Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

• Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Gezellig, gastvrij
Geert T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Paar weken geleden ala carte
gegeten, goeie kwaliteit eten en leuke opmaak van de borden, gisteravond ons 12,5 jarig huwelijksfeest gevierd bij de stadsboerderij. Warm en koud buffet besteld. De hoeveelheid de service en de kwaliteit een dikke 10
JW G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wij hadden een tafeltje gereserveerd aan het raam, toen we daar naar vroegen deed het meisje dat ons een tafel aanwees, als ze nergens van afwist.
We waren met 6 personen en waren toen we het eten kregen bijna alleen in het restaurant, de bediende kwam en vroeg of alles naar wens was, we vroegen om nog wat frietjes te brengen, ze kwam terug met de mededeling dat het frituur al uit was, dus geen frietjes, we kregen het gevoel dat we snel op moesten schieten.
De uitleg over het nagerecht was ook heel vaag, het meisje wist er niet veel van, moest elke keer vragen aan andere bediende. Al met al een teleurstelling.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Wij vonden de toegewezen plaats achter de bar / koffiemachine zeer luidruchtig dus niet voor herhaling vatbaar
Wij zouden even ter overbrugging tussen bestelling en voorgerecht een broodje of klein hapje wel attent vinden
Verder wel tevreden
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Hier een zakelijk overleg gehad. Helemaal prima. Nette service, gelegenheid om rustig te overleggen en lekkere lunch gehad.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ik vind de stadsboerderij een hele leuke en gezellige accommodatie om iets te drinken ofte eten.
Ik had een high tea geregeld voor mijn zus haar 50e verjaardag.
We werden leuk ontvangen en hadden een mooi plekje vlakbij het raam.
De high tea was precies voldoende voor ons viertjes en we werden goed verzorgd als we vragen hadden.
Ik zou de stadsboerderij zeker aanraden om iets te drinken of te eten voor een redelijke prijs ????
Ga vooral zo door.

Vriendelijke Groet,
Marijke
N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Super lekker gegeten en mijn 90 jarige oma werd echt in het zonnetje gezet met haar knallende toetje met vuurwerk. Lieve en snelle bediening ook.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hebben vanmiddag ontzettend lekker gegeten en het was gezellig druk. Maar vooral heel vriendelijk personeel . We komen zeker terug.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik kom ontzettend graag bij de Stadsboerderij. Het is er altijd gezellig en gemoedelijk. Het eten is goed en je krijgt behoorlijke porties. We hebben een hele leuke avond gehad!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik vind het er tochten had al een extra vest aan gedaan .
Arjo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Mooie mensen die met plezier gastheer en gastvrouw zijn. Op de zolder met ca. 60 mensen lekker geborreld. Sfeervolle mix in stijl van authentiek en eigentijds. Zeer gedreven bedrijfsleider.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
High tea samen met vriendin. Was erg lekker, alles even verrukkelijk. Echte aanrader. Komen zeker vaker terug. Vriendin van buiten Rijssen was ook erg enthousiast over zowel ambiance, de gerechten en het gemotiveerde personeel. Toppers
Thuiszorg C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wij hebben vorige week donderdag heerlijk genoten van een buffet bij jullie, Samen met onze cliënten. Het eten was heerlijk. Hartelijke groet, Thuiszorg Carint reggeland Centrum 1
Mineke T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Hallo Lieve mensen van de Stadsboerderij, vanmorgen samen met mijn dochter een heerlijk ontbijtje bij jullie gehad. Complimenten !!!

Groeten Mineke Ter-Stal.
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten, en vriendelijke bediening. Niks op aan te merken!
Heel mooie inrichting. Parking aan de achterkant, handig.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Ga zo door
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De mix vis vonden wij nogal weinig en ons is maar een keer bij binnenkomst gevraagd of we iets wilde drinken.
Daarna niet meer en ons ijsje was al aan het smelten op het bord
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima restaurant om met zakenrelaties in een ontspannen omgeving te dineren en netwerken.

Zeer goede bediening???? Mensen met een beperking laten werken met professionals gaat hier zeer natuurlijk en op een ongedwongen manier.

De slogan van de Stadsboerderij gaat dan ook zeker op.

Onbeperkt Genieten.

Ga vooral zo door
H.G.M. H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Op 1 september heb ik ter ere van mijn 50e verjaardag een feestje gegeven bij de Stadsboerderij.
Mede door het mooie weer hebben we het eerste gedeelte van de avond lekker op het terras kunnen genieten van een kopje koffie en een drankje.
Toen het buffet werd geopend hebben onze gasten een lekker plekje binnen kunnen zoeken in jullie gezellige restaurant.
Het buffet was heerlijk en zeer divers en het dessertbuffet was om je vingers bij af te likken!
Wij hebben een prachtige avond gehad en zijn zeer tevreden over het eten, de bediening en de gezellige sfeer!
Het is zeker een aanrader voor midden tot grotere gezelschappen.
Hartelijk dank Stadsboerderij voor het slagen van mijn feestje!
Groetjes van Sarah, Monique Harmsen
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben het menu genomen bij dit restaurant voor €27,50. Ze maken heerlijke gerechten. Met name de prijs kwaliteit van dit restaurant is echt goed. Gezellige inrichting, goede ontspannen bediening. Ik zeg top!!