Spui76

Spuistraat 76 3752 AK Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Spui76

De haven als decor

Vanaf het terras heb je bij Spui76 een prachtig uitzicht over oude haven. Zo'n locatie is op zichzelf al reden voor een wereldse lunch of eigentijds diner. De warmte van decor en bediening laten je helemaal thuis voelen, terwijl je en zo de open keuken in kijkt. Er wordt ook de mogelijkheid tot private dining aangeboden.

Meer informatie over restaurant Spui76

Buslijn 76
  • Kom je met de auto?
    U kunt het beste Visrokersplein aanhouden dan kunt u aan de achterkant van Spui76 parkeren.
  • : Achter het restaurant is een parkeerplaats

- lunch 12:00 - 15:00
- diner 18:00 - 22:00

zondag gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,5
9,2
Joan W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Mooie zaak

Aangenaam verrast door dit restaurant bij de oude haven in Spakenburg. Prettige inrichting, good vibes. Ruim opgezet met terras voor de deur en een loungegedeelte bij de ingang. Goede gekozen kleurstelling en belichting in het restaurantgedeelte. Gewoon een "mooie zaak". In de open keuken wordt klassiek, maar lichtvoetig gekookt met eigentijdse accenten. Behoorlijke porties en niet teveel smaken tegelijk op het bord (daar zijn wij niet zo van). Je voelt de ambitie en potentie. Die kwamen nog niet helemaal uit de verf door een storend foutje in het voorgerecht. Hoofdgerecht en dessert waren vervolgens uitstekend. De wijnkaart behoeft nog wel enige aandacht en mag vooral iets spannender. Er is al wel voldoende aanbod van wijnen op glas. De bediening was professioneel en vlot, maar werd op de dinsdagavond van ons bezoek nog niet echt op de proef gesteld. Prijs/kwaliteitsverhouding is okay.
Kortom: Spakenburg staat met Spui 76 weer duidelijk op de gastronomische kaart. We komen terug.
JSW
Mulder M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Over het algemeen smaakten de gerechten goed, hoewel degenen die de coquilles aten, ze te klein en te droog vonden. De bediening was correct, veel uitleg over de gerechten, maar wel erg gericht op 'extra verkopen', zo werd de wijn zodanig uitgeschonken, dat er voor 1 persoon niet genoeg meer in de fles zat, en we een tweede fles moesten bestellen. Wat me ergerde was, dat toen we na het eten espresso bestelden, deze vergezeld ging van allerlei lekkers en dat op de rekening: koffie arrangement stond en er €5,50 p/p voor betaald moest worden. Ook de prijs van water zeer aan de hoge kant, en er stond een niet besteld glas wijn op de rekening.
Milo H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een zeer geslaagd 1e keer. We komen zeker terug. Mooie gerechten, goed en kundig gepresenteerd. Fijne smaken en prima prijzen.
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! Prettige bediening. En een prachtige locatie. Wil je lekker eten, goede sfeer en bediening raad ik je dit restaurant zeker aan.
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prachtige locatie. Vriendelijke ontvangst. Verrassende gerechten van zeer goede kwaliteit. De bediening is uiterst vriendelijk en gemoedelijk. Top restaurant. Kom zeker nog eens terug.
Jane D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Had veel meer van verwacht, de visgerechten zijn erg flauw, de porties zijn erg klein, ik ben geen groot eter maar dit is erg weinig. Veel geld voor wat jij krijgt. Naar mijn idee absoluut geen 8,6 waard zoals gegeven in de krant. Nee, ik ga er niet meer heen.
Tijmen lammert D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
service ok!
restaurant prima.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Mooie lokatie. Vriendelijk personeel.
Fijne uitleg van de gerechten.
Mooi opgemaakt en geserveerd.
En alles erg lekker.
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
bijzonder prettige avond, uitstekend gegeten.
een aandachtspunt is het rookbeleid op het terras
Aart H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Nieuw restaurant in het gezellige en authentieke Spakenburg. Wat een fijne sfeer en mooie inrichting. Het eten was nog veel beter dan verwacht en de bediening was uitermate goed en professioneel. Echt een enorme aanrader.
Ed P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben met 8 personen zakelijk gegeten en een uitstekend diner "van de Chef" gehad. Prima gerechten en een perfecte bediening. We gaan zeker nog een keer terug.
Proefanoniem L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk verwend, alles was top. Aanrader!
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Ja wat moet je nu nog zeggen over zo'n top restaurant . Een heerlijk sfeertje, bijzonder attente bediening. Hier ben je gast en dat voel je.
Eten is top en smaken byzonder. Dus we komen terug, zeker weten .
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening
ellisvthof .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben hier in april geluncht en gaan zeker terug voor het diner.
Het complete plaatje van sfeer, bediening en het eten. Aanrader!!
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zalig 4 gangen menu met erg goed wijn arrangement. Bediening is vlot en vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Spui 76! Een aanrader voor iedereen die een avond wil genieten van heerlijk eten, zeer goede service, een prachtige locatie en tot in de puntjes verzorgde inrichting. Wel even reserveren van te voren. Tip: de champagne is heerlijk! Go for it!
schapie1 S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
prima restaurant, eten was zeer smaakvol en bediening zeer goed. we komen zeker terug.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
2de paasdag heerlijke 4 gangen lunch. Met vier senioren genoten van smaak, de opmaak van het bord, de verzorging en de drank. Kortom hemels!
p_koelewijn K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goede bediening voortreffelijk eten gezellig restaurant.