Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Was heerlijk en hele vriendelijke service!
Mariska A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben daar Enkel een hoofdgerecht gegeten, maar kregen toch een lekker voorafje van het huis, een glas water bij elke wijnglas en het vlees was perfect gebakken. Je krijgt ook redelijke wat verschillende soorten groente die heerlijk zijn bereid. Het personeel is heel vriendelijk. Echt een aanrader.
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met de familie. Goede bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het eten werd op tijd uit geserveerd. We komen zeker nog eens terug.
GA D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Vandaag hier geluncht. Goed eten, leuke en vriendelijke bediening. We komen zeker een keer weer om te lunchen of dineren.
H. lohuis L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De meeste medewerkers zijn erg vriendelijk en de uitgangspunten van het restaurant - het werken met mensen met een beperking - spreekt ons zeer aan. Dat neemt niet weg dat de kwaliteit van het eten gewoon niet goed is. Wij hadden sterk de indruk dat er nogal wat uit de vriezer kwam, zoals het nogal droge hoofdgerecht van zalm en tong. Zag er prefab uit en smaakte ook zo. De Panna Cotta was niet romig maar keihard en i.p.v. de beloofde stoofpeer lagen er eveneens harde stukjes peer bovenop. Verder erg lawaaiig onder speaker (de hele tijd soul is wel erg veel van het goede) en niet echt goedkoop. Jammer.
Jolanda E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk geluncht met collega's, voor hen even out of the blue ( niet in eigen dorp) maar een klein stukje verder. Zij waren onder de indruk en zeer verrasd door de manier waarop er bij de stadsboerderij gewerkt word. Kortom een dikke duim voor iedereen en zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Niet verwacht na het lezen van de beoordelingen. Het tempo (3 gangen menu) zoals bij de chinees binnen anderhalf uur het geheel door gedraai. Goed als je haast hebt, maar niets voor ons op zaterdagavond als je gezellig een avondje uit eten gaat. Het eten was dan ook weinig smaakvol wat logisch is in het tempo waarin het klaargemaakt is. Niet voor herhaling vatbaar.
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Alles was heel lekker en erg uitgebreid
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben met onze familie een gezellig etentje gehad !Iedereen was erg tevreden en was vol lof over alles!
We komen graag bij jullie terug!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gastvrij en vriendelijk ontvangen. de bediening is zeer attent, omdat ze vonden dat wij te lang op het hoofdgerecht moesten wachten ( wat wij zelf niet zo ervaren hebben ) kregen we alle vier ene gratis drankje. Het eten smaakte prima, goed verzorgd; echt een aanrader !
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Met 22 personen geweldig gegeten op de bovenverdieping, die er echt fantastisch uitziet. Zeer goede bediening en prima prijs/ prestatie verhouding.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was top en de verassing ter gelegenheid van ons 1/2 jarig huwelijk origineel! Aanrader!
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, met 14 man lekker boven gezeten. Bediening was super, zeker gezien het feit dat alles tegelijk over de trap naar boven gebracht moest worden
ludo.regina V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hele mooie locatie. Pand is heel mooi. Er heerste een fijne sfeer. Prijs kwaliteit is prima in orde. Dat er mensen met een beperking werkzaam zijn is totaal niet te merken. Zijn gewoon zichzelf. Goeie formule.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hallo aan een iedereen,
Zeer goed restaurant. Eten prima. Heel goede vriendelijke bediening let ook goed op.
Aan iedereen een aanrader om te komen. Wij doen dat zeker.

Hartelijke groeten,
Fam. van Rijn
Wierden
Jacomine S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en we komen hier vaker. Voor zowel lunch diner als een kopje koffie kun je hier goed terecht!! Top bediening
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima avond gehad bij de stadsboerderij. Super lekker hoofdgerecht. Ik had zelf de Rib eye. Deze werd in een diep bord geserveerd. Door alle sap die er nog in zit, wordt het met het snijden een natte boel wat niet zo mooi lijkt. Dus graag serveren op een groot plat bord. Smaak was zeer goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Echt een hotel om vaker te bezoeken