Over het restaurant Spui76

De haven als decor

Vanaf het terras heb je bij Spui76 een prachtig uitzicht over oude haven. Zo'n locatie is op zichzelf al reden voor een wereldse lunch of eigentijds diner. De warmte van decor en bediening laten je helemaal thuis voelen, terwijl je en zo de open keuken in kijkt. Er wordt ook de mogelijkheid tot private dining aangeboden.

Meer informatie over restaurant Spui76

Buslijn 76
  • Kom je met de auto?
    U kunt het beste Visrokersplein aanhouden dan kunt u aan de achterkant van Spui76 parkeren.
  • : Achter het restaurant is een parkeerplaats

maandag t/m vrijdag vanaf 11:00
- lunch 12:00 - 15:00
- diner 18:00 - 22:00

zaterdag vanaf 10:00
- lunch 12:00 - 15:00
- diner 18:00 - 22:00

zondag gesloten

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,4
9,3
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant (ruim opgezet, geen harde muziek of veel rumoer), bediening is vriendelijk en correct en doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Een aanrader.
Beheerder D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met uiterste precisie worden de gerechten klaar- en opgemaakt, aandacht voor detail en de mooie producten het eigen 'karakter' laten behouden. Heerlijk gegeten (4 gangen menu van de chef)...
MargreetK .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Voortreffelijk eten, fantastische ambiance en super enthousiast personeel. We zijn op een professionele, maar warme manier ontvangen, de borden zijn prachtig opgemaakt en er is ruimte om rustig te tafelen. Wij komen snel weer terug!!!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant. Aardig en vakundig personeel dat enorm bijdraagt een een gezellige avond uit. De gerechten zijn stuk voor stuk een feest van verrassende smaken.
Veronique W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Orginele gerechten, verrassende smaakcombinaties. Super bediening in een huiskamersfeer. Denis en zijn team verzorgen een perfecte avond uit; gastvrijheid ten top!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom zeer goed, sfeervol en erg gezellig. We hebben een gerecht mogen proeven van de nieuwe kaart, de Tonijn"pizza". Dit voorgerecht was zeer verrassend en zeker aan te bevelen als dit gerecht (natuurlijk onder een andere naam) straks op nieuwe kaart staat. Complimenten en bedankt voor het extra tintje dat jullie telkens weer aan ons bezoek geven.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Thuishaven voor snoepers, lekkerbekken, lunchlovers, hedonisten en aanverwante levensgenieters. Service en gerechten top
Sietze V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een zeer aangename avond gehad. Vriendelijke en attente bediening in een mooie ambiance. Zeer sfeervol ingericht! Komen zeker terug!
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Na een vriendelijke ontvangst kozen wij voor het dagmenu. Dat was prima verzorgd en smakelijk. De wijnadviezen waren ter zake kundig. Kortom een restaurant om nog eens terug te keren.
G V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gastvrij ontvangen, fraaie inrichting. .Erg gaaf die open keuken. Kundig en enthousiast personeel.

Gerechten erg in balans en super van smaak. Hier wordt gewerkt met mooie producten!

Komen zeker terug!
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geweldige avond gehad, heerlijk gegeten, de gerechten zagen er prachtig uit. Zeer vriendelijke bediening en een sfeervolle ambiance. We komen hier zeker nog eens terug!
MARTEN H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Marten H. WE zijn daar nu zes keer geweest in de afgelopen twee maanden, elke keer weer een genot om daar te lunchen of te dineren.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Kwalitatief zeer goed, zowel zakelijk als privé goede keuze.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Mooi ruim opgezet restaurant. Heerlijk gegeten. Prachtige combinatie van smaken in de gerechten.
Prijs- / kwaliteitsverhouding is goed. Je krijgt zeker waar je voor betaald.
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben perfect gegeten en heerlijk genoten van het uitgebreide chef's menu. Chef Denis kwam aan tafel uitleggen waarom hij het precies zo had gedaan. Dit is hoe je een avond uit eten wilt gaan....
J. D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prijs- / kwaliteitsverhouding is goed. Je krijgt zeker waar je voor betaald.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bediening ging behoorlijk snel. We hebben moeten aangeven dat het iets langzamer mocht.
Verder was bediening prima in orde.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Bij ontvangst wordt je al hartelijk en keurig ontvangen. De prachtige inrichting is het eerste wat opvalt, de bediening zeer correct en vriendelijk. Het eten verrukkelijk! Niets wat ik heb gegeten smaakte minder. Complimenten en een hele erge aanrader!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ontzettend smaakvol. Het lijkt wel of ze in de keuken kunnen toveren met eten. Daarnaast is het sfeervol ingericht en wordt er prettig bediend. Een top tent!
Lucien T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk avondje gehad in het Spui76,
De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Het interieur van het restaurant is zeer sprekend en heeft een warme uitstraling. De prijs kwaliteit verhouding is gewoon weg perfect!
Het belangrijkste misschien wel is het eten, hier heb ik simpel weg gewoon niet de bewoording voor. Zo lekker (vooral het dessert) heb ik echt nog nooit gegeten. Ieder gerecht was uniek opzich en onvergelijkbaar met enig ander gerecht dat je elders zou kunnen eten. Iedere hap die je neemt is als een nucleaire explosie in je mond gewoon rond uit geweldig!
Wij komen hier zeker terug!