Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

margaschipper .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten is altijd lekker . Verse producten en bijzonder smaakvol opgediend .
Het uitermate vriendelijke personeel maakt het plaatje compleet .
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hardwerkende gezellige jonge mensen die erg hun best doen om het je naar de zin te maken en dat is gelukt, we gaan zekers weer!
H. B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gerwin is een TOP ober, we komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn, het eten en de bediening was uitstekend
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een prachtig initiatief: horeca en zorg. Wij zijn de volgende dag nog teruggekomen voor een heerlijke cappuccino en later zelfs nog voor een prima lunch. Als we in de buurt zijn komen we zeer zeker terug.
carla5556 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We waren met vrienden uit eten. Ons laten verrassen door de chef. En wij waren uiterst tevreden.
Heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel.
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen. Fijne bediening. Een heerlijk, goed verzorgd diner. Dit geldt zowel voor het vis- als voor het vleesgerecht. Zachte muziek op de achtergrond.
atikoene .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heel erg lekker gegeten en mooi opgediend, goede vriendelijke bediening, mooie locatie.
Zeker een aanrader. En fantastisch dat mensen met een beperking hier een werkplek hebben.
J B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het eten en de bediening verdienen een 9-10. We zaten aan de achterkant van het buffet en daar was het gerinkel met het serviesgoed goed te horen. En helaas had aan het tafeltje direct naast ons een oudere dame veel zware hoestbuien. Al met al toch zeer tevreden.
lemmobbo .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben voor het verrassingsmenu gekozen. Geweldig. We waren helaas genoodzaakt om onze verontschuldigingen aan de kok aan te bieden omdat we de borden niet helemaal leeg hadden gemaakt. Ook de ontvangst en de bediening was heel gezellig. We gaan zeker op herhaling.
h T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
het bezoek aan de stadsboerderij was uitstekend zo wel de bediening als het eten waren zeer goed
wij gaan zeker nog een keer terug voor een bezoek
Madeleine R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker gegeten, fijne en enthousiaste bediening. Er werd goed rekening gehouden met mijn noten- en pinda-allergie, vooral het toetje van aardbeien=-tiramisu was geweldig. Ook de koffie, na het eten, onder het afdak van de buitentuin was een leuke ervaring.
Sasja G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De stadsboerderij en zeker het tuin terras heeft een ontspannen sfeer, lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Een welkom avondje uit.
mergelijn .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zeer vriendelijk en vrolijk personeel.
We hebben heerlijk gegeten van mooie gerechten. Alles werd ook keurig toegelicht.
Het was heel gezellig en tiptop in orde!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Voor de tweede maal gegeten met AH restaurantactie. Weer teruggegaan aangezien we zo enthousiast waren na het eerste etentje. Vooral erg te spreken hoe ze omgegaan zijn met dieetwensen! Ook een leuke plek om koffie te drinken of voor de lunch. Aanrader dus!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hoofdmenu van vriend was niet goed. Binnen kort tijdsbestek vervanging verkregen. Wachttijd voor dessert was onacceptabel. Hierover wat gezegd. Wel vaker hier gegeten en 't was altijd prima. Misschien vacantiekrachten?
will K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het enthousiasme van de gastheer geweldig, voorgerecht lekker, jammer dat de patat niet knapperig was. De inrichting was leuk ondanks de drukte bleef men vriendelijk.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Voorgerecht erg lekker, maar stukje zalm klein. Hoofdgerecht geheel redelijk, maar de vis ( Tongschar? ) was zeer droog en dood gebakken. Er werd ons een nieuw gebakken vis aangeboden, maar door tijdgebrek niet geaccepteerd. Nagerecht uitstekend. Al met al ( al meerdere keren bij de Stadsboerderij gegeten ) toch tevreden.
Vissertjes2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten met (AH keuze/verrassingsmenu). Ook de kinderen (10 en 12 jaar) hebben er van genoten al was het portie voor de 10 jarige nog aan de grote kant ;-).
We gaan er zeker nog een (paar) keer naar terug.
Fijn en gezellig personeel
Mandy A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vandaag een heerlijke high tea gehad bij de Stadsboerderij! Royale keuze uit allerlei zoete en hartige lekkernijen. Personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en of we nog iets wensten! Ook cappuccino ipv thee was geen probleem. Kortom zeker een aanrader.
Lies J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De bediening was heelgoed , en heel vriendelijk. De locatie is aan te bevelen en voor herhaling aanbevolen.j
Groetjes Lies Janmaat
Austerlitz.í