Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Telkens goed.
Attent, 1 opmerking dat mijn vrouw die dag jarig was en naast felicitaties wed er speciale aandacht besteed aan het dessert. op de rand van het bord met chocolade iets schrijven, hoe simpel en het geeft zo'n mooi feestelijk gevoel. Helemaal top, god gedaan!
Riek V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
BF W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu combinatie vis en vlees. Plezierige bediening die goed inspeelt op de gasten.
Voor herhaling vatbaar!
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben samen heerlijk geluncht. De bediening, die vriendelijk en professioneel was werd door mensen met een eigen talent verrijkt. Het blijft een mooie locatie, waarin historisch bouw samensmelt met moderne architectuur!
wvanmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
In dit gezellige restaurant hebben we ons laten verrassen door de kok. Alle gerechten vielen goed in de smaak.
We zijn zeer tevreden!!
Jochem P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten maar helaas was ons niet duidelijk uitgelegd hoe het verrassingsmenu werkte. Het was namelijk mogelijk om te kiezen tussen vegetarisch, vlees of vis. Dit was ons niet gevraagd.
scen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben in een rustige sfeer gegeten. heerlijk bereide gerechten. Met zorg bereid, het verrassingsmenu 3 gangen bestond uit combinatie vis/vlees en was echt lekker. Leuke spontane bediening...complimenten!
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goede en vlotte bediening!

Eten was lekker.

...........................................................................
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een bijzonder sfeervol restaurant met uiterst vriendelijke bediening, die wat wisselend optrad, maar dat vloeit voort uit de opzet. We kregen er een goed gevoel van.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
het was gezellig en heel goed eten ,leuk personeel ,we hebben ontspannend kunnen dineren en er was een ontspannende sfeer ,warm aan bevolen we komen zeker weer terug bedankt
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vindt het een super gezellige accomodatie.
Tafeltjes staan op mooie afstand van elkaar.
Alles was Top, bediening , eten , goed voor een volgende keer
Ger G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteravond met de AH-restaurant bon uitstekend gegeten in De Stadsherberg. Twee menu's voor € 25,-. Wij kozen voor vis. De bediening was heel vriendelijk en snel. Voor herhaling vatbaar.
arnoldberkhof .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten.Toen we kwamen 18.15 uur was het rustig.Later was het helemaal vol.
Het personeel behulpzaam en erg aardig.
Een aanrader!!!
Luppo L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Te lange wachttijden tussen de gerechten ,jammer dat het nagerecht klein dit was duidelijk geen grand dessert maar ze krijgen van ons een nieuwe kans
jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. En ondanks dat er veel bezoekers waren, was de bediening vlot en heel vriendelijk. Echt een aanrader! ????
hermannes T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
leuk restaurant goede ontvangst het eten was goed en de bediening voortreffelijk
goede bereikbaarheid en goede parkeergelegenheid ligging in het centrum van rijssen
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
het duurde ivm de drukte soms te lang tussen de gangen . verder goed te eten bediening was vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding was in orde
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een geweldige ervaring. Dit is een erkend leerbedrijf en zo worden we geholpen door mensen met het down syndroom. Echt super. Zo oprecht. Mag mening ander horeca medewerker een voorbeeld aan nemen. Het eten was prima en we zaten heerlijk rustig. Echt top. Komen zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Klasse om mensen met een lichte geestelijke handicap de kans te geven in de horeca! TOP. De man die ons eten uitserveede had er duidelijk heel veel plezier in en dat straalde op ons af. Begeleid door primia mensen. Het vis menu was lekker!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede en nette bediening.! Wij aten vegetarisch, het voorgerecht vond ik persoonlijk wat minder in balans. Ik had 2 grote scheppen kruidengeitenkaas, maar met een klein beetje "decoratie" sla. Ik ben zelf niet zo van het weghappen van pure geitenkaas.
Voor de rest, hoofd- en nagerecht waren heerlijk!