Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Anja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hebben vanmiddag ontzettend lekker gegeten en het was gezellig druk. Maar vooral heel vriendelijk personeel . We komen zeker terug.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik kom ontzettend graag bij de Stadsboerderij. Het is er altijd gezellig en gemoedelijk. Het eten is goed en je krijgt behoorlijke porties. We hebben een hele leuke avond gehad!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik vind het er tochten had al een extra vest aan gedaan .
Arjo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Mooie mensen die met plezier gastheer en gastvrouw zijn. Op de zolder met ca. 60 mensen lekker geborreld. Sfeervolle mix in stijl van authentiek en eigentijds. Zeer gedreven bedrijfsleider.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
High tea samen met vriendin. Was erg lekker, alles even verrukkelijk. Echte aanrader. Komen zeker vaker terug. Vriendin van buiten Rijssen was ook erg enthousiast over zowel ambiance, de gerechten en het gemotiveerde personeel. Toppers
Thuiszorg C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wij hebben vorige week donderdag heerlijk genoten van een buffet bij jullie, Samen met onze cliënten. Het eten was heerlijk. Hartelijke groet, Thuiszorg Carint reggeland Centrum 1
Mineke T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Hallo Lieve mensen van de Stadsboerderij, vanmorgen samen met mijn dochter een heerlijk ontbijtje bij jullie gehad. Complimenten !!!

Groeten Mineke Ter-Stal.
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten, en vriendelijke bediening. Niks op aan te merken!
Heel mooie inrichting. Parking aan de achterkant, handig.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Ga zo door
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De mix vis vonden wij nogal weinig en ons is maar een keer bij binnenkomst gevraagd of we iets wilde drinken.
Daarna niet meer en ons ijsje was al aan het smelten op het bord
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima restaurant om met zakenrelaties in een ontspannen omgeving te dineren en netwerken.

Zeer goede bediening???? Mensen met een beperking laten werken met professionals gaat hier zeer natuurlijk en op een ongedwongen manier.

De slogan van de Stadsboerderij gaat dan ook zeker op.

Onbeperkt Genieten.

Ga vooral zo door
H.G.M. H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Op 1 september heb ik ter ere van mijn 50e verjaardag een feestje gegeven bij de Stadsboerderij.
Mede door het mooie weer hebben we het eerste gedeelte van de avond lekker op het terras kunnen genieten van een kopje koffie en een drankje.
Toen het buffet werd geopend hebben onze gasten een lekker plekje binnen kunnen zoeken in jullie gezellige restaurant.
Het buffet was heerlijk en zeer divers en het dessertbuffet was om je vingers bij af te likken!
Wij hebben een prachtige avond gehad en zijn zeer tevreden over het eten, de bediening en de gezellige sfeer!
Het is zeker een aanrader voor midden tot grotere gezelschappen.
Hartelijk dank Stadsboerderij voor het slagen van mijn feestje!
Groetjes van Sarah, Monique Harmsen
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben het menu genomen bij dit restaurant voor €27,50. Ze maken heerlijke gerechten. Met name de prijs kwaliteit van dit restaurant is echt goed. Gezellige inrichting, goede ontspannen bediening. Ik zeg top!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
gezellige locatie. als er weinig gasten zijn voelt het 'leeg' aan. bediening is netjes. soms moesten we wat langer wachten op onze bestelling.
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Ik gaf het ook al aan tijdens ons vertrek: onze gastheer was vele malen professioneler dan dat je op andere plaatsen kunt tegenkomen. Uitermate vriendelijk, hartelijk en attent!
Super mooi initiatief, jammer dat we zo ver weg in Brabant wonen.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Super lekker eten, gezellige en mooie locatie!! Leuke bediening. Wij hebben er van genoten! Echt een plek om vaker heen te gaan!! Ook mooi te zien en te lezen hoe betrokken en trots medewerkers zijn.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima gegeten, vlotte bediening. Heerlijke soep, royale hoofdgerechten. Op het tuinterras waan je je buitenaf, terwijl je hartje centrum zit. Aanrader!
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een geweldige avond gehad, heerlijk gegeten en met heel leuk gezelschap. Ondanks dat het niet op de kaart staat werd op speciaal verzoek zelfs nog een heel leuk en lekker kaasplankje klaargemaakt. Stadsboerderij Rijssen is een echte aanrader!
Pringel2015 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fijn ontvangst , vriendelijk personeel snelle bediening en een lekker hoofdgerecht , goed mals en precies genoeg.
Zeker een plaats om nog eens heen te gaan.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
goed sfeer en heerlijk eten. Wij hadden een 3 gangen menu. Een tip, geef als er een 1e drankje is besteld meteen de olijven en broodjes bij. Dit voor het stillen van de 1e trek. Bij het voorgerecht heb ik er geen behoefte meer aan.