Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Alles was heel lekker en erg uitgebreid
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben met onze familie een gezellig etentje gehad !Iedereen was erg tevreden en was vol lof over alles!
We komen graag bij jullie terug!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gastvrij en vriendelijk ontvangen. de bediening is zeer attent, omdat ze vonden dat wij te lang op het hoofdgerecht moesten wachten ( wat wij zelf niet zo ervaren hebben ) kregen we alle vier ene gratis drankje. Het eten smaakte prima, goed verzorgd; echt een aanrader !
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Met 22 personen geweldig gegeten op de bovenverdieping, die er echt fantastisch uitziet. Zeer goede bediening en prima prijs/ prestatie verhouding.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was top en de verassing ter gelegenheid van ons 1/2 jarig huwelijk origineel! Aanrader!
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, met 14 man lekker boven gezeten. Bediening was super, zeker gezien het feit dat alles tegelijk over de trap naar boven gebracht moest worden
ludo.regina V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hele mooie locatie. Pand is heel mooi. Er heerste een fijne sfeer. Prijs kwaliteit is prima in orde. Dat er mensen met een beperking werkzaam zijn is totaal niet te merken. Zijn gewoon zichzelf. Goeie formule.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hallo aan een iedereen,
Zeer goed restaurant. Eten prima. Heel goede vriendelijke bediening let ook goed op.
Aan iedereen een aanrader om te komen. Wij doen dat zeker.

Hartelijke groeten,
Fam. van Rijn
Wierden
Jacomine S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en we komen hier vaker. Voor zowel lunch diner als een kopje koffie kun je hier goed terecht!! Top bediening
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima avond gehad bij de stadsboerderij. Super lekker hoofdgerecht. Ik had zelf de Rib eye. Deze werd in een diep bord geserveerd. Door alle sap die er nog in zit, wordt het met het snijden een natte boel wat niet zo mooi lijkt. Dus graag serveren op een groot plat bord. Smaak was zeer goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Echt een hotel om vaker te bezoeken
Jackelien B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was duidelijk, goed, netjes. Een gezellig en sfeervol restaurant. Reserveren is wel noodzakelijk
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening.
dbolkster .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima service, leuke bediening en prima prijs kwaliteit verhouding. Krtegen met AH actie een verrassings menu wat erg goed was
J S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Nu ook weer tot volle tevredenheid lekker gegeten in een gezellige sfeer en worden bediend door vriendelijke en altijd vrolijke jongeren.
Komen zeker nog een keer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een prima restaurant heerlijk gegeten. Vriendelijk en goede bediening. De bediening met verstandelijke beperking maakt het extra leuk om te gaan eten. Doen het erg goed. Een aanrader.
fwcaalderink .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed en lekker eten. En een leuke avond voor herhalig vatbaar en ook zonder de aktie van ah.
Helemaal tevreden! Een reisje naar Rijssen waard.
Fr K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
restaurant is bijna vol op donderdagavond.bedienjng is daar op ingespeelt en bljjft zijn/haar werk doen.
er werken ook mensen met een lichte beperking en dat maakt het tot een vruendelijke en persoonlijke resraurant omgeving.een compliment voor degenen die dit mogelijk maken!!
T S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben weer enorm genoten, alles was prima! Nogmaals een dank jullie wel aan de voortreffelijke kok en de vriendelijke bediening!