Square Restaurant

Burgemeester Jansenplein 40 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Square Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 17 uur
voor gezelschappen op reservering buiten openingstijden geopend

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg gezellige sfeer, goede bediening met verstand van zaken, heerlijk (en veel) eten en prima wijnen. Zeer verrassende amuse van het huis gekregen. Kortom: heerlijke avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar, zeker de moeite waard om daar te gaan eten.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Deze keer in het restaurant gegeten (1e verdieping). Het was druk en wij wisten dat het dan iets langer kan duren. De medewerkers hebben het de gasten echter goed naar de zin gemaakt en daarmee bijgedragen aan een zeer ontspannen en gezellige sfeer. Per 1 januari 2017 is Square in nieuwe handen maar de stijl en het eten hebben er zeker niet onder geleden. Het was zelfs nog veel beter dan het toch al was. Super klasse. Een gast heeft paddestoelen vooraf en pasta als hoofdgerecht gehad (vegetarier), een gast nam de tournados en als dessert Dame Blanche, een gast de gerookte zalm als voorgerecht, daarna Chateaubriand (met gast 4) en het kaasplankje. De vierde gast koos de Steak Tonijn en ook het kaasplankje. Het was allemaal uitstekend klaargemaakt - het vlees smolt op je tong - en ook uitstekend gepresenteerd. Het personeel moest door de volle zaak flink aanpoten en deed dat zeer bedreven en kundig, duidelijk trots op hun vak.
Dit 2e bezoek was weer super en wij zullen graag weer terugkomen!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben met zijn 4en heerlijk gegeten. We zaten op fijne stoelen aan een royale tafel. De inrichting is top net zoals de bediening.
Alleen de prijs viel ons tegen :
- de tournedos kost + 3 euro
Waarom 3 euro meer dan op de kaart
vermeld staat? Bij ons kwam dat neer
Op €9 extra !!!
- de kan water kost €2,50 . Dit is gewoon
kraanwater en kost dus niks!!!

