SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

SabenEs .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het eten was erg lekker eten, dit was voor mij de eerste keer Thais en het beviel prima. Je kunt kiezen uit milde gerechten, maar ook pittig en extra pittig. Voor mij, iemand die niet vaak pittig eet, was de milde versie super goed te doen. Verder is het eten betaalbaar, snelle bediening, vriendelijke mensen. Ik kom hier zeker terug!
Sila B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Na verbouwing geen Thaise sfeer meer en het Thaise eten waar wij jaren voor kwamen is er niet meer. Valt zwaar tegen. Het is meer Chinees eten maar dan heel erg flauw. Nee, wij komen niet meer terug. We gaan in het vervolg naar een ander restaurant waar ze nog Thais eten kunnen maken.
Never change a winning team.
Marie Louise V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Ogen dicht en je waant je in Thailand.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Voor het eerst gegeten vanavond bij SpiZe. Absoluut een aanrader. Ik ben een zeer kritisch Thai's eten eter :-). Geweldig lekker en top gepresenteerd, het oog wil ook wat tenslotte! Super bediening, hoewel de dames nog wat onwennig zijn en nog niet helemaal de signalen oppikken, maar de vriendelijkheid en het heerlijke eten maakt dat ruimschoots goed! Ik kom zeker weer!
Aischa T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten,viel zeker niet tegen.
Voorgerecht had ik een combinatie van 3 [loempia,sate en een gebakken deegje] dat was redelijk. Mijn vrouw had een soep [tom yam koeng] die was erg lekker. Als hoofdgerecht had mijn vrouw de grote garnalen met krabstick en ik de kikkerbillen extra pittig,ook dat was erg lekker . Desert was ook goed. De bediening was top/vriendelijk,alleen erg snel met de gerechten wat ik overigens geen probleem vind.
An T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk eten , goede bediening. Zeker een aanrader mocht je in de stad zijn ! Wel goed opletten met het openbaar vervoer.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eigenlijk was alles gewoon goed en is nergens wat op aan te merken. Prima ontvangst, geen enkele keer lang hoeven wachten, gerechten waren lekker, vriendelijk personeel, prettige sfeer, comfortabele bankjes om op te zitten. Geen opmerkingen of bijzonderheden.
willemhe .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zeer sfeervol restaurant, erg vriendelijke en goede bediening. Eten was lekker en niet te duur, maar de thaise curry's zijn voorgefabriceerd. Ik heb wel eens beter en authentieker thais gegeten. Desserts idem.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening!
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Altijd weer heerlijk eten! Consistent in smaak. Goede sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enige minpunt (of pluspunt...); ze zijn erg snel, eten wordt snel gebracht, lege borden weer (te) snel opgehaald. Kan binnen een half uur /drie kwartier eten, dus voor een lang avondje tafelen niet helemaal geschikt
grizzlywilde .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk. De sfeer is rustig en relaxed en de bediening is netjes en aardig. De gerechten zijn erg smaakvol en de 3-gangen menuprijs vind ik prima te doen voor wat je krijgt.
Alexandra T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere eten, mooie restaurant, echt vriendelijk)
Amber P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten en super snelle service. Leuk voor een avondje uit !
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij zijn al een paar keer komen eten Het is heerlijk en aardige bediening echt een aanrader ☺
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Prima eten tegen een gunstige prijs. Bediening is vlot en vriendelijk. Het is wel een beetje duister in het restaurant maar verder is het er wel gezellig.
Z H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik denk dat Sipze is het beste Thaise restaurant in den haag. De gerechten, service en inrichting zijn zeer goed. Ik wens ze veel succes.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wat een fantastische ervaring. Heb nog nooit zo'n vlotte, vriendelijke bediening gehad! Het eten was ook erg lekker! Het toetje, kokos mango parfait, was hemels!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij SpiZe. Ze bieden een voordelig 3 gangen menu en houden er rekening mee als je die avond nog naar een voorstelling moet. De bediening is vriendelijk en werkt snel en de zitjes zitten lekker. Dan het eten: Vooraf had ik de Tom Kha Kai. Heerlijk pittig soepje, goed van smaak en goed gevuld. Ze mogen de stukken kip wel iets kleiner maken wat mij betreft. In het totale menu is de soep prima geprijsd, alleen als je de gerechten los bestelt, vind ik 7.50 wel duur voor een soepje (zeker gezien omdat het ook geen groot kommetje is). Qua prijzen zou ik, zeker bij de voorgerechten, hier wat variatie in aanbrengen want alle voorgerechten zijn nu 7.50 terwijl het een wel meer voorstelt dan het ander. Als hoofdgerecht hadden we de kip met bruine en rode curry. Beiden curries erg lekker met veel verse groenten en rijst en noodles erbij. Heerlijk combi van pikant en mildere curry. Als toetje gingen we voor de spekkoek met ijs, altijd lekker. Wij komen hier zeker weer terug.