Sportcafé Dekker Warmond

Veerpolder 14 2361 KV Warmond Nederland Kaart

Over restaurant Sportcafé Dekker Warmond

De leuke kant van sport

Kijk, zo wordt sporten weer leuk! Als jij je tijdens een slopend duel op de quashbaan of tijdens een uitzichtloos potje badminton al kunt verheugen op het heerlijke diner dat zal volgen na het eventuele gevloek in de kleedkamer, dan is het de zweetdruppels toch meer dan waard? Bij Sportcafé Dekker Warmond word je vriendelijk ontvangen en door de enthousiaste bediening in de watten gelegd. Ook de chef zal zorgen dat het jou aan helemaal niets ontbreek! Ontspan en geniet!

Meer informatie over restaurant Sportcafé Dekker Warmond

Treinstation Sassenheim, CS Leiden, bus 50 ieder kwartier
  • Kom je met de auto?
    A44 afslag Voorhout-Noordwijk-Oegstgeest Noord. Richting Warmond langs de Haarlemmertrekvaart. Bij de stoplichten links Warmond in. Na de spoortunnel rechtsaf. Over de brug ziet u aan het einde van de weg Dekker Warmond.
  • : Gratis parkeerplaats, 300 plaatsen

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 23:30
Zaterdag 08:00 - 18:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Niet alleen was het eten en de bediening goed, maar voor ons was het ook een groot voordeel dat je gemakkelijk en goed kan parkeren.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig avondje gegeten. Voorgerecht pastei met wild was verrassend lekker. Hoofdgerecht (entrecote) was erg taai. Er was voldoende garnituur aanwezig en toetje was ok. Geen top kwaliteit eten, maar daar was de prijs ook niet naar. Al met al voor de prijs was het prima.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
wij hebbben een heerlijke biefstuk gegeten maar wij waren daar met een AH-bon en dan is de keuze minimaal tot slecht, vindt het erg jammer dat wij een gewone diner moesten nemen ( die uiteraard erg lekker was ) in plaats van gebruik konden maken van deze kortingskaart
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We kwamen voor een lunchafspraak. Ons was niet duidelijk dat geen aparte lunchkaart aanwezig was. Later zagen we inderdaad dat je alleen de dinerkaart kan gebruiken.
Het hoofdgerecht was lekker, alleen de kok was iets vergeten. Dit werd later goedgemaakt.
Het decor is een kantine van een sportgelegenheid.
Fallenco .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Waren via de restaurant actie van AH, we kregen een mooie tafel uit de loop van de sporters die daar natuurlijk ook zijn! Hadden de keus uit 2 menu's en hebben heerlijk gegeten, lekker bier Affligem van het vat, heerlijke wijnen! De bediening was heel goed en attent! De open haard brandde en het was een gezellige sfeer!
Dijnbos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was smakelijk en zag er verZorgd uit. De wijn was lekker en de bediening heel vriendelijk . Zeker aan te bevelen.
Michielvergeer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gisteravond bleek onze reservering bij het restaurant niet te zijn aangekomen. De schuld zou wel bij mij liggen! Een dissonant. Waar is het misgegaan? Een reactie bij Iens op de reservering wordt in de no-reply vuilnisbak gegooid!
Geachte heer Vergeer. Wij hebben het reserveringsysteem nagekeken en blijkt dat u gereserveerd heeft bij het Sportcafé ( waar nu ook deze recensie op staat) en niet in de Timber Club. Doordat er een tafel niet kwam opdagen heeft u gelukkig toch nog een hele leuke avond gehad in de Timber Club volgens onze medewerker Saskia. Wij vinden het jammer dat u onze service nu beoordeelt met een 2, maar gaan er vanuit dat u uw cijfer wellicht aanpast na het lezen van dit bericht. Wij verwelkomen u graag weer bij een volgend bezoek.
Kerversmm .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De soep van het AHmenu was overheerlijk. De pizzavulling was ook erg lekker, maar de pizzabodem was niet lekker. Erg taaiig. Het toetje was dame blanche, niet mijn favoriet. De bediening was erg vriendelijk en voorkomend. Het is een sportcafé en dat brengt veel lawaai met zich mee. De ambiance was prima met een echt open haardvuur. Heel gezellig. Toch een aanrader om nog een keer te gaan, maar wel met een ander menu dan.
Ebolding .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Voor de 2e maal heerlijk gegeten bij Dekker. Vriendelijke ontvangst, fijne bediening en een uitstekende maaltijd. Zowel het wildstoofpotje als de Thaise beefsalade zijn aan te bevelen. Ook de rode huiswijn smaakte voortreffelijk. Prima ambiance om het weekend goed te beginnen!
Greetvanderwiel .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Jammer genoeg bestond de keuze alleen uit pizza's. We waren daar met ons vieren. Drie pizza's werden na lange tijd geserveerd maar de vierde was mislukt. Die werd na 10 minuten nagebracht. Het personeel deed er alles aan om dit goed te maken. We kregen een gratis kopje koffie aangeboden. Maar dat kon de kwaliteit van de pizza's niet goed maken. De bodem had niets met pizza's gemeen en ze waren ontzettend vet. Wij kregen de indruk dat deze pizza's speciaal voor deze actie waren ingekocht! Jammer, in het verleden hebben we daar weleens lekker gegeten!
Jjlarde .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015

Het eten was prima de bediening was heel vriendelijk en droegen bij aan een goed en gezellig etentje we hadden het heel goed naar ons zin.
Ik zal het zeker aanbevelen aan vrienden.
De omgeving was ook super ontspannen zeker voor herhaling vatbaar.
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Het restaurant is onderdeel van een tenniscomplex. We konden het speciale AH menu nemen maar dan moest je ook als hoofdgerecht een pizza nemen. Wilde je iets anders als hoofdgerecht dan werd over de hele rekening 20 euro in mindering gebracht.
Het was er vrij rustig.