Square Restaurant

Burgemeester Jansenplein 40 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Square Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 17 uur
voor gezelschappen op reservering buiten openingstijden geopend

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
een sharing-dinner gehad met 7 man, het was echt top. mooie presentatie, goede kwaliteit, zeker een aanrader. wij komen zeker weer.
Gregor D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De prijs-kwaliteit verhouding viel ons wat tegen. De kreeft was flets van smaak en begraven onder te veel bosuitjes. We aten ook duif (goed) en hert (te hard gebraden): niet slecht - maar niet wat we ervan gedacht hadden. Inclusief drankjes betaalden we €110,= Nogal hoog voor een matige avond
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij square. Fantastische avond gehad. Vriendelijke bediening, gerechten uitstekend en prachtig om mee te kunnen kijken in de open keuken van square.
Hier kunnen veel restaurants wat van leren. Ik kom graag en snel terug.
Jurgenm .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We waren met een groep en gekozen voor het menu van de kok. Echt voortreffelijk gegeten. Voorgerechten bestonden o.a uit tonijn en kabeljauw. Hoofdgerecht uit hazerug met een herfst tint. Grand dessert als afsluiting maakte het helemaal compleet. Concluderend: prima sfeer, kwalitatief zeer goed eten voor een nette prijs. Zeker een aanvulling voor de Hengelo horeca. Ik kom hier zeker weer.
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Net terug van Square. We waren een beetje verbaast: recensies heel goed, wij komen nooit weer. Eten mooi geserveerd, smaak is echt minder. Airco stond te hard, we hadden het gewoon koud. Grand dessert... c'est tres petit! Personeel is te stijfjes en niet echt behulpzaam. Voor het eerst in mijn leven geen fooi gegeven.
Epeter .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ivm bezoek aan vrienden in Hengelo op 24 september jl. besloten om gebruik te maken van de AH restaurantactie. Square gekozen omdat een van de vrienden vegetarier is en Square nadrukkelijk vegetarische gerechten aanbiedt. Wij hebben een zeer aangename avond bij Square beleefd. Alles krijgt een 10: het restaurant. de sfeer, de geweldige service en de gerechten (vis, vlees en vegetarisch). Als wij weer in Hengelo zijn dan zullen we zeker weer naar Square gaan!!
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ontvangst door een keurige jongedame, maar wát een tatoeages. Past niet bij de ambiance van het restaurant.
De tafel stond prachtig gedekt voor ons te wachten, een veelheid aan staande en liggende glazen. We maakten gebruik van de AH restaurantactie. Maaltijd kostte € 32,50 per persoon, maar de tweede was gratis. Prijzig voor één persoon, maar nu de tweede gratis was, was het superbetaalbaar. Vooraf een schaaltje met stokbrood en daarna een culinair hapje in een ijshoorn. Leuk, want onverwacht, en lekker. De keuze binnen het AH-menu was beperkt, maar we konden ons er uitstekend in vinden. Alles werd mooi opgediend en was erg smakelijk.
Bediening was volgens het boekje: eerst de vrouwen (oudste, dan jongste) en daarna de mannen (oudste, dan jongste). Attente bediening: nauwelijks zichtbaar, maar ze waren er als je ze nodig had.
Bij het afrekenen was de ober wat afgeleid door een collega. Minpuntje, maar het is hem vergeven. Tot slot ontvingen we elk een zakje waarin een kokoskoekje zat. Ze waren op één na helaas wel geplet. Advies: geef maar gewoon een paar pepermuntjes.
Al met al heel erg tevreden.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Square in Hengelo (O). Via de AH-actie met een apart driegangen keuzemenu, met verrassende keuzes. Gaf een prima indruk van de keuken. We komen zeker terug! Wij zaten boven in het restaurantdeel, maar zijn ook benieuwd naar de gastrobar op de B.g.
De bediening mag wel wat vlotter en attenter, maar dat kwam misschien omdat we wat verscholen zaten ten opzichte van de halfopen keuken.
Lenscomm .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Superieure eendelever! Als amuse een prachtige en originele gazpacho van meloen.
Originele gerechten zonder onnodige opsmuk maar vreselijk lekker.
Dijkver .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op kleine buitenterras aan het plein onder de fraaie stadstoren met live beiaardklanken. Helaas is dit horecaplein niet autovrij!
Kaart met kleine culinaire gerechten. Wij kozen voor een verrassingsmenu (37.50) na een kruidige amuse gazpacho een frisse goed op smaak bereide tartaar met kreeft en Hollandse garnalen. Daarna een heerlijke bouillabaisse. De kalfslende was een goede afronding. Wijnkeuze per glas voldoende. Malbec viel tegen.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Op vrijdagavond 1 juli hebben wij met drie personen gegeten bij Square in Hengelo. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in een mooie zaak. Gekozen voor het viergangen menu van de chef. Gestart met een prima amuse (met haring). Vervolgens heerlijke coquilles met krab, een bouillabaise gevolgd door het hoofdgerecht met oa. parelhoen en kalfslende. Afsluitend een dessert met veel zomers fruit. De bediening was zeer vriendelijk (een beetje bescheiden zelfs) en de entourage zeer prettig, er zat een aantal gasten naast ons maar wij hadden ruim voldoende privacy. Kleine verbeterpuntjes wellicht: over de wijn (bijpassend arrangement) mag iets meer uitleg gegeven worden en wij vonden de handvatten van het (mooie modern gestijlde) bestek wat klein/smal (gleed een paar keer uit mijn handen). Overigens smaakten ook de wijnen heerlijk en een waren een aanvulling op de gerechten. Wij vonden het alle drie heerlijk, hebben een goede avond genoten en zullen hier zeker terug komen.
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Van begin tot het eind genoten van een fantastisch verrassingsmenu. Zo fijn als een chef ook voor vegetariërs aantrekkelijke gerechten weet neer te zetten.
Fialansink .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Wij waren blij verrast. De ontvangst was heel prettig. De bediening super. De kok heeft zichzelf overtroffen. Ik moest glutenvrij en heb geweldig gegeten. Alleen maar lof..
Reisthijs .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
In de ongezellige binnenstad/ centrum van Hengelo het enige restaurant wat voor mij culinaire aspiraties heeft. Correct ontvangst, keuze of beneden eten of boven a-la-carte. Gekozen voor het laatste met 5 personen. De sfeer / de aankleding / het mooie servies prachtig ! De muziek stond iets te hard en had een soort supermarkt achtergrond muziek. Tip ; Lounge muziek was veel beter geweest. Misschien net de verkeerde keuze tijdens bezoek ! Geheel niet passend bij de mooie ambiance . Jammer vandaar decor een 7 i.p.v.van een 8. Uitgebreide menukaart met veel keuze mogelijkheden.Amuse en voorgerecht top. De chateaubriand met toebehoren was perfect. Huiswijnen zeer goed. De plezierige bediening was er op momenten dat men aanwezig moest zijn. Beslist weer een aanrader bij bezoek Hengelo !!!!
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
De ontvangst was erg hartelijk. Ook de bediening...gezellig en coorrect.
Het dinertje was meer dan voortreffelijk...ik heb in Hengelo nog nooit zó lekker gegeten....
Ja..lang gekeden bij SQUARE. HA HA.
Het lekkerst was het voorgerecht ,een acocado gevuld met garnalen en mango.... Leuk gedecoreerd.... Een 10.
Jullie hebben een voortreffelijke kok...maar je mag wel wat meer reclame maken...want wij waren boven geheel alleen.

