St. Paul's

Kleiweg 89 3051 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant St. Paul's

Stijlvol, intiem restaurant gelegen in Rotterdam Noord

St. Paul's heeft een modern interieur en een heerlijk menu met Franse gerechten met een internationale touch. Elk gerecht heeft hetzelfde formaat, of je nou voor een warm of koud gerecht kiest. Hierdoor kan je lekker veel proeven. Geen zin om zelf te kiezen? Laat je dan verrassen door de chef. Bij mooi weer is de knusse binnentuin een hele fijne plek voor het diner.

Meer informatie over restaurant St. Paul's

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

A.vlaardingerbroek1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij werden door de eigenaar vriendelijk ontvangen en konden zelf een tafel uitzoeken. Ook de uitleg die bij de geserveerde gerechten werd verteld was goed en duidelijk. Wij willen er graag nog eens heen.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een restaurant wwar je (h)eerlijk kunt eten! Een perfecte service en gastvrijheid! het is betaalbaar eten met een zeer hoge kwaliteit!
Eyang .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren hebben we in het kader van de AH actie 2e driegangendiner gratis gegeten bij St. Paul's. We hebben daar zeker geen spijt van gehad. De ontvangst was vriendelijk, de gerechten waren van goede kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk. Prima restaurant.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We vonden het tegenvallen. De carpaccio van hert werd veel te koud geserveerd. De prijs van de wijn veel te hoog, namelijk 5,50 per glas. Krieltjes bij het hoofdgerecht ook een beetje simpel. Nagerecht een beetje typische combinatie: yoghurt met karamel en peer....?
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vrijdag 28 oktober gegeten bij St. Paul's in Rotterdam. Een modern ingericht restaurant, we aten met de AH bon, er was keus tussen vlees en vis, verder besliste de kok. Het door mij gekozen voorgerecht was carpaccio van rund met tonijnmayonaise tussen twee krokante tuiles. Zag er mooi uit., prima smaak, miste alleen de tonijnmayonaise. Hoofdgerecht fazant op een bedje van zuurkool en aardappeuree, smaakte heel goed.
Het dessert was zoet en goed.
Atprins .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hadden een heerlijk gezellige avond met een verrassend mooi en lekker drie gangen menu. Prachtig opgemaakte gerichten, het oog wil ook wat :-)! Hertencarpaccio, fazant en oh ja, wat een verrassend peren dessert - dit restaurant is een aanrader. Lekkere wijn en goed gevulde glazen. Zeker een dikke 9.
Gert-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
St Paul's heeft ons positief verrast. Het Iens-AH menu was weer eens wat anders dan wat je normaal bestelt en het was allemaal lekker. Kortom een leuk restaurantje waar je lekker kan eten met gezellige bediening!
Taeke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Knus, klein,gezellig restaurant met een bijzonder plafond. Keuzemenu helaas maar keuze uit één nagerecht. Kwaliteit van gerechten was voortreffelijk en bijzonder opgediend. Afstand tussen de tafels wel wat krap.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Achter zo'n doorsnee gevel, verwacht je niet zo'n leuk restaurant. We hadden ook een tip gekregen van vrienden. Het klopte !! Verrassend gegeten met AH actie. Leuk dat de eigenaar meewerkt in het restaurant.
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
leuk restaurant aan de kleiweg in Rotterdam, bediening was vriendelijk en erg gastvrij. Het restaurant ziet er erg verzorgt uit. Ergens probeert het chique over te komen maar is het net niet. De gerechten uit de keuken daarentegen waar wel van een erg goed niveau. Goed gegeten en leuke plek voor met je partner.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met name het hoofdgerecht en het toetje was slecht , de wachttijd te lang en bediening niet professioneel, bovenal vind ik het niet kunnen dat de eigenaar in de keuken staat te roken.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het voorgerecht was prima, Vsn het hoofdgerecht was de tonijn helemaal doorgebakken en de groeten tot pap verkookt. De saus was pure sojasaus. Zout dus en de enige smaak (zout) aan het gerecht. Het toetje zag er goed uit, Maas was veel te zoet. Daarbij kon ik achter de bar kijken en in de keuken, alwaar de eigenaar druk stond te drinken en te roken. Slechte ervaring voor ons en zonde van het geld.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een uitstekend, gezellig restaurant met een bovengemiddelde keuken. Je vindt er originele gerechten voor een schappelijke prijs. Top !
