Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten in een mooi pand met een vriendelijke bediening!
leon E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gewoon super goed. Een echte aanrader. Leon& vrienden
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Varkenshaas was supermals en de grote portie spareribs hebben mijn man ook heerlijk gesmaakt. Echte aanrader. Mooi opgemaakte borden, aardige bediening en lekkere muziek op de achtergrond. Geslaagde avond
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima ontvangst!Aardig personeel,stuk voor stuk.Het was erg druk,daardoor wel wat lawaaiig.Maar verder alle lof!Het liep als een gesmeerde machine,goed op elkaar ingespeeld.Het eten was lekker en meer dan voldoende.Nog een kop koffie en capucino gedronken,ook deze smaakte prima!
Zeker de moeite waard,wij komen beslist terug.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een gezellig restaurant, met open keuken. Heerlijk gegeten, we hadden het verassingsmenu vis. Lekker mals en vol van smaak. Ook het dessert is er erg lekker. De bediening was top een fijn ontvangst bij de deur. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was maar niet vervelend vaak. Goeie uitleg van de gerechten!! De sfeer was goed het was druk in het restaurant maar gezellig druk! Zeker voor herhaling vatbaar!! We hebben een gezellig avondje uit gehad!!
M J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zijn hier geweest met de ah-actie, maar i.p.v. tweede diner gratis krijg je een aangepast diner met niet meer waarde dan de helft van een normaal driegangendiner. Je hebt keuze tussen vlees en vis. Wanneer je dan zegt dat je de keuze wel erg klein vind wordt je ook nog duidelijk gemaakt dat je voor dit bedrag niet meer mag verwachten, Dus "niet zeuren". We vonden het zeer teleurstellend. Wij gaan hier niet weer heen.
Benno J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een leuke ambiance in de verbouwde boerderij.
De ontvangst was goed alleen mocht, wat ons betreft, mochten de broodjes die je bij de entree krijgt iets meer zijn en iets minder hard. Ook de kruidenboter kreeg niet de tijd om op temperatuur te komen en was moeilijk smeerbaar.

We hadden het verassingsmenu waarbij wij konden kiezen tussen een voorgerecht van vlees of vis en het hoofdgerecht uit vlees c.q. vis.
Wij kozen voor vis in het voorgerecht. Echt heerlijk! Ook het hoofdgerecht (vlees) zag er mooi uit, was voor ons voldoende en ook verassend lekker. Jammer dat de warme groenten koud waren. Ik weet niet of, indien te weinig, wij e.e.a. bij hadden kunnen bestellen. Ook het nagerecht was smakelijk....
Zeker voor herhaling vatbaar!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hartelijk en netjes.Goede uitleg bij serveren wat het eten betreft.
Drankjes goed geserveerd.kortom we hebben een fijne avond gehad.B.v hartelijk dank.
Alieke G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg leuk ontvangen, vriendelijk personeel, eten top ging alleen iets te snel door. Heerlijk gegeten....................,,
Elhara .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met AH actie hier gegeten. Gekozen voor vlees- en vis verrassingsmenu. Dessert was crème bruleé. Portie was voldoende en lekker.
Eppo K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een heerlijke sfeer. Thee uit potjes waar je aan mag ruiken. Sterke koffie. Een eenvoudige amuse. Een klein voorafje. Uitstekende hoofdmaaltijd en een hele zware tiramisu na.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
henkkelder845 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Donderdag 19 jan bij de stadsboerderij Rijssen gegeten en bezoek als bijzonder plezierig ervaren, zowel het eten als de bediening.
Eten goed verzorgd en erg lekker en ook een compliment voor de bedienende jonge dames, heel correct en vriendelijk.
We hadden het verrassingsmenu gekozen; dat werd een combinatie van vis, kip en rundvlees. Mooi gepresenteerd en prima smaak. Vooraf een lekkere capachio en een smakelijk zoet toetje na.
We komen zeker nog eens terug.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Telkens goed.
Attent, 1 opmerking dat mijn vrouw die dag jarig was en naast felicitaties wed er speciale aandacht besteed aan het dessert. op de rand van het bord met chocolade iets schrijven, hoe simpel en het geeft zo'n mooi feestelijk gevoel. Helemaal top, god gedaan!
Riek V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
BF W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu combinatie vis en vlees. Plezierige bediening die goed inspeelt op de gasten.
Voor herhaling vatbaar!
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben samen heerlijk geluncht. De bediening, die vriendelijk en professioneel was werd door mensen met een eigen talent verrijkt. Het blijft een mooie locatie, waarin historisch bouw samensmelt met moderne architectuur!
wvanmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
In dit gezellige restaurant hebben we ons laten verrassen door de kok. Alle gerechten vielen goed in de smaak.
We zijn zeer tevreden!!
Jochem P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten maar helaas was ons niet duidelijk uitgelegd hoe het verrassingsmenu werkte. Het was namelijk mogelijk om te kiezen tussen vegetarisch, vlees of vis. Dit was ons niet gevraagd.
scen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben in een rustige sfeer gegeten. heerlijk bereide gerechten. Met zorg bereid, het verrassingsmenu 3 gangen bestond uit combinatie vis/vlees en was echt lekker. Leuke spontane bediening...complimenten!