Meer informatie over restaurant Stad Parijs

Rémy D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Je kunt buiten heerlijk zitten. Helaas direct aan een doorgaande weg, maar dat weet je van te voren. Het knusse speeltuintje zorgt ervoor dat de kids het ook leuk hebben.

De kaart is wat vreemd: moderne en aansprekende voorgerechten & desserts, ouderwetse hoofdgerechten. Twee uur na aankomst hadden wij alleen een voorgerecht gehad. We waren de tweede tafel op het terras en niemand zat binnen. Dan ben ik eigenlijk al klaar.

Het voorgerecht was aardig, maar klein in portionering. Het hoofdgerecht was goed in portionering. Mijn hoofdgerecht, spare ribs, was ronduit vies: ongekruid, gekookt vlees wat zo te zien kort was gebraden. Kraak noch smaak. Gekookte groenten uit de jaren '80 als bijlagen: stukje gekookte bloemkool, wat gekookte boontjes, een halve gekookte mini mais. Yeah right, daar zaten we op te wachten! Dessert overgeslagen. Ruim 100 euro afgerekend. Slechte prijs-kwaliteit verhouding dus.

Al met al zo jammer. Mooie locatie, volop personeel, veel mogelijkheden. Nu nog mensen met een visie, organisatietalent en kookkunsten.
Yates .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Erg druk en heel veel lawaai (met name dankzij een huilende baby!) eenvoudige maar gevarieerde kaart. Als voorgerecht de gamba's uit de olie, erg kleine gamba's maar niet onaardig. Als hoofdgerecht de Australische steak 2.0 lekker maar niets bijzonders. De truffelsaus die geserveerd werd was prima echter zat er geen spoor van truffel in? De opmerking die ik plaatste bij de ober over het ontbreken van de truffel werd afgedaan met " dan zal ik zorgen dat ze er de volgende keer wat truffel in gooien"

Dessert Italiaanse droom. Lekker maar meer ook niet.
Vond de prijs kwaliteit verhouding zeker niet goed. Kan echt wel wat beter voor de gehanteerde prijzen.
Eenmalige beleving hier.
Corinne A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Na de vakantie met z'n 2tjes hier te hebben ingeluid, de vakantie met z'n 4en ook weer hier afgesloten. Bediening was weer top (super aardige Sander). Zelfs de kids (6 en 9) vonden het gezellig binnen. Wijn was lekker, eten ook goed. Dit keer voorgerecht met geitenkaas: heerlijk zacht! En die gebakken aardappeltjes zijn ook super lekker knapperig. Wij hebben ons nieuwe "stam-restaurant" gevonden!
Luc1988 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Het restaurant zat gisterenavond al lekker vol toen wij binnenkwamen. Wij werden welkom geheten door een uiterst vrolijke gastheer, die nadat hij de jassen had aangenomen, ons netjes naar onze gezellige tafel begeleide. Deze jongeman vertelde ons een mooi verhaal over hun 'Verbeeten project' en het daarbij horende menu. Wij vonden dit initiatief erg sympathiek. De ambiance in het restaurant was uitstekend, overal werd gezellig gelachen en gepraat. Gedurende de gehele avond zijn wij op onze wenken bediend door het uitstekend ingewerkt personeel. De bediening was attent en had veel overzicht, wat voor ons een pluspunt is omdat het veruit het belangrijkste is. Iemand van ons twijfelde tussen twee gerechten, toen de gastheer de keuzes kwam opnemen adviseerde hij deze persoon uitstekend door verschillende dingen tegen elkaar af te wegen. Daarnaast weet de bediening erg veel informatie te geven over de verschillende soorten wijn. De service die dit restaurant biedt geeft net dié extra ervaring waardoor je terugkeert, dit restaurant maakt hierdoor het verschil. We gaan verder niet diep in op het eten, omdat dit gewoon goed was. De temperatuur van de gerechten was prima, het was goed op smaak en de borden waren netjes opgemaakt. De tijd tussen de gerechten was ook goed. Al met al een uitstekende zaterdagavond!

Wij bezoeken het restaurant een paar keer per jaar en merken dat de prestaties steeds verbeteren. Dit zorgt ervoor dat wij uiteraard zullen terugkomen!

Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Het restaurant is gelegen aan een doorgaande weg, maar daar merk je binnen niets van. De sfeer is gemoedelijk, veel donker eiken, met een daarop afgestemde verlichting.
De menukaart is overzichtelijk, type luxe eetcafe. Het eten was prima. Frietjes en aardappeltjes vers gebakken. De groenten lekker op smaak en beetgaar. De vlees- en visgerechten prima! Spareribs goed gaar, de varkenshaas en kalfsoester ook. Ook de visschotel was lekker.
De bediening werd ingewerkt, wat verklaarde dat we drie keer om wat te drinken moesten vragen, sausjes ontbraken etc. Na een opmerking hierover, werd dit prima gecorrigeerd.
Al met al een aanrader!
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Op het mooie terras gekozen voor de Spare Ribs. Prima verzorgd, vlees lekker gekruid. Gebakken aardappelen en Frites ook smakelijk. De rauwkost zonder dressing was voor verbetering vatbaar en ook de twee sausjes voor bij de Spare Ribs (curry en knoflook) waren niet bijzonder.