Srikandi

7,2
Voordelig
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Weer eens bij Srikandi gaan eten. Wij aten de Sateh rijsttafel Srikandi. Met bewondering genoten van 4 soorten sateh. Kambing, prima. Oedang, werkelijk perfect. De saus, heerlijk.
Ajam, ik hou er niet zo van want het vlees vind ik meestal te droog. Toch krijgen ze er een 9 voor van me. En dan de sateh babi.... Nog zelden zo goed gegeten!

Wij komen terug, dat is zeker.
Sanneke T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heeeeel erg lekkere nasi campur!! Mals vlees, lekkere nasi goreng en vriendelijk personeel.y
En de gebakken banaan is ook lekker!
Atse F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima rijsttafel, aardige bediening. Een min: er ging iets mis in de bediening, ze dachten dat we ons eten al gehad hadden we moesten er zelf op wijzen dat dat niet zo was. Dat kan gebeuren het was druk, maar we hebben dus bijna een uur op ons eten gewacht. Dan was een drankje of een koffie van het huis toch wel op z'n plaats geweest. Misschien hadden we dat gekregen als we erom hadden gevraagd maar we lieten het zo maar dit was toch een beetje jammer anders was t echt helemaal okee geweest.
Arie P. R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben de afgelopen 10 jaar vaak gegeten bij Srikandi (en eten gehaald), het was ons favoriete restaurant.
Was, want na vanavond is het dat niet meer.
Na het bestellen van twee biertjes vroeg ik om wat kraanwater. Dat werd geweigerd (dat mag niet van mijn baas!), ook niet na herhaald aandringen en erop wijzen dat ze verplicht zijn dit te verschaffen.
Pas nadat ik had aangegeven dat ik medicijnen moest innemen, bleek het ineens wel te kunnen (ze hebben dus wel degelijk kraanwater!) Als ze moeten overleven van de opbrengst van de verkoop van flesjes water, ziet het er somber uit voor de toekomst.
We hebben een vegetarisch rijsttafel en een saté rijsttafel besteld. De borden bleken niet verwarmd en het geserveerde eten was lauw.
Kortom: de laatste keer Srikandi.
Hermann R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We konden met 2 personen tot ons geluk nog een tafel krijgen op het moment dat wij bij Srikandi binnenstapten. Zaak ziet er gezellig en fris uit en het jeugdige personeel was erg vriendelijk en werkte vlot.
Het was niet de bedoeling uitgebreid te dineren dus we namen ieder een compleet gerecht - ik had de Bihun Goreng Rames Speciaal, mijn tafelgenoot De Bami Goreng Jawa Speciaal.
Heerlijk, zo was ons beider oordeel. Ik zal hier zeker tergukeren.