Doe eventueel eens een leuke Aanbieding in de krant,daar komen vast veel lekkerbekken op af.... Ik ook...en mijn vrienden denk ik ook wel....
Maar ze moeten jullie OPNIEUW ontdekken.... Ik zal zeer zeker RECLAME voor jullie maken.... Het voorgerecht van mijn partner,een Flan met kreeft en gamba,s etc. vond het heel bizonder.... Marga Kemna. Hengelo
Rudi T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Opvallend goed en leuk gegeten bij het team van Gaston. Alleen al de variëteit in het menu is al reden om terug te komen. Met zorg opgemaakte borden en aandacht voor detail zowel bij de witte als de zwarte brigade.
Saskia_ .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten, fraai pand, fraaie inrichting, netjes, strak, schoon. Eten is prima, heerlijke sushi rol met asperge, tafelgenoot een goede aspergesoep en daarna een perfect klaargemaakte chateauxbriand. Smullen. Wel iets te grote porties als je het mij vraagt. Leuk dat je mini gerechten kunt bestellen maar ook normale hoofdgerechten. Vriendelijke bediening, leuk uitzicht. Kortom, voor herhaling vatbaar als we weer eens in Hengelo zijn.
Wencke_barbel .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
De eendenlever was echt zalig! Het was alleen veels te rustig voor een zaterdagavond. Ober mocht wel iets energieker/opener doen.
Martenzandink .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het eten was fantastisch, evenals de grote hoeveelheid gin tonic waar je uit kunt kiezen. Goede smaak combinatie's. Gewoon in een woord TOP
Anke J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bijzonder goed en lekker gegeten in een rustige en uitnodigende ambiance. De gastvrouwen waren zeer vriendelijk en helder in de uitleg.
Enig minpuntje dat te noemen is is het feit dat er na 15:00 geen online reserveringen meer bekeken worden dus mijn reservering via IENS was niet gezien en dus niet genoteerd. Gelukkig was er in het restaurant plek maar de gastrobar was niet mogelijk meer helaas.