Square Gastrobar

Burgemeester Jansenplein 40 7551 ED Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Square Gastrobar

Fantastische wijn- spijscombinaties

Welkom in de volledig vernieuwde Square Gastrobar! Hier kun je terecht voor fantastische maaltijden, maar de wijnkaart is ook zeker het bestuderen waard. Deel kleine snacks met je tafelgenoten of houd dat malse stuk vlees juist lekker voor jezelf, alles is hier mogelijk. Wedden dat je moeite hebt om een keuze te maken? Curryworst of toch Waldorf salade? Gerookte zalm of dit keer de Angus beef? Kortom, mogelijkheden zat!

Meer informatie over restaurant Square Gastrobar

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 17 uur
voor gezelschappen zijn wij buiten onze reguliere openingstijden op reservering geopend

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Job B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer smakelijk gegeten met de Ah actie. Het personeel was vriendelijke en gezellig. Ik kom hier graag nog een keer terug om van de hele menukaart te kunnen kiezen
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij Square via de AH-actie. De aangepaste kaart was erg makkelijk omdat je meteen kon zien waar je uit kon kiezen.
Als voorgerecht hadden we een heerlijke verse carpaccio, als hoofdgerecht een vegetarische pasta. Een heerlijke goed gevulde pasta!
Als nagerecht hadden we de 'grand dessert' een heerlijke variatie aan kleine dingetjes werd ons geserveerd.
Al met al heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij hebben alle vier genoten van het eten.
Alle gerechten waren uitstekend, er had bij het diner wel wat meer groente bij gemogen.
Het personeel was heel vriendelijk.
Echt een aanrader.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben lekker gegeten in een mooi restaurant. De salade caprese was wel lekker, maar erg veel. De carpaccio smaakte goed. De runder zijlende was heerlijk. Verder smaakteen het grand dessert goed. Het personeel was vriendelijk, toegankelijk en netjes. Af en toe wel iets te stijfjes naar mijn idee.
kelderhehe .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijke gerechten in een gezellig restaurant met erg leuke en vriendelijke bediening.
Prachtige inrichting en open sfeer
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Square is net overgenomen door twee zeer enthousiaste broers. De een kan heerlijk koken en de ander betoond zich een uitstekend gastheer. De gerechten zijn uitstekend en zeer verzorgd. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Er werd zeker niet bezuinigd op het AH restaurantmenu. Absoluut een aanrader.
al.gorkink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hadden het AH menu. Het was prima. Zowel alle gerechten zagen er smaakvol uit.
Vond wel de keuze uit het hoofdmenu minimaal. En vooral de vegetarische lasagne was net
voldoende maar als hoofdgerecht zou je daar normaal gesproken niet uit kunnen kiezen.
Rest was goed.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij aankomst netjes ontvangen en naar het restaurant boven geleid.
In het AH-menu zit genoeg afwisseling, maar een toevoeging van 1 keuzegerecht per gang extra, zou veel schelen.
Mijn vrouw koos voor de tonijn salade en de vis. Ik zelf ging voor de champignon carpaccio en de kalfssukade. Alle gerechten waren met zorg gepresenteerd en waren goed van smaak. Als nagerecht was de grand dessert ook zeer smakelijk. De huiswijn was een zeer goede cabernet-sauvignon. De bediening is zeer correct, maar misschien net iets te vriendelijk. Maar ja, ik moet iets negatiefs proberen te vinden in deze review. Ik zou hier zeker weer een keer gaan dineren.

Wel vind ik de site van Square een tikje onduidelijk. ik zie liever een indeling met een voor- en hoofdgerecht. Voor hoeveel personen het sharing-menu is ben ik nog aan het onderzoeken.
ingridpoell .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen, de serveerster erg vriendelijk, goede uitleg wat betreft het menu.
Het eten was super! Mijn favoriet kalfssucade en een top grand Dessert!
Wij vondenhet een zeer geslaagd Etentje!

tonvendel .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op donderdag hadden we bij Square Gastrobar gegeten met de actie van AH. We zaten in Hengelo voor een weekend vakantie. Het eten was ons zo goed bevallen dat wij er zaterdag á la carte hebben gegeten. Alle gerechten waren zéér smakelijk en alles zag er goed verzorgd uit. Er was veel keuze: vlees, vis en vegetarisch. De wijn die werd geadviseerd (rosé van AV) was goed passend bij de gerechten. Het personeel was bijzonder vriendelijk en gastvrij, kortom...wij zullen mensen die in Hengelo een eetgelegenheid zoeken zeker adviseren bij Square Gastrobar te gaan eten.
Justin I.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Prachtige eetgelegenheid waar men kan kiezen tussen dineren op de eerste verdieping en eten aan de gastronomische bar op de begane grond. Beide is een aanrader. Het kwaliteitsniveau is hoog met een top kok en de prijs gemiddeld.