Square Hengelo

Burgemeester Jansenplein 40 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Square Hengelo

Fantastische wijn- spijscombinaties

Welkom in de volledig vernieuwde Square Gastrobar! Hier kun je terecht voor fantastische maaltijden, maar de wijnkaart is ook zeker het bestuderen waard. Deel kleine snacks met je tafelgenoten of houd dat malse stuk vlees juist lekker voor jezelf, alles is hier mogelijk. Wedden dat je moeite hebt om een keuze te maken? Curryworst of toch Waldorf salade? Gerookte zalm of dit keer de Angus beef? Kortom, mogelijkheden zat!

Meer informatie over restaurant Square Hengelo

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 17 uur
voor gezelschappen zijn wij buiten onze reguliere openingstijden op reservering geopend

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening, prijs/kwaliteit technisch zeker een aanrader, van ons zijn ze nog niet af!
Rob en Lisette Scheurink.
kelderhehe .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten en lekkere wijnen erbij in prettige ambiance.
Echt een aanrader. Volgende keer weer kiezen van de kaart.
ikkeenjij .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
vriendelijk personeel, goed eten voor een redelijke prijs. ik zou dit restaurant zeker aanbevelen aan familie en vrienden.
jantjel .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een garnalencoctail, die niet vers smaakte werd zonder veel commentaar vervangen door een ander voorgerecht. Het hoofdgerecht (vis) was goed verzorgd, maar we waren al meer dan 1,5 uur in het restaurant voor we er aan konden beginnen. Het grand dessert was niet aan ons besteed, weinig verrassend.
maudboom .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Er was alleen een hoge tafel met krukken voor ons beschikbaar. Dat vonden we niet prettig. Helaas kon men geen gewone tafel aanbieden op dat moment. Dit ongemak werd goed gemaakt met een gratis drankje. Heel attent.
Men zou de website van het restaurant aanpassen zo dat wanneer er mensen een normale tafel willen, ze dit van tevoren kunnen aangeven.
Ik vond het vegetarische hoofd gerecht niet een succes. Voorgerecht en toetje waren heerlijk.
Louisa W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Keuze uit 3 voor hoofd en 2 nagerechten. Vooral het grand dessert was lekker. Ook heerlijke wijn! Gaan hier zeker nog een keer eten.
Henrik W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wij hebben prima gegeten bij Square. Net even buiten het hart van het centrum, dus prima te bereiken. Gezellige inrichting waarin het vierkante overal in terug komt. De mayonaise geserveerd bij de amuse van Seranoham bevatte niet de beloofde Ras el Hanout smaak. Het voorgerecht, de steak tartare was echter subliem. Mooi gepresenteerd op een houten plateau en kraakvers. Ook de gamba's en cocquilles op snijbonen zijn een aanrader. Het hoofdgerecht, kabeljouw met kreeft was goed op smaak. Wel iets te veel kreeftencreme en mousseline waardoor het wat textuur miste. Pluspunten voor de keuken en bediening; wij werden ivm een afspraak, op onze wens vlot bediend. Ga zo door!
Job B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer smakelijk gegeten met de Ah actie. Het personeel was vriendelijke en gezellig. Ik kom hier graag nog een keer terug om van de hele menukaart te kunnen kiezen
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij Square via de AH-actie. De aangepaste kaart was erg makkelijk omdat je meteen kon zien waar je uit kon kiezen.
Als voorgerecht hadden we een heerlijke verse carpaccio, als hoofdgerecht een vegetarische pasta. Een heerlijke goed gevulde pasta!
Als nagerecht hadden we de 'grand dessert' een heerlijke variatie aan kleine dingetjes werd ons geserveerd.
Al met al heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben alle vier genoten van het eten.
Alle gerechten waren uitstekend, er had bij het diner wel wat meer groente bij gemogen.
Het personeel was heel vriendelijk.
Echt een aanrader.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in een mooi restaurant. De salade caprese was wel lekker, maar erg veel. De carpaccio smaakte goed. De runder zijlende was heerlijk. Verder smaakteen het grand dessert goed. Het personeel was vriendelijk, toegankelijk en netjes. Af en toe wel iets te stijfjes naar mijn idee.
kelderhehe .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijke gerechten in een gezellig restaurant met erg leuke en vriendelijke bediening.
Prachtige inrichting en open sfeer
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Square is net overgenomen door twee zeer enthousiaste broers. De een kan heerlijk koken en de ander betoond zich een uitstekend gastheer. De gerechten zijn uitstekend en zeer verzorgd. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Er werd zeker niet bezuinigd op het AH restaurantmenu. Absoluut een aanrader.
al.gorkink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hadden het AH menu. Het was prima. Zowel alle gerechten zagen er smaakvol uit.
Vond wel de keuze uit het hoofdmenu minimaal. En vooral de vegetarische lasagne was net
voldoende maar als hoofdgerecht zou je daar normaal gesproken niet uit kunnen kiezen.
Rest was goed.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij aankomst netjes ontvangen en naar het restaurant boven geleid.
In het AH-menu zit genoeg afwisseling, maar een toevoeging van 1 keuzegerecht per gang extra, zou veel schelen.
Mijn vrouw koos voor de tonijn salade en de vis. Ik zelf ging voor de champignon carpaccio en de kalfssukade. Alle gerechten waren met zorg gepresenteerd en waren goed van smaak. Als nagerecht was de grand dessert ook zeer smakelijk. De huiswijn was een zeer goede cabernet-sauvignon. De bediening is zeer correct, maar misschien net iets te vriendelijk. Maar ja, ik moet iets negatiefs proberen te vinden in deze review. Ik zou hier zeker weer een keer gaan dineren.

Wel vind ik de site van Square een tikje onduidelijk. ik zie liever een indeling met een voor- en hoofdgerecht. Voor hoeveel personen het sharing-menu is ben ik nog aan het onderzoeken.
ingridpoell .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen, de serveerster erg vriendelijk, goede uitleg wat betreft het menu.
Het eten was super! Mijn favoriet kalfssucade en een top grand Dessert!
Wij vondenhet een zeer geslaagd Etentje!

tonvendel .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op donderdag hadden we bij Square Gastrobar gegeten met de actie van AH. We zaten in Hengelo voor een weekend vakantie. Het eten was ons zo goed bevallen dat wij er zaterdag á la carte hebben gegeten. Alle gerechten waren zéér smakelijk en alles zag er goed verzorgd uit. Er was veel keuze: vlees, vis en vegetarisch. De wijn die werd geadviseerd (rosé van AV) was goed passend bij de gerechten. Het personeel was bijzonder vriendelijk en gastvrij, kortom...wij zullen mensen die in Hengelo een eetgelegenheid zoeken zeker adviseren bij Square Gastrobar te gaan eten.
Justin I.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Prachtige eetgelegenheid waar men kan kiezen tussen dineren op de eerste verdieping en eten aan de gastronomische bar op de begane grond. Beide is een aanrader. Het kwaliteitsniveau is hoog met een top kok en de prijs gemiddeld.