SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

jkdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prima gegeten, uitstekende en vriendelijke bediening. We zullen zeker nog eens terugkomen en het restauarant bij anderen aanbevelen.
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Thora G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was als altijd weer PERFECT!! Er stonden nieuwe dingen op de kaart waar we uitleg over kregen en die we als verassing mochten proeven. Het eten was TE lekker, we hebben echt genoten van de avond en komen gauw weer terug!
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Gangen komen wel erg snel na elkaar, ook als je aangeeft even pauze te willen. Bediening vriendelijk.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zoals gewoonlijk, fijn personeel en heerlijk eten
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met zeven personen heerlijk gegeten. een 3 gangenmenu voor 24,50 e en keuze van de kaart. Heerlijke gerechten. Zelfs de meest kritische eter is met een goed gevoel naar huis gegaan.
ilse B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het is hier altijd geweldig! Fijne bediening en heerlijk eten.
zinzy .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten!! De porties waren precies goed en lekker op smaak van alle 3 de gerechten die ik had genomen. Kom graag nog een keer terug!!
R.P. K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Spize levert goed en smakelijk eten, maar moet oppassen niet af te glijden naar een mindere kwaliteit. De gerechten waren in het verleden met meer aandacht bereid, geraffineerder en de smaak was meer verfijnd. Als deze tendens zich doorzet, wordt mijn uitdaging om er te gaan eten minder; Spize wordt dan een van de velen ipv een bijzonder restaurant, wat het tot nu toe was. Wees dus gewaarschuwd! Personeel is en blijft prima.
fgerards .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Dit was voor ons de eerste keer maar wij komen zeker terug. we hebben zeer goed gegeten. Smaakvolle gerechten. De bediening was uitstekend; zeer attent.
Saresha R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de tweede keer gegeten hier bij Spize ,We hebben lekker gegeten, service was goed, vriendelijk, prijsklasse goed. kom zeker weer terug.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zoals altijd , heerlijk, constante kwaliteit.
Gessel01 V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We waren een tijd niet geweest en moeten vaker naar Spize gaan. We gaan voor de gerechten die aangegeven zijn als "mild" of "licht pikant" aangezien de smaak beter tot zijn recht komt. Maar dat is persoonlijk. De gerechten met gember zijn altijd speciaal. Voor het nagerecht is fruit en ijs een goede afsluiting. En de espresso is goed!
De bediening is vlot en vriendelijk.
Wienish S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Super lekker gegeten, vriendelijk personeel en nog voor een leuk prijsje!
ronaldpetra .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
wederom weer lekker gegeten, al bij binnenkomst wordt je direct geholpen, netjes bij een tafel gebracht
bediening erg goed en vriendelijk,
Wel een tip, zou zeker reserveren als je er heen gaat want elke keer als wij er zijn zit het bijna vol
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
heerlijk gegeten in dit Thaise restaurant. Vriendelijke personeel. Wijn was wel wat aan de prijzige kant, 4 euro voor een klein glas. Voorgerecht en hoofdgerecht waren super lekker en grote porties. Voor herhaling vatbaar
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel. Grote porties, het toetje zelfs iets té voor ons. Niet helemaal anno 2017 om geen kraanwater te willen schenken en wel Spa blauw a € 4, 25! Verder prima locatie, mooi oogediende gerechten voor een schappelijke prijs
Dirk Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We werden keurig ontvangen, hebben erg lekker gegeten en werden hartelijk en erg vlot bediend.
De eetzaal met groot Boedha-beeld was prima.
Miro B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wel ok
vdbom .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was lekker, maar de vegetarische gerechten lijken allemaal op elkaar. De bediening was goed maar niet super. De inrichting is wat fantasieloos. De muzak was niet prettig.