Over het restaurant Spui76

De haven als decor

Vanaf het terras heb je bij Spui76 een prachtig uitzicht over de oude haven. Zo'n locatie is op zichzelf al reden voor een wereldse lunch of eigentijds diner. De warmte van het decor en de bediening laten je helemaal thuis voelen, terwijl je zo de open keuken in kijkt. Er wordt ook de mogelijkheid tot private dining aangeboden.

(Er is ook een invalide toilet aanwezig)

Meer informatie over restaurant Spui76

Buslijn 76
  • Kom je met de auto?
    U kunt het beste Visrokersplein aanhouden dan kunt u aan de achterkant van Spui76 parkeren.
  • : Achter het restaurant is een parkeerplaats

Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Henk-Peter O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Top plek, koken op Michelin niveau, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Mooie kaart en heerlijke menu suggesties. Tartaar van kabeljouw zeer bijzonder.
Ruben K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Na het eten werd er helaas niet meer bijgeschonken, maar verder was alles top
Geerten Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Bediening ook zéér vriendelijk. Duidelijke uitleg. Aanrader!
IEF H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wat hebben wij weer genoten! Vier van ons hadden hier nog nooit gegeten en waren zeer aangenaam verrast. De sfeer, het heerlijke eten, de super wijnen en de uitleg over drank en gerechten maakte het tot een avond om in te lijsten. Bedankt team van Spui76 voor alles, we komen zeker terug!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Wij gaan zeker nog een keer. Het eten is zeer smakelijk, maar je moet er niet naar toe gaan wanneer je jezelf wilt vol eten :-)
B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Uitstekende lunch met tonijn vooraf en zeeduivel als hoofdgerecht. Goede wijn erbij en een verukkelijk toetje. Wat wil een mens nog meer?
Dion B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten met mooie gerechten en bijpassende wijnen. Een echter aanrader als restaurant.
Waren met zijn zijn achten en hebben genoten!
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Van ontvangst tot en met vertrek aangenaam verrast. Gerechten zagen er aantrekkelijk en verzorgt uit en waren goed van smaak. Bediening aan tafel was on Nederlands professioneel en plezierig. Suggestie, betalen aan tafel, hoewel dat hun bewuste keuze is dat niet te doen, heeft toch mijn persoonlijke voorkeur. Komen zeker terug. Fijne feestdagen, Ronald Bos
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Het was echt genieten!! En wat een prachtige opmaak van de borden!! Zeker voor herhaling vatbaar zo op de maandag lunchen.. een goed begin van de week????
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Was ok, maar niet geweldig. Nogal pretentieus qua bediening en uiterlijk van de gerechten. 1 van de 2 amuses waren wel erg simpele zoute koekjes. De combinatie van voor-, hoofd- en nagerecht was qua volume wat mager. Bij het hoofdgerecht wordt geen / heel weinig garnituur geserveerd. Nou verwacht je hier ook geen schaal frites op tafel, maar eigenlijk betekent het dat een tussengerecht, ofwel vierde gang nodig is voor een voldaan gevoel.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Wederom fantastisch gegeten. Ons thuis restaurant en plek om lekker te eten vol van smaak en ambitie.
Rebergen M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk eten, uitstekende wijn, mooie kaart, gezellige en moderne ambiance! Prima avond gehad. Komen zeker snel weer terug.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Perfect. Chef en bediening hebben alles voor elkaar. Elke keer weer een feest
Gea E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wat een mooi plekje in Spakenburg. Een geweldige gastvrijheid, fijne sfeer en heerlijk eten: super bedankt. We komen graag terug
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Van ontvangst tot en met vertrek in deze zeer stijlvolle zaak: alles perfect.
Het eten was van grote klasse, de bediening zeer vriendelijk en voorkomend.
We komen zeker terug!
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We waren met vijf personen en alle vijf waren we zeer tevreden. De vriendelijke benadering, de ambiance, de niet alleen prachtig uitziende maar ook heerlijke combinaties van ingrediënten in elk gerecht en de samenstelling van het gehele menu. Het was allemaal top en voor een zeer gunstige prijs.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Fantastisch gegeten vanmiddag, Passie en liefde proef je terug in het eten, daarnaast is de bediening zeer vriendelijk en gedreven. Wij komen zeker terug!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Again een heerlijke avond gehad bij Spui76. Kwaliteit van het eten, de samenstelling van het menu, de vriendelijkheid van de bediening, alles op zeer hoog niveau.

Een avond bij- en doorpraten met een collega werd op deze manier een prachtige ervaring - dank!
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Prima service, heel mooi opgemaakt en lekker. Het had iets meer mogen zijn.

En omdat IENS vereist dat ik minstens 120 tekens intik zet ik dit er ook nog maar even bij :-(