Sri Ganesh

Kruisstraat 92A 5612 CK Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Sri Ganesh

Vegetarisch genieten

Sri Ganesh is op die typisch Indiase manier ingericht. Het draait hier echter allemaal om het eten. De vegetarische gerechten die ze hier bereiden zitten boordevol spannende smaken. Je proeft duidelijk de karakteristieke kruiden waar de Indiase keuken beroemd om is. Bereid je voor op een avond vol smaakexplosies!

Meer informatie over restaurant Sri Ganesh

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,5
Bart300 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We zijn op zaterdagavond wezen eten bij shri ganesh. Binnen 25 minuten stonden we weer met enorme honger buiten. Moest 21.50 bijbetalen voor 2 gefrituurde dingetjes, kommetje rijst, klein kommetje spinazie met kikkererwten en wat saus. Ik voelde me echt afgezet bij het buitenkomen. Heb hier vaker gegeten, maar van die AH bon maken ze echt misbruik.
Wvankeulen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met AH bon gegeten. Geen menukeuze maar een vastgesteld menu. Het hoofdgerecht kwam 2 minuten na het voorgerecht en het nagerecht binnen 5 minuten nadat we klaar waren met eten. Snel dus, maar wat we te eten kregen was goed op smaak.
Geen idee wat we zouden krijgen en wat de kosten zouden zijn, ook in dit geval zou een menuutje handig zijn geweest.
De hele entourage is een beetje rommelig, geen plaats om gezellig een avondje uit te beleven.
50Anita .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hadden via AH restaurantbon gereserveerd. Op dat tijdstip bleek het ontzettend druk te zijn en werd ons gevraagd 10 minuten te wachten. Daarna was er inderdaad plaats. Het eten was heel lekker, een keer helemaal anders dan wat je gewend bent te eten. Bediening was heel vriendelijk en netjes. Het restaurant zelf is nogal licht, als je een knus schemerig restaurant zoekt ben je niet aan het goeie adres, verder zeker wel. Ons stoorde de inrichting allesbehalve, ook die is wel verrassend en anders dan anders.
Gnmvanmulken .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten was prima, lekker, goed verzorgd en verassend. De entourage leek meer op een cafetaria en de bediening was zeer snel. We stonden met 4 personen na een 3 gangen menu al na 40 minuten buiten, dat is niet wat je verwacht van een avondje uit eten.
Veggie-team .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Sri Ganesh. Omdat we deelnamen aan de AH actie kregen we een vastgesteld menu. De hoeveelheid was voldoende en het was gevarieerd. We waren niet allemaal even gecharmeerd van het nagerecht (zoete rijst), best wel een typische smaak. De bediening was zeer voorkomend en uitermate vriendelijk. De inrichting van het restaurant zou iets gezelliger mogen, vooral het blauwe licht viel bij ons niet zo in de smaak. Het was er echter wel schoon en netjes.
Arendokken .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Uitstekende ervaring bij Sri Ganesh. Het eten, met name voor- en hoofdgerecht, was heerlijk. Heel vriendelijke bediening, maar ze zouden wel wat alerter kunnen zijn, met name wat betreft de drankjes.
Lswinterkamp .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
De bediening was uiterst vriendelijk. Het eten was aan hoeveelheid weinig maar voor ons voldoende. Het decor was netjes maar sober, maar voor ons goed passend bij het geheel.
Helaas geen keuze menu, maar wat wij kregen was heerlijk, een explosie aan een kruiden melange.
Zeker om nog een keer terug te gaan.
Angeliquejans70 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heb hier gisteren heerlijk gegeten. Voor mij als vegetariër is het super fijn om niet te hoeven zoeken op de kaart maar gewoon alles te kunnen eten. Bediening was erg vriendelijk. Klein minpuntje: de menukaart. Persoonlijk zou ik het fijn vinden een vertaling achter de gerechten te zien staan zodat ik niet alles hoef te vragen.
Tip voor het personeel: vaker vragen of de gasten nog iets willen drinken. Daar valt nog wat winst te behalen.
Lotjuuls .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Goede bediening en heel lekker vegetarisch eten! alleen het toetje viel niet zo in de smaak want het lijkt op bubble tea.
Jlvanthof .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hebben ons prima vermaakt gisteren. We kregen menu 3 die zeker geschikt is voor "Hollanders". We hebben daarna ook nog lekker genoten van een heerlijke chai tea. Voor mensen die niet gewend zijn aan Indiase restaurants kunnen we ons voorstellen dat ze moeten wennen aan het decor maar wij vonden het heel leuk. Het kan nu eenmaal niet overal zo uitzien als Van der Valk gelukkig. Ik zou tegen Sri Ganesh willen zeggen; keep up the good work!
