Spott

Dorpsstraat 29 3941 JK Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Spott

Spot is een verfrissende nieuwe zaak in Doorn, geleid door een broer en zus met een gedeeld horeca-hart. Spot verwelkomt de hele dag gasten voor ontbijt, lunch of diner. Dat heet hier trouwens gewoon avondeten en middageten - no-nonsense, daar houden we wel van. Het menu biedt voor ieder wat wils en alles wordt kundig bereid.

Meer informatie over restaurant Spott

Maandag 10.30 - 23.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 10.30 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Spott

Elle V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Leuk, lekker, sfeervol en met attente bediening. Zijn lief voor kleine kinderen en maken graag een lekker hapje voor ze. Jammer dat ze geen speelhoekje of verschoonfaciliteiten hebben waardoor je zelf een en ander moet voorzien. Leuke serre maar uitzicht is dan weer beetje jammer.
Maryse V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We komen regelmatig bij Spott, vaak het begin van ons weekend. Fijne mensen die je succes gewoon gunt. Eten is lekker en goed! Een aanwinst voor Doorn, laat de andere horecagelegenheden in Doorn met gemak achter zich.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super leuk, relaxed en hip restaurant! Gezellige tafels en goede lijst met muziek. Lunch kaart uitgebreid en lekkere taartjes en koffie! Ongedwongen sfeer dus ik kom zeker terug!
evelienk .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ben hier geweest voor lunch. gebouw ziet er leuk uit. het duurde wel even voordat ze met de kaart kwamen.
er staat een salade met mozzarella op de kaart, die wilde ik wel nemen mits het echte buffelmozzarella was. dat heb ik gevraagd aan de bediening en die wist met zekerheid te zeggen dat dit zo was. toen ik het kreeg zag en proefde ik gelijk dat het geen echte buffelmozzarella was. toch beweerde de bediening dat dit wel zo was en dat ik ongelijk had.

ik heb er verder geen punt meer van gemaakt, want tegen onwetendheid van personeel kun je niet zo veel beginnen.

een cursusje buffelmozzarella kopen en herkennen is dus wel nodig!
Dorien J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ossenhaas was doorgerookt. Pure houtskool wat je proefde. Niet lekker. Carpaccio te dik gesneden en kwam rechtstreeks uit de koeling. Niet vers opgediend. Daarnaast te veel olie. Service: werden te veel over het hoofd gekeken. Toetje was het beste van de avond. En toen kwam de rekening; prijs kwaliteit verhouding viel tegen.
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Restaurant is nog niet heel lang open. super aardige eigenaar, maar het personeel moet nog wat meer ervaring opdoen! Heerlijke taart met koffie verkrijgbaar
Joost N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat is het fijn voor Doorn dat dit historische pand niet zoals zo veel andere oude panden verloren is gegaan. En wat is het fijn dat hier zo'n prima eetgelegenheid is gekomen.
Wij aten hier inmiddels voor de tweede keer, vrij spontaan bedacht, met vrienden. De menukaart is niet heel exclusief, maar het zijn prima gerechten wanneer je niet al te prententieus gewoon gezellig wilt eten. De ambiance is prima, de bediening goed. Fijn tentje, hier komen we nog wel vaker!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Sfeervol restaurant. Lekker en gezellig gegeten. Heel geschikt voor een gemêleerd gezelschap. Op de kaart staat er voor iedereen wel wat.
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Helaas hangt er in spott een ons-kent-ons sfeertje. Als je niet bevriend bent met het personeel hangt je er als gast een beetje bij. Voor ons de reden om hier niet meer terug te komen.
Het eten is ok. Hamburger zoals je ze tegenwoordig overal ziet. Tonijn was goed gebakken maar een raadselachtige combinatie aan garnituur, waarom sla met zongedroogde tomaat als je werkt met een Aziatische sesamdressing?