St. Paul's

Kleiweg 89 3051 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant St. Paul's

Stijlvol, intiem restaurant gelegen in Rotterdam Noord

St. Paul's heeft een modern interieur en een heerlijk menu met Franse gerechten met een internationale touch. Elk gerecht heeft hetzelfde formaat, of je nou voor een warm of koud gerecht kiest. Hierdoor kan je lekker veel proeven. Geen zin om zelf te kiezen? Laat je dan verrassen door de chef. Bij mooi weer is de knusse binnentuin een hele fijne plek voor het diner.

Meer informatie over restaurant St. Paul's

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant St. Paul's

margreethagoort .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
sfeervol restaurant waar je na 18.00 uur gratis kan parkeren. Het voor en na gerecht was echt lekker, het hoofdgerecht viel tegen. De vis was wel goed op de huid gebakken maar te saus paste er niet goed bij. De puree had helemaal geen smaak. Ook de saus bij het vleesgerecht viel tegen. Daar er maar een kok in de keuken was werd de wachttijden tussen de gerechten te lang.
Ann E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben afgelopen zondag 15 oktober hier gegeten met vrienden conform de AH restaurantactie. De prijs is € 32,50 voor een 3 gangen menu en valt binnen de actie onder de duurdere restaurants. Je hebt dan ook een bepaalde verwachting. Het enige dat enigszins aan mijn verwachting voldeed was de inrichting. Het eten was zeer matig als ook de hoeveelheid. De kleine bloem broccoli was nog keihard. De runderbavette was oké maar wel erg weinig. Verder hing er de hele avond een rioollucht in het restaurant wat onze eetlust niet echt bevorderde. De keus was ook erg gering. Er kon maar uit 2 opties gekozen worden. Ik heb zeker anders meegemaakt voor deze prijsklasse van de AH Actie. Voor ons geen 2e keer dus.
H.A. M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben uitstekend gegeten via de ah actie, we kenden het restaurant al en het eten en de bediening zijn uitstekend,
Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel, de gerechten worden mooi opgediend en smaakten heerlijk.
Voordeel is dat je na 18.00 hier gratis kunt parkeren, en er altijd wel een plaatsje is.
astrid M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten via Albert Heijn aktie. Mooie zaak en vriendelijk personeel.
Ga zeker nog een keer terug. Zonder de Albert Heijn aktie zouden we hier nooit terecht zijn gekomen.
Frami .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettige, rustige bediening. Sfeervol restaurant.
Eten was redelijk tot goed. Voorgerechten goed. Hoofdgerecht rode forel was flauw. Dessert prima.
De rode en witte wijn waren prijzig.
Het was een prettige avond.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteravond hebben mijn vriend en ik daar gegeten (restaurantactie) en het was goed eten. Runderbavette met verse groenten en vooraf een salade met gerookte kipfilet die echt lekker was. Ook mijn vriend die als vooraf de tempura van gamba's had was aan het smullen.

Het restaurantje is niet erg groot en doet knus aan gezien de huiskamersfeer.
Voor wat betreft de bediening, die is wel wat kneuterig, wat als voordeel heeft dat de wijn niet krenterig wordt ingeschonken. Die overigens ook lekker drinkbare wijnen waren.

