Square Gastrobar

Burgemeester Jansenplein 40 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over restaurant Square Gastrobar

Fantastische wijn- spijscombinaties

Welkom in de volledig vernieuwde Square Gastrobar! Hier kun je terecht voor fantastische maaltijden, maar de wijnkaart is ook zeker het bestuderen waard. Deel kleine snacks met je tafelgenoten of houd dat malse stuk vlees juist lekker voor jezelf, alles is hier mogelijk. Wedden dat je moeite hebt om een keuze te maken? Curryworst of toch Waldorf salade? Gerookte zalm of dit keer de Angus beef? Kortom, mogelijkheden zat!

Meer informatie over restaurant Square Gastrobar

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 17 uur
voor gezelschappen zijn wij buiten onze reguliere openingstijden op reservering geopend

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vandaag met z’n tweeën weer eten bij Square. Laten we na de mindere ervaring vorige keer het nog een keer proberen nu er een nieuwe eigenaar op zit. We hebben nog een AH-actie kaart over dus wat let ons. Voor € 37.50 twee driegangen diners.
We worden vriendelijk ontvangen en mogen zelf een lege tafel uitzoeken (zelfs de 6 persoons tafel aan het raam die we dus ook nemen). Met de aparte kaart van de AH-actie krijgen we wat stokbrood met kruidenboter. De kaart van de actie is niet ruim maar voor ons gelukkig ruim genoeg. We kiezen voor de Carpaccio (prima van smaak met mooi dungesneden vlees met heerlijke mayonaise, pijnboompitjes en rucola) als voorgerecht. We bestellen de Gazpacho met Hollandse garnaaltjes er als vierde gang apart bij. Dat hadden we niet hoeven doen wat deze was het minste gerecht van de avond; smakeloos zonder “bite”. De hoofdgerechten maken weer veel goed: een heerlijke kalfswang en een Iberico ribstuk op een bedje van knapperige groente. Persoonlijk mis ik dan weer wat gebakken aardappeltjes. Het Grand Dessert was redelijk “petit” maar met een stukje cheese cake, bolletje vanille ijs, een kleine brownie en nog een klein taartpuntje toch ruim voldoende. Het kleine schaaltje pompoensoep die we tussendoor als amuse krijgen kon ons niet echt bekoren: flauw van smaak en niet warm. Over de wijnen die we hebben gedronken (een witte en een rosé) niets dan lof. Dat geldt overigens ook voor de heer in de bediening: vriendelijke maar niet te afstandelijk.
Het restaurant heeft zeker potentie en de avond was zeker geslaagder dan de vorige keer dat we er waren (met de vorige eigenaar) maar de gemiddelde prijs op Iens voor een 2 gangen maaltijd is absoluut niet haalbaar in dit restaurant.
Sdfa S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Square biedt goede kwaliteit gerechten aan. Service is netjes, snel, en beleefd. Sfeer is erg formeel en daardoor wat onpersoonlijk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Mooi ingericht, sfeervol en erg ruime porties. Vriendelijk en deskundig personeel. Een aanrader, wij komen zeker terug.
Mette V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Uitstekend gegeten! Precies de goede hoeveelheden, ook niet te snel achter elkaar alsof je weer snel de deur uit moet, dus lekker even de tijd nemen om te tafelen. Zeer leuke mogelijkheid om zo dit nieuwe restaurant te ontdekken.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, gezellige bediening .Tijd voor een praatje, uitleg van de gerechten, (ah-menu echt goed) goed wijnadvies, ook via de kok, goede timing van gerechten. Extra bijdrage verklaarbaar voor kaasplateau. En dat alles voor een zeer prettige prijs. We gingen zeer voldaan naar het theater op loopafstand.
Anika36 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er ging iets fout met de reservering wat niet mijn fout was.
Maar er werd gezegd dat ik het de volgende duidelijker moest aangeven.
Het eten was ok.
De service duurde iets langer omdat er op de begane grond maar een bediening was.
Artine3112 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Personele bezetting is ondermaats.
Mijn man vroeg om witbier, helaas hadden ze dit niet was zomerbier maar ze schonken nu bokbier.
De fles witte wijn die we bestelden , hadden ze niet meer. Voor de tweede keer de wijnkaart gevraagd om een andere witte wijn uit te zoeken. Ook deze witte wijn hadden ze niet op voorraad. Opnieuw de wijnkaart gevraagd ben een witte wijn uitgezocht. Bingo 3x scheepsrecht.
Ons advies zet geen wijn op de wijnkaart die u niet in huis hebt of controleer beter u voorraad.
