Staal-Bar

6,7
7,2
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier met z'n tweeën gegeten met de AH-actie. Voor een zaterdagavond was het er opvallend rustig. Wij waren de eerste eters om 18:00 u. De eigenaar(?) was bezig met kunst op te hangen en we moesten ons zelf melden bij de bar. Verder was de bediening erg vriendelijk. Omdat het zo stil was en de inrichting vrij steriel aandoet, was het niet het gezelligste etentje. We kozen als voorgerecht de pompoen-mosterdsoep. Deze viel tegen, het was een dunne waterige bouillon met een kleurtje. Het was wel een royale bak. Als hoofdgerecht namen we een keer de zalm met teriyakisaus en een keer de zalm in citroen/peperdressing. Beide gerechten werden begeleid door rozevalaardappeltjes en sperziebonen met spruitjes. De citroen/peperdressing kunnen ze beter omdopen in citroen/zoutdressing. Tenminste voor mij was het te zout. De zalm met teriyaki smaakte echter goed. De hoeveelheid op het bord was ook weer royaal. Of zou dat gezichtsbedrog zijn geweest door de nogal kleine bordjes waarop e.e.a. op geserveerd werd? Je moest uitkijken dat het gerecht niet van je bord viel. Zowel de chardonnay en de sauvignon blanc die we bij het eten dronken, smaakte prima, zeker voor het bedrag dat je er maar voor betaalt.
Als toetje namen we beiden een fors stuk appeltaart. Daar kan natuurlijk niet veel mis mee gaan. Jammer dat er alleen taartachtige desserts beschikbaar waren. Dat de eigenaar tussendoor door zijn vriendin aan tafel werd opgevreeën was overigens nou niet bepaald gepast te noemen. Al met al was het dus een zeer middelmatige ervaring.
Catherine D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met ruim 50 personen (bedrijfsfeest) heerlijk gegeten bij Staal. Het eten was echt uitstekend. Salade met truffelolie als voorafje was uitmuntend. Daarna keuze uit vlees, vis of vegetarisch gerecht en iedereen heeft zitten smullen. De tiramisu als dessert maakte het helemaal af. Zeer prettige bediening. Het restaurant heeft een uitstekende akoestiek waardoor je geen last hebt van 50 pratende mensen om je heen. Een aanrader! En voor de zomer: een terras met lekker veel zon.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vorige week zijn we hier wat gaan eten. We hadden iemand met een glutenallergie aan tafel en daar werd goed rekening mee gehouden. Vriendelijk personeel en lekker gegeten!
MVmB .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het verschil met een high wine in een bar en thuis wat wijn met hapjes halen, is de leuke ervaring. Bij bar Staal is deze niet heel leuk. We werden niet welkom geheten, maar er werd direct een prosecco op tafel gezet, maar er werd niks verteld over de high wine. De bediening maakte nauwelijks contact als zij iets kwamen brengen, zij noemden slechts op wat er op tafel werd gezet ('Merlot', 'bitterballen'). De wijnen zelf waren lekker, we kregen een prosecco, merlot, rose, chardonnay (zelf gekozen) en nog een rode wijn. Er werd echter niks toegelicht over de wijnen. Af en toe werden er hapjes gebracht, o.a. blokjes kaas, bitterballen en brood met aioli. De bekende gehaktballetjes zoals deze werden aangeprezen op de website kregen wij niet. Achteraf bleek dat deze waren vervangen door de bitterballen. Niet erg, maar wel netjes als de bediening dit uit eigen initiatief had verteld. Naast de wijnen stond er een grote kan water met daarin munt en citroen op tafel, dit was prettig. Kortom, de high wine bij deze bar is leuk, maar het personeel doet er zelf niks aan om het een leukere ervaring te maken dan als je thuis een flesje wijn en wat hapjes haalt.
Tjeerd K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Bediening was erg vriendelijk echter de maaltijden waren zeer teleurstellend.
Het voorafje was bijna een heel brood per persoon met niet zo boeiende aioli, het hoofdmenu was wel oke maar de cheesecake was ontzettend hard en plakkerig in je mond. Alsof je pure boter aan het eten was. Kortom geen aanrader. Kregen wel nog het vriendelijke aanbod om iets anders te proberen, maar het vertrouwen hierin was verloren.
Mproost83 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De saté van kippendij was supermals en had een heerlijke marinade/saus
Bediening was vriendelijk en supersnel geslaagd etentje
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Jammer, hier voor een wijn arrangement gekozen. Zeer kleine glaasjes wijn, summier in hapjes, brood met aioli, zeker niet te veel aioli voor het brood, blokjes kaas uit de koelkast (heb dit opgemerkt, maar helaas we nemen het mee). Vervolgens 4 bitterballen van de Sligro or what ever? Nee geen aanrader.
U heeft op een andere site een voucher gekocht waar ook is aangegeven dat het gaat om een proeverij. De proeverij bestaat niet uit volle glazen en als u te weinig aioli heeft gekregen mag u zeker altijd op een supplement vragen bij Staal en die zou u ongetwijfeld dan ook gewoon direct hebben gekregen.
Tegenwoordig worden de bitterballen bij de meeste horecazaken niet (meer) 'in huis' gemaakt en inderdaad ingekocht bij een groothandel, wat echt geen schande is... Jammer dat u geen dialoog bent aangegaan maar uw onvrede achteraf op internet wel wilt delen.

