Spuntino

Zeilstraat 32 1075 SJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206626025

Over restaurant Spuntino

Het sfeervolle Italiaanse specialiteitenrestaurant Spuntino (wat in het Italiaans hapjes betekent!) staat al meer dan 25 jaar voor top kwaliteit. Spuntino introduceerde in de jaren ‘80 als eerste Italiaanse restaurant in Amsterdam het thuisbezorgen van pizza’s en vlees en visgerechten. Spuntino zit al meer dan een kwart eeuw in het hart van menig Amsterdammer. Eigenaar Ramon leerde als klein jongetje van zijn moeder de kneepjes van het vak, wat terug te zien is in de puurheid van de gerechten. Een speciale kruidenmelange die gebruikt wordt voor de Spuntino pizzasaus is hun best bewaarde geheim. Een genot voor de echte Italië liefhebber!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Spuntino

• : Parkeerplaats

Voordelig
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Net terug van een geslaag etentje bij ons favoriete restaurant , na een vlotte bediening, hebben we weer genoten van een heerlijk diner voor twee, duidelijk met veel liefde voor het gerecht klaargemaakt. Zeker een aanrader !!!
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Lenora1977 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
wij zijn jaren geleden in dit restaurant geweest, maar vond het toen erg tegenvallen.
had van vrienden gehoord dat er nieuwe eigenaren zijn, dus besloten om het nogmaals te proberen.
dat was een geslaagd succes.
het eten was heerlijk, de bediening snel en vriendelijk en een gezellige en gastvrije sfeer.
echt een aanrader dus.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Een heerlijke filetto di pollo gegeten , rijkelijk overgoten met champignonsaus!
Met als nagerecht een tiramisu!
De gerechten stonden vlot op tafel en waren zuiver van smaak. Duidelijk te proeven dat alles zelf bereid is!
In combinatie met de vriendelijke bediening was dit bezoekje zeer de moeite waard!

Emiel724 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Via een personeelsuitje hier gisteren terecht gekomen, prima 3 gangen menu, goede wijn en prettige bediening, kortom een volgend bezoek meer dan waard.Eten was prima en goed geprijsd