St. Tropez

Brink 28 7411 BS Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant St. Tropez

Dineer met een vakantie gevoel

St. Tropez is het vakantiegevoel waar je naar op zoek bent. Naast lekker eten, organiseert het restaurant groepsuitjes en dansavonden. Ook voor de vrijdagmiddagborrel is dit de place to be. Een brede selectie van gerechten en drankjes zorgt dat iedereen zich hier thuis voelt.

Meer informatie over restaurant St. Tropez

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sambal S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Had op een avond zin in een hamburger. Na een minuut of 10 en na een matige cocktail kreeg ik de mijne. Vond de burger wat aan de kleine kant, had gemakkelijk een tweede in mijn maag gepast. Nam niet weg dat ik erg tevreden was. Vroeg mij wel af waarom twee personen slechts een zakje patat kregen.
ValeryB .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige en mooie tent en het zit op zaterdag altijd vol. Leuke speelhoek voor kinderen. Het eten en de hapjes zijn ok maar niet bijzonder. Erg jammer dat er honden mogen. Ik vind dat erg onhygiënisch in een restaurant.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel gezellig restaurant en leuke, spontane bediening! Uitstekend!
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We zijn hier heel kort even langs gewipt, en eigenlijk te kort en te klein voor een echte recensie. Waarom ik er toch even wat over wil zeggen is dat wij op het terras, onder een paar goed functionerende heaters, ontzettend leuk gezeten hebben, en een kleinigheid hebben gegeten met een goede Gruner Veltliner. Ondanks de drukte genoten wij een stipte en buitengewoon vriendelijke en gastvrije bediening. Uiteraard een te kleine impressie om nu meteen met tienen aan te komen zetten, maar een acht en twee negens durf ik wel aan.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Hartstikke leuk restaurant. Modern maar wel gezellig ingericht, overal valt wat te zien. Veel vinyl langspeelplaten verwerkt in het interieur en Franse muziek, uit zeg maar die tijd, op de luidsprekers. Achter de bar het woord formidable met lampjes geschreven. Lekkere sfeer. De bediening steeds op tijd aanwezig en vriendelijk. Het eten is gewoon okay niks hoogdravends maar gewoon goed. Fijne gezellige avond gehad !
Ottilia H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
hotspot in Deventer op de beste locatie
Wilbert S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellige gelegenheid met ruime zitgelegenheid. Uitstekende voorgerechten en heerlijke wijn op de juiste temperatuur. Zeker een aanrader!
lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
carpaccio was waterig en weinig smaak. Lang wachten op het hoofdgerecht. Spareribs waren lekker en veel maar saté was erg weinig en hard en droog.
a.rossen .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk ontspannen kunnen eten in fijne rustige sfeer.
De bediening was correct, beleefd en zeer attent. Leuke inrichting.
Gerard10 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
St. Tropez doet er alles aan je te wanen in de gelijknamige mondaine badplaats van weleer.
Strandstoelen als terras, Retro-beachware zoals alleen Fransen kunnen dragen etc. Met de sfeer zit het wel goed , met als finishing touch 'Groeten uit St. Tropez Ansichtkaarten'
Zo'n ansichtkaart trok ons naar St. Tropez, voor het ondernemersmenu: een snelle daghap op de (koop)donderdag tussen 17u00 en 18u00 voor wie in de binnenstad werkt. Voor ons dus.

"Ondernemersmenu? euh. Ik zal even vragen. " Nee, niet alle vlotte mademoisselles kennen de aanbiedingen uit hun hoofd. Maar na navraag, kwamen daar toch heerlijk malse, gekruide kip met salade en frietjes. Goed bereid, zonder poespas op mooie borden. Kraanwater werd zonder pardon erbij geserveerd. Kijk, daar kom je voor terug.

"Ondernemersmenu? euh. Ik zal even vragen.", "Ja dat is dit, dit of dit als hoofdgerecht en dan dat nog toe". Klonk goed, maar toch even de controle vraag: "Dit is toch het ondernemersmenu? Voor 10,= toch?". Nee, dat was niet het geval. Dit ging 25,= kosten. Ze vroeg het nog een keertje na.

"We doen niet meer aan het ondernemersmenu". Bam, zonder oplossing.
"Oh? wat raar. Weet je het echt zeker? "
Ze ging het nog een keertje na.
"Nee, het ondernemersmenu is al heel lang geleden vervangen door een andere actie". Bam, nog steeds zonder oplossing
"Wat raar, we hebben het drie weken geleden nog gewoon gekregen."

Bij het afrekenen kregen we weer zo'n leuke ansichtkaart. U raadt het al: met speciale aanbieding op de (koop)donderdag tussen 17u00 en 18u00: het ondernemersmenu!