Om een vergelijkbaar voorbeeld te geven hoe onze gasten de High Wine beleefden die wij onlangs bij Groupon hadden lopen, scoorde Staal 100% tevredenheid onder 13 recensies van de 97 gasten.

Reactie van proever:

Jammer, dat u niet volledig op het bericht in gaat, maar voor de geleverde producten à 20 Euro met zijn tweeën was dit de de prijs niet waard! Beter gehad.....
Nicolevisje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het eten was prima.
Bediening was traag.
Achteraf bleek dat ze onderbemand waren en het drukker was dan verwacht.
Toen hebben ze wel iets met de rekening gedaan.
Sleevezipper .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten,ook onze twee kleine kinderen vonden het lekker. Alle drie de gangen waren om te smullen, vooral de kipsate viel in de smaak. Vriendelijke bediening, dank voor de aandacht voor de kindjes.
Reneevanteeffelen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Gisteren na een goeie latte en een glas rosé huiswijn gekozen voor een kippendij saté. Prijs/kwaliteit prima! Vlotte bediening en vriendelijk personeel.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke wijnen gedronken en goede kwaliteit hapjes gegeten bij high wine, bediening was daarbij heel prettig. Hoeveelheid wijn en hapjes waren zeer royaal.
Wilma12345 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Voor een gezelschap van 17 collega's een high wine georganiseerd. Wat een tegenvaller. De kwaliteit van de wijn was slecht (zuur!) en de bijgaande hapjes voldeden niet aan de verwachting. Zeker geen traiteur niveau.
De presentatie en toelichting getuigden niet van kennis van zaken.
Al met al was de prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken.
Voor ons geen herhaling.
Beste Wilma Meinders van het bedrijf KWF,

Ik lees op Iens met grote verbazing uw recensie over de High Wine die uw groep bij mij @staal heeft genoten. Ik betreur uw actie, omdat u tijdens de high wine geen enkele indicatie geeft omtrent uw grote ongenoegen en direct overgaat om uw 'slechte' ervaring met de rest van de wereld te delen ipv mij/Staal de mogelijkheid te gunnen uw groep beter te bedienen dan u op dat moment van ons verwacht.

De wijn is niet zuur, komt uit nieuwe flessen, de kennis is voldoende. Er is een rosé waarvan wij de druifherkomst niet weten, de leverancier kan ons dit ook niet vertellen omdat het gaat om een 'white label'. Jammerlijk dat u dan de kans neemt om ons wel neer te sabelen op internet en niet met mij direct in discussie durft te gaan... Want waar gaat het om... Een gezellige middag toch?

Gelukkig zijn er dagelijks voldoende gasten die het bij Staal buitengewoon goed hebben en gelukkig wel eerlijk en direct ingaan op de vraag of alles naar wens is...
Esther-groten .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben een heerlijke high wine gehad bij staal bar. Veel verschillende wijnen geproefd die stuk voor stuk met een hapje geserveerd werden. Heel aardig personeel!
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
High wine was prima tot het laatste hapje kwam. Er werden prima wijntjes geserveerd, hoewel in een ietwat vreemde volgorde: prosecco, merlot, rosé, chardonnay en weer rood. Daarbij op zich prima borrelgerechtjes.
Tot het laatste hapje dus: Dit was quiche met geitenkaas waarvan de korst helemaal slap (van vet/vocht?) was met erbovenop ei (proefde naar geklutst ei uit de magnetron) waarop een dun laagje geitenkaas lag (deze smaakte an sich wel weer aardig).
Persoonlijk vind ik het heel naar om dingen terug te sturen naar de keuken, maar na even wikken en wegen toch gedaan. Ipv onze vertrouwde serveerster - zij bediende ons prima - trof ik daar de vermoedelijke eigenaar/manager van de zaak. Hij pakte een stukje op, kneep erin en beweerde vervolgens dat het toch echt zo hoorde. Het beste wat hij aan kon bieden was dezelfde quiche, maar dan langer in de oven. Helaas bleek het geen remedie, het was nog steeds niet lekker.
Door dit jammerlijke einde van de high wine met de weinig klantvriendelijke reactie van deze man kom ik niet hoger dan deze cijfers.
10000000 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een high wine met lekkere wijn en dito hapjes. Prachtig industrieel interieur dat door veel hout toch weer heel warm aandoet. Glazen wijn hadden net wat voller gemogen.