Square Gastrobar

Burgemeester Jansenplein 40 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Square Gastrobar

Fantastische wijn- spijscombinaties

Welkom in de volledig vernieuwde Square Gastrobar! Hier kun je terecht voor fantastische maaltijden, maar de wijnkaart is ook zeker het bestuderen waard. Deel kleine snacks met je tafelgenoten of houd dat malse stuk vlees juist lekker voor jezelf, alles is hier mogelijk. Wedden dat je moeite hebt om een keuze te maken? Curryworst of toch Waldorf salade? Gerookte zalm of dit keer de Angus beef? Kortom, mogelijkheden zat!

Meer informatie over restaurant Square Gastrobar

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 17 uur
voor gezelschappen zijn wij buiten onze reguliere openingstijden op reservering geopend

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Job B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer smakelijk gegeten met de Ah actie. Het personeel was vriendelijke en gezellig. Ik kom hier graag nog een keer terug om van de hele menukaart te kunnen kiezen
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij Square via de AH-actie. De aangepaste kaart was erg makkelijk omdat je meteen kon zien waar je uit kon kiezen.
Als voorgerecht hadden we een heerlijke verse carpaccio, als hoofdgerecht een vegetarische pasta. Een heerlijke goed gevulde pasta!
Als nagerecht hadden we de 'grand dessert' een heerlijke variatie aan kleine dingetjes werd ons geserveerd.
Al met al heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben alle vier genoten van het eten.
Alle gerechten waren uitstekend, er had bij het diner wel wat meer groente bij gemogen.
Het personeel was heel vriendelijk.
Echt een aanrader.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in een mooi restaurant. De salade caprese was wel lekker, maar erg veel. De carpaccio smaakte goed. De runder zijlende was heerlijk. Verder smaakteen het grand dessert goed. Het personeel was vriendelijk, toegankelijk en netjes. Af en toe wel iets te stijfjes naar mijn idee.
kelderhehe .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijke gerechten in een gezellig restaurant met erg leuke en vriendelijke bediening.
Prachtige inrichting en open sfeer
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Square is net overgenomen door twee zeer enthousiaste broers. De een kan heerlijk koken en de ander betoond zich een uitstekend gastheer. De gerechten zijn uitstekend en zeer verzorgd. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Er werd zeker niet bezuinigd op het AH restaurantmenu. Absoluut een aanrader.
M G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Bediening vonden n wij matig. Alhoewel beleefd, mistten we hierin spontaniteit en alertheid. Bovendien sprak hij erg zacht. Huiswijn was echt niet lekker en toen we dit aangaven werd hier vreemd op gereageerd. Over mijn vraag of ik later kon beslissen voor welk nagerecht ik zou kiezen werd moeilijk gedaan. Dit moest van tevoren al worden doorgegeven. Carpaccio vooraf en nagerechten (grand dessert en kaasplankje) waren prima! Ik vond de prijs/kwaliteit voor het 3-gangenmenu wat aan de dure kant. (Bij een sterrenrestaurant betaalden we maar 2 euro meer).
tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Via de AH-geweldig lekker gegeten. Borden mooi opgemaakt. De sfeer is aangenaam rustig en sfeervol. Goede stoelen. Personeel zeer bereid tot uitleg van de geserveerde producten. Komen hier zeker weer.
Jammer dat ze geen flesje Malt-Bier serveren.
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vandaag met z’n tweeën weer eten bij Square. Laten we na de mindere ervaring vorige keer het nog een keer proberen nu er een nieuwe eigenaar op zit. We hebben nog een AH-actie kaart over dus wat let ons. Voor € 37.50 twee driegangen diners.
