St. Paul's

Kleiweg 89 3051 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant St. Paul's

Stijlvol, intiem restaurant gelegen in Rotterdam Noord

St. Paul's heeft een modern interieur en een heerlijk menu met Franse gerechten met een internationale touch. Elk gerecht heeft hetzelfde formaat, of je nou voor een warm of koud gerecht kiest. Hierdoor kan je lekker veel proeven. Geen zin om zelf te kiezen? Laat je dan verrassen door de chef. Bij mooi weer is de knusse binnentuin een hele fijne plek voor het diner.

Meer informatie over restaurant St. Paul's

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fantasieloze keuken met slechte kwaliteit producten. Aardige, maar onhandige en onervaren bediening. Hield geen rekening met allergie zonder dit mede te delen (gevaarlijk!). Ongezellige inrichting.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
tijd geleden bij St. Paul's gegeten, het eten was toen lekker en goed verzorgd. Gisteravond (04-08-2017) de smaak nog wel best goed te noemen, maar de rijst van de paella was nattig, gauw gauw gemaakt en niet goed van consistentie. De daarbij geserveerde gamba's waren daarentegen wel erg smaakvol. Het geheel was teleurstellend. Het voorgerecht gravat laks was goed, het hoofdgerecht iberico karbonades waren zeer vet maar goed van smaak n. de maderiasaus smaakte niet. paste er niet bij. De kok had kennelijk niet zijn beste dag en zat langdurig bij een stel gasten die hij kennelijk goed kende. Dat is best, maar mag niet ten koste gaan van de andere gasten. Wij komen er niet meer.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een uitstekend restaurant waar zeer goed gekookt wordt en waar je je erg op je gemak voelt. Zonder poeha.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het voorgerecht was verassend lekker en nagerecht had een verfijnde romige smaak, erg lekker, het hoofdgerecht vond ik wat minder. Ik verwacht dan geen scholfilet in een jasje uit de frituur. De aankleding op de borden was er niet. De bediening vriendelijk en netjes.
Jolien Y.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Goede ongedwongen sfeer, vriendelijke gastvrije bediening en heerlijke gerechten zonder poespas. Een aanrader!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het was een heel gezellige avond mede door de goede ontvangst en bediening en ook andere prettige gasten
Hier komen we graag weer eens terug
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Onze afspraak was om 18.00 uur, precies om 18.00 uur ging de deur open en werden we vriendelijk naar het terras begeleid. Het AH 3-gangenmenu (2e gratis) gaf keuze uit 2 mogelijkheden; slechts het (overigens heerlijke) dessert was vastgesteld. Alles was van prima kwaliteit, werd leuk opgediend en uitstekend geserveerd. Het ontbrak ons aan niets en we hadden een smaakvolle maaltijd in een zeer vriendelijke sfeer. Een restaurant om aan te bevelen als je rustig van een kwalitatief goed diner wilt genieten.
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Weer gebruik gemaakt van de AH actie. Prijs/kwaliteit was goed en het was heerlijk rustig waardoor men meer aandacht aan de gasten kon schenken.
We komen terug!
hans.stam48 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
St. Paul's in een aardig restaurant. Geen topper maar goed genoeg om er smakelijk te gaan eten. Verwacht geen culinaire hoogstandje maar degelijke gerechten zonder poespas en franje. Ze hebben een goede wijnkaart waarvan de prijzen wat aan de hoge kant liggen. De bediening is vriendelijk.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Je kunt hier ouderwets lekker eten. En wij houden van de rust die er heerst.
jeanne J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was erg goed, komen zeker Terug! De tijd tussen de gangen was niet te lang of te kort. Het was precies goed.
De gelegenheid om buiten te zitten was heerlijk. Gezellig om zo met vriendinnen uit eten te zijn.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij dit restaurant in combinatie met de AH actie. Opnieuw was de eigenaar erin geslaagd een prima menu neer te zetten. Vooraf een heerlijke paté met een kleine warme krentenbol en een heerlijke cumberland saus. Was erg lekker. Als hoofdgerecht koos ik voor de bavette van de Simmentaler. Ook deze was perfect. Her nagerecht was een brownie met hazelnootijs en stukjes caramel. En ook deze was weer top. Redenen genoeg om weer snel langs te gaan en bij mooi weer in de tuin te eten. Dank voor de geslaagde avond.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed eten, bediening was goed.
Samengesteld ah menu was ook bestaande menu van de chef.
Voorgerecht had ik
VLEES zelfgemaakte paté van kip, gekonfijte tamme eend, verse eendenlever,rozijntjes met cumberlandsaus .
Was te zoet voor een paté combo.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Klein gezellig restaurantje, het eten was smaakvol zonder verfijning. Kritische punten waren de ontvangst en bediening - met alle goede intenties was de service slecht, weinig aandacht voor drank behoefte, serveerder (eigenaar?) had het zwaar en daardoor niet attent. De porties botervis waren zeer klein en de tagliatelle was te ver doorgekookt. Ook de Eend was iets te ver door, de huid was wel lekker krokant gebakken. De Port saus viel tegen, er was een scherpe alcohol smaak en de saus was papperig geworden. Het nagerecht was oké, een stuk brownie (eigen keuken?) met een dot slagroom. Uitgesproken lekker was het voorgerecht - een "Loempia" van asperges en gerookte zalm met Hollandaise saus - goed bedacht en goed bereid! Tip: iets meer zalm toevoegen. Om een brug te slaan tussen de gerechten hadden we brood met smeersels besteld, een eenvoudig kaiserbroodje met 2 heerlijke pesto's. Al met een gezellige avond en met de AH actie ook een acceptabele prijs/kwaliteit verhouding.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer prima gegeten bij St. Paul's! De gerechten zijn lekker en goed gekozen in het seizoen en worden altijd heel smaakvol en verzorgd opgediend. Dat maakt 'uit eten' bij St. Paul's (zeker ook met de AH actie) tot een feestje. Dit restaurant verdient ruime(re) klandizie!
Klaas C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk samen gedineerd bij St. Paul's. Gezellige, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke bediening. De salade met Serranoham en mango was excellent, de paté was (volgens mijn vriend) eveneens verrukkelijk. Daarna zalm met asperges (uiteraard met ei en hollandaise saus): heerlijk. Mijn vriend genoot intussen van de zeer goed gebakken rib-eye met kruidenboter. De rekening was prima in verhouding tot de kwaliteit van het eten en de prettige sfeer. St. Paul's is een aanrader!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ja hoor, gelukkig stond mijn favoriete aspergerecht weer op de kaart. Was weer ouderwets smullen met m'n beste vrienden. Vandaag was het dus weer een culinair feest. Compliment Cor en Paul. Tot de volgende keer!
Max D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Stijlvolle ambiance. Perfect smakende gerechten. Heerlijke wijnen. Vriendelijk personeel. Aanrader voor een culinair uitje.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kwaliteit en service achteruit gegaan. Foute bestelling. Niet goed luisteren naar de gasten. Gasther stond te roken in de keuken.
bram L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
AH actie 2e menu gratis, de eigenaar heeft dat goed opgepakt, de hoeveelheden waren ook precies de helft, en de kwaliteit was ver te zoeken