Sranang Surinaams Afhaalcentrum

Nieuwe Binnenweg 211-A 3021 GB Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sranang Surinaams Afhaalcentrum

Taster010 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
heel lekker ze zijn ook harstikke vriendelijk
vooral hun nasi vind ik heerlijk
maar een broodje kip kerrie moet er ook altijd in
en ze zijn tot laat open dat is ook nog een voordeel
ik kom er al jaren en ben nog nooit ontevreden geweest met het eten
of het service
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Als ik in de buurt ben, het later is geworden dan gepland, mijn buik een beetje leeg aanvoelt en Sranang nog open is en niet te vol, stap ik er graag naar binnen. De kwaliteit is altijd goed, de hoeveelheid ook voor wat je ervoor betaalt en het je bordje verschijnt snel op tafel. Meestal ga ik voor de Moksie Meti, zo ook gisteren. Een enorme hoeveelheid bami met daarboven op de kip, worst en spek: lekker hoor! Het is hier altijd druk waardoor het eten ook altijd vers is. Althans, zo vul ik het maar in: geen -tig keer opgewarmde gerechten. De zaak is alweer een tijd geleden keurig opgeknapt en ziet er schoon uit. De dames die er werken zijn altijd vriendelijk. Dat het cijfer niet ook een 8 is komt doordat er gisteren een heer stond: die had er net iets minder zin in...
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
ben vandaag om 1630 3 maaltijden halen mee genomen naar den haag 1 nasi 1 bami en een tjap tjoy was snel klaar en heerlijk alles is echt op de service is ok vr gr
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
heerlijk gegeten hier nasi met kip besteld en broodje cha sieuw . gewoon lekker alleen jammer dat ze veel vetsin of ajinomoto gevruiken . je krijgt en een hele droge mond van . (tip)
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Mmm.. Sranang, hier kom ik regelmatig saoto halen/eten.. Of Foe Yong Hai met nasi.. Of een barra met garnaal en kouseband.. Of Nasi Moksi Meti.. Nasi Singapore.. Allemaal erg lekker. De porties zijn royaal.

Wanneer je hier komt eten, word je bediend. Ze zijn niet getraind horeca personeel, maar wel heel vriendelijk en ze doen hun best. Het geeft mij op een of andere manier een vertrouwd gevoel (waarschijnlijk door mijn roots).

Ik vind Sranang een van de beste Surinaamse eethuisjes van Rotterdam.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Snelle bediening en heel snel en lekker eten. We hadden broodjes met garnalen en die waren goed geslaagd. De bediening is efficiënt maar niet erg hartelijk. Het eethuisje is schoon en best wel gezellig met de houten muren en de foto’s van gerechten aan de muur.
RG77 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Ik kom er al jaren. Normaal gesproken redelijk geholpen. Sinds nieuwe gezichten achter de balie. Eergisteren toen ik er was is een kwade meneer langsgeweest, ze hadden een verkeerde bestelling meegegeven. Vandaag was ik er toevallig weer, na een lange dag bestelling meegenomen. Hartstikke verkeerd. Heel irritant, want we hebben dingen meegehad die we niet lusten. Heen en terug rijden duurt weer een klein uurtje. We hebben ontzettend honger. Ze nemen de telefoon niet op. Echt slecht, heel slecht.
Dependancerotterdam .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
altijd goed. Roti kun je beter bij de hindustaan halen. maar de surinaams/ chinese gerechten zijn uitstekend. decor klopt helemaal bij deze zaak.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Gezien de goede recensies hier 2 broodjes gehaald, kip Kerry en geroosterd varken, beide lekker gekruid en rijkelijk belegd. Sambal is prima, geroosterd varken vond ik erg lekker. Kerry heb ik vaak lekkerder gegeten, erg veel saus . Prima broodjes maar de lekkerste ? Nee dat niet
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Kom er al 30 jaar speciaal vanuit Den Haag nog regelmatig een broodje eten en nemen dan voor de volgende dag een maaltijd mee. Hoe het decor er ook uit ziet en in de loop der jaren alleen maar verbeterd is het eten is nog steeds van hele goede kwaliteit, de bediening altijd correct. En de prijzen zijn voor deze kwaliteit in goede verhouding.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Het decor van Sranang is helemaal af en het ziet er strak en schoon uit, hoewel niet heel gezellig. Ik denk dat je hier de beste Surinaamse broodjes van Rotterdam haalt. Ik nam vandaag een broodje dynamite: kipfilet met varken; en dat was perfect. Supermalse kipfilet, goed broodje, goede kruiding, alles klopt. De saotosoep is volgens mijn (hindoestaanse) kennissen bij Sranang het beste en inderdaad heel goed. Maar zelf vind ik de Warung Mini saotosoep (op de Witte de With) toch nog lekkerder (meer vettig en meer bouillionsmaak, maar dat schijnt dus eigenlijk niet zo te horen). Service is goed; heel veel klandizie, weinig medewerkers en toch uitstekend bediend.
Firdina .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Ik kom vaker bij Sranang, eten is altijd goed klaargemaakt. Saoto soep, Moksi met chinese bami of roti met kip, alles is heerlijk.
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Prima mihoen met kip , telo met bakkeljauw super vers en zeer snel klaar.
Tip bel even voor je gaat afhalen dan staat alles klaar.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Roti voor vier personen om mee te nemen gehaald hier; vriendelijke bediening, ruime porties, lekker eten. Decor in onbewerkt ogend nederlands hardhout uitgevoerd, heeft wel een zekere stijl. Er is duidelijk wel over nagedacht. De zaak drijft zo te zien vooral op afhalen. We moesten vrij lang op onze roti wachten - maar dat zal zijn omdat het inderdaad vers gemaakt wordt; andere bestellers die dingen uit de vitrine bestelden waren veel eerder klaar. Voor deze kwaliteit heb ik de wachttijd echter wel over.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Ik kom al meer dan 20 jaar bij Sranang en vindt het een top zaak wat eten betreft.
Wij halen er al jaren broodje geroosterd varken, kipkerry, kousenband en spekkoek.
Je kan er tegenwoordig zitten vroeger was er alleen plaats om te staan.
Er was een balie en verder niets.
Je komt er eten halen en weg wezen.
Ik geef totaal niet om decor eten is prima houden.
Decor betaal je weer.
Al met al een uitstekende zaak om je eten te halen. 10 +
Stanley010 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Nasi met kip en tja siew...zo lekker bij sranang.,ik haal het wel zeker 1 x per week.
Broodjes zijn ook heerlijk,met name de variant met garnaal.
Ook een plus punt is dat ze top heeel diep in de nacht open zijn.
Als de nacht is gevallen is het geen tent waar je je vrouw of dochter even heen stuurt om een gerecht op te halen want de buurt is niet heel veilig .
Ze zijn nu dicht ..voor een maand of iets langer voor verbouwing dus ik neem aan dat de decor wat is verbeterd