Over het restaurant Spui76

De haven als decor

Vanaf het terras heb je bij Spui76 een prachtig uitzicht over oude haven. Zo'n locatie is op zichzelf al reden voor een wereldse lunch of eigentijds diner. De warmte van decor en bediening laten je helemaal thuis voelen, terwijl je en zo de open keuken in kijkt. Er wordt ook de mogelijkheid tot private dining aangeboden.

Meer informatie over restaurant Spui76

Buslijn 76
  • Kom je met de auto?
    U kunt het beste Visrokersplein aanhouden dan kunt u aan de achterkant van Spui76 parkeren.
  • : Achter het restaurant is een parkeerplaats

Hans O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Agnese M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat heerlijk heb ik voor de zoveelste keer hier gegeten met mijn moeder tante en nichtje, weer geslaagd. Zeer charmante bediening maar boven alles staat het eten en daarboven weer de rode currysoep met gamba. Ik vind het eigenlijk een beetje ongenuanceerd om dit een soep te noemen. Dat doet zijn naam geen eer aan, zo iets verfijndst met zoveel smaakbeleving, zacht, fris en pittig. En dan ook zo fijn dat we genoeg brood hadden om ons bord helemaal schoon te eten. Een
aanrader dus, die “ soep” in het bijzonder .
Toine D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dinner met vrienden voor een speciale gelegenheid. Een warm welkom van gastheer en chefkok. Keuze uit twee zeer mooie tafels. Het advies een glaasje bubbels vooraf hebben we ter harte genomen. De gastheer vroeg ons of we wellicht interesse hadden in het verrassingsmenu. Dat hadden we na eerdere ervaringen zeker. Zelfs mijn tafelgenote die geen groot fan is van visgerechten moest toegeven dat ze vis bij Spui76 WEL lekker vindt. Een briljante dinner sessie met 5 verrassende gangen. Opgemaakte borden als schilderijtjes. En verrassende combinaties. De wijnen van het wijnarrangement waren zorgvuldig gekozen bij de gerechten. Fantastische bediening, veel productkennis. Zoals mijn gasten zeiden: dit is echt een avondje uit. En ongekend in de regio!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima plek om te genieten van het eten, sfeer en goed wijn. Ik was daar voor een zakelijke bijeenkomst en heb daar prima kunnen genieten. Kortom een aanrader voor zowel zakelijk als prive.
esther329 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wat een top restaurant ! Heerlijke gerechten met daarbij behorende wijnen, vriendelijk en betrokken personeel.
Je word in de watten gelegd, een heerlijke beleving en we komen zeker terug!
peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Mooi restaurant wat keuken en ambiance betreft vooral, smaakvolle gerechten, goede bijpassende wijnen het arrangement, deskundige bediening (jammer dat de reactie op onze kritische feedback zo defensief was) wat onderbouwing van de gerechten betreft. De ambiance ook erg prettig en gezellig, voldoende ruimte. De cannelloni stak er bovenuit wat mij betreft, al waren de eendenlever en de tartaar ook verrukkelijk bereid.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Fijne bediening , mooie menu kaart en geweldige wijnkeuze. Prima prijs/kwaliteit verhouding. In één woord : Fantastisch restaurant! Hier komen wij graag snel weer terug.
Antonioli B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Sfeervol restaurant. Mooie inrichting, vriendelijk ontvangst. Fantastisch gegeten! Eerst een drankje in de lounge gedaan en daar kregen we twee heerlijke amuses van het huis. Daarna aan tafel en genoten van het 3-gangen menu (chef bepaald menu van de dag). Van elke gang maken ze iets speciaals. Als je enkel twee kopjes koffie besteld ontvang je er allemaal lekkere hapjes bij (betaal je wel extra voor, dit weet je niet vantevoren!) maar wij vonden dit geen probleem. Kortom wij gaan zeker weer terug, aanrader!! De gouden pollepel hoge waardering in het AD is volledig op zijn plaats.
Justin S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goed eten en een goed lunch menu, vriendelijke bediening!
Ruisjes .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten, prachtige verrassende amuses tussendoor!! Het eten is heerlijk, de ambiance is prachtig! Het personeel erg bedreven zowel in de keuken als in de bediening. De zaak zat helemaal vol en je hoorde vanuit verschillende hoeken wat heerlijk, wat een mooie smaken enz......
Wij komen zeker vaker terug.
Gon V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prettig restaurant: goed eten en zeer attente bediening. Het volume van de muziek vonden wij te hoog, maar - toen we er wat van zeiden - werd het meteen zachter gezet. Meer licht zouden wij orettig vinden. voor oude mensen lastig dat je niet met de auto vlak voor het oand kunt komen, maar daar kan het restaurant niets aan doen.
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Zeer goede bediening en een gezellige sfeer.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
wat ons tegen viel was de prijs van een fles water en het ongevraagd neerzetten van een uitgebreid koffie arrangement met een stevige prijs.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten, goede service
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
top, service is geweldig en het eten is heerlijk. sfeer is ook erg goed binnen dit restaurant.

Vooral het Chef's menu geeft een heerlijke verrassing en klasse eten voor een acceptabele prijs
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd.!!!!
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Super top gegeten en ook zeer gastvrij ontvangen! Zo hoort het!! Wij komen zeker nog een keertje terug!!
Een echte aanrader!!!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De chefkok verstaat zijn vak, heerlijke gerechten, sfeervol interieur, leuk terras en vriendelijk en correct personeel! We hebben een heerlijke avond gehad, aanwinst voor Spakenburg
De tafel van henri D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
goede bediening. Perfect lunch menu van zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.
Aanraader!!
CJ V.
Heerlijke lunch, hele mooie gerechten met goede producten. Echt een aanrader.