerechten. Kwaliteit was ook naar verhouding gezien de prijs. Een mooie ervaring met de Ah actie.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
erg leuke sfeer, prima bediening en heerlijk gegeten, dosering ook ruim voldoende, kon het toetje bijna niet op!
Dit vind ik vreemd, de recensie moet kort en bondig zijn, maar moet wel meer dan 120 tekens hebben?
wil K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het voorgerecht was te weinig en ook zeer koud geserveerd, kwam te laat uit de koeling, hoofdgerecht prima en ook voldoende, nagerecht voldoende echter dit kwam bijna uit de vriezer. Voor de locatie van dit restaurant verwacht je meer dan dit en zeker ook de mogelijkheid om te parkeren is slecht.
f.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De twee rolletjes kipfilet waren gaar, maar helaas droog (heeft kipfilet wel meer). Misschien laten voorgaren, om het vlees "sappiger" te maken?
robriannehuijsmans .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
prima sfeer, goede formule om mensen met een lichte beperking toch te kunnen laten participeren in de maatschappij. alleen ging de deur achter ons vaak open gaf koude lucht, dit hebben ze wel op een gegeven moment niet meer gedaan.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk eten in een prachtige ambiance.prachtige zaal,mooi gedecoreerd en vriendelijke believing! Wij hebben een zeer aangename avond gehad met gebruik van de AH dinerbon
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het is een prachtige sfeervolle plek,met mooie hoge gedecoreerde plafonds.het eten was prima,mooi opgemaakt en de smaak was heerlijk.alleen maar een geweldig diner!
Quirina V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was lekker, alleen de salade was niet zo mijn smaak. Er was zelfs nog keuze uit voor- en hoofdgerecht. De bediening was goed.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeer mooie lokatie, zeer goede ontvangst en service, jammer van de mindere parkeer gelegenheid in de buurt.
Maar al met al hebben we er heerlijk genoten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn leuk ontvangen, mooie stadsvilla, behoorlijk snel je eten, vriendelijk personeel met de juiste begeleiding.
Een aanrader waar we vast nog eens terug naar toe zullen gaan.