Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Arnoldberkhof .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Luppo L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Te lange wachttijden tussen de gerechten ,jammer dat het nagerecht klein dit was duidelijk geen grand dessert maar ze krijgen van ons een nieuwe kans
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. En ondanks dat er veel bezoekers waren, was de bediening vlot en heel vriendelijk. Echt een aanrader! ????
Hermannes T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
leuk restaurant goede ontvangst het eten was goed en de bediening voortreffelijk
goede bereikbaarheid en goede parkeergelegenheid ligging in het centrum van rijssen
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
het duurde ivm de drukte soms te lang tussen de gangen . verder goed te eten bediening was vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding was in orde
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een geweldige ervaring. Dit is een erkend leerbedrijf en zo worden we geholpen door mensen met het down syndroom. Echt super. Zo oprecht. Mag mening ander horeca medewerker een voorbeeld aan nemen. Het eten was prima en we zaten heerlijk rustig. Echt top. Komen zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Klasse om mensen met een lichte geestelijke handicap de kans te geven in de horeca! TOP. De man die ons eten uitserveede had er duidelijk heel veel plezier in en dat straalde op ons af. Begeleid door primia mensen. Het vis menu was lekker!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede en nette bediening.! Wij aten vegetarisch, het voorgerecht vond ik persoonlijk wat minder in balans. Ik had 2 grote scheppen kruidengeitenkaas, maar met een klein beetje "decoratie" sla. Ik ben zelf niet zo van het weghappen van pure geitenkaas.
Voor de rest, hoofd- en nagerecht waren heerlijk!
Harmien M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Stadsboerderij . Het voor gerecht was erg lekker onze keuze was het verrasings menu van de chef van alles wat. wel een heerlijk verrasing een aanrader. Goede ontvangst aardig personeel. We hadden er een mooie avond
Francien K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het personeel is attent, vriendelijk en is vlot. Het eten is verrassend en lekker. Ik kan dit restaurant zeker aanraden.
B K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellig restaurant. Leuke bediening. En tenslotte heerlijk gegeten. Beslist een aanrader om even lekker uit eten te gaan. Ga zo door!!!
NHM .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We kwamen via de AH-restaurrantactie. Werden zeer vriendelijk en correct ontvangen en bediend door Erwin, een medewerker met een verstandelijke beperking. Hij legde met kennis van zaken uit wat er op het bord lag. Ook de verschillende wijnen noemde hij precies. Zijn enthousiasme maakte het tot een feestje. Het eten was erg goed, zeer mals vlees en mooi opgemaakt. Voor de Ah-actie was maar 1 dessert. Toen ik aangaf niet zo graag ijs te eten ging Erwin in de keuken iets anders voor mij regelen. Een sympathiek restaurant met een gezellige sfeer, snelle bediening en heerlijk eten. Een aanrader!
Lin_Cor .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hadden voor het verrassingsmenu gekozen. Het eten was erg zout. Dat was jammer want de bediening en de manier hoe het gepresenteerd werd was goed.
Arnold T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima ambiance! Een aandachtspunt: als er boven een feestje is de tafels en stoelen laten staan beneden. Maakt beneden kale indruk!
Grappig .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hadden 1vlees en 1 vismenu.
Beide voorgerechten erg lekker, hoofdgerecht vlees ook,
maar hoofdgerecht vis zat weinig smaak aan.
Misschien vis kruiden, zal de smaak ten goede komen.
Biertjes met erg veel saus en rabarber was veel te zoet.
Maar het nagerecht was super.
Bediening erg vriendelijk en attent.
Luciavanriele .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Verrassingsmenu was smakelijk en mooi opgemaakt. De bediening is keurig. We komen zeker nog een terug
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk gegeten uit een 3 gangen keuze menu voor de schappelijke prijs van 25 euro. Inrichting is ruim van opzet met royale eettafels . Waard om nog eens terug te keren
Jmensink .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima bediending. Wij hebben de rundersteak gehad. Was heerlijk

Doe de groeten aan Gerwin Baan. Hij heeft ons uitstekend bediend.