We worden vriendelijk ontvangen en mogen zelf een lege tafel uitzoeken (zelfs de 6 persoons tafel aan het raam die we dus ook nemen). Met de aparte kaart van de AH-actie krijgen we wat stokbrood met kruidenboter. De kaart van de actie is niet ruim maar voor ons gelukkig ruim genoeg. We kiezen voor de Carpaccio (prima van smaak met mooi dungesneden vlees met heerlijke mayonaise, pijnboompitjes en rucola) als voorgerecht. We bestellen de Gazpacho met Hollandse garnaaltjes er als vierde gang apart bij. Dat hadden we niet hoeven doen wat deze was het minste gerecht van de avond; smakeloos zonder “bite”. De hoofdgerechten maken weer veel goed: een heerlijke kalfswang en een Iberico ribstuk op een bedje van knapperige groente. Persoonlijk mis ik dan weer wat gebakken aardappeltjes. Het Grand Dessert was redelijk “petit” maar met een stukje cheese cake, bolletje vanille ijs, een kleine brownie en nog een klein taartpuntje toch ruim voldoende. Het kleine schaaltje pompoensoep die we tussendoor als amuse krijgen kon ons niet echt bekoren: flauw van smaak en niet warm. Over de wijnen die we hebben gedronken (een witte en een rosé) niets dan lof. Dat geldt overigens ook voor de heer in de bediening: vriendelijke maar niet te afstandelijk.
Het restaurant heeft zeker potentie en de avond was zeker geslaagder dan de vorige keer dat we er waren (met de vorige eigenaar) maar de gemiddelde prijs op Iens voor een 2 gangen maaltijd is absoluut niet haalbaar in dit restaurant.
sdfa S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Square biedt goede kwaliteit gerechten aan. Service is netjes, snel, en beleefd. Sfeer is erg formeel en daardoor wat onpersoonlijk.
sandra D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Mooi ingericht, sfeervol en erg ruime porties. Vriendelijk en deskundig personeel. Een aanrader, wij komen zeker terug.
Mette V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Uitstekend gegeten! Precies de goede hoeveelheden, ook niet te snel achter elkaar alsof je weer snel de deur uit moet, dus lekker even de tijd nemen om te tafelen. Zeer leuke mogelijkheid om zo dit nieuwe restaurant te ontdekken.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, gezellige bediening .Tijd voor een praatje, uitleg van de gerechten, (ah-menu echt goed) goed wijnadvies, ook via de kok, goede timing van gerechten. Extra bijdrage verklaarbaar voor kaasplateau. En dat alles voor een zeer prettige prijs. We gingen zeer voldaan naar het theater op loopafstand.
Anika36 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er ging iets fout met de reservering wat niet mijn fout was.
Maar er werd gezegd dat ik het de volgende duidelijker moest aangeven.
Het eten was ok.
De service duurde iets langer omdat er op de begane grond maar een bediening was.
artine3112 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Personele bezetting is ondermaats.
Mijn man vroeg om witbier, helaas hadden ze dit niet was zomerbier maar ze schonken nu bokbier.
De fles witte wijn die we bestelden , hadden ze niet meer. Voor de tweede keer de wijnkaart gevraagd om een andere witte wijn uit te zoeken. Ook deze witte wijn hadden ze niet op voorraad. Opnieuw de wijnkaart gevraagd ben een witte wijn uitgezocht. Bingo 3x scheepsrecht.
Ons advies zet geen wijn op de wijnkaart die u niet in huis hebt of controleer beter u voorraad.
heleen_o_l .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier. We waren met de AH kaarten en kregen een vast menu: dit was goed. We hebben een tussengerecht aangevraagd en lieten ons daarbij verassen door de kok: dit was een geweldig gerechtje! De verrassing van de avond!
De sfeer en inrichting is top, hier kun je zeker een avond naar toe!
dickenhennieblok .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De gerechten waren met zorg bereid en samen gesteld.
Plaatjes zo als het door kwam, de tekst en uitleg van het gerecht door de bediening was deskundig.
Kregen zelfs een amuse extra erbij.
De 2 heren waren echte gastheren.
We komen hier terug.
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het restaurant ziet er modern ,maar gezellig uit. De bediening is vriendelijk. Het eten was goed en werd op een leuke manier geserveerd.
Margrethe D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben rond 7 uur gereserveerd voor een tafel om 20.30 u , bij aankomst was niet bekend dat we zouden komen maar dat werd snel opgelost.
Bij de reservering aangegeven dat bij een van de gasten een allergie voor aardappelen is, maar dat was niet opgemerkt.
Lekker gegeten.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten van AHmenu was prima. 5 euro extra voor het kaasplankje is te veel voor wat je krijgt.
Service was matig. Toen wij kwamen was er slechts 1 man personeel, iemand die niet erg attent was. Later kwam er een dame bij die het meer in de vingers had.
Ambiance is prima.