Over het restaurant St. Tropez

Dineer met een vakantie gevoel

St. Tropez is het vakantiegevoel waar je naar op zoek bent. Naast lekker eten, organiseert het restaurant groepsuitjes en dansavonden. Ook voor de vrijdagmiddagborrel is dit de place to be. Een brede selectie van gerechten en drankjes zorgt dat iedereen zich hier thuis voelt.

Meer informatie over restaurant St. Tropez

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant St. Tropez

Eline V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heel sfeervol en gezellig. Aardige bediening en lekker eten. Net even anders dan een doorsnee restaurant. Aanrader!
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten en een prima sfeer. Leuke bediening!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Eenmaal biertje besteld, moest er later weer om vragen, bij nagerecht idem met de koffie en thee; wederom om vragen. Toch beetje jammer..
Lian D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben lekker gegeten!!!
Prima geholpen.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was niet top en niet smaakvol
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer
Bart R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer, bieding was prima! Er was aandacht voor de jongste Telg van ons. Zij had alleen friet besteld, toch hadden ze bordje leuk aangekleed. Ik een dikke 8 aan dit restaurant.
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Ontzettend goede bediening . Zeker een aanrader.
Sambal S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Had op een avond zin in een hamburger. Na een minuut of 10 en na een matige cocktail kreeg ik de mijne. Vond de burger wat aan de kleine kant, had gemakkelijk een tweede in mijn maag gepast. Nam niet weg dat ik erg tevreden was. Vroeg mij wel af waarom twee personen slechts een zakje patat kregen.
ValeryB .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige en mooie tent en het zit op zaterdag altijd vol. Leuke speelhoek voor kinderen. Het eten en de hapjes zijn ok maar niet bijzonder. Erg jammer dat er honden mogen. Ik vind dat erg onhygiënisch in een restaurant.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel gezellig restaurant en leuke, spontane bediening! Uitstekend!
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We zijn hier heel kort even langs gewipt, en eigenlijk te kort en te klein voor een echte recensie. Waarom ik er toch even wat over wil zeggen is dat wij op het terras, onder een paar goed functionerende heaters, ontzettend leuk gezeten hebben, en een kleinigheid hebben gegeten met een goede Gruner Veltliner. Ondanks de drukte genoten wij een stipte en buitengewoon vriendelijke en gastvrije bediening. Uiteraard een te kleine impressie om nu meteen met tienen aan te komen zetten, maar een acht en twee negens durf ik wel aan.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Hartstikke leuk restaurant. Modern maar wel gezellig ingericht, overal valt wat te zien. Veel vinyl langspeelplaten verwerkt in het interieur en Franse muziek, uit zeg maar die tijd, op de luidsprekers. Achter de bar het woord formidable met lampjes geschreven. Lekkere sfeer. De bediening steeds op tijd aanwezig en vriendelijk. Het eten is gewoon okay niks hoogdravends maar gewoon goed. Fijne gezellige avond gehad !
Ottilia H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
hotspot in Deventer op de beste locatie
Wilbert S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellige gelegenheid met ruime zitgelegenheid. Uitstekende voorgerechten en heerlijke wijn op de juiste temperatuur. Zeker een aanrader!
lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
carpaccio was waterig en weinig smaak. Lang wachten op het hoofdgerecht. Spareribs waren lekker en veel maar saté was erg weinig en hard en droog.
a.rossen .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk ontspannen kunnen eten in fijne rustige sfeer.
De bediening was correct, beleefd en zeer attent. Leuke inrichting.
Gerard10 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
St. Tropez doet er alles aan je te wanen in de gelijknamige mondaine badplaats van weleer.
Strandstoelen als terras, Retro-beachware zoals alleen Fransen kunnen dragen etc. Met de sfeer zit het wel goed , met als finishing touch 'Groeten uit St. Tropez Ansichtkaarten'
Zo'n ansichtkaart trok ons naar St. Tropez, voor het ondernemersmenu: een snelle daghap op de (koop)donderdag tussen 17u00 en 18u00 voor wie in de binnenstad werkt. Voor ons dus.

"Ondernemersmenu? euh. Ik zal even vragen. " Nee, niet alle vlotte mademoisselles kennen de aanbiedingen uit hun hoofd. Maar na navraag, kwamen daar toch heerlijk malse, gekruide kip met salade en frietjes. Goed bereid, zonder poespas op mooie borden. Kraanwater werd zonder pardon erbij geserveerd. Kijk, daar kom je voor terug.

"Ondernemersmenu? euh. Ik zal even vragen.", "Ja dat is dit, dit of dit als hoofdgerecht en dan dat nog toe". Klonk goed, maar toch even de controle vraag: "Dit is toch het ondernemersmenu? Voor 10,= toch?". Nee, dat was niet het geval. Dit ging 25,= kosten. Ze vroeg het nog een keertje na.

"We doen niet meer aan het ondernemersmenu". Bam, zonder oplossing.
"Oh? wat raar. Weet je het echt zeker? "
Ze ging het nog een keertje na.
"Nee, het ondernemersmenu is al heel lang geleden vervangen door een andere actie". Bam, nog steeds zonder oplossing
"Wat raar, we hebben het drie weken geleden nog gewoon gekregen."

Bij het afrekenen kregen we weer zo'n leuke ansichtkaart. U raadt het al: met speciale aanbieding op de (koop)donderdag tussen 17u00 en 18u00: het ondernemersmenu!

Toegegeven het was warm die dag.