St. Paul's

Kleiweg 89 3051 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant St. Paul's

Stijlvol, intiem restaurant gelegen in Rotterdam Noord

St. Paul's heeft een modern interieur en een heerlijk menu met Franse gerechten met een internationale touch. Elk gerecht heeft hetzelfde formaat, of je nou voor een warm of koud gerecht kiest. Hierdoor kan je lekker veel proeven. Geen zin om zelf te kiezen? Laat je dan verrassen door de chef. Bij mooi weer is de knusse binnentuin een hele fijne plek voor het diner.

Meer informatie over restaurant St. Paul's

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

overtollig55 M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
was weer een heerlijke avind!
Lekker gegeten en gepraat met elkaar.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mandje brood met smeersels kwam gelijk met het voorgerecht ipv ervoor. Maar omdat de tijd tussen voor- en hoofdgerecht vrij ruim was werd het broodmandje voor ons het tussengerecht.
Eten was erg lekker. Rustige sfeer, vriendelijk personeel.
Toilet is alleen te bereiken via een trap naar beneden, wat voor mensen die slecht ter been zijn wat lastig is.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Plezierige zaak met heerlijk eten waar je ook tot rust kunt komen. Goede en plezierige inrichting. Tijd tussen de gerechten heel goed, niet te kort en niet te lang. In het algemeen zeer aan te bevelen om samen met partner te bezoeken, maar ook als restaurant voor het eten met familie, vrienden of zakenrelatie geschikt.
sammeeldijk .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Dit restaurant gekozen in verband met de AH-restaurantactie. Zowel de ambiance, bediening als het eten was in orde; toch zou ik er niet nog een keer naartoe gaan. Overigens gaan ze nadat de restaurantactie is afgelopen nog wel door met de actie, maar dan via de website van het restaurant.
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer verzorgd en smaakvol drie gangen menu, Top. Restaurant ziet er goed uit. De trap naar de garderobe / toilet was niet proper.
matthias.radder .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prime eten, vriendelijke bediening. Maar de aankleding van het restaurant slaat nergens op. Dit is Leen Bakker chique. Duc tape op deur en aan de tafels. Jaren 80 uitstraling. En dan in de slechte zin van het woord. Jammer wel, zou echt veel beter kunnen. Vraag wat advies zou mijn tip zijn.
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hadden met de AH-kaart voor 18.00 uur gereserveerd, de wel zeer precieze tijd van opening.. We werden vriendelijk ontvangen, de jassen werden aangenomen en we mochten zitten waar we wilden. Naarmate het drukker werd werd de bedientijd langer, je moet in geen geval haast hebben. De bediening was heel vriendelijk, kundig en zonder fouten. We mochten kiezen wat we wilden eten en het menu dàt we kozen, ook het vegetarische, was prima van kwaliteit en leuk opgediend. We hebben heerlijk en genoeg gegeten en alles bij elkaar is het een zeer aan te bevelen intiem restaurant waar we zeer zeker nog wel eens naar toe zullen gaan.
a.vlaardingerbroek1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij werden door de eigenaar vriendelijk ontvangen en konden zelf een tafel uitzoeken. Ook de uitleg die bij de geserveerde gerechten werd verteld was goed en duidelijk. Wij willen er graag nog eens heen.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een restaurant wwar je (h)eerlijk kunt eten! Een perfecte service en gastvrijheid! het is betaalbaar eten met een zeer hoge kwaliteit!
eyang .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren hebben we in het kader van de AH actie 2e driegangendiner gratis gegeten bij St. Paul's. We hebben daar zeker geen spijt van gehad. De ontvangst was vriendelijk, de gerechten waren van goede kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk. Prima restaurant.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We vonden het tegenvallen. De carpaccio van hert werd veel te koud geserveerd. De prijs van de wijn veel te hoog, namelijk 5,50 per glas. Krieltjes bij het hoofdgerecht ook een beetje simpel. Nagerecht een beetje typische combinatie: yoghurt met karamel en peer....?
Leny P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een aanrader!! Gewone gerechten in spannende onverwachte combinaties. Daarnaasr ziet het er ook nog prachtig uit. Dit was de absolute top voor ons tijdens de restaurantactie.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vrijdag 28 oktober gegeten bij St. Paul's in Rotterdam. Een modern ingericht restaurant, we aten met de AH bon, er was keus tussen vlees en vis, verder besliste de kok. Het door mij gekozen voorgerecht was carpaccio van rund met tonijnmayonaise tussen twee krokante tuiles. Zag er mooi uit., prima smaak, miste alleen de tonijnmayonaise. Hoofdgerecht fazant op een bedje van zuurkool en aardappeuree, smaakte heel goed.
Het dessert was zoet en goed.
atprins .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hadden een heerlijk gezellige avond met een verrassend mooi en lekker drie gangen menu. Prachtig opgemaakte gerichten, het oog wil ook wat :-)! Hertencarpaccio, fazant en oh ja, wat een verrassend peren dessert - dit restaurant is een aanrader. Lekkere wijn en goed gevulde glazen. Zeker een dikke 9.
Gert-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
St Paul's heeft ons positief verrast. Het Iens-AH menu was weer eens wat anders dan wat je normaal bestelt en het was allemaal lekker. Kortom een leuk restaurantje waar je lekker kan eten met gezellige bediening!
Taeke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Knus, klein,gezellig restaurant met een bijzonder plafond. Keuzemenu helaas maar keuze uit één nagerecht. Kwaliteit van gerechten was voortreffelijk en bijzonder opgediend. Afstand tussen de tafels wel wat krap.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Achter zo'n doorsnee gevel, verwacht je niet zo'n leuk restaurant. We hadden ook een tip gekregen van vrienden. Het klopte !! Verrassend gegeten met AH actie. Leuk dat de eigenaar meewerkt in het restaurant.
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
leuk restaurant aan de kleiweg in Rotterdam, bediening was vriendelijk en erg gastvrij. Het restaurant ziet er erg verzorgt uit. Ergens probeert het chique over te komen maar is het net niet. De gerechten uit de keuken daarentegen waar wel van een erg goed niveau. Goed gegeten en leuke plek voor met je partner.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met name het hoofdgerecht en het toetje was slecht , de wachttijd te lang en bediening niet professioneel, bovenal vind ik het niet kunnen dat de eigenaar in de keuken staat te roken.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het voorgerecht was prima, Vsn het hoofdgerecht was de tonijn helemaal doorgebakken en de groeten tot pap verkookt. De saus was pure sojasaus. Zout dus en de enige smaak (zout) aan het gerecht. Het toetje zag er goed uit, Maas was veel te zoet. Daarbij kon ik achter de bar kijken en in de keuken, alwaar de eigenaar druk stond te drinken en te roken. Slechte ervaring voor ons en zonde van het geld.