Stadsbar Het MauritsHuis

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Stadsbar Het MauritsHuis

Aron P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een van de toppers van Groningen! De service is bij het Mauritshuis heel goed en het eten is heerlijk. Bijzondere gerechten voor een hele redelijke prijs. Een student zou dit zich ook kunnen veroorloven. Het restaurant ziet er sfeervol uit en je kijkt mooi over de gracht uit. Echt de moeite waard!
H. S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie plek. Prijs van de hoofdgerechten (€12,50) is goed. Sfeer kan beter door aantal tafels te verminderen en de muziek aan te passen.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten voor (te) weinig geld! Verrassend goede gerechten. Goede locatie en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, de oester werden special voor ons even op de grill gelegd en de andere gerecht waren ook prima.
Een gezellig en goed restaurant met een prima prijs en goede wijnen.
Wij komen er zeker weer.
De F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Inmiddels 6x bezocht met verschillende gezelschappen. Van intiem tot een groep van 12 personen.
Men heeft kennis van wijn en spijs. Een grote diversiteit aan wijnen die gewoon per glas te bestellen zijn. Spijzen van uitstekend niveau. Daarnaast reken ik telkenmale met een glimlach af. Daarnaast is de bediening uitstekend. Hoop dat deze zaak het red en ze het hoge niveau volhouden.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Geweldig eten, zeer goede wijn, perfecte bediening en een ontspannen, gezellige sfeer. En dat alles voor een heel redelijke prijs.
Wierd V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vernieuwend en hip. Eindelijk een zaak met oog voor gastvrijheid en culinair tegen een vriendenprijsje. Oesters met een bijpassend glas voor onder de €10, waar vind je dat?! Een aanrader!
Florian B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Erg leuk restaurant, of 'stadsbar'. Dit is hoe het Mauritshuis zich noemt. We kwamen binnen voor een borrel maar werden vervolgens enthousiast om te blijven eten. De prijzen trokken de aandacht. Elk hoofdgerecht werd aangeboden voor €12,50. Absoluut niet het daghap-niveau van een middelmaat Gronings restaurant. Wij genoten een fijn bereide roodbaarsfilet met uitstekende garnituur. Een breed en exclusief wijnaanbood wordt bijpassend aangeboden tegen scherpe prijzen. Dit alles in een ongedwongen en uiterst gastvrije sfeer. Zeker de moeite waard. Wij komen zeker terug!
Florian B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
super gegeten veel verschillende wijnen en het kost niet veel. prijs kwaliteit is top kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen. top tent.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten bij Stadsbar Het MauritsHuis. Hartelijk ontvangst, prettige ruimtes om te eten en beperkte, zeer verrassend gevarieerde kaart. Het eten smaakte geweldig, de bediening is klantgericht en uitermate vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. We komen binnenkort weer!
jellina T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met goede wijnsuggesties en vriendelijk personeel. Goede prijskwaliteit verhouding. Leuk concept! Voor herhaling vatbaar.