St. Walrick

Sint Walrickweg 5 6611 KG Overasselt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant St. Walrick

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op mooie lente zaterdag met het gezin buiten op het terras de lunch gebruikt bij St. Walrick na een heerlijke boswandeling. Het mooie voorjaarsweer hielp natuurlijk mee, maar ook zonder dat mooie weer zou het ons prima gesmaakt hebben. Mijn vrouw at een broodje geitenkaas, ik zelf ging voor de Clubsandwich, en de kinderen zaten aan een kinder pannenkoek. Over de clubsandwich niets dan lof: zeer rijk belegd en erg smakelijk. Goed brood, verse ingredienten. Handje zoute chips erbij had het afgemaakt, die ontbraken, verder een echte aanrader. De kinderen namen als toetje een kinderijsje. Een paar bolletjes Heldro ijs met slagroom in een kinderbeker. Veel te groot natuurlijk, waardoor wij als ouders ook nog een paar hapjes overhielden. Brought back memories. Kortom, een adres waar je zeker eens langs kunt gaan, zeker als je het combineert met een mooie boswandeling of fietstocht.
Escamp .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
De uitsmijter was redelijk te eten. Niks op aan te merken. Maar de gastvrijheid zwaar onder 0. We hadden met een groep mensen met honden gereserveerd voor koffie met gebak (appeltaart leek trouwens groothandel appelgebak). We zaten lekker in de zon (het was 9 graden met wind) op te warmen, hadden ze voor ons een tafel in de hoek, zover mogelijk weg gezet, dus zaten we buiten in de kou. Na de wandeling zaten we ook weer buiten, we hebben gevraagd of we binnen mochten zitten. Nu dat mocht, met de honden (dit was ook maanden van te voren telefonisch afgesproken) We hadden koud ons eten nog niet besteld, of we moesten alweer naar buiten. We hebben nog gauw onze lunch naar binnen gepropt, want ja: je blijft niet heen en weer lopen he?
Conclusie: een zeer ongastvrij gebeuren daar, waar je dus absoluut niet welkom benmet meerdere honden. Terwijl er gek genoeg toch meer mensen met honden zaten. En verder houden ze zich niet aan afspraken.
En het appelgebak viel zwaar tegen, leek geen vers appelgebak

Voor ons dus: NOOIT MEER!!!!!!
Victoria88 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Wij komen regelmatig bij St. Walrick. Het restaurant bevindt zich echt midden in de natuur! Uitstekende en zeer vriendelijke bediening. De menukaart is uitgebreid en elke keer weer anders. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het restaurant heeft een heerlijk en groot buitenterras. Voor zowel een brunch als diner, maar ook een heerlijk drankje op het terras zit je hier goed. Ook ideaal voor mensen met kinderen en/of honden.
Vsmenuhts .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
St. Walrick, The Place to be! we wandelen regelmatig in de Hatertse vennen en Heumense bossen. Na de wandeling heb ben we trek in, eerst een lekkere kop koffie en daarna een stevige lunch.

Waar doen we dat, natuurlijk bij restaurant St. Walrick wat lekker centraal ligt in het bos en op een kruispunt van toegangswegen. Het eten is prima, bediening is hoewel wat jong doch dat wordt goed gemaakt door hun vriendelijke benadering en service instelling. Ze rennen best twee keer achter elkaar om zout en peper te halen en daarna de mosterd die we vergeten waren te bestellen.

Normaal gesproken eten we pannenkoek, het liefst eentje die niet op de kaart staat zoals met spek, champions en uien echter geen tomaat. Komt voor de bakker, ze zijn zo groot dat we er met moeite een hele kunnen verorberen.

Voor de prijs hoeven we het niet te laten, denk dat ie thuis net zo duur is als hier. Dus . . . een plaats om te zijn.
RH82 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Nadat we een mooie wandeling hadden gemaakt in de Overasseltse en Hatertse vennen zijn we bij St. Walrick gaan eten. Op de kaart staan verschillende gerechten, van pannekoeken tot lekker a la carte eten, voor ieders wat wils.

De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Ook het eten smaakte ons erg goed. Wij hadden besloten om van het a la carte menu gebruik te maken en hier hebben we lekker van genoten.

De ligging van het St. Walrick is prachtig, je kan dichtbij parkeren en je kan heerlijk wandelen of fietsen in de omgeving. Dit is zeker een restaurant waar we vaker zullen komen.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Een prachtige locatie in het vennen gebied. Leuk om met mooi weer met een drankje op het terras te zitten. Voor het eten moet je hier echter niet wezen. De kaart is beperkt en heeft met name lunch gerechten. De warme gerechten zijn niet van enorm goede kwaliteit (veel pezen in vlees, aardappelschijfjes wekken de indruk uit de magnetron te komen, wat flauw van smaak) maar zijn wel te eten. De salade en frietjes waren wel lekker. Een prima plek voor de minder kritische eters onder ons maar de kritische eters kunnen het beter houden op een drankje en een bitterballengarnituur of een broodje bij de lunch. Personeel is trouwens erg vriendelijk maar alertheid zou beter kunnen. Het decor is wat gedateerd.