Jammer , was even een domper op de vreugde.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De keuze uit de voorgerechten was vrij traditioneel. Had meer inspirerenders verwacht.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf zalmtartaar, goede smaak en goede hoeveelheid. Daarbij een knapperige toast. Als hoofdgerecht 1 vis en 1 vegetarisch beide goed verzorgd, goede kwaliteit. Als dessert een proeverij van meerdere huisgemaakte desserts, ook prima in orde. Hip en strak, bediening keurig en het is er gezellig druk. Leuke sfeer.
Dijkoever .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
In korte tijd was dit ons 3e bezoek. Bediening was voor het eerst klantvriendelijk dank zij nieuwe mensen. Keuken weer goed helaas onderbezet waardoor langer wachten op volgende gerecht dan zou moeten.
Ze zijn op de goede weg, maar er moeten nog stappen gemaakt.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hebben ons uitstekend vermaakt het was goed verzorgt
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
een sharing-dinner gehad met 7 man, het was echt top. mooie presentatie, goede kwaliteit, zeker een aanrader. wij komen zeker weer.
Gregor D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De prijs-kwaliteit verhouding viel ons wat tegen. De kreeft was flets van smaak en begraven onder te veel bosuitjes. We aten ook duif (goed) en hert (te hard gebraden): niet slecht - maar niet wat we ervan gedacht hadden. Inclusief drankjes betaalden we €110,= Nogal hoog voor een matige avond
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij square. Fantastische avond gehad. Vriendelijke bediening, gerechten uitstekend en prachtig om mee te kunnen kijken in de open keuken van square.
Hier kunnen veel restaurants wat van leren. Ik kom graag en snel terug.
jurgenm .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We waren met een groep en gekozen voor het menu van de kok. Echt voortreffelijk gegeten. Voorgerechten bestonden o.a uit tonijn en kabeljauw. Hoofdgerecht uit hazerug met een herfst tint. Grand dessert als afsluiting maakte het helemaal compleet. Concluderend: prima sfeer, kwalitatief zeer goed eten voor een nette prijs. Zeker een aanvulling voor de Hengelo horeca. Ik kom hier zeker weer.
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Net terug van Square. We waren een beetje verbaast: recensies heel goed, wij komen nooit weer. Eten mooi geserveerd, smaak is echt minder. Airco stond te hard, we hadden het gewoon koud. Grand dessert... c'est tres petit! Personeel is te stijfjes en niet echt behulpzaam. Voor het eerst in mijn leven geen fooi gegeven.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ivm bezoek aan vrienden in Hengelo op 24 september jl. besloten om gebruik te maken van de AH restaurantactie. Square gekozen omdat een van de vrienden vegetarier is en Square nadrukkelijk vegetarische gerechten aanbiedt. Wij hebben een zeer aangename avond bij Square beleefd. Alles krijgt een 10: het restaurant. de sfeer, de geweldige service en de gerechten (vis, vlees en vegetarisch). Als wij weer in Hengelo zijn dan zullen we zeker weer naar Square gaan!!
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Ontvangst door een keurige jongedame, maar wát een tatoeages. Past niet bij de ambiance van het restaurant.
De tafel stond prachtig gedekt voor ons te wachten, een veelheid aan staande en liggende glazen. We maakten gebruik van de AH restaurantactie. Maaltijd kostte € 32,50 per persoon, maar de tweede was gratis. Prijzig voor één persoon, maar nu de tweede gratis was, was het superbetaalbaar. Vooraf een schaaltje met stokbrood en daarna een culinair hapje in een ijshoorn. Leuk, want onverwacht, en lekker. De keuze binnen het AH-menu was beperkt, maar we konden ons er uitstekend in vinden. Alles werd mooi opgediend en was erg smakelijk.
Bediening was volgens het boekje: eerst de vrouwen (oudste, dan jongste) en daarna de mannen (oudste, dan jongste). Attente bediening: nauwelijks zichtbaar, maar ze waren er als je ze nodig had.
Bij het afrekenen was de ober wat afgeleid door een collega. Minpuntje, maar het is hem vergeven. Tot slot ontvingen we elk een zakje waarin een kokoskoekje zat. Ze waren op één na helaas wel geplet. Advies: geef maar gewoon een paar pepermuntjes.
Al met al heel erg tevreden.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Square in Hengelo (O). Via de AH-actie met een apart driegangen keuzemenu, met verrassende keuzes. Gaf een prima indruk van de keuken. We komen zeker terug! Wij zaten boven in het restaurantdeel, maar zijn ook benieuwd naar de gastrobar op de B.g.
De bediening mag wel wat vlotter en attenter, maar dat kwam misschien omdat we wat verscholen zaten ten opzichte van de halfopen keuken.
lenscomm .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Superieure eendelever! Als amuse een prachtige en originele gazpacho van meloen.
Originele gerechten zonder onnodige opsmuk maar vreselijk lekker.
dijkver .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op kleine buitenterras aan het plein onder de fraaie stadstoren met live beiaardklanken. Helaas is dit horecaplein niet autovrij!
Kaart met kleine culinaire gerechten. Wij kozen voor een verrassingsmenu (37.50) na een kruidige amuse gazpacho een frisse goed op smaak bereide tartaar met kreeft en Hollandse garnalen. Daarna een heerlijke bouillabaisse. De kalfslende was een goede afronding. Wijnkeuze per glas voldoende. Malbec viel tegen.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Op vrijdagavond 1 juli hebben wij met drie personen gegeten bij Square in Hengelo. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in een mooie zaak. Gekozen voor het viergangen menu van de chef. Gestart met een prima amuse (met haring). Vervolgens heerlijke coquilles met krab, een bouillabaise gevolgd door het hoofdgerecht met oa. parelhoen en kalfslende. Afsluitend een dessert met veel zomers fruit. De bediening was zeer vriendelijk (een beetje bescheiden zelfs) en de entourage zeer prettig, er zat een aantal gasten naast ons maar wij hadden ruim voldoende privacy. Kleine verbeterpuntjes wellicht: over de wijn (bijpassend arrangement) mag iets meer uitleg gegeven worden en wij vonden de handvatten van het (mooie modern gestijlde) bestek wat klein/smal (gleed een paar keer uit mijn handen). Overigens smaakten ook de wijnen heerlijk en een waren een aanvulling op de gerechten. Wij vonden het alle drie heerlijk, hebben een goede avond genoten en zullen hier zeker terug komen.
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Van begin tot het eind genoten van een fantastisch verrassingsmenu. Zo fijn als een chef ook voor vegetariërs aantrekkelijke gerechten weet neer te zetten.