Heleen_o_l .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier. We waren met de AH kaarten en kregen een vast menu: dit was goed. We hebben een tussengerecht aangevraagd en lieten ons daarbij verassen door de kok: dit was een geweldig gerechtje! De verrassing van de avond!
De sfeer en inrichting is top, hier kun je zeker een avond naar toe!
Dickenhennieblok .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De gerechten waren met zorg bereid en samen gesteld.
Plaatjes zo als het door kwam, de tekst en uitleg van het gerecht door de bediening was deskundig.
Kregen zelfs een amuse extra erbij.
De 2 heren waren echte gastheren.
We komen hier terug.
Margrethe D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben rond 7 uur gereserveerd voor een tafel om 20.30 u , bij aankomst was niet bekend dat we zouden komen maar dat werd snel opgelost.
Bij de reservering aangegeven dat bij een van de gasten een allergie voor aardappelen is, maar dat was niet opgemerkt.
Lekker gegeten.
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het restaurant ziet er modern ,maar gezellig uit. De bediening is vriendelijk. Het eten was goed en werd op een leuke manier geserveerd.
Gaatgraaguiteten .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten van AHmenu was prima. 5 euro extra voor het kaasplankje is te veel voor wat je krijgt.
Service was matig. Toen wij kwamen was er slechts 1 man personeel, iemand die niet erg attent was. Later kwam er een dame bij die het meer in de vingers had.
Ambiance is prima.
Anouck ..
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Helaas was dit een teleurstellende ervaring. Vanuit de AH restaurant actie een reservering gemaakt, maar ik zou hier niet weer gaan dineren. Verbeterpunten: vooral de kwaliteit van het eten, gastvrijheid en service waren onder de maat.
Naast het lange wachten op het eten, was dit ook geen restaurant-kwaliteit. De carpaccio (voorgerecht) was prima, maar zowel het vis- als vleesgerecht van het hoofdgerecht waren niet lekker. Daarnaast is er ons alleen bij binnenkomst gevraagd of we iets wilden drinken en daarna niet meer. En ik houd persoonlijk niet van duidelijk onderscheid creëren van je normale menukaart, dus voor de AH actie kregen we papieren menu's. Niet echt chic!
Al met al een beetje jammer, omdat dit juist je visitekaartje zou moeten zijn om een vervolgreservering te stimuleren.
Avveer .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Viering van de diploma uitreiking van mijn dochter met z'n zevenen. Uitstekend gegeten de vis was zeer verfijnd. Prachtig voorgerecht. Heerlijk grand dessert. De Sancerre was heerlijk. Zeer professionele en vriendelijke bediening. Sfeervol interieur. Aanrader!
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk 3-gangen gegeten met de AH-actie. 1 minpuntje vonden wij dat de gerechten waaruit je kon kiezen niet op de "normale" kaart staan, maar desalniettemin een goede indruk gekregen en dus een goede reden om nog een keer terug te komen om wel van DE kaart te proeven.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De ontvangst alsmede de bediening zijn goed.
Vriendelijk personeel correcte bediening.
Eten is goed en de wijn ook.
Zeker aanrader.
Hennie62 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Prettige sfeer, met een keurige ontvangst en welkom. Het eten was goed, vooral de carpaccio was uitstekend. Het hoofdgerecht (vlees) was conform de instructies 'rood' gebakken. De bijlagen waren erg karig. Peper en zout ontbrak op tafel. Toetje weer prima. Goed genoeg om een keer terug te komen.
Milou L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Square! De sfeer in het restaurant is gezellig en het zat helemaal vol. Service was fantastisch, we zijn goed geholpen door een vriendelijke lieve meid die met geduld en aandacht uitleg gaf over het eten en het menu. Het AH-menu had voldoende keuze (vlees, vis of vega voor elke gang) en we hebben heerlijk gegeten. Al met al een absolute aanrader, wij komen hier zeker nog eens terug voor een a la carte etentje!
IrenetenVoorde .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de ahactie. Vooraf kregen we stokbrood met kruidenboter. Leuk geserveerd, wel lastig uit het potje te krijgen. En de kruidenboter was wat aan de zoute kant. Daarna kregen we ook nog een lekkere amuse. De tijd tussen de gerechten was ook goed. Al met al zeker een aanrader
Anil G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Heerlijk gegeten. We werden bediend door een uitermate gastrvije vrouw, die wist waar ze over sprak en ons ook de wijn liet proeven! Dikke pluspunten voor de bediening en zeker voor herhaling vatbaar!