Toegegeven het was warm die dag.
pietje P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Avondje met vriendinnen hier een vorkje geprikt. De ambiance is geweldig, hele fijne sfeer. Leuke vlotte bediening, erg alert en heel attent. We hadden een vrijgezellenfeestje en voor de bruid in spe was er een hele leuke cocktail. Met de zwangere dames werd goed rekening gehouden, ook een pluspunt. Enige minpunt is dat de prijs/kwaliteit verhouding in mijn ogen niet top is. Voor hetzelfde geld heb je ook een driegangenmenu bij een hoger aangeschreven restaurant. Het eten was goed, maar niet spectaculair. De sfeer maakt alles helemaal goed. Leuke hippe tent op een prachtige locatie.
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Geborreld met een groep van 6 op zaterdag middag. Had twee maanden van te voren gereserveerd, maar helaas konden we geen tafel reserveren omdat onze groep te klein was (voor borrel) en ook buiten niet. We mochten alleen een borrel hoekje binnen reserveren. Mijns inziens ietwat rare mogelijkheid. Het was prachtig weer maar we werden aan een tafel links achterin gezet, want buiten was alles vol. Hoekbankje om een lage ronde tafel heen. Ruimte tussen tafel en bank was zo klein dat onze benen er niet tussen pasten (allemaal dunne meiden hoor) en we dus schuin moesten zitten, wat praten ongemakkelijk maakt. Bediening was verder goed en attent, kwam op tijd bij ons langs om nieuwe bestellingen op te nemen. Verscheidene borrelhapjes besteld die allemaal smakelijk waren. Al met al was alles prima, maar toch jammer dat we ondanks twee maanden van te voren reserveren de slechtste tafel van de zaak hadden op die dag.
pcmjansen1961 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
goed gegeten en de uitstraling van t restaurant is geweldig. Ik had alleen gereserveerd via iens maar dat was bij hun niet bekend. Gelukkig hadden ze nog n tafeltje vrij.
Bedankt voor uw positieve recensie!
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk eten, prachtig restaurant. Absoluut een aanrader. vriendelijk personeel en het restaurant is gezellig en mooi ingericht.
Dankje Lindy voor je leuke reactie! Graag tot snel bij St. Tropez!
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gister middag even wat gedronken bij St. Tropez.
Dit was de zoveelste keer dat ik enorm teleurgesteld ben. en ga hier dan ook nooit meer naartoe.
Wij bestelden 2 thee. Deze werd na 2 keer vragen na 25 min. geserveerd.
Verder bestelden wij nacho chips met kaas en olijven. We kregen een heel lullig klein rond bakje (voor de prijs van €4,00!!) verbrande nachos en op 1 chipje was de kaas te bekennen. Kortom: 1 en al teleurstelling. We hebben dit bakje dan ook terug gestuurd naar de keuken.
Wij zaten achterin de zaak waar wij ook de keuken in konden kijken. Wat we daar allemaal hebben gezien was ook niet fris, de koks zaten overal met hun handen aan, en roken aan het voedsel en gooiden het weer terug op het bord, en de chips wat naast ons bakje viel aten ze zelf op!!!
43Jolanda .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben op het laatste nippertje gebeld op een zaterdag voor een tafel en deze was er nog. De sfeer is erg gezellig. Het was erg druk dus het personeel had geen tijd voor een praatje en kwam erg druk over, wel vriendelijk. Het eten was echt heerlijk! Vooral de bavette is een aanrader. Als we weer in de buurt zijn zou ik er weer gaan eten.
karinlipholt .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. Goede kaart, voor elk wat wils, ook vegetarische gerechten. Vriendelijke, gastvrije bediening. Ontspannen sfeer.Aan te bevelen.
Brenda Q.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Het decor is prachtig. ..lekkere wollige stoelen en loungebank. Wij kwamen op de koffie. Bestelden 2 keer speciale koffie, 1 warme chocolademelk met slagroom en een tosti.
De drankjes werden na 5 minuten gebracht. De tosti liet op zich wachten. Na 5 minuten kwam eerst iemand vragen wat er op de tosti moest? Kaas dus. Na 10 minuten de glimlachende serveerster : kan ik iets voor jullie betekenen? Nee dus. Na 15 minuten...vragen wij waar is de tosti? Oja, ik ga direct kijken. Vervolgens komt 5 minuten later alsnog de tosti. Deze is echter behoorlijk donker gekleurd. Naar mijn idee, vergeten in het apparaat. En dan de vraag : willen jullie nog wat drinken bij de tosti? Eh nee? (Wij wilden de koffie bij de tosti) maar goed. De bijna zwarte en ietwat harde 'vergeten' tosti opgegeten. Ten slotte de rekening... €15. Wij vonden het net iets te weinig service, een iets té overdreven serveerdame binnen een leuke accommodatie. De volgende keer proberen we toch een ander zaakje!
ina V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Een hele prettige omgeving. Zeer vriendelijk personeel en uitstekende bediening.

We hadden een heerlijke sate, extra frietjes en een goed glas wijn. Kortom een prima avond.
Adel F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
St. Tropez is qua design een uitgesproken hipstertent. Uitgekiende verlichting, oude LP's in glimmende schappen. Mooi. De zachte plofbank op stahoogte, net iets te ver van de eettafel vond ik minder comfortabel, maar schoonheid heeft z'n prijs. Bediening was losjes, maar attent en deskundig. We bestelden Angusbiefstuk, Risotto met Tigerprawns, zeebaars. Iedereen was zeer tevreden. Groente stelde niet veel voor. De lekkere patat werd ludiek in een puntzak gepresenteerd, je mag bijbestellen. Deden we ook, want de porties zijn niet overmatig groot. Dus aan de desserts. Ik koos de Omelet Siberienne, dat met spectaculair vuurwerk wordt geserveerd. Als dat gedoofd is, komt er een heerlijke combi van ijs, spongecake, gecarameliseerde meringue en kersen op siroop te voorschijn. Een absolute aanrader ! Dat geldt voor St. Tropez als geheel, wat mij betreft: een goed restaurant met de prijzen van een eetcafe.