Over het restaurant Spui76

De haven als decor

Vanaf het terras heb je bij Spui76 een prachtig uitzicht over de oude haven. Zo'n locatie is op zichzelf al reden voor een wereldse lunch of eigentijds diner. De warmte van het decor en de bediening laten je helemaal thuis voelen, terwijl je zo de open keuken in kijkt. Er wordt ook de mogelijkheid tot private dining aangeboden.

(Er is ook een invalide toilet aanwezig)

Meer informatie over restaurant Spui76

Buslijn 76
  • Kom je met de auto?
    U kunt het beste Visrokersplein aanhouden dan kunt u aan de achterkant van Spui76 parkeren.
  • : Achter het restaurant is een parkeerplaats

9,4

Jouw recensie over het restaurant Spui76

Servas N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten, bediening en ambiance vallen hier samen op het hoogste niveau. De cuisson van alle gerechten was perfect. De recepten zijn origineel, maar zijn gelukkig niet té gecompliceerd. De smaken van de uitstekende ingrediënten blijven daardoor duidelijk overeind, zonder ongewenste afleiding van gekunstelde schuimen of purees. Een heel klein minpuntje vond ik de iets te gemakzuchtige lounge-muziek. Dat kan beter, maar hij stond gelukkig niet te hard. Het is lang geleden dat ik zo blij ben geworden van een avond uit eten!
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Dit blijft de thuishaven voor snoepers, hedonisten, smulpapen, wannabee chef-koks en keukenprins(ess)en!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten was op zich heerlijk maar er miste iets aan de service waar ik niet echt de vinger op kan leggen. Ook had ik de volgende dag nog een vol gevoel van het eten. Dat hoeft echt niet.
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Echt een aanrader.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat was het weer fijn! Lieve, leuke, vriendelijke bediening. En een heerlijk 4 gangen chef’s menu. Komen gauw weer terug!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Leuk idee, de ‘chef’s table’. Er was alleen te weinig animo voor deze keer. Dat werd vooraf telefonisch medegedeeld. Prima service dus. Het werd ook keurig opgelost middels een verrasingsmenu.
Rudi E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben een 6 gangen diner genomen en lieten ons verrassen door de chef, het was echt geweldig en hebben heerlijk gegeten en ruim 3,5 uur getafeld. We gaan zeker terugkomen om ook eens de 3 of 4 gangen menu te proberen. @Spui76, ga zo door, wat een fantastisch eten toveren jullie uit de keuken. De bediening was ook erg professioneel, bedankt voor de fascinerende uitleg bij de gerechten.
Anca V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk 4 gangen menu gegeten, wel hele kleine porties, die mogen, gezien de prijs, wel wal wat groter zijn.
De gerechten op zich zien er prachtig uit met verrassende combinaties
De tafel van jaco D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Ze verrassen mij altijd positief mett het eten en de wijn, erg lekker allemaal
Jan R.
Erg lekker gegeten met verrassende gerechten en een fijne en goede bediening
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Ik ben eigenlijk niet van de 10-en.. er blijft altijd iets te verbeteren maar dit is mijn 4e 10 op rij bij Spui. Vanaf binnenkomst tot vertrek ben je te gast. Vandaag genoten van weer heel veel nieuwe (vis) gerechten. Echt geen verbeterpunt gevonden dus 10!!
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening !! Top avond gehad.
26081967 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Een geweldig restaurant met veel uitstraling.
Met dieet wensen wordt zeer goed rekening gehouden, de maaltijd gehad aangepast aan je wensen.
Niets anders dan LOF! En uitstekend eten, sfeervolle bediening!!
Ga zo door, zeker TOT ziens!!
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Bijpassende wijn arrangement was goed. Ideaal wanneer je samen uit eten bent en de een vis en de ander vlees wil eten. Zeer vriendelijke bediening . Alles weer top dank jullie wel team Spui 76!
Neelie H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten, alles werd smaakvol geserveerd en heerlijk buiten op t terras gegeten. Bediening was ook prima. Zeer aan te bevelen.
Ruisjes .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Met familie genoten van een 5 gangen diner. Alles mooi op elkaar afgestemd. Mix van vis en vlees. Ieder bord was een schilderij. Mooie wijnen. De paling in het groen was een ware traktatie. De dessert heerlijk zeker de nogatine.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Genoten van het viergangen menu. Goede uitleg van de gerechten en uitstekend wijnarrangement,
zeer vriendelijk en attent personeel.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben hier heerlijk gegeten .Het is zeker voor herhaling vatbaar.De borden waren prachtig opgemaakt.De bediening was uiterst vriendelijk.
Vandiermen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Was weer lekker. Sfeer op het plein zeer goed ivm zuidwalweekend in Spakenburg. Gegeten op het terras met mogelijkheid om indien het te kou d zou zijn te verkassen naar binnen. Verrassingsmenu plus wijnpakket een aanrader!
alie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was een heerlijke avond eerst buiten een borrel en daarna naar binnen voor het eten was weer heerlijk het kost wat maar het is het zeker waard
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten in super mooi ingericht restaurant. Bediening zeer vriendelijk en kundig. Prijs - kwaliteit dik in orde. Wij komen zeker terug.