Stadsboerderij Rijssen

Grotestraat 27 7461 KE Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Een bijzondere boerderij met bijzondere mensen

Wat maakt de Stadsboerderij in Rijssen nou zo bijzonder? De smaakmakende creaties van de chef waarbij je de aandacht tot in de kleinste details proeft. Maar er is vast meer. Inderdaad, het pand zelf bijvoorbeeld. Deze 17e eeuwse boerderij is een echte eye-catcher in Rijssen en is met veel respect voor de historie verbouwd tot een restaurant met eigentijdse inrichting. Maar het aller belangrijkste zijn de mensen die er werken. Ervaren horecamedewerkers leren mensen met een beperking de fijne kneepjes van het vak en dat zorgt voor een heel prettige en informele sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsboerderij Rijssen

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Stadsboerderij Rijssen

Jacomine S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en we komen hier vaker. Voor zowel lunch diner als een kopje koffie kun je hier goed terecht!! Top bediening
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima avond gehad bij de stadsboerderij. Super lekker hoofdgerecht. Ik had zelf de Rib eye. Deze werd in een diep bord geserveerd. Door alle sap die er nog in zit, wordt het met het snijden een natte boel wat niet zo mooi lijkt. Dus graag serveren op een groot plat bord. Smaak was zeer goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Echt een hotel om vaker te bezoeken
Jackelien B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was duidelijk, goed, netjes. Een gezellig en sfeervol restaurant. Reserveren is wel noodzakelijk
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening.
dbolkster .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima service, leuke bediening en prima prijs kwaliteit verhouding. Krtegen met AH actie een verrassings menu wat erg goed was
J S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Nu ook weer tot volle tevredenheid lekker gegeten in een gezellige sfeer en worden bediend door vriendelijke en altijd vrolijke jongeren.
Komen zeker nog een keer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een prima restaurant heerlijk gegeten. Vriendelijk en goede bediening. De bediening met verstandelijke beperking maakt het extra leuk om te gaan eten. Doen het erg goed. Een aanrader.
fwcaalderink .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed en lekker eten. En een leuke avond voor herhalig vatbaar en ook zonder de aktie van ah.
Helemaal tevreden! Een reisje naar Rijssen waard.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
restaurant is bijna vol op donderdagavond.bedienjng is daar op ingespeelt en bljjft zijn/haar werk doen.
er werken ook mensen met een lichte beperking en dat maakt het tot een vruendelijke en persoonlijke resraurant omgeving.een compliment voor degenen die dit mogelijk maken!!
T S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben weer enorm genoten, alles was prima! Nogmaals een dank jullie wel aan de voortreffelijke kok en de vriendelijke bediening!
jhotten .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, het eten is prima bereid en ziet er smakelijk uit. Het personeel is heel aardig en behulpzaam.
We zijn hier met een AH actie geweest. Het was alleen jammer dat je alleen maar de keus uit vlees of vis had.
Een vorige keer kon je zelf nog het hoofdgerecht kiezen. Verder prima.
H.O. Rijssen
peter P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten. prijs viel hardstikke mee. Positief gevoel. Voor een volgende keer aan te bevelen. Personeel vriendelijk.
Arnoud D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben het heel erg naar onze zin gehad.
Het was ook heel lekker.
We raden het zeker aan om een keer te gaan
Ik weet niets meer te vertellen
Gert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker gegeten in een heel vriendelijke ambiance met veel zorg voor de gasten. We komen graag terug bij de Stadsboerderij in Rijssen.
Mili B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met de ah actie hier gegeten, gezellige sfeer in het restaurant, vriendelijke bediening en het eten was van een prima kwaliteit.

De wit Vis was goed gebakken, niet te ver door maar nog heerlijk glazig.
Ook de biefstuk en varkenshaas was well done gebakken, dit maak je bij andere restaurants wel eens anders mee.

Het enige minpuntje was de keuze die je kreeg omdat het de ah actie was.
Het was vis of vlees, en ook maar 1 keuze eigenlijk voor zowel het hoofdgerecht en voorgerecht. Nagerecht was maar 1 optie.
Ik zou zeker nog een keer terug komen, maar dan hoop ik iets meer keuze te krijgen.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima bediening!~Heerlijk eten. Er is meer dan genoeg. Mooi dat de stadsboerderij iedereen de gelegenheid biedt om daar te werken. Pure mensen. Aanrader
Harmien M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij zijn nu voor de derde keer geweest.En steeds weer was het goed.Vriendelijke bediening. Mooie gelegenheid. En lekker eten.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hardwerkende gezellige jonge mensen die erg hun best doen om het je naar de zin te maken en dat is gelukt, we gaan zekers weer!
margaschipper .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten is altijd lekker . Verse producten en bijzonder smaakvol opgediend .
Het uitermate vriendelijke personeel maakt het plaatje compleet .