SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

Jouw recensie over het restaurant SpiZe

Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten als altijd;-)
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lekker gegeten in een gezellige omgeving.Het eten was goed en de bediening was correct.Kom hier zeker nog een terug.Een echte aanrader als voorgerecht is de Spize Mix.De hoofdgerechten zijn van mild tot extra pikant,dus voor ieder wat wils.
Asmie G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Fantastische restaurant met echt te lekkere eten voor een fantastische prijs!
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Gezellige gelegenheid, goed eten, goede bediening en voor een goede prijs. Parkerengarage achter het gebouw. Maaltijd meegenomen voor achterblijver. Topavond zeker aan te bevelen.
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker eten. Goede sfeer. Zeer vriendelijke bediening.
Adilson R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het was heerlijk en het zag goed uit echt een aanrader
Lea C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het is gezellig sfeer vol zeker leuk voor een first date gezellig met vrienden(in) uit eten te gaan
Of gezellig een uitje met collega’s
Marjolein T.
Even weer in Thailand geweest
!! Heerlijk.En ook heerlijk om te zien dat de bediening er met veel plezier werkt. Super plek na een dag
shoppen!
Carine R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Beste Thais ooit, authentieke cuisine.
Vriendelijk en snelle service/ personeel. Prijs, qualiteit en quantiteit erg goed. Kom hier zeker terug
Radka A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Bij SpiZe is het altijd heel fijn en sfeervol. Uitstekende service en heerlijke gerechten. De lekkerste kipsate en andere oosterse gerechten. Fruit explosion is ook een van mijn favorieten
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Supergezellige avond geweest. Gastvrij en vriendelijk personeel en vlotte bediening. Kan het iedereen van harte aanbevelen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Een goed restaurant heerlijk eten alles goed fijne bediening en alles wordt mooi opgemaakt op gediend grote klasse wij komen er graag fam Bongers
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Vriendelijke en giede befiening. Eten ook lekker.
Radha P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Bij aankomst bleek dat beneden vol was. Mijn ouders konden de trap niet op. Was even gedoe..maar daarna wel goed opgelost door tafels beneden te verplaatsen.
Sheila R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
De kwaliteit van het eten vond ik niet goed, noedels waren papperig gekookt en weinig verse groente erbij, vind de smaken ook niet thais! Denk dat de kwaliteit/ prijs verhouding beter kan!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Dit restaurant was vroeger een waar avondje uit eten, helaas is dit nu niet meer het geval. Bij binnenkomst hing er een biergeur en was het te merken dat er een hoop punten beter schoongemaakt kunnen worden. Half restaurant leeg, resulteert dat het personeel achter de bar of bij de kassa staat te hangen en te giechelen. Het straalt geen professionaliteit uit. Het eten vanuit de keuken was teleurstellend. Tom khai kai soep leek zo uit een blik te zijn gehaald met stukken harde gember erdoorheen en wat rauwe groenten met taaie kip. 3 gangen diner voor een mooie prijs, maar ver beneden maats. De geserveerde wijnen waren niet lekker en omdat we geen drankenkaart kregen, wisten we geen prijzen. Eenmaal op de rekening te zien dat 1 glas €4,75 kost is werkelijk waar een schande.
Voor ons nooit meer. Het is dat we een cadeaubon hadden twv €50,- wat de avond nog een beetje leuk maakte. De rekening van €80,- hadden we anders nooit hiervoor uitgegeven.
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Voor het eerst bij Spize en ik denk niet dat ik daar nog terug kom.
Beiden zijn we dol op eend en hebben het daarom besteld aangezien we weten dat eend zich zeer goed laat smaken in de Thaise keuken.
Het was echter een erg teleurstellende ervaring, de eend in het gerecht bestond uit flinterdunne plakjes eend waardoor de smaak van de eend vrijwel onherkenbaar was, daarnaast was de hoeveelheid eend aan de magere kant. Verder betwijfel ik of er een Thaise kok in de keuken stond, qua smaak was het ook erg teleurstellend en flauw.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
prima restaurant voor een gezellige avond. Leuk voor familie en bekenden. Als het druk is kan de wachttijd oplopen. het eten is verder prima.
jitendra R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Echt een mooie eetgelegenheid. Heerlijk hoor die zeebaars, specialiteit van zaak. Gezellig met die grote boeddha in het midden.
Anouska K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk gegeten op 18 december met ons kleine meid van 4 jaar.
Alleen de gebakken rijst gaf geen smaak viel tegen.
Derest van het eten en toetje waren heerlijk.
Wij hebben genoten.
De serveersters waren super aardig en vriendelijk ook voor onze kleine meid super lief .