SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

Jouw recensie over het restaurant SpiZe

stooem .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel, echt een aanrader, er is ook een zeer uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils
Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
de smaken van de gerechten waren dit keer niet super, we zijn een paar weken geleden geweest en dat was super
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Echt heerlijk gegeten. Fijne bediening en leuke sfeer. Maar wij gaan er vooral heen voor het erg lekkere eten! Het wordt ook nog heel mooi opgediend. Zeker een aanrader en een restaurant waar wij vaker naartoe gaan.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
slechte bediening, moeten beter ingewerkt/opgeleid worden, geen goede manieren.
Joost P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
SpiZe is voor ons met afstand het beste Thai-restaurant in Den Haag.
De kwaliteit van de keuken is bijzonder goed en de bediening is super.
Het personeel is bijzonder attent maar op geen enkel moment al te opvallend aanwezig.
Wij zullen dit restaurant zeker nogmaals bezoeken.
Oma .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gisterenavond weer eens een 'functioneringsgesprek' gehad met mijn partner.
Wat was dit fantastisch. Vriendelijke mensen, een gezellige sfeer en vooral verrukkelijk eten.
Ging ik voor de extra pittige ossenhaas, mijn vrouw heeft genoten van de zoetzure kip. Echt een aanrader!
Bibi D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Als je lekker, pittig of minder pittig, wilt eten op een gezellige locatie in Den Haag, reserveer dan snel een tafel bij Spize.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk Thais gegeten. Leuke vlotte bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding.
Een aanrader!
.............................................................................................................................
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Al jaren een vast adres om terug te komen, voor het heerlijke 3 gangen diner. Zoals gewoonlijke heel lekker gegeten hier. Is een blijft gewoon heel goed en stabiel restaurant in kwaliteit en hoeveelheid. Is een van de weinige restaurants waar wij regelmatig terug komen.
T. B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Een groot restaurant met een slechte akoestiek. Er waren wat grote gezelschappen die erg veel lawaai maakten. Dat kan natuurlijk, maar wat jammer is dat de muziek in het restaurant nog harder was. Het gesprek dat ik met mijn vriendin had, moest bijna schreeuwend. De bediening was in eerste instantie matig. Onze drankjes werden op tafel gesmeten. De serveerster was boos en ik vroeg haar waarom ze zich zo gedroeg. Er was niets aan de hand zei ze, maar ze liet onze tafel wel over aan een collega. Gelukkig, want het was niet smakelijk om naar haar te kijken. Ze had een nieuwe neusring waar net als aan haar neus, nog geronnen bloed aan zat. Niet smakelijk. Maar eerlijk is eerlijk, haar vervanger was vriendelijk en vrolijk.
Het eten was vernederlandst. Het voorgerecht was helemaal gefrituurd, zelfs de saté. Het kippenvlees was ook niet gekruid of gemarineerd. Het hoofdgerecht was erg smakelijk. Veel vis in een pikante saus en geroerbakte groente. Het dessert, chocolademousse en mousse was heerlijk, maar niet Thais. Jammer, maar voor authentiek Thais eten moet je niet in Spize zijn.
Amber P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten !!
Norma J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Eten was wel OK maar weinig voor de prijs. Nauwelijks groenten. Bediening begon met meisje waar geen glimlach vanaf kon. Later 2 meisjes die wel klantvriendelijk waren.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten voor een goede prijs. Menukaart is uitgebreid. Bediening is zeer vriendelijk. Ik kom hier altijd graag.
Sharda K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Zeer vriendelijk personeel en gerechten zijn heerlijk! Wij zijn gek op gekruid en pittig eten en hier komen we graag terug.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima Thais restaurant als je met je familie relaxed wilt zitten en waar "pikant" niet echt te pikant is. Eten goed, bijna al het personeel vriendelijk en de prijs-kwaliteit verhouding is precies goed. Hoewel het voorgerecht redelijk binnen de gemiddelde wachttijd lag, moesten we wel erg lang wachten op hoofdgerecht. Met tieners zonder telefoon is dat een uitdaging....;). Verder, kom zeker een keer terug. Succes.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten voor een prima prijs
Laluca J.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
prima bediening vriendelijk attent en heerlijk gegeten maar die ervaring had ik al van eerdere bezoeken aan Spize
Asha S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Met een paar vrienden gisteravond bij Spize gegeten na een borrel in de buurt. Eten was heerlijk, personeel vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een keuze. Wij hadden allemaal verschillende gerechten dus veel geproefd . Super, wij gaan zeker terug.
Danique S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Eten top, Service met een glimlach. Zoals altijd weer een dikke tien!
Claudette K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Spize is gezellig, heeft erg smakelijk eten en attente bediening. Ook fijn: de banken en stoelen zitten heerlijk! Een echte aanrader!