St. Paul's

Kleiweg 89 3051 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant St. Paul's

Stijlvol, intiem restaurant gelegen in Rotterdam Noord

St. Paul's heeft een modern interieur en een heerlijk menu met Franse gerechten met een internationale touch. Elk gerecht heeft hetzelfde formaat, of je nou voor een warm of koud gerecht kiest. Hierdoor kan je lekker veel proeven. Geen zin om zelf te kiezen? Laat je dan verrassen door de chef. Bij mooi weer is de knusse binnentuin een hele fijne plek voor het diner.

Meer informatie over restaurant St. Paul's

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Je kunt hier ouderwets lekker eten. En wij houden van de rust die er heerst.
jeanne J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was erg goed, komen zeker Terug! De tijd tussen de gangen was niet te lang of te kort. Het was precies goed.
De gelegenheid om buiten te zitten was heerlijk. Gezellig om zo met vriendinnen uit eten te zijn.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We komen hier al een paar jaar bij Paul en Cor, Gezellig sfeer, altijd zeer vriendelijk ontvangst, Voor een goed avondje dineren ben je hier op het juiste adres.
Martin en Wil Schaaf
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij dit restaurant in combinatie met de AH actie. Opnieuw was de eigenaar erin geslaagd een prima menu neer te zetten. Vooraf een heerlijke paté met een kleine warme krentenbol en een heerlijke cumberland saus. Was erg lekker. Als hoofdgerecht koos ik voor de bavette van de Simmentaler. Ook deze was perfect. Her nagerecht was een brownie met hazelnootijs en stukjes caramel. En ook deze was weer top. Redenen genoeg om weer snel langs te gaan en bij mooi weer in de tuin te eten. Dank voor de geslaagde avond.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed eten, bediening was goed.
Samengesteld ah menu was ook bestaande menu van de chef.
Voorgerecht had ik
VLEES zelfgemaakte paté van kip, gekonfijte tamme eend, verse eendenlever,rozijntjes met cumberlandsaus .
Was te zoet voor een paté combo.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Klein gezellig restaurantje, het eten was smaakvol zonder verfijning. Kritische punten waren de ontvangst en bediening - met alle goede intenties was de service slecht, weinig aandacht voor drank behoefte, serveerder (eigenaar?) had het zwaar en daardoor niet attent. De porties botervis waren zeer klein en de tagliatelle was te ver doorgekookt. Ook de Eend was iets te ver door, de huid was wel lekker krokant gebakken. De Port saus viel tegen, er was een scherpe alcohol smaak en de saus was papperig geworden. Het nagerecht was oké, een stuk brownie (eigen keuken?) met een dot slagroom. Uitgesproken lekker was het voorgerecht - een "Loempia" van asperges en gerookte zalm met Hollandaise saus - goed bedacht en goed bereid! Tip: iets meer zalm toevoegen. Om een brug te slaan tussen de gerechten hadden we brood met smeersels besteld, een eenvoudig kaiserbroodje met 2 heerlijke pesto's. Al met een gezellige avond en met de AH actie ook een acceptabele prijs/kwaliteit verhouding.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer prima gegeten bij St. Paul's! De gerechten zijn lekker en goed gekozen in het seizoen en worden altijd heel smaakvol en verzorgd opgediend. Dat maakt 'uit eten' bij St. Paul's (zeker ook met de AH actie) tot een feestje. Dit restaurant verdient ruime(re) klandizie!
Klaas C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk samen gedineerd bij St. Paul's. Gezellige, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke bediening. De salade met Serranoham en mango was excellent, de paté was (volgens mijn vriend) eveneens verrukkelijk. Daarna zalm met asperges (uiteraard met ei en hollandaise saus): heerlijk. Mijn vriend genoot intussen van de zeer goed gebakken rib-eye met kruidenboter. De rekening was prima in verhouding tot de kwaliteit van het eten en de prettige sfeer. St. Paul's is een aanrader!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ja hoor, gelukkig stond mijn favoriete aspergerecht weer op de kaart. Was weer ouderwets smullen met m'n beste vrienden. Vandaag was het dus weer een culinair feest. Compliment Cor en Paul. Tot de volgende keer!
Max D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Stijlvolle ambiance. Perfect smakende gerechten. Heerlijke wijnen. Vriendelijk personeel. Aanrader voor een culinair uitje.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kwaliteit en service achteruit gegaan. Foute bestelling. Niet goed luisteren naar de gasten. Gasther stond te roken in de keuken.
bram L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
AH actie 2e menu gratis, de eigenaar heeft dat goed opgepakt, de hoeveelheden waren ook precies de helft, en de kwaliteit was ver te zoeken
H P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Het ontvangst en de bediening waren goed. Gezellige en rustige sfeer. We komen zeker nog eens terug.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
was weer een heerlijke avind!
Lekker gegeten en gepraat met elkaar.
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goede service en goede prijs kwalitets verhouding!
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie en alles was eigenlijk prima.
Tijd tussen de gerechten was precies goed, niet te lang en ook niet te kort, je voelde je zeker niet opgejaagd maar ook niet vergeten.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mandje brood met smeersels kwam gelijk met het voorgerecht ipv ervoor. Maar omdat de tijd tussen voor- en hoofdgerecht vrij ruim was werd het broodmandje voor ons het tussengerecht.
Eten was erg lekker. Rustige sfeer, vriendelijk personeel.
Toilet is alleen te bereiken via een trap naar beneden, wat voor mensen die slecht ter been zijn wat lastig is.
shirley K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Als ik een knus en gezellig restaurant mag aanraden waar je rustig kunt genieten van overheerlijke gerechten dan kan ik St. Pauls aanraden. Ik kijk uit naar mijn volgende diner daar.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Plezierige zaak met heerlijk eten waar je ook tot rust kunt komen. Goede en plezierige inrichting. Tijd tussen de gerechten heel goed, niet te kort en niet te lang. In het algemeen zeer aan te bevelen om samen met partner te bezoeken, maar ook als restaurant voor het eten met familie, vrienden of zakenrelatie geschikt.
sammeeldijk .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Dit restaurant gekozen in verband met de AH-restaurantactie. Zowel de ambiance, bediening als het eten was in orde; toch zou ik er niet nog een keer naartoe gaan. Overigens gaan ze nadat de restaurantactie is afgelopen nog wel door met de actie, maar dan via de website van het restaurant.
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Zeer verzorgd en smaakvol drie gangen menu, Top. Restaurant ziet er goed uit. De trap naar de garderobe / toilet was niet proper.