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Diner met AH-bon: eten was prima, echter niet veel keuzemogelijkheid (2x voor- & hoofdgerecht) Ober was representatief maar waste na roken niet zijn handen en de eigenaar die ook bediende zou zich beter kunnen kleden met zijn postuur. De besrelde karaf rode wijn was goed, maar wel flink aan de prijs: €17,-
Voor ons door het totaalplaatje een éénmalig bezoek.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor ons was dit de eerste kennismaking en het is meer dan uitstekend bevallen. Het AH menu was mooi samengesteld. Als aperitief nam mijn vrouw een port, en ik een glas rode wijn. Wat meteen opviel waren de mooie glazen die flink gevuld werden met uitstekende wijn. Het voorgerecht, ronduit zalig. Graved lachs, een bedje van sla, toast, en een dressing, prima. Toen de rosé gebakken tonijn, witte rijst, en kool. Tussen haakjes stond er met een Oosterse twist bij. Hierin is de kok meer dan geslaagd, het was zalig. Ook het dessert had een verrassing. Ik had nog NOOIT van vanille ijs met een tapenade van zwarte olijven gehoord, maar het was meesterlijk. De bediening is correct, de eigenaar weet mijn inziens veel van wijn. Kortom .........een aanrader deze tent. Wij komen graag terug.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk menu samengesteld voor de AH-actie. Ruim voldoende en zeer smakelijk. De gewone kaart van St. Pauls is ook zeer de moeite waard. Mooie gerechten op de kaart zoals bijvoorbeeld krokant gebakken Kalfszwezerik . Dat kom je niet overal tegen. Gezellig en met de AH-actie zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Was met vrienden uitgenodigd voor een verjaardagsdiner, een zgn. Amuse-diner. Jarige Bart heeft hier eer mee ingelegd. Elke keer dat ik bij St. Paul's dineer is het steeds een feest voor de smaakpapillen. Het restaurant ken ik van vlak na de verbouwing in 2014. Het is alleen jammer dat ik niet wat dichterbij woon (> 100 km), anders kwam ik er zeker meer. Ben erg onder de indruk van het gastheerschap en de kookkunst van beide mannen. Hoop daar binnenkort weer van te kunnen genieten. Echt een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
In dit restaurant heel vriendelijk geholpen en in de tuin gegeten.
Ik had de carpaccio (prima en smakelijk) ,de ossehaas( goed bereid) en als toetje dreie soorten sorbetijs. Van mij mag de zaak wel iets eerder dan 18 uur open.
Fps .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Afgelopen 1 1/2 maand drie keer bij St. Pauls, gegeten met vrienden.
Wat een prachtige locatie!.
Wij aten in de tuin.
Vooraf lauwwarme salade met krokante kippenhaasjes, yoghurt/kerriedressing.
Hoofdgerecht gebakken, gepelde gamba's met thaise groentecurry, verse ananas en rizottto.
Laatste [rizotto] vonden wij niet echt lekker, mede door de toegevoegde kruiden.
Andere gasten daarentegen vonden deze wel heerlijk, kwestie van smaak.
Nagerecht, verse aardbeien, vanille ijs, slagroom, warme confiture van zwarte olijven.
Deze combinatie is zo verrassend !
Ben niet echt een liefhebber van olijven, maar dit smaakte echt naar meer.
Er wordt een goed glas wijn geschonken, waarop niet wordt bezuinigd bij het inschenken.
De opmaak van de borden is een lust voor het oog en de gerechten zijn tongstrelend.
Hoop nog vele jaren in uw restaurant te mogen dineren.
Bedankt voor de gezellige avond, vlotte bediening en gastvrijheid.
Sabrine87 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De bediening was super vriendelijk. Het eten was heerlijk en de sfeer in het restaurant was top! Zeker voor herhaling vatbaar.