Stad Parijs

9,3

Jouw recensie over het restaurant Stad Parijs

Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten, voorgerecht als hoofdgerecht besteld, geen probleem. Met 2 personen een voorgerecht delen: prima! Geweldig vriendelijke bediening, lekker eten, fijne omgeving!
Lieske1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hier geluncht en een keer gedineerd. Alles wat we tot nu toe hebben uitgeprobeerd was overheerlijk!! Ook een heel leuk interieur. Top tent!!
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Mooie nieuwe inrichting, fantastisch eten. We kozen de beroemde botermalse steak, een goede keuze. De keuze voor een dessert was nog een lastige, er was veel lekkers om uit te kiezen. De bediening deed erg zijn best en we kwamen niets tekort.
Rémy D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Je kunt buiten heerlijk zitten. Helaas direct aan een doorgaande weg, maar dat weet je van te voren. Het knusse speeltuintje zorgt ervoor dat de kids het ook leuk hebben.

De kaart is wat vreemd: moderne en aansprekende voorgerechten & desserts, ouderwetse hoofdgerechten. Twee uur na aankomst hadden wij alleen een voorgerecht gehad. We waren de tweede tafel op het terras en niemand zat binnen. Dan ben ik eigenlijk al klaar.

Het voorgerecht was aardig, maar klein in portionering. Het hoofdgerecht was goed in portionering. Mijn hoofdgerecht, spare ribs, was ronduit vies: ongekruid, gekookt vlees wat zo te zien kort was gebraden. Kraak noch smaak. Gekookte groenten uit de jaren '80 als bijlagen: stukje gekookte bloemkool, wat gekookte boontjes, een halve gekookte mini mais. Yeah right, daar zaten we op te wachten! Dessert overgeslagen. Ruim 100 euro afgerekend. Slechte prijs-kwaliteit verhouding dus.

Al met al zo jammer. Mooie locatie, volop personeel, veel mogelijkheden. Nu nog mensen met een visie, organisatietalent en kookkunsten.
Yates .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Erg druk en heel veel lawaai (met name dankzij een huilende baby!) eenvoudige maar gevarieerde kaart. Als voorgerecht de gamba's uit de olie, erg kleine gamba's maar niet onaardig. Als hoofdgerecht de Australische steak 2.0 lekker maar niets bijzonders. De truffelsaus die geserveerd werd was prima echter zat er geen spoor van truffel in? De opmerking die ik plaatste bij de ober over het ontbreken van de truffel werd afgedaan met " dan zal ik zorgen dat ze er de volgende keer wat truffel in gooien"

Dessert Italiaanse droom. Lekker maar meer ook niet.
Vond de prijs kwaliteit verhouding zeker niet goed. Kan echt wel wat beter voor de gehanteerde prijzen.
Eenmalige beleving hier.
Corinne A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Na de vakantie met z'n 2tjes hier te hebben ingeluid, de vakantie met z'n 4en ook weer hier afgesloten. Bediening was weer top (super aardige Sander). Zelfs de kids (6 en 9) vonden het gezellig binnen. Wijn was lekker, eten ook goed. Dit keer voorgerecht met geitenkaas: heerlijk zacht! En die gebakken aardappeltjes zijn ook super lekker knapperig. Wij hebben ons nieuwe "stam-restaurant" gevonden!
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Op het mooie terras gekozen voor de Spare Ribs. Prima verzorgd, vlees lekker gekruid. Gebakken aardappelen en Frites ook smakelijk. De rauwkost zonder dressing was voor verbetering vatbaar en ook de twee sausjes voor bij de Spare Ribs (curry en knoflook) waren niet bijzonder.