Stach Food

31-207542672

Meer informatie over restaurant Stach Food

Didewo .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Geluncht bij de vestiging in Overveen. Leuke entourage. In het pand zijn nog overblijfselen te zien van vorige bedrijven die er hebben gezeten: een garage, een slagerij... Het pand ademt een leuke industriele sfeer uit. Het personeel
was keurig en vriendelijk en het eten smaakte goed. Leuk ook dat je er allerlei health food and drinks kunt kopen in het ruim gesorteerde winkeltje. Je kijkt er je ogen uit. Prima lunchlocatie.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Via Deliveroo besteld. Cheeseburger was wel lekker, maar muf en deed me qua smaak erg denken aan een burger van de Mac. Twee stukken spareribs waren lekker, 1 was taai en droog. In de ceasarsalade zat 1 klein stukje ei en net te weinig saus. Friet was goed van smaak, maar slap. Het decor heeft een 9: mijn eigen huis ;)
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
ik heb laten bezorgen :
doperwten cous cous met kip in pindasaus : weeige hap met super veel doperwten , smakeloze kip en een bejaardenhuis - maaltijd gevoel
stamppot pompoen weeig en smakeloos
herfst stamppot met pulled pork, lekkere smaken, maar erg weinig pulled pork
Jvdgaag12 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Iedere keer als ik door de Van Wou straat rijd, haal ik een broodje bij Stach. Carpaccio of Vitello Tonato. En ik kan het dan ook niet laten om een huisgemaakte Cookie mee te nemen. Super concept, mooie inrichting. Je moet alleen niet geen haast hebben, want het kan soms even duren.
Wwiersinga .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Een goeie zaak om je boodschappen te doen, lekkere hapjes voo thuis te halen. Lunch aldaar viel tegen; latte uit papieren wegwerp beker, carpaccio op simpele italiaanse bol, koud door open winkeldeur. Voor een winkel een fantastische sfeer, om er te lunchen weinig sfeer.
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Een bezoek gebracht aan de nieuwe vestiging in Overveen. Het ziet er heel erg leuk uit, lekker robuust en leuk ook dat je de overblijfselen van een oude vleeshouwerij ziet. Nadeel van deze ongepolijste opzet zit in de akoestiek: er is wel heel veel lawaai.
We hebben snel een cheeseburger gegeten, lekker hoor. Niet te gaar, niet te rood en lekker knisperige ui. Goeie friet ook erbij en de sla ziet er zeer uitnodigend uit. Maar toppunt was het doosje Sea salted Caramel fudge dat ik mee naar huis nam. Verslavend lekker!
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Wat een feest om hier een kant-en-klare maaltijd te halen, in dit geval Stach in de Van Speijkstraat. De vega-curry's zijn fabuleus lekker. Blij dus met deze aanwinst.
Gisette V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Goede formule. Traiteur met heerlijke en originele maaltijden. Ook goede salades en die vind je niet veel in Amsterdam. Met quinoa, cous cous en andere fijne ingrediënten. De broodjes zijn niet duur en erg lekker.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Ik kom vooral bij de nieuwe Stach in de Spiegelstraat, voor een broodje als lunch (bijv. broodje bal of boerenkaas, beide met heerlijke saus). Binnen is nauwelijks plaats, maar buiten op een bankje zit je prima. De bediening is vlot en vriendelijk.
Smulpaap45 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Goeie broodjes en heerlijke linzensoep! Veel keuze uit prima afhaalmaaltijden. De chocoladetaart is zeker een aanrader!!
Noahm .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Heerlijk om in deze traiteur even te gaan (zitten) eten, maaltijden zijn van goede kwaliteit. Personeel is ongedwongen en vriendelijk.

Als je een keer geen zin hebt om veel geld uit te geven kan je hier voor +/- € 10 toch even buiten de deur gaan eten.

Om mee te nemen zijn de broodjes en detox salade ook erg lekker!
Liz050 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Wat een leuk tentje: lekker eten, gezellige mensen en een goeie formule. Je kiest je eten in de winkel, betaalt en gaat boven zitten. 10 minuutjes later vind je je gekozen maaltijd keurig opgediend op bordjes op je tafel. Vergeet vooral ook niet een taartje te nemen, deze zijn overheerlijk. Enige nadeel is dat er drie grote tafels zijn waar veelal twee mensen aan zitten en je dus snel bij andere mensen aan tafel zal zitten, maar dit heeft ook wel wat gezelligs. Al met al heb je voor een tientje een goeie maaltijd en wat te drinken, prima voor een doordeweekse avond!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Goede kant en klaar maaltijden en prima verse broodjes. Echt van harte aan te raden als je een keer iets anders wilt eten dan een AH magnetron maaltijd. Wel iets duurder dan Appie, maar het is de prijs waard.