STACKED.BIO (Amicitia Food Village)

Stadsring 154 3811 HS Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant STACKED.BIO (Amicitia Food Village)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Klazina O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor het eerst in Amacitia in Amersfoort.
Wat een geweldige plek om wat te eten,snoepen kun je haast zeggen,wat ons het meest opviel was toch wel de stacked .bio,waar alles biologisch is en op kolen klaar gemaakt,nog nooit zo,n perfect op smaak bereide hamburger op,klasse.Ook de heerlijke biologische frieten met heerlijke sausjes waren fantastisch.We waren hier een daagje en komen van de Zuid-Hollandse eilanden,maar zouden hier, zo,n geweldige hamburgerzaak zeer op prijs stellen.
Personeel vriendelijk,alles past....zelfs de verpakking en refresch verpakking,het is helemaal af,en er overal aan gedacht.Wij komen hier absoluut een keer terug!!
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met het gezin (4personen) bij Food Plaza Amicitia eten. Ieder heeft zijn eigen eetkraampje eten uitgezocht.
Heerlijk hamburgers. Twee tegelijk besteld met heerlijke patat. Zouden hiervoor zeker terug komen als we in de buurt woonden. Mooie setting en presentatie. Goede service.
Marina J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wat een gave plek. Ik had al meerdere verhalen gehoord over Amacitia Food Village en besloot daarom er heen te gaan. Wat een onwijs leuk concept. Er hangt een goede sfeer. Wat mij tijdens het bezoek opviel was Stacked. Wat een strakke en mooie stand. Leuk personeel ben er goed geholpen. Ik heb erg genoten van de bioburgers. De smaak was super en zeker zijn geld waard. De manier van bakken zorgt voor een lekker malse burger en het broodje met honing erin was super. Al met al een super idee op een mooie plek. De inrichting is heel leuk gedaan. Ik ga zeker nog eens terug naar Amacitia Food Village en ga dan zeker naar Stacked.
Leonard H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Amicitia food village,de plek waar je goed ken eten. Ik had veel gehoord over Amicitia food village, een hoop goede dingen dus besloten om er een keer te gaan kijken,en dat is gelukt ook en goed ook.bij aankomst wat ik zag was een mooie inrichting en alles straks en schoon.en hoop verschillende eet tentjes, maar wat bij het meest op viel was stacked, waar ze biologische hamburgers verkopen. Bij deze wil ik zeggen degene die dit broodje heeft verzonnen is geniaal, echt super samens gesteld broodje , en uiteraardt die biologische patat en sausje waren ook goed en lekker. Het is zeker de moeite waard. Het gehele concept amicitia food village is goed bedacht, tot volgende keer.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Een burger eten waarvan je weet dat ie het bij leven toch ook een beetje leuk had, smaakt al een stuk lekkerder dan andere burgers. Maar als je ook nog precies kunt zeggen wat er op moet, in welke hoeveelheid én als je er waanzinnig goeie frieten bij kunt bestellen, dan kan je hap niet meer stuk! En dan zijn het stuk voor stuk ook nog lieverds hier!
Stacked-bio is voor iedere oudere die z'n kind wel eens het verschil wil laten proeven tussen een burger en een keizer! Of eigenlijk natuurlijk voor ouders zelf, die dat verschil nóg meer weten te waarderen!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
"Amicitia Food Village wordt dé plek om van werelds eten te genieten", zo kopt de nog jonge website. Een tamelijk nieuw concept - dertien keukens en twee bars, onder één dak en met een gezamenlijke eetruimte - moet een heuse hotspot binnen Amersfoort worden. De website van Amicitia Food Village belooft véél ("Wereldse gerechten voor een betaalbare prijs; proef in Amicitia Food Village wat de wereld aan lekkers te bieden heeft.") en we willen dat graag aan de praktijk toetsen. Amicitia Food Village zélf is inderdaad nieuw - op 10 december 2015 vond de officiële opening plaats - maar het concept is dat niet: het is een miniatuurkopie van de befaamde Amerikaanse en Aziatische 'Food Courts'. Wat meteen bij binnenkomst opvalt, is het kale meubilair (zoals tafels en banken van steigerhout), dat niet echt uitnodigt voor een lange zit. We beginnen bij 'De Ballenbar' met een proeverij van zes bitterballen, waarbij de bouillabaissebitterbal wel érg naar geitenkaas, en de geitenkaasbitterbal wel érg naar bouillabaisse smaakt... Heeft iemand de vlaggetjes verwisseld? Och, ze zijn stuk voor stuk wel lékker, maar rechtvaardigen toch niet de prijs van één tot twee euro PER BAL. Dan wordt het tijd voor een hamburger en daarvoor melden we ons bij 'STACKED.BIO'. En ook hier geldt: het mogen dan heuse 100% biologische burgers zijn die "het eten van een burger op een structureel hoger niveau" brengen (websitetekst), maar 14 euro voor één hamburger, één miniburger en een portie frites is behoorlijk aan de prijs. We nuttigen nog enkele van de in totaal 80 verkrijgbare gerechten, maar niet één gerecht kan mij echt in vervoering brengen. Bij dit alles mag ik graag een bruine Leffe drinken en dat blijkt verkrijgbaar zowel op fles als van de tap. Voor een flesje (33 cl) moet ik 3,80 euro afrekenen en voor een getapt glas (25 cl) ook... Wat mij toch wel zorgen baart, is de omvang van de klandizie. We hebben twee uren binnen gezeten, vlakbij de hamburgerbakker, en in die twee uren zijn er zegge en schrijve zes hamburgers over de balie gegaan. En al die tijd heeft niemand van de cliëntèle zich bij Yogen Früz gemeld voor een portie bevroren yoghurt. Van 'winst maken' is deze avond duidelijk geen sprake geweest. Ligt het aan het weinig prettige meubilair? Aan het wegwerpbestek en -servies? Aan het feit dat je zélf de gerechten van je keuze bij de diverse keukentjes moet bestellen en daar ook op moet halen? Aan het toch wel hoge prijsniveau? Ga er ook eens een keertje eten en oordeel vervolgens zelf. Maar wacht daarmee niet te lang, want het zo zómaar kunnen zijn dat Amicitia Food Village zijn langste tijd heeft gehad...