SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Altijd weer heerlijk eten! Consistent in smaak. Goede sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enige minpunt (of pluspunt...); ze zijn erg snel, eten wordt snel gebracht, lege borden weer (te) snel opgehaald. Kan binnen een half uur /drie kwartier eten, dus voor een lang avondje tafelen niet helemaal geschikt
grizzlywilde .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk. De sfeer is rustig en relaxed en de bediening is netjes en aardig. De gerechten zijn erg smaakvol en de 3-gangen menuprijs vind ik prima te doen voor wat je krijgt.
Alexandra T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere eten, mooie restaurant, echt vriendelijk)
Weishnoe P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten en super snelle service. Leuk voor een avondje uit !
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij zijn al een paar keer komen eten Het is heerlijk en aardige bediening echt een aanrader ☺
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prima eten tegen een gunstige prijs. Bediening is vlot en vriendelijk. Het is wel een beetje duister in het restaurant maar verder is het er wel gezellig.
Z H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik denk dat Sipze is het beste Thaise restaurant in den haag. De gerechten, service en inrichting zijn zeer goed. Ik wens ze veel succes.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wat een fantastische ervaring. Heb nog nooit zo'n vlotte, vriendelijke bediening gehad! Het eten was ook erg lekker! Het toetje, kokos mango parfait, was hemels!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij SpiZe. Ze bieden een voordelig 3 gangen menu en houden er rekening mee als je die avond nog naar een voorstelling moet. De bediening is vriendelijk en werkt snel en de zitjes zitten lekker. Dan het eten: Vooraf had ik de Tom Kha Kai. Heerlijk pittig soepje, goed van smaak en goed gevuld. Ze mogen de stukken kip wel iets kleiner maken wat mij betreft. In het totale menu is de soep prima geprijsd, alleen als je de gerechten los bestelt, vind ik 7.50 wel duur voor een soepje (zeker gezien omdat het ook geen groot kommetje is). Qua prijzen zou ik, zeker bij de voorgerechten, hier wat variatie in aanbrengen want alle voorgerechten zijn nu 7.50 terwijl het een wel meer voorstelt dan het ander. Als hoofdgerecht hadden we de kip met bruine en rode curry. Beiden curries erg lekker met veel verse groenten en rijst en noodles erbij. Heerlijk combi van pikant en mildere curry. Als toetje gingen we voor de spekkoek met ijs, altijd lekker. Wij komen hier zeker weer terug.
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooi restaurant en lekker gegeten. Op de kaart wordt duidelijk aangegeven hoe pittig de gerechten zijn. De ossenhaas was erg mals en alles werd leuk geserveerd. Bediening was vriendelijk, maar had wat vlotter gemogen met het vragen naar nieuwe drankjes.
ute K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was attent en vlot, de aankleding sfeervol.
Het eten zelf was helaas een teleurstelling: alle drie hoofgerechten waren hooguit lauwwarm, de kip was taai, de parfait leek uit een kartonfabriek te komen. Jammer.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Altijd een feest om hier te mogen eten. Heerlijk die gerechten op het menu. Alles smaakt even goed en je zit nog gezellig ook.
Nermina B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Sfeervol, leuk restaurant. Vriendelijke bediening. Smaakvol eten. De porties zijn groot; maar de resten werden ingepakt en konden mee naar huis worden genomen. De voordelige combinatie met filmkaartjes is een goede deal van ze! Ik kom hier zeker nog een keer terug!
jony1990 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wederom goed gegeten. Ruime keuze op de kaart (ook vega), lekker eten en snelle service. Tevens heel goed te betalen en dat alles in een gezellige sfeer.
Damiën Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel, rustige muziek op de achtergrond en het eten was ook verrukkelijk! Ik kom zeker weer terug
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekker gegeten, goede porties en vriendelijke bediening, dus ..... voor herhaling vatbaar. Advies gewoon doen zal zeker bevallen
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten.warme sfeer.
Gaan er vast nog eens naar toe!
franky1234 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Mooie zaak. Goed eten. Zeer vriendelijk en gastgericht personeel.
Een topper! Reeds diverse keren hier geweest. Nooit teleurstellend!
Altijd verrassend!
Domino O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuk restaurant en sfeer, goede service. Normaal eet ik nooit Thais, maar het is me zeer goed bevallen en mijn vriendin ook.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zoals altijd, heerlijk gegeten. Prima kwaliteit tegen een erg goede prijs met super bediening. We voelen ons altijd een soort van thuiskomen