Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Carla H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Super lekker eten, gezellige en mooie locatie!! Leuke bediening. Wij hebben er van genoten! Echt een plek om vaker heen te gaan!! Ook mooi te zien en te lezen hoe betrokken en trots medewerkers zijn.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prima gegeten, vlotte bediening. Heerlijke soep, royale hoofdgerechten. Op het tuinterras waan je je buitenaf, terwijl je hartje centrum zit. Aanrader!
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een geweldige avond gehad, heerlijk gegeten en met heel leuk gezelschap. Ondanks dat het niet op de kaart staat werd op speciaal verzoek zelfs nog een heel leuk en lekker kaasplankje klaargemaakt. Stadsboerderij Rijssen is een echte aanrader!
Pringel2015 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fijn ontvangst , vriendelijk personeel snelle bediening en een lekker hoofdgerecht , goed mals en precies genoeg.
Zeker een plaats om nog eens heen te gaan.
hannieboers .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
goed sfeer en heerlijk eten. Wij hadden een 3 gangen menu. Een tip, geef als er een 1e drankje is besteld meteen de olijven en broodjes bij. Dit voor het stillen van de 1e trek. Bij het voorgerecht heb ik er geen behoefte meer aan.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten. Hier kan menig kok van een 5 sterrenrestaurant nog een puntje aan zuigen. Zelfs de kinderen hebben zitten smullen. Wij komen zeker nog eens terug.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
mooie inrichting.
ruime opzet.
lekker eten.
vriendelijke bediening.
betaalbaar 3-gangen menu.
een aanrader voor een lunch maar zeker ook voor een heerlijk diner.
Annemareyn R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
We hebben afgelopen zaterdag heerlijk in het zonnetje gegeten op het terras van de Stadsboerderij! De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker weer een terug! :)
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het bedienend personeel was heel stipt en correct en uitermate gedreven om alles goed te doen. Zonder kleinerend bedoeld: heel aandoenlijk. We voelden ons heel welkom bij jullie. Mijn persoonlijke noot: ik vind het heerlijk deze mensen zo bezig te zien, war zijn ze waardevol. ????????
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Was heerlijk en hele vriendelijke service!
Mariska A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben daar Enkel een hoofdgerecht gegeten, maar kregen toch een lekker voorafje van het huis, een glas water bij elke wijnglas en het vlees was perfect gebakken. Je krijgt ook redelijke wat verschillende soorten groente die heerlijk zijn bereid. Het personeel is heel vriendelijk. Echt een aanrader.
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met de familie. Goede bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het eten werd op tijd uit geserveerd. We komen zeker nog eens terug.
GA D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Vandaag hier geluncht. Goed eten, leuke en vriendelijke bediening. We komen zeker een keer weer om te lunchen of dineren.
H. lohuis L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De meeste medewerkers zijn erg vriendelijk en de uitgangspunten van het restaurant - het werken met mensen met een beperking - spreekt ons zeer aan. Dat neemt niet weg dat de kwaliteit van het eten gewoon niet goed is. Wij hadden sterk de indruk dat er nogal wat uit de vriezer kwam, zoals het nogal droge hoofdgerecht van zalm en tong. Zag er prefab uit en smaakte ook zo. De Panna Cotta was niet romig maar keihard en i.p.v. de beloofde stoofpeer lagen er eveneens harde stukjes peer bovenop. Verder erg lawaaiig onder speaker (de hele tijd soul is wel erg veel van het goede) en niet echt goedkoop. Jammer.
Jolanda E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk geluncht met collega's, voor hen even out of the blue ( niet in eigen dorp) maar een klein stukje verder. Zij waren onder de indruk en zeer verrasd door de manier waarop er bij de stadsboerderij gewerkt word. Kortom een dikke duim voor iedereen en zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Niet verwacht na het lezen van de beoordelingen. Het tempo (3 gangen menu) zoals bij de chinees binnen anderhalf uur het geheel door gedraai. Goed als je haast hebt, maar niets voor ons op zaterdagavond als je gezellig een avondje uit eten gaat. Het eten was dan ook weinig smaakvol wat logisch is in het tempo waarin het klaargemaakt is. Niet voor herhaling vatbaar.
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Alles was heel lekker en erg uitgebreid
Adri S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben met onze familie een gezellig etentje gehad !Iedereen was erg tevreden en was vol lof over alles!
We komen graag bij jullie terug!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gastvrij en vriendelijk ontvangen. de bediening is zeer attent, omdat ze vonden dat wij te lang op het hoofdgerecht moesten wachten ( wat wij zelf niet zo ervaren hebben ) kregen we alle vier ene gratis drankje. Het eten smaakte prima, goed verzorgd; echt een aanrader !