Spruit Barendrecht

Meer informatie over restaurant Spruit Barendrecht

Jouw recensie over het restaurant Spruit Barendrecht

KlaasdeVries .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Fantastische zaak met heerlijk eten en super leuke en vriendelijke bediening. een aanwinst voor het dorp! Hier gaan we heel vaak terug komen.
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Tja, wat zal ik erover zeggen. Bediening supervriendelijk en voorkomend. Niet overdreven, gewoon goed. Vind de kaart wat moeilijk en niet heel veel aanbod. Het eten was wel heel lekker. Wie weet nog eens terug.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Leuk restuarant, gezellige sfeer en leuke bediening. Vooral de ossenhaas met koffieboter erg lekker!
Verder is de koffie met gebak na afloop van je etentje zeker een aanrader.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Regelmatig bij Spruit gegeten. Altijd heel lekker en een zeer vriendelijke bediening. Ik vind de Florentijnse rib-eye steak een aanrader. Vanavond heb ik de Zalm gegeten. Ook heel goed.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het eten.
kroonenco .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Van tevoren gemaakte afspraken over persoonlijke wensen voor het menu waren niet aangekomen. Gerechten zijn opgevuld met sla en 1 klein bakje friet voor 4 personen! We konden bijbestellen maar ook dit kwam niet aan. Nog nooit zo'n dunne Rib eye gekregen! Aangeprezen vegetarische hamburger miste ook "glans", zo jammer!
Het is het geld niet waard! Koffie was goed!
Genoeg te verbeteren maar ook genoeg alternatieven in de buurt!
Ellis D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
kaart is summier, eten is goed maar
weinig. we hadden van te voren gebeld en er kon van alles geregeld worden, maar dat waren helaas alleen maar woorden geen daden. jammer want lokatie is leuk.