SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

Jouw recensie over het restaurant SpiZe

Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
????????
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De dag van te voren een tafel voor 4 personen met "TheFork" app geboekt. Bij aankomst in het restaurant netjes ontvangen en een goede tafel op de afgesproken tijd gekregen. Wij hebben gebruik gemaakt van de aanbieding voor het 3 gangen menu. De drankjes en het voorafje kwamen al snel en smaakte iedereen uitstekend. Zodra we klaar waren werd de tafel leeg geruimd en schoongemaakt voor de hoofdmaaltijd. We kregen allen tegelijkertijd onze maaltijd, die wederom goed smaakte evenals het daarop volgende toetje. We hebben goed gegeten en hebben stilletjes de verjaardag van onze dochter gevierd.
Moen K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Prachtige restaurant. Goed bereikbaar en zeer netjes. Goede bediening en heerlijke menu’s. Echt een aanrader.
She N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Lekker eten, van mijn eerste bezoek tot nu is er zeker een verbetering in de service....................................
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
lekker eten voor een goede prijs. De zalm is goed en echt het proberen waard.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We zijn vriendelijk ontvangen en het eten was erg goed, ook eventuele allergiewensen kon worden aangegeven. We komen er beslist nog een keer terug.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten!
eter-pro77 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Zojuist met beste vriend een hapje gegeten bij Spize, de kwaliteit van Spize is continue dus veilige keus. Jammergenoeg is de bediening dat niet. 3 meisjes die de hele zaak bedienen waarvan er 2 eigenlijk gewoon niet aardig zijn. Bij binnenkomst geen goedenavond, geen hallo , alleen de opmerking "met zijn tweetjes...?" we keken nog even achterom of er toevallig niet een wildvreemde was aangesloten bij ons maar dat was niet het geval.
Het brildragende meisje was aardig, de overige 2 weten denk ik na het lezen zelf wel dat het hoofdstuk klantvriendelijkheid nog een keer gelezen moet worden. Kortom eten top, bediening bedroevend.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het was een lekker en prettig bezoek. De service is prima.
stooem .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel, echt een aanrader, er is ook een zeer uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils
Patrick N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
de smaken van de gerechten waren dit keer niet super, we zijn een paar weken geleden geweest en dat was super
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Echt heerlijk gegeten. Fijne bediening en leuke sfeer. Maar wij gaan er vooral heen voor het erg lekkere eten! Het wordt ook nog heel mooi opgediend. Zeker een aanrader en een restaurant waar wij vaker naartoe gaan.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
slechte bediening, moeten beter ingewerkt/opgeleid worden, geen goede manieren.
Joost P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
SpiZe is voor ons met afstand het beste Thai-restaurant in Den Haag.
De kwaliteit van de keuken is bijzonder goed en de bediening is super.
Het personeel is bijzonder attent maar op geen enkel moment al te opvallend aanwezig.
Wij zullen dit restaurant zeker nogmaals bezoeken.
Oma .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gisterenavond weer eens een 'functioneringsgesprek' gehad met mijn partner.
Wat was dit fantastisch. Vriendelijke mensen, een gezellige sfeer en vooral verrukkelijk eten.
Ging ik voor de extra pittige ossenhaas, mijn vrouw heeft genoten van de zoetzure kip. Echt een aanrader!
Bibi D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Als je lekker, pittig of minder pittig, wilt eten op een gezellige locatie in Den Haag, reserveer dan snel een tafel bij Spize.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk Thais gegeten. Leuke vlotte bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding.
Een aanrader!
.............................................................................................................................
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Al jaren een vast adres om terug te komen, voor het heerlijke 3 gangen diner. Zoals gewoonlijke heel lekker gegeten hier. Is een blijft gewoon heel goed en stabiel restaurant in kwaliteit en hoeveelheid. Is een van de weinige restaurants waar wij regelmatig terug komen.
T. B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Een groot restaurant met een slechte akoestiek. Er waren wat grote gezelschappen die erg veel lawaai maakten. Dat