StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Noordstraat 36 5038 EJ Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Royale villa in Tilburg!

Als je je altijd al een royalty hebt willen voelen moet je zeker langs StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden gaan. In de groene oase van Tilburg kun je perfect genieten van de meest vriendelijke bediening en de omgeving waar je je in treft. Ook met de prachtige schouw, het rijkelijk gedecoreerde plafond en de grote kroonluchter voel je luxe alom. Ontmoet ook de speciale bediening die in deze villa een plekje krijgt.

Meer informatie over restaurant StadsBrasserie Villa de Vier Jaargetijden

Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker eten, attente bediening en een sfeervolle locatie.
Als je iets niet lust is er ook een alternatief.
De porties vlees zouden iets groter mogen zijn.
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was echt heerlijk! We kregen allemaal gerechten die ik normaal nooit zou bestellen omdat ik die nog niet kende. Veel nieuwe dingen leren eten dus en echt alles was heerlijk. Aanrader!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten, prima bediening, goede sfeer, mooi gebouw. De wijn en koffie was ook prima. Thee mag je zelf maken met losse blaadjes en een zakje, wel grappig.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Mooi ingericht restaurant met heerlijke mooi opgediende gerechten. Enig minpuntje is dat je dicht op andere gasten zit hetgeen minder vrij en makkelijk praat.
Josine T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het restaurant is gevestigd in een mooie villa in het stadscentrum van Tilburg. We hebben een goed dinertje op van drie gangen.
Merel T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We vonden het een erg mooie locatie en mooi interieur. Sfeer was erg prettig en rustig. Service was uitstekend. Eten was lekker.
fotograafarno .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben een goede lunch gehad en het was echt smaakvol. Gewoon een goede keuken waar ook aandacht wordt gegeven aan de gerechten. Kwaliteit was ook naar verhouding gezien de prijs. Een mooie ervaring met de Ah actie.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
erg leuke sfeer, prima bediening en heerlijk gegeten, dosering ook ruim voldoende, kon het toetje bijna niet op!
Dit vind ik vreemd, de recensie moet kort en bondig zijn, maar moet wel meer dan 120 tekens hebben?
wil K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het voorgerecht was te weinig en ook zeer koud geserveerd, kwam te laat uit de koeling, hoofdgerecht prima en ook voldoende, nagerecht voldoende echter dit kwam bijna uit de vriezer. Voor de locatie van dit restaurant verwacht je meer dan dit en zeker ook de mogelijkheid om te parkeren is slecht.
f.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De twee rolletjes kipfilet waren gaar, maar helaas droog (heeft kipfilet wel meer). Misschien laten voorgaren, om het vlees "sappiger" te maken?
robriannehuijsmans .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
prima sfeer, goede formule om mensen met een lichte beperking toch te kunnen laten participeren in de maatschappij. alleen ging de deur achter ons vaak open gaf koude lucht, dit hebben ze wel op een gegeven moment niet meer gedaan.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk eten in een prachtige ambiance.prachtige zaal,mooi gedecoreerd en vriendelijke believing! Wij hebben een zeer aangename avond gehad met gebruik van de AH dinerbon
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het is een prachtige sfeervolle plek,met mooie hoge gedecoreerde plafonds.het eten was prima,mooi opgemaakt en de smaak was heerlijk.alleen maar een geweldig diner!
Quirina V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was lekker, alleen de salade was niet zo mijn smaak. Er was zelfs nog keuze uit voor- en hoofdgerecht. De bediening was goed.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeer mooie lokatie, zeer goede ontvangst en service, jammer van de mindere parkeer gelegenheid in de buurt.
Maar al met al hebben we er heerlijk genoten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn leuk ontvangen, mooie stadsvilla, behoorlijk snel je eten, vriendelijk personeel met de juiste begeleiding.
Een aanrader waar we vast nog eens terug naar toe zullen gaan.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen in de prachtige Hetenkamer.
Mooie ambiance.
We kozen het 4 gangenmenu met bijpassende wijnsuggesties.
Jammer dat er geen bijpassende drank geschonken kon worden bij het kaas plankje. Dat werd pas gemeld bij het uitserveren van het plankje.
Alle port in het hele restaurant was op en er was geen echt alternatief voorhanden ( hoewel andere Bonheur zaken op loopafstand van de villa liggen).
Na lang aandringen alternatieve wijn geserveerd gekregen.

Dol op dit leer/horeca concept en bekend met de doelgroep moeten we constateren dat de communicatie met de uiterst vriendelijke zeer slechthorende medewerker (te) moeizaam verliep.

Maar wij komen zeker terug!
f.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Onze vrienden kenden het fraaie pand van vroeger, maar niet de formule met het runnen door mensen met een beperking, maar vonden het geweldig. Het verdient aanbeveling de gasten, vaak niet bekend met dit runnen, hier bij binnenkomst op te wijzen. Als je dat nl. weet, ga je het nog meer waarderen!
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer attente en vriendelijke ontvangst. Aantrekkelijke opmaak van de borden. Goede porties van uitstekende kwaliteit. Ga zo door !
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hadden ons er erg op verheugd . Eten was erg lekker . Maar het was erg koud in het brasserie. Wij hebben gevraagd of de deur mocht . Dat hielp niet daarna hebben wij gevraagd of wij een tafeltje bij de verwarming mochten dat kregen wij ook maar die was ijskoud. Wij hebben het 3 keer aan gegeven . De ene dame zei is 20 graden de andere zei 24 . Daarna bij het afrekenen eiden wij het weer tien zei ze dat de verwarming wel eens raar doet.