Over het restaurant Spui76

De haven als decor

Vanaf het terras heb je bij Spui76 een prachtig uitzicht over de oude haven. Zo'n locatie is op zichzelf al reden voor een wereldse lunch of eigentijds diner. De warmte van het decor en de bediening laten je helemaal thuis voelen, terwijl je zo de open keuken in kijkt. Er wordt ook de mogelijkheid tot private dining aangeboden.

(Er is ook een invalide toilet aanwezig)

Meer informatie over restaurant Spui76

Buslijn 76
  • Kom je met de auto?
    U kunt het beste Visrokersplein aanhouden dan kunt u aan de achterkant van Spui76 parkeren.
  • : Achter het restaurant is een parkeerplaats

9,4

Jouw recensie over het restaurant Spui76

Peter C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Een ware culinaire belevenis! Gastronomisch op een ongekend hoog niveau, absoluut bovenkant van de Nederlandse markt! Vanaf de eerste amuse tot aan de friandises: voortreffelijk! Keukenbrigade speelt in op de individuele behoeftes en dit gaat gepaard met een voortreffelijke bedieningsbrigade die kennis van zaken combineert met hoge mate van gastvrijheid! Chapeau!
Eelco L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
TOP! Komen zeker terug. Goed eten, fijne bediening. Lekker die 'hapjes' tussendoor! De wijnen die aangeboden worden passen prima bij de gerechten..
Klazien K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wat een geweldig smaak en sfeervol ingericht restaurant. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel, voelde me direct thuis in dit gezellige restaurant. Het eten was van zeer hoge kwaliteit, en als een prachtig schilderij een waar kunststuk op de borden gepresenteerd. De wijnen waren van zeer goede kwaliteit en paste uitstekend bij de couverts. Zelfs het dessert zowel de kaaswagen waren van uitstekende kwaliteit. Spui76 een aanrader om te gaan eten. Het totaal plaatje klop helemaal. Mijn complimenten, ga zo door.
Jw V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten. Leuke atmosfeer
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Echt een gezellig avondje uit. Gelijk bij binnenkomst werden we verwend met lekkere hapjes daarna hadden we gekozen voor het 3 gangen gerecht. Een ware smaak explosie. Heerlijk echt een top zaak. We komen zeker nog een keer terug.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wij hebben zeer lekker gegeten en wat een bediening , top .
Niet alleen het eten, maar de bezieling waar niet alleen het team, maar ook de baas mee werkt is op zich al een 10 waard .
Peter en Carineke
Vlaanderen
Robbert-jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
lekker gegeten in een mooie setting. Eten was op een iets lager niveau dan je mag verwachten voor zo'n restaurant/prijs.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima restaurant met hoge kwaliteit van het eten en drinken. Ook uitstekende bijpassende wijnen bij de gerechten. Een aanrader.
Liane K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijke wijn. Gekozen voor het driegangenmenu en daar echt van genoten! Heerlijke combinaties van smaken! Voor herhaling vatbaar!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Geweldige avond aan de chef’s table gehad, heerlijke wijnen en gerechten, super verwend????
Minka T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zeer goede bediening. Heerlijk en verfijnd eten en een gezellige ambiance. Als je voor een welverzorgde speciale culinair avond wilt, dan wordt het niet beter dan Spui76.
Ik hoop dat jullie net zoveel ervan genieten als mijn vrouw en ik.
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
In één woord: Top!
We hebben een heerlijke avond gehad
Een aanrader dus. Het eten is een feest voor het oog maar zeker voor de mond.
Wilda V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Was weer een feestje om hier te eten,
Gerben S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fantastische avond gehad. Met top eten en vriendelijk personeel. Een mooie ervaring
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Interieur ziet er goed uit en de bediening doet het perfect, maar wel pittige orijzen
Hendrina H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Je proeft dat hier met veel passie en smaak in de keuken gewerkt wordt. Vriendelijke bediening en een sfeervol ingericht interieur.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vriendelijk ontvangst. Echt een avond uit. 4 gangen menu en koffie na. We hebben 4 uur getafeld en genoten van de heerlijke gerechten en wijnen.
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het blijft altijd een feestje om bij Sui76 te eten. Mooie gerechten, uitstekende service, gewoon een toprestaurant waar je iedere keer met plezier gaat eten.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018