Spuiplein41

Meer informatie over restaurant Spuiplein41

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

J R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Menukaart vol met lekkers, alleen erg slecht dat de helft niet voorradig is.
Geen kabeljauw en garnalen ook geen rog......
Uitserveren slordig niet op elkaar afgestemd mijn vrouw heeft ruim 5 kwartier op haar gerecht moeten wachten.
Volgens de chef of baas begreep lk, na toch 45 jaar restaurant ervaring ,nie hoe het werkte.
Als je dan ook nog aan onze tafel dat luid en duidelijk verkondigd........
Tja dan heb je echt kennis van zaken.
Tip: Zoek een betere vis leverancier en een mannetje extra in de keuken.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op een zaterdagavond toch nog een tafel kunnen krijgen bij Spuiplein 41. Het restaurant is gezellig ingericht. Vriendelijk ontvangst door de bediening die een goede uitleg bij de kaart geven. De optie om verschillende kleine gerechtjes te combineren tot een menu is origineel.
De kaart is uitgebreid. De witte brigade werk met mooie producten, waaronder heerlijke vis. De presentatie van de gerechten is netjes.
Wat ons betreft een restaurant die we kunnen aanbevelen.
Angie1988 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Heerlijk gegeten hier in de vakantie! De gewokte mosselen als voorgerecht waren subliem. Jammer was dat de kaart die buiten lag pasta met paddenstoelen vermeldde, terwijl de latere kaart waarvan wij het dessert mochten uitkiezen melding maakte van een voor het seizoen geschiktere variant met langoustines en gamba's...
Rosaake .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
In dit gezellige restaurant zijn wij op een vrijdagavond met zes personen neergestreken. Hoewel er nog heel veel ruimte was werden er tafeltjes aan elkaar geschoven, vlak naast een stel dat al aan het eten was. Voor ons niet erg, maar voor deze twee mensen niet zo leuk.

We kregen een amuse en een drankje. De voorgerechtjes waren mooi opgemaakt en smaakten heerlijk. Wel wat klein soms: 3 langoustines voor 14,50 maakt het wel wat prijzig.

De hoofdgerechten waren zonder meer goed te noemen. Mals, goed gegaard. Vier van ons bestelden de 'vleesbord variatie', een de kalfsoester en een de ossenhaas. We waren allemaal erg tevreden.

Ook de desserts waren prima.

De bediening vonden wij erg vriendelijk. Op een vraag om een karaf kraanwater bij de drankjes was het antwoord dat er flessen water werden geserveerd. Dit is niet ongebruikelijk natuurlijk, maar bij de hoeveelheid wijn die inmiddels was besteld kwam het raar over. Ongevraagd kwam de serveerster even later toch met twee karaffen. Top.

Wij vonden dit een aanrader.