Sprankeling

Meer informatie over restaurant Sprankeling

7,2
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na wat we hadden gehoord van de Sprankeling viel het ons een beetje tegen, Het eten was wisselend, De amuses en het voorgerecht waren goed, maar het hoofdgerecht viel enorm tegen. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu met wijnarrangement.
Het begon met een ober, die mijn vork op de grond liet vallen en hem zonder met de ogen te knipperen gewoon weer naast mijn bord lag. De bijbehorende wijnen werden neergezet, wanneer het uit kwam zonder een enkele uitleg! Het hoofdgerecht was de grootste flop. We hadden een lamskotelet, een biefstukje(tournedos) en een kalfsoester. Zowel mijn vrouw en ik hadden dezelfde garing en daar was ook niet naar gevraagd. Ik hou van rood en mijn vrouw van medium.
We hadden ons een andere voorstelling gemaakt van de avond. Is de sprankeling wellicht aan het succes ten onder te gaan? Het was ook ten opzichte van de restaurants in de regio redelijk stil en dat is een slecht teken
Ingeenrichard .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bediening is gastvrij en attent. De kwaliteit van het eten viel ons tegen vooral omdat de recenties hier vaak positief over zijn. Carpaccio wordt bedolven met zaken die niets toevoegen en het geheel is redelijk vlak van smaak. Hoofdgerechten uit het aspergemenu waren niet best. Zalm was te ver doorgegaard. Gamba's uit de diepvries, saus kwam niet overeen met de kaart en de seranoham had verrassend genoeg geen smaak. Helaas voor ons geen herhaling
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteren prima gegeten bij de sprankeling. Bediening top en de borden zijn werkelijk kunstwerkjes om naar te kijken.
Gewoon goed!
Flo94 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Deze avond met een groep van 12 personen gegeten bij Sprankeling te Etten-Leur. Staat enorm leuk en gezellig omschreven op de website, totdat je het eten voorgeschoteld krijgt. Niet overdreven, het leek wel 'kliekjesdag' en dat voor een prijs van €27,50 per persoon, wat eigenlijk een normale prijs is maar hiervoor heb je ook een eenvoudig 3-gangendiner waarbij je buik wel gevuld is. Het eten wordt geserveerd in een houtendienblad, wat een leuk zicht is, met schaaltjes waar stukjes vlees in 'gegooid' zijn. Vis en vlees door elkaar, koud, valt uit elkaar. Het is erg jammer dat het eten zo snel afkoelt, misschien zouden verwarmde platen een idee zijn!? Ook viel het ons erg tegen dat je het bestek moest houden voor voor-, hoofd- en nagerecht, dat kan niet vinden wij!
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vandaag met vrienden hier gegeten het 4 gangen verassings menu genomen was echt heerlijk en geweldig opgemaakt een grote pluim voor de keuken brigade en voor de bediening voor de kwaliteit
GdR .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Voor ons de eerste keer dat we in dit restaurant aten.We werden zeer gastvrij ontvangen. We hebben met z'n vieren de keuze gemaakt om een 4 gangen verassing menu te kiezen met daarbij de keuze vlees. We kregen vooraf een heerlijke amuse, daarna een heerlijke pittige (niet te pittig) tomaten soep, vervolgens 3 verschillende soorten stukken vlees, biefstuk, lamskotelet en kip. Daarbij werden frites gevoegd. Als dessert een heerlijk plaatje met diverse lekkernijen zoals mouse, ijs en cake en vruchten.
Zoals aangegeven waren wij zeer tevreden op de wijze waarop het eten en de bediening in dit restaurant waren. Wij vinden SPRANKELING een echte aanrader!!!!!!!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Gegeten met oud collega secretaresses. Allemaal het surprisemenu gekozen. Alles was mogelijk vlees/vis, vis/vlees, vis/vis, vlees/vlees en daarbij kon ook nog aangegeven worden wat je niet wilde of mocht eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ook een compliment voor de uiterst vriendelijke en duidelijke uitleg van de bediening!

Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
4 gangen surprise menu gegeten.
Binnen 2 uur 4 gangen en een amuse gegeten. Allen van matige kwaliteit.
De amuse was een aanfluiting, de wijn van supermarkt-kwaliteit evenals het stokbrood.
Voorgerecht, soep, hoofdgerecht en nagerecht allemaal wel lekker, mooi gepresenteerd maar niet bijzonder van smaak. Porties allemaal net wat te groot voor 4 gangen. Zeker als ze zo kort op elkaar geserveerd worden.
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Leuk restaurant in hartje Etten-Leur. Wij hebben hier 2 keer gegeten en beide keren het 5 gangen suprise menu gegeten. Het is eenvoudig maar lekker eten op een leuke manier gepresenteerd. Verwacht dus geen 100% verassende smaak explosies, je krijgt voor de prijs gewoon prima eten. De porties zijn wat groot maar ondanks dat hebben wij beide keren niet het gevoel gehad dat we rollend naar buiten gingen, ze zijn dus niet te groot. De eerste keer heb ik gekozen voor een wijn arrangement, daar werd ik niet heel enthousiast van. Prima wijnen op zich maar de combinatie met de gerechten vond ik niet heel bijzonder. De 2e keer daarom een fles goede Torres wijn genomen en dat beviel beter.

Kortom, prima restaurant waar je krijgt wat je voor de prijs mag verwachten.
Catharina1969 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Vorige week gegeten bij Sprankeling voor de bruiloft van mijn dochter. We waren met een grote groep. Het eten was bijzonder goed, zeer gezellig restaurant, attente en vriendelijke bediening. Kortom: de bruiloft van mijn dochter en schoonzoon kon niet meer stuk. Daarna hebben we nog een geweldig feest gehad ook bij Sprankeling. Deze mensen weten hoe ze een bruiloft moeten organiseren!! Een dag om nooit te vergeten!!
ScheurMaus-iens .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Wijn was prima. Het eten (verassingsmenu) was een echte aanfluiting. Hoofdgerecht vis leek ontdooid au-bain-marie, riekte en was glazig en smaakte naar niets.. Amuse op een zacht koek cupje. Simpel soepje. Allemaal een beetje onsamenhangend. Kok moet nog veel leren en vooral de groenten apart serveren ipv onder de vis bedekt met mosterdsaus.