Al met al een leuk zaakje om er eens te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prettige stoelen, goed menu van goede kwaliteit, mooie opmaak, goede kwaliteit huiswijn, en op verzoek aan dieet wensen voldaan. Aanrader
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prijs-kwaliteit doelend op dat het aan de prijzige kant was, vooral de wijn. Kwaliteit van het eten was uitstekend. Erg lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was vroeger al van plan hier heen te gaan, stond toen te boek als klasse restaurant. Was nu minder high class maar wel wat er van verwachten.
m.c.vandermeulen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Met de AH-actie gisteren gegeten bij St. Pauls. Het eten was echt van topkwaliteit. Het voorgerecht was heerlijk en de vis, de aardappelpuree en groenten eveneens. Ik heb mijn hele bord leeggegeten. Ook het frambozentoetje was lekker. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voor de eerste keer gegeten in dit restaurant. Het is modern ingericht en er is een gemoedelijke sfeer.
De AH-actie maakt de beperkte menukeuze makkelijk. De carpaccio van ribeye met gebakken uitjes was een lekker begin, de heilbot was goed bereid en smaakte prima, de frambozen tiramisu was apart, zeker met een glaasje port dat we erbij namen. Wij geven echter de voorkeur aan de Italiaanse versie. De wijnkaart biedt ruim voldoende keus. De bediening is plezierig. Voor een vrijdagavond was het erg rustig. Het openbaar vervoer is dichtbij, tram 4 en 8 stoppen vlakbij het restaurant.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk. We namen plaats op het leuke tuinterras.
We hadden via de AH restaurantactie gereserveerd.
Er was een vlees en vis voor en hoofdgerecht.
Het vis voorgerecht was een soep van Argentijnse garnalen met blini, gamba en crème fraiche. Heel erg lekker en geurig. Het vlees voorgerecht (Carpaccio van langzaam gegaarde ribeye met krokant gebakken uitjes en sojadressing) was ook uitstekend.
De hoofdgerechten vis: gebakken filet van verse zeeduivel met Provençaalse tomatensaus en tagliatelle en vlees: gekonfijte tamme eendenbout met mandarine napoleon saus, waren heel goed.
Het toetje: zelfgemaakte frambozen tiramisu was uitstekend.
We besloten de avond met een lekker kopje koffie aan de bar.
Een adres om zeker terug te komen, ook zonder AH actie.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fantasieloze keuken met slechte kwaliteit producten. Aardige, maar onhandige en onervaren bediening. Hield geen rekening met allergie zonder dit mede te delen (gevaarlijk!). Ongezellige inrichting.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
tijd geleden bij St. Paul's gegeten, het eten was toen lekker en goed verzorgd. Gisteravond (04-08-2017) de smaak nog wel best goed te noemen, maar de rijst van de paella was nattig, gauw gauw gemaakt en niet goed van consistentie. De daarbij geserveerde gamba's waren daarentegen wel erg smaakvol. Het geheel was teleurstellend. Het voorgerecht gravat laks was goed, het hoofdgerecht iberico karbonades waren zeer vet maar goed van smaak n. de maderiasaus smaakte niet. paste er niet bij. De kok had kennelijk niet zijn beste dag en zat langdurig bij een stel gasten die hij kennelijk goed kende. Dat is best, maar mag niet ten koste gaan van de andere gasten. Wij komen er niet meer.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een uitstekend restaurant waar zeer goed gekookt wordt en waar je je erg op je gemak voelt. Zonder poeha.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het voorgerecht was verassend lekker en nagerecht had een verfijnde romige smaak, erg lekker, het hoofdgerecht vond ik wat minder. Ik verwacht dan geen scholfilet in een jasje uit de frituur. De aankleding op de borden was er niet. De bediening vriendelijk en netjes.
Jolien Y.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Goede ongedwongen sfeer, vriendelijke gastvrije bediening en heerlijke gerechten zonder poespas. Een aanrader!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het was een heel gezellige avond mede door de goede ontvangst en bediening en ook andere prettige gasten
Hier komen we graag weer eens terug
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Onze afspraak was om 18.00 uur, precies om 18.00 uur ging de deur open en werden we vriendelijk naar het terras begeleid. Het AH 3-gangenmenu (2e gratis) gaf keuze uit 2 mogelijkheden; slechts het (overigens heerlijke) dessert was vastgesteld. Alles was van prima kwaliteit, werd leuk opgediend en uitstekend geserveerd. Het ontbrak ons aan niets en we hadden een smaakvolle maaltijd in een zeer vriendelijke sfeer. Een restaurant om aan te bevelen als je rustig van een kwalitatief goed diner wilt genieten.
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Weer gebruik gemaakt van de AH actie. Prijs/kwaliteit was goed en het was heerlijk rustig waardoor men meer aandacht aan de gasten kon schenken.
We komen terug!