Spoor 7

6,7

Jouw recensie over het restaurant Spoor 7

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Restaurant in stationsgebouw. Buiten gezeten in oude stoelen en tafel, ongezellig.kozen schnitzel en zalm. Schnitzel uit frituur, dus droog. Garnituur, m.u.v. Die sla alles uit potje of blik, niets vers. Zalm wel goed. Ook was alles goed warm. Begrijpen dat je voor €14 niet al teveel mag verwachten, je krijgt echter ook voor €14. Ondanks niet druk, lang wachten. Bediening wel netjes. Drankjes erg duur. Flesje alcoholvrij Radler, €3.50. Niet in relatie tot kostprijs. Viel dus niet mee. Dus ook niet voor herhaling vatbaar.
willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het personeel was vriendelijk, maar door de vreselijke inrichting zoals opgehangen poppen, duivels en heksen konden we ons daar als christen in deze omgeving niet vinden. Het plezierig avondje-uit, gereserveerd en reeds betaald via Social Deal, is daardoor niet doorgegaan. Het door ons betaalde geld mag de eigenaar na overdenking van dit geheel overmaken naar een goed doel.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ja, wat moet je zeggen over dit restaurant. Mooi gebouw en leuke inrichting, leuk terras op het perron maar onder de sigarettenpeuken die smerige indruk maken (waarom geen asbak op tafel ?). Een menukaart die uit elkaar valt en is gerepareerd met duck tape, Maakt geen goede eerste indruk. Redelijke consumptieprijzen maar heel goedkope wijn . Soep als voorgerecht komt uit blik en andere gerechten komen uit de diepvries. Beenham was voortreffelijk en meer dan voldoende. Bediening vriendelijk, maar geen horeca ervaring en dus niet erg efficiënt. Lange wachttijden zelfs voor een kopje thee. Als je de trein moet halen moet je hier niet komen eten. Komen denk ik niet meer terug.
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Weer lekker gegeten met de familie. Vriendelijke bediening en royale hoeveelheden. Leuke locatie!
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Tijdens onze vakantie in Lemele 2x wezen eten bij Spoor 7.
Een gezellig ontvangst, en heerlijk gegeten.
Je komt binnen en hebt gelijk een klik. Zowel met het geheel als met de eigenaren.
Voor ons telt, bij een volgende vakantie in de buurt, komen wij zeker weer aan voor een lekkere hap.

Gert en Joke Folkers.
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, lekker en meer dan voldoende eten voor een mooi prijsje (driegangenmenu voor € 18.50).
Mara P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gelukkig hebben we gereserveerd want het was goed bezet. We waren zeer verrast door de entourage.
uiteten maar niet opgedirkt. De bediening was oprecht aardig en niet gelikt. Het eten was voortreffelijk en zoveel dat ik het niet allemaal heb opgegeten. Een dessert kon er niet meer bij. Een restaurant om aan te bevelen als je van lekker eten houdt zonder flauwekul. Beslist voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn.
Tina W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Na een middag winkelen in Ommen besloten we aldaar op het station een hapje te eten. We stapten een gezellig restaurantje binnen. Druk qua aankleding maar leuk om te kijken, overal zag je weer nieuwe dingen, voornamelijk maskers.
De bediening was uiterst vriendelijk en beide bestelden we een pannenkoek met champignons, ui en spek. Het rode huiswijntje smaakte uitstekend. De pannenkoek was aan de dikke kant maar zeer rijkelijk belegd waardoor het een heerlijk geheel was. Ruimte voor een toetje was er daarna niet meer terwijl we toch grote eters zijn! Voor een bedrag van net over de twintig euro zaten we dus propvol en hebben we heerlijk gegeten en gedronken!