Spoor 7

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Weer lekker gegeten met de familie. Vriendelijke bediening en royale hoeveelheden. Leuke locatie!
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Tijdens onze vakantie in Lemele 2x wezen eten bij Spoor 7.
Een gezellig ontvangst, en heerlijk gegeten.
Je komt binnen en hebt gelijk een klik. Zowel met het geheel als met de eigenaren.
Voor ons telt, bij een volgende vakantie in de buurt, komen wij zeker weer aan voor een lekkere hap.

Gert en Joke Folkers.
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, lekker en meer dan voldoende eten voor een mooi prijsje (driegangenmenu voor € 18.50).
Mara P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gelukkig hebben we gereserveerd want het was goed bezet. We waren zeer verrast door de entourage.
uiteten maar niet opgedirkt. De bediening was oprecht aardig en niet gelikt. Het eten was voortreffelijk en zoveel dat ik het niet allemaal heb opgegeten. Een dessert kon er niet meer bij. Een restaurant om aan te bevelen als je van lekker eten houdt zonder flauwekul. Beslist voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn.
Tina W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Na een middag winkelen in Ommen besloten we aldaar op het station een hapje te eten. We stapten een gezellig restaurantje binnen. Druk qua aankleding maar leuk om te kijken, overal zag je weer nieuwe dingen, voornamelijk maskers.
De bediening was uiterst vriendelijk en beide bestelden we een pannenkoek met champignons, ui en spek. Het rode huiswijntje smaakte uitstekend. De pannenkoek was aan de dikke kant maar zeer rijkelijk belegd waardoor het een heerlijk geheel was. Ruimte voor een toetje was er daarna niet meer terwijl we toch grote eters zijn! Voor een bedrag van net over de twintig euro zaten we dus propvol en hebben we heerlijk gegeten en gedronken!
kostera .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Met z'n tweeën hier gegeten. Elk een maaltijdsalade besteld: Eén salade met tonijn, één salade met carpaccio-vlees. We kregen een diep bord met een grote hoeveelheid van die fijn geknipte gemengde slappe salade met vocht (onderin dreef het) die je bij een snackbar wel eens bij b.v. een broodje hamburger krijgt. Ik denk zo uit een bak en lang houdbaar. Bij de één zat er tonijn door, bij de ander vlees. Daarbij wel een lekker broodje dat we op tafel zelf konden snijden. Met daarbij dan helaas kruidencrème i.p.v. (verse) kruidenboter of i.d. Heel jammer. Het restaurant is best leuk ingericht en de bediening was vriendelijk, koffie en thee wordt leuk opgediend. Maar dit kun je echt niet maken. Tip aan de eigenaren: stap gauw over op verse ingrediënten!