SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

Jouw recensie over het restaurant SpiZe

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima Thais eten. Gezellig druk op zondagavond.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vandaag sinds een lange tijd weer bij Spize gegeten. Helaas weer een tegenvaller, net als een jaar geleden weinig saus op de gerechten en flauw. Bediening erg jong en onervaren. Wilde betalen met de diner jaarkaart wat niet kon want we hadden het niet gemeld bij de reservering. Erg flauw, natuurlijk is het de regel maar iedereen vergeet wel eens wat en bij de partner Buddhas in Leiden is dit nooit een probleem geweest, waar het eten trouwens ook vele malen beter is. Nee sorry, niet voor herhaling vatbaar.
Sophia R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten en mooie presentatie, de Pad Thai was heerlijk!;
Restaurant is mooi ingericht;
Keuken is van het restaurant gescheiden met een glaswand, leuk om de koks bezig te zien;
Goede sfeer!
Manon L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was, net als twee jaar geleden, weer heerlijk. Thaise gerechten heel goed van smaak. Het chocolade toetje is niet bijzonder. Maar prijs/kwaliteit van het menu vinden wij heel goed. Decor heeft leukere en minder leuke plekken, wij zaten aan een wat minder gezellige tafel. Bediening was echter grote tegenvaller. Onvriendelijk, bord werd vluchtig op tafel gekwakt, meerdere keren drankjes vergeten en die werden dan zonder vriendelijk woord op tafel gezet. Jammer, want dat was een domper op de avond en maakt dat wij niet zo snel meer terug zullen komen.
Aischa T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor weinig! Prima bediening, goede sfeer.
Moen K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prachtige ambiance. Top bediening. Eten was overheerlijk. Echt een aanrader. Qua prijs en en kwaliteit echt top. Ontvangst, begeleiding en entourage, echt top.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vriendelijke en zeer attente bediening, snel, ter zake. Prettige sfeer en inrichting. Heet is ook echt heet, porties niet te groot, leuke potjes en o ja, lekker.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het is elke keer weer genieten van het lekkere eten bij Spize.
Deze keer gekozen voor het 3 gangen menu en ter afsluiting een nieuw dessert De koning van Siam van de kaart ,weer eens wat anders maar ook lekker.
We komen graag nog eens terug.
Annelies1 B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor herhaling vatbaar! Heerlijk gegeten, prima smaak, ruime porties. Zeer vriendelijke bediening. Zitplaatsten zijn prima, alleen niet prettig als je beneden zit, dicht bij de deur. Als je met je gezicht naar de bar zit, oogt het wat ongezellig, een lege ruimte en kale vloer. Ook ruik je de rokers die dicht bij de deur staan te roken.
Als je bovenin zit, of om de hoek beneden is het een wereld van verschil, supergezellig!

