St. Paul's

Kleiweg 89 3051 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant St. Paul's

Stijlvol, intiem restaurant gelegen in Rotterdam Noord

St. Paul's heeft een modern interieur en een heerlijk menu met Franse gerechten met een internationale touch. Elk gerecht heeft hetzelfde formaat, of je nou voor een warm of koud gerecht kiest. Hierdoor kan je lekker veel proeven. Geen zin om zelf te kiezen? Laat je dan verrassen door de chef. Bij mooi weer is de knusse binnentuin een hele fijne plek voor het diner.

Meer informatie over restaurant St. Paul's

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Max D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Stijlvolle ambiance. Perfect smakende gerechten. Heerlijke wijnen. Vriendelijk personeel. Aanrader voor een culinair uitje.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ja hoor, gelukkig stond mijn favoriete aspergerecht weer op de kaart. Was weer ouderwets smullen met m'n beste vrienden. Vandaag was het dus weer een culinair feest. Compliment Cor en Paul. Tot de volgende keer!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kwaliteit en service achteruit gegaan. Foute bestelling. Niet goed luisteren naar de gasten. Gasther stond te roken in de keuken.
bram L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
AH actie 2e menu gratis, de eigenaar heeft dat goed opgepakt, de hoeveelheden waren ook precies de helft, en de kwaliteit was ver te zoeken
H P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Het ontvangst en de bediening waren goed. Gezellige en rustige sfeer. We komen zeker nog eens terug.
overtollig55 M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
was weer een heerlijke avind!
Lekker gegeten en gepraat met elkaar.
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goede service en goede prijs kwalitets verhouding!
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie en alles was eigenlijk prima.
Tijd tussen de gerechten was precies goed, niet te lang en ook niet te kort, je voelde je zeker niet opgejaagd maar ook niet vergeten.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mandje brood met smeersels kwam gelijk met het voorgerecht ipv ervoor. Maar omdat de tijd tussen voor- en hoofdgerecht vrij ruim was werd het broodmandje voor ons het tussengerecht.
Eten was erg lekker. Rustige sfeer, vriendelijk personeel.
Toilet is alleen te bereiken via een trap naar beneden, wat voor mensen die slecht ter been zijn wat lastig is.
shirley K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Als ik een knus en gezellig restaurant mag aanraden waar je rustig kunt genieten van overheerlijke gerechten dan kan ik St. Pauls aanraden. Ik kijk uit naar mijn volgende diner daar.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Plezierige zaak met heerlijk eten waar je ook tot rust kunt komen. Goede en plezierige inrichting. Tijd tussen de gerechten heel goed, niet te kort en niet te lang. In het algemeen zeer aan te bevelen om samen met partner te bezoeken, maar ook als restaurant voor het eten met familie, vrienden of zakenrelatie geschikt.
sammeeldijk .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Dit restaurant gekozen in verband met de AH-restaurantactie. Zowel de ambiance, bediening als het eten was in orde; toch zou ik er niet nog een keer naartoe gaan. Overigens gaan ze nadat de restaurantactie is afgelopen nog wel door met de actie, maar dan via de website van het restaurant.
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer verzorgd en smaakvol drie gangen menu, Top. Restaurant ziet er goed uit. De trap naar de garderobe / toilet was niet proper.
matthias.radder .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prime eten, vriendelijke bediening. Maar de aankleding van het restaurant slaat nergens op. Dit is Leen Bakker chique. Duc tape op deur en aan de tafels. Jaren 80 uitstraling. En dan in de slechte zin van het woord. Jammer wel, zou echt veel beter kunnen. Vraag wat advies zou mijn tip zijn.
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hadden met de AH-kaart voor 18.00 uur gereserveerd, de wel zeer precieze tijd van opening.. We werden vriendelijk ontvangen, de jassen werden aangenomen en we mochten zitten waar we wilden. Naarmate het drukker werd werd de bedientijd langer, je moet in geen geval haast hebben. De bediening was heel vriendelijk, kundig en zonder fouten. We mochten kiezen wat we wilden eten en het menu dàt we kozen, ook het vegetarische, was prima van kwaliteit en leuk opgediend. We hebben heerlijk en genoeg gegeten en alles bij elkaar is het een zeer aan te bevelen intiem restaurant waar we zeer zeker nog wel eens naar toe zullen gaan.
a.vlaardingerbroek1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij werden door de eigenaar vriendelijk ontvangen en konden zelf een tafel uitzoeken. Ook de uitleg die bij de geserveerde gerechten werd verteld was goed en duidelijk. Wij willen er graag nog eens heen.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een restaurant wwar je (h)eerlijk kunt eten! Een perfecte service en gastvrijheid! het is betaalbaar eten met een zeer hoge kwaliteit!
eyang .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren hebben we in het kader van de AH actie 2e driegangendiner gratis gegeten bij St. Paul's. We hebben daar zeker geen spijt van gehad. De ontvangst was vriendelijk, de gerechten waren van goede kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk. Prima restaurant.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We vonden het tegenvallen. De carpaccio van hert werd veel te koud geserveerd. De prijs van de wijn veel te hoog, namelijk 5,50 per glas. Krieltjes bij het hoofdgerecht ook een beetje simpel. Nagerecht een beetje typische combinatie: yoghurt met karamel en peer....?
Leny P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een aanrader!! Gewone gerechten in spannende onverwachte combinaties. Daarnaasr ziet het er ook nog prachtig uit. Dit was de absolute top voor ons tijdens de restaurantactie.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vrijdag 28 oktober gegeten bij St. Paul's in Rotterdam. Een modern ingericht restaurant, we aten met de AH bon, er was keus tussen vlees en vis, verder besliste de kok. Het door mij gekozen voorgerecht was carpaccio van rund met tonijnmayonaise tussen twee krokante tuiles. Zag er mooi uit., prima smaak, miste alleen de tonijnmayonaise. Hoofdgerecht fazant op een bedje van zuurkool en aardappeuree, smaakte heel goed.
Het dessert was zoet en goed.