St. George

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant St. George

Een opmerkelijk Argentijns restaurant in centraal Amsterdam. Op een prachtige locatie, een chic ingericht, haast retro-achtig restaurant. Lange tafels – kan het Argentijnser ? - , met stijlvolle tafelkleden, velours beklede stoelen en een gastvrij ingerichte bar met loungebank waar je heerlijk kunt chillen alvorens aan tafel te gaan. Of alvast te genieten van een royale selectie antipasti. Alle gerechten worden prachtig geserveerd: stuk voor stuk culinaire kunstwerkjes!

Meer informatie over restaurant St. George

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant St. George

Conny S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bediening erg aardig. Goulashsoep belabberd, zat niets vers in, doorgekookte groenten in oranje boullion met wat draadjesvlees. Heldere niet vullende soep, heb geen kruiden of smaak kunnen ontdekken.
Anne-Maria V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gezellige sfeer, hele goede en vriendelijke bediening. Eten was redelijk, vooral jammer dat er geen salade/groente oid geserveerd wordt. Maar de bediening maakt heel veel goed!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De ossehaas was erg lekker. De gamba's ook, maar moeilijk te pellen. Als je van knoflook houdt, zijn de champignons in knoflook een aanrader. Aardige bediening en goede sfeer.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eenvoudig grill restaurant met vriendelijke bediening. Met betrekking tot het eten valt op te merken dat alle bijgerechten apart bijbesteld moeten worden. Zelfs de patates frites moet separaat besteld worden. De bestelde medium gebakken steak was echter doorbakken. De prijs\kwaliteitverhouding was prima omdat een actie korting werd verrekend.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heel vriendelijk personeel en goede kwaliteit vlees.
duco T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De prijzen liggen erg hoog. Met 50% korting via Iens is het goed te doen. Prima bife de lomo gegeten!
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Een restaurant waar je normaal niet zo snel heen gaat vanwege de toeristische locatie. Jammer eigenlijk want we hebben er heerlijk gegeten. De bife de lomo was precies zoals die moet zijn, mooi, sappig, goed van smaak en op houtskool bereid.
Janien R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het was erg koud binnen. Ongezellig.. Verder maar 1 tafel meer bezet. Erg duur. We hadden 50% korting. Anders met 2 volwassenen en 4 kinderen ruim 200,- kwijt! En dat voor 2 mandjes stokbrood, tapas plate, ieder 1 hoofdgerecht en ieder 2 consumpties. Achteraf bleken er ook nog 5 mandjes stokbrood op de rekening te staan. We zijn er niet voor teruggelopen.
Rita K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We werden heel hartelijk ontvangen. Het was rustig, fijn een tafeltje bij het raam. Het eten was goed, doch eenvoudig qua opmaak. De steak en de zalm wel goed, maar weinig groente (salade) erbij. We kregen een gratis koffie van het huis. Prijzen niet laag, maar door korting via Iens goed te doen.
Diane R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Vond de prijzen wel duur voor wat je kreeg als we volledig moesten betalen, maar met de 50% korting deal was het erg goed te doen!
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten ..goede service.. Prijs is best hoog dus zonder de korting die ik had zou dat een beetje een domper zijn geweest. In ons geval was het dus helemaal prima.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten, alles was lekker. De gamba's, het vlees, frietjes en de groenten! Vriendelijke bediening. En met de Iens korting van 50% is de prijs laag, maar anders was het nogal duur.
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Helaas was de
St.George steak uitverkocht.. en hebben we de Medaillon De Lomo 400 gram genomen met frietjes. Erg lekker en medium zoals gevraagd. vooraf brood met kruidenboter wat ook erg l

ekker was. Op zich zeker blij met de 50% korting want zo is prijs correct voor het Brabants/Limburgse ..mogelijk voor Amsterdam wel de juiste prijs... Al bij wel heerlijk gegeten en zeker een aanrader om eens lekker te gaan eten.
Yin T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik had spareribs genomen. Het was lekker! Het vlees viel van het bot af. Verder was de service heel erg goed. Wat ik wel iets minder vond, was de verlichting van het restaurant. Het was vrij donker.
Nurys D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijke eten.! Uitstekend service ze zijn erg lief! Goede sfeer, mooie restaurant en prima locatie Ik kom zeker terug!
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Hele leuke en vriendelijke bediening. Eten was heel erg lekker voor een goede prijs. Wij komen zeker hier weer terug
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het eten werdt optijd geserveerd en alles was goed nawens. Ook de service was prima. De zaak zelf zag er zeer netjes uit en was erg gezellig.
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Geweldige vlees gerechten, met zorg en aandacht klaargemaakt. Kok kwam langs om te controleren of het precies zo was als wij gevraagd hadden. Mals, goed gebakken, smakelijk, precies zoals bediening vooraf verteld had.

Service uitmuntend. Vriendelijk, pro-actief (bij een bijna leeg glas kwamen ze al kijken, vriendelijk, niet opdringerig). Goede hulp bij keuze gerechten, extra uitleg. Perfect.

Inrichting van restaurant is klassiek en goed. Tafels staan wat dicht op elkaar. Toiletten zijn ouderwets en kunnen opknap beurt gebruiken.
HENDRIK H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede kwaliteit met name van het vlees. Riendelijke en snelle bediening
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vandaag hier heerlijk gegeten. Gekozen voor de ribeye en mijn man voor een steak . Zeer goed vlees . Boterzacht en precies klaargemaakt zoals wij gevraagd hebben. Bijgerecht friet en gemengde gebakken groenten. Ook lekker. Vriendelijke en attente bediening. Hier komen we graag terug.