Soem .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We hebben met vijf personen gegeten bij Sri Ganesh gebruikmakend van de AH bon. Bij binnenkomst was de ontvangst stuntelig. Restaurant zat redelijk vol. We moesten even wachten voor ons een tafel werd aangewezen. Uiteindelijk kregen we een tafel maar toen duurde het weer even voordat we de kaart kregen en er voor een vijfde persoon werd ingedekt. Er werd pas bij het serveren van het hoofdgerecht gevraagd of we iets wilden drinken. Sfeer is niet gezellig, heel veel koud licht en geen kaarsjes etc op tafel. (nu genoeg gezeurd)
MAAR het eten is heerlijk, goed verzorgd en vers, het naanbrood en de lassi zijn erg lekker! Kortom zou dit restaurant niet aanbevelen voor de gezelligheid maar wel voor het smakelijke eten. Afhalen kan ook en is zeker een optie!
An51 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij hebben met twee personen vis de AH spaaractie gegeten.De gerechten zagen erg mooi uit en waren heerlijk gekruid. De bediening was heel vriendelijk.
De sfeer in het restaurant was gezellig.
De maaltijd was ruim voldoende . Het yoghurtdrankje was heerlijk en ook de Indiase thee was prima van smaak en lekker bij het eten.
Robertenmaartje .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Natuurlijk is een restaurant vrij om een apart menu te serveren voor de AH-zegel actie, maar wat wij voorgeschoteld kregen was een beetje karig, weinig verrassend en flauw van smaak.
Tel daarbij op de futloze bediening en lelijke inrichting (twee kleuren paars, come on..) en het is duidelijk dat wij hier niet nog eens zullen gaan eten.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Bediening was goed en charmant de inrichting was eenvoudig en iets te vol en had weinig uitstraling. Het eten viel tegen dit kan komen doordat we het AH kortingsmenu hadden misschien. Het voorgelicht was te ver gefrituurde groenten en bij het hoofd waren in onze optiek wat karige en flauwe currys.
Neptunus M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben lekker vegetarisch gegeten en werden vriendelijk bediend, zonder veel opsmuk. Ons menu van drie gangen bestond uit vier lekkere curries met vooraf onion bhaji en achteraf rijstepudding (moet je van houden). De inrichting is nogal kaal, met veel spiegels en harde materialen, dus ook met veel geluid van andere tafels. Als eetervaring was het niet bijzonder, maar zeker uitstekend voor de bescheiden prijs.
HansApp .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ik heb er met vier personen gegeten, met gebruikmaking van de Albert Heijn actie. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Ook wat we zagen bij andere gasten zag er goed uit. De bediening was vriendelijk maar een beetje onhandig met grote borden en een kleine tafel. Het management kan wel een stuk beter, voor de tweede persoon gratis-actie kregen we een standaard menu (thali) wat uitgesmeerd werd over drie gangen en wat een klein beetje meer was dan de eenpersoonsportie. Jammer dat er op bespaard werd want als je met zo'n actie veel nieuwe mensen binnen krijgt zou je juist extra je best moeten doen zodat ze terug komen. Ook als iemand om een glaasje water vraagt is niet het juiste antwoord "we mogen geen kraanwater schenken" maar " willen jullie allemaal een glaasje?" t kost namelijk niks en wij zouden nog een stuk langer zijn blijven zitten...
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Shri Ganesh is een klein restaurant eenvoudig ingericht, in de Kruisstraat in Eindhoven, een straat waarin je een grote verscheidenheid aan buitenlandse restaurants vindt. Het eten is dan ook anders dan je gewend bent, maar er komt een uitleg bij. Het eten is vegetarisch en eigenlijk schenkt men geen alcoholische drankjes al hebben ze soms wel een paar flesjes bier in huis, wel hebben ze lekkere drankjes als lassy een soort yoghurtachtige drank, die bij hele pittige gerechten geweldig blust. Er was een leuk 3 gangen menu samengesteld voor de ah actie.
De bediening is erg hartelijk.
Merelschoofs .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Erg lekker gegeten in een behoorlijk Indiaas aandoend restaurant. Gebruik gemaakt van de AH-actie en dit was prima! We gaan zeker nog eens terug.
Therese D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heb lekker gegeten. Vond het wel jammer dat er geen warmhoudplaatje bij was. Mogelijk omdat de gerechten ook koud kunnen worden gegeten.
Gerben P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Eten was redelijk op smaak, echter waren de porties best klein. Aubergine en gekleurde rijst waren wel lekker. Eten had over het algemeen een stuk pittiger gemogen.