Jammer dat er mensen zijn die om om 19.30 nog met een gillende baby ,die met het bestek op tafel mag rammen uit eten gaan.
Daar had menigeen behoorlijk last van. Maar daar kan de eigenaar en het vriendelijke personeel natuurlijk niets aan doen.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heel gezellig en mooi restaurant. Uitstekende bediening. We werden snel, netjes en heel vriendelijk geholpen. Het eten was echt heerlijk!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Mooi ingericht restaurant! Eten was heerlijk. Van mij mag het allemaaal nog wel iets pittiger!
Al met al een fijn adresje in de stad.
Wivine1990 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Bij binnenkomst viel me gelijk op dat het erg donker was. Ik kwam al een beetje vermoeid van werk maar toen ik daar eenmaal zat, begon ik steeds meer te gapen. De airco hield mij wel scherp maar het was te donker. De bediening verliep goed. Er zat genoeg pauze tussen elk gerecht. Ik vond het wel jammer dat ik erg lang moest wachten op de rekening dus ben maar naar de counter gegaan om te betalen.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Als je met meer dan 8 personen komt, ben je veroordeeld tot een vooraf door hen vastgesteld menu en is het onmogelijk om daar vanaf te wijken of een aanpassing te doen.
De helft van de groep had vooraf al aangegeven NIET het voorgestelde menu te willen, maar kregen daarna het bericht dat, omdat het een relatief kleine groep was (12 pers) en vroeg in de avond, er toch individueel besteld kon worden.
Echter bleek op het moment dat iedereen al aan tafel zat, dat er toch niet afgeweken kon worden en iedereen verplicht was toch het door Spize voorgestelde menu te nemen.
De manager was zeer onvriendelijk en neerbuigend naar ons toe toen wij aangaven teleurgesteld te zijn over de onmogelijkheid zelf te kiezen en begon ons de les te lezen alsof wij een stel kleuters zijn.
Op dat moment wilden wij al weg gaan, maar om de sfeer van een avondje uit niet te verpesten voor de rest, bleven we toch maar zitten om er maar het beste van te maken.
Daar hebben wij overigens toch wel spijt van, want het eten viel ook nog eens tegen. Buiten het gegeven dat het geen gerechten zijn die wij zelf zouden bestellen, zijn de gerechten op zich niet meer dan een "mwah, okay".
De mix van voorgerechten was helemaal gefrituurd. Ik wilde geen gefrituurd eten, maar had verwacht dat de saté die bij de mix zat gegrild zou zijn. Groot was de teleurstelling toen bleek dat zelfs de saté (overigens een strookje ongemarineerde kipfilet) hard gefrituurd was. Op mijn vraag of hij toch niet iets kon geven wat niet gefrituurd was, kreeg ik van de manager geen antwoord maar wel een zucht en een vuile blik toegeworpen. De rest van de diner werden we (eigenlijk gelukkig maar) verder genegeerd.
De hoofdgerechten: zalm met chilisaus, waarbij de chilisaus wel smakelijk was, maar de zalm was ook gefrituurd en kurkdroog.
De garnalen met gember vond niemand van ons lekker, die hebben we dus laten staan. Het rundvlees met groenten en sojasaus was saai en niets bijzonders. Het beste hoofdgerecht was de kip met cashewnoten, die was wel lekker.
En hoewel niemand vrije keuze had, was er voor de vegetariër onder ons helemaal geen keuze, dus zij heeft uiteindelijk alleen wat groenten uit de schalen kunnen plukken en rijst met wat saus gegeten (en wel de volle mep moeten betalen natuurlijk). Waarom vraagt Spize vooraf aan de mensen of er mensen zijn bij de groep die bepaalde producten niet willen om er vervolgens helemaal niets mee te doen?!?
Het nagerecht was 2 bolletjes ijs: lychee-ijs (smakelijk) en mango-ijs (vol ijskristallen dat knarste tussen je tanden) met wat slagroom en fruit.
Zeer teleurstellend etentje en wij zullen Spize zeker niet aanraden.
jkdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prima gegeten, uitstekende en vriendelijke bediening. We zullen zeker nog eens terugkomen en het restauarant bij anderen aanbevelen.
Thora G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was als altijd weer PERFECT!! Er stonden nieuwe dingen op de kaart waar we uitleg over kregen en die we als verassing mochten proeven. Het eten was TE lekker, we hebben echt genoten van de avond en komen gauw weer terug!
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Gangen komen wel erg snel na elkaar, ook als je aangeeft even pauze te willen. Bediening vriendelijk.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zoals gewoonlijk, fijn personeel en heerlijk eten
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met zeven personen heerlijk gegeten. een 3 gangenmenu voor 24,50 e en keuze van de kaart. Heerlijke gerechten. Zelfs de meest kritische eter is met een goed gevoel naar huis gegaan.
ilse B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het is hier altijd geweldig! Fijne bediening en heerlijk eten.
zinzy .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten!! De porties waren precies goed en lekker op smaak van alle 3 de gerechten die ik had genomen. Kom graag nog een keer terug!!