St. George

31-206250276

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant St. George

Een opmerkelijk Argentijns restaurant in centraal Amsterdam. Op een prachtige locatie, een chic ingericht, haast retro-achtig restaurant. Lange tafels – kan het Argentijnser ? - , met stijlvolle tafelkleden, velours beklede stoelen en een gastvrij ingerichte bar met loungebank waar je heerlijk kunt chillen alvorens aan tafel te gaan. Of alvast te genieten van een royale selectie antipasti. Alle gerechten worden prachtig geserveerd: stuk voor stuk culinaire kunstwerkjes!

Meer informatie over restaurant St. George

Dagelijks 12.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant St. George

Olga H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Er werd speciaal een extra mooie tafel voor ons gedekt. Het eten is heerlijk. Je moet wel alles los bestellen zoals groenten en patatjes. Het is geen goedkoop restaurant, maar met de 50% is het het meer dan waard.
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten met de IENS korting. De rib eye smaakte goed en de gamba’s waren lekker. Had koffie besteld als nagerecht, alleen bij het afrekenen kreeg ik de mogelijkheid om een gratis kop koffie te krijgen. Kleinigheidje hou je.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten en vriendelijke personeel. Aan het einde kregen we zelfs nog een kop koffie van het huis. Geen minpunten gezien.
anja K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hebben heerlijk gegeten , en hele aardige bediening .
Kirolus M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
we zijn hier met de familie gekomen, we hebben heerlijke gegeten en de service was top, ook voelde ik gelijk de thuis sfeer, zeker een aanrader!
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
met mijn vrouw hier komen eten. We hebben er zeker van genoten. we hadden de steak besteld, dat zeker een aanrader is. kregen op het einde ook nog is een koffie van huis, top! kom zeker terug :)
Gerda N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gezeten. Hartelijk en vriendelijk ontvangen. Eten was prima
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vlotte bediening
Heerlijke malse ossenhaas! Een echte aanrader.
Betaalbaar door actie van Iens.
De koffie kregen we van het huis.
Kirolus M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten met me vriendin, top sfeer, en top service, en het eten was fantastisch! Kom zeker keertje terug, echt een aanrader! ;)
ckick K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was goed van kwaliteit. Maar wel erg veel. De wijn was goed. Bij het vlees ontbrak de saus. Maar we waren wel tevreden. Het restaurant is wel erg duur. Het was dat we 50% korting hadden. Anders hadden we het niet kunnen betalen.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg lekkee gegeten Komen zeker een keertje terug. Voor de mensen die dit lezen; dit is zeker een aanrader en echt niet duur :)
Pablo S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke steaks en een ideale plek om even wat te eten. Zelfs de grootste steaks zijn mals en de ossenhaas is een aanrader
Rebecca P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Goed eten en prettig personeel
Karas M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super eten..super service. Heerlijk vlees
gezellig sfeer .druk maar was relaxed.ale vleesgercheten van het grill was super

grill was super.
l C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeer mooie restaurant ,in hartje Amsterdam ..met zeer vriendelijk personeel .bovendien Francesco ,ondanks de drukte was hij altijd relaxed en vriendelijk ,de carpaccio van polipo en de risotto met zalm zijn de echte aanraders .hier komen we zeker terug .....Livio
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Een lokkertje op de deur (spareribs voor 12 euro) bleek een teleurstellend beetje spareribs in te houden. Toen toch maar de 'normale' portie volgens de kaart besteld. Voor 20 euro vond ik het evengoed bedroevend weinig spareribs. De bijgeleverde salade (geen patat bijgeleverd) was van een slechte kwaliteit, leek zo uit een potje gekomen. De spareribs werden zonde saus geleverd. De door mij gevraagde saus (een klein beetje) werd grif voor 4 euro op de rekening gezet. De blauwe spa werd zonder dop geleverd, en smaakte opvallend naar leidingwater.
Al met al teleurstellend.