GeorgeGittens .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Vertel ons alles over Srikandi ! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!
Het eten vonden we goed, maar wij gingen met een grote groep, hoewel we een paar dagen van te voren hadden gereserveerd, toch hadden we het gevoel dat het restaurant niet was voorbereid op een groep van zeventien man. We moesten lang op onze eten wachten, de bediening was niet flexibel en of vriendelijk, de decor was pover, toiletten waren niet fris en schoon en de porties waren klein voor een uitgebreide rijsttafel met name gezien de prijs. Al met al we hadden een slechte afdelingsuitje, wij gaan hier nooit meer terug en we bevelen dit restaurant ook niet aan voor groepen.
Skipper99 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Het eten was heerlijk, maar veel te weinig. De rijsttafel voor 2 personen was bij lange na niet genoeg voor 2 personen. Ik heb het idee dat we met vier personen kregen wat voor 2 personen bedoelt is. De bediening was onvriendelijk en verliep ontzettend chaotisch. De discussie over een schaaltje nasi in plaats van witte rijst was eindeloos en heel amateuristisch. Al zouden we het verkeerd besteld hebben, hoeveel moeite is het om alsnog een schaaltje nasi te serveren? We wilden het niet gratis of zo!!!
Nee, hier ga ik absoluut nooit meer heen.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We hebben hier op vrijdag avond gegeten zonder reservering. Het was echt heerlijk eten! Gewoonweg prima! Autentiek en smaakvol. Ook netjes geholpen door het personeel.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
We aten vanavond de rijsttafel Srikandi Ajoe. Lekker. De bediening is keurig en toen we te laat doorgaven dat we gebakken rijst in plaats van witte rijst wilden, repareerde de bediening onze fout snel en zonder morren.
De Sate babi was erg goed; de sate oedang was goed van smaak, maar er zat nog wat teveel pelwerk aan.
Wij konden lang niet alles op. Een grote rijsttafel met drankjes; we rekenden met zijn tweeën EUR 61,25 af.
Evelien W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Via iens terecht gekomen bij dit restaurant, aangezien we verzot zijn op Indonesisch eten.
Onze verwachtingen zijn ruimschoots waargemaakt!
Wat een heerlijke gerechten. Porties waren goed, niet te veel, niet te weinig.
Vriendelijk personeel, die goed wisten uit te leggen wat ze uit serveerden.
Al met al een top avond gehad.
Het decor is niet super mooi, maar de prijs en het heerlijke eten compenseren dit ruimschoots!
Joepie61 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Zaterdag gewoon zonder reservering binnengelopen met 3 personen, we konden er nog net bij. Reserveren is dus wel verstandig. Heel begrijpelijk gezien de prijskwaliteit verhouding. Wij namen de rijsttafel Ardjuna, een aanrader. De porties zijn meer dan voldoende. De bediening was prima en snel: heel goed dat men vraagt of we een "doggy bag" mee wilden nemen, dat voorkomt verspilling en je kunt er nog eens van genieten. Kortom, dit is voor herhaling vatbaar.
George D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het moet ergens eind 1989 geweest zijn dat wij daar voor het allerlaatst hebben gegeten. Afgelopen zondag met gezin en aanhang een bezoekje gebracht.
De bediening viel erg tegen. Geen gevoel voor timing en service. Er gingen veel, heel veel dingen mis. Te veel om op te noemen.
Eten is goed en dat verzacht de omstandigheden. Maar groene lontong?
Wij eten voor de service en decor in het vervolg een deurtje verder…
Peterboekkamp .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Ik ben hier zondag op vaderdag komen eten om mijn vader te trakteren op een lekker indonesische maaltijd. We namen allemaal losse gerechten. De Ayam Penyet lekker pittig, Saté Kambing lekker mals en goed gegrild voor de rest namen we nog de foe yong hai en 2 porties Nasi Goreng. Mijn vader was helemaal tevreden met alles. Het decor zag er toppie uit en de service was ook heel erg vriendelijk alleen qua sanitaire voorziening (toilet) kunnen ze nog wel wat verbeteren maar voor de rest is alles helemaal prima!
Sherren .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Twee weken geleden wezen eten bij Srikandi. Een kleine, maar prettige restaurant. Zelfs iets meer Indische sferen verwacht, maar vriendelijke service. Wat iets minder was de rijsttafel die we bestelde met de vraag om het rundvlees gerecht te vervangen in een kipgerecht, waarna de vraag kwam of we het erg vinden om extra te moeten betalen. Daarnaast was er een van de gerechten uit de rijsttafel vergeten en wist de serveerster niet wat een van hun nagerechten was. Verder hebben we lekker gegeten.
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Ondanks mooie recensies en lovende woorden van een kennis zijn mijn vrouw en ik diep teleurgesteld. De voorgerechten pangsit en soempia smaakten redelijk. Als hoofdgerecht hadden we tahoe petis en petjel met lontong genomen. Helaas smaakte de tahoe petis meer naar ketjap en proef je geen petis. De petjel is meer gado gado dan de petjel zoals we in Indonesië aten. Verder is de lontong groen gekleurd en had daardoor een bijsmaak.
Al met al, wij komen hier niet meer terug.
Zugetsu .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Super restaurant! Uitstekende bediening en geweldig eten. Lekker genoten van het buffet die blijkbaar alleen op maandag te gebruiken is. Ook de sfeer was goed en het decor zag er netjes uit. Alles was top! Alleen de wc mag wel een opknap beurt gebruiken. Jammer dat er geen terras aanwezig is vanwege de weg dat verbouwd wordt.
Job1 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Het zit op een super locatie midden in de stad. Wilden snel iets eten voor we naar een voorstellingen gingen. Kleine rijsttafel is meer dan genoeg. Veel groenten, niet te vet en als afsluiter een lekkere gebakken banaan. Ook de loempia semarang is een aanrader. Kortom we komen hier graag terug.
PHappening .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Al Jaren mijn favoriete Indonesische restaurant. Hier eet je altijd goed, het maakt eigenlijk niet uit wat je besteld. De saté kambing en tahu telor zijn echter wat mij betreft wel de echte pareltjes van de kaart.

Ik eet hier graag, vaak en altijd lekker. De bediening is vriendelijk en zomers kun je zo doorrollen het terras van de grote markt op! Ik zal huilen op de dag dat dit restaurant er mee stopt.
BertVictor .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het restaurant ligt in het centrum van Den Haag. Op de zaterdagavond dat wij er gegeten hebben, was het erg druk. Alle tafeltjes bezet en anderen wachtend op een plekje. Het personeel is jong en vriendelijk. Soms mag er iets mee aandacht worden gegeven aan de gasten. Er wordt wel goede uitleg gegeven bij alle gerechten.
Maar dan het eten. De rijsttafel was echt geweldig. Heerlijke gerechten en allemaal goed van smaak. Een aanrader. Als we weer in Den Haag komen, komen we zeker terug.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Zonder reservering hier aangeland, was er nog net één tafeltje vrij! Onder t genot van een bir besar en een witte wijn (opvallend lekker) kozen we voor de rijsttafel kecil met extra bami goreng. Kecil betekent "klein"...... , maar we kwamen niets tekort. Heerlijke gerechten, veel verschillende smaken en en groentegerechten met n bite (dus niet 'sufgekookt'). Vriendelijke, attente bediening. Van de entourage moet je in n Indonesisch restaurant niet heel veel verwachten. Hier was echt aandacht aan besteed, met o.a. een Ramayana muurschildering. Minpuntje: ook afhalers moeten t restaurant in. Dat geeft onrust en kou. Iets meer afscheiding of zelfs n aparte ingang zou beter zijn. Terimah kasi banyak, Srikandi!