St. George

Nieuwezijds Voorburgwal 93 1012 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-206250276

Over het restaurant St. George

Een opmerkelijk Italiaans restaurant in centraal Amsterdam. Op een prachtige locatie, een chic ingericht, haast retro-achtig restaurant. Lange tafels – kan het Italiaanser? - , met stijlvolle tafelkleden, velours beklede stoelen en een gastvrij ingerichte bar met loungebank waar je heerlijk kunt chillen alvorens aan tafel te gaan. Of alvast te genieten van een royale selectie antipasti. Alle gerechten worden prachtig geserveerd: stuk voor stuk culinaire kunstwerkjes!

Meer informatie over restaurant St. George

Hoog tempo
Karas M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super eten..super service. Heerlijk vlees
gezellig sfeer .druk maar was relaxed.ale vleesgercheten van het grill was super

grill was super.
l C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeer mooie restaurant ,in hartje Amsterdam ..met zeer vriendelijk personeel .bovendien Francesco ,ondanks de drukte was hij altijd relaxed en vriendelijk ,de carpaccio van polipo en de risotto met zalm zijn de echte aanraders .hier komen we zeker terug .....Livio
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Een lokkertje op de deur (spareribs voor 12 euro) bleek een teleurstellend beetje spareribs in te houden. Toen toch maar de 'normale' portie volgens de kaart besteld. Voor 20 euro vond ik het evengoed bedroevend weinig spareribs. De bijgeleverde salade (geen patat bijgeleverd) was van een slechte kwaliteit, leek zo uit een potje gekomen. De spareribs werden zonde saus geleverd. De door mij gevraagde saus (een klein beetje) werd grif voor 4 euro op de rekening gezet. De blauwe spa werd zonder dop geleverd, en smaakte opvallend naar leidingwater.
Al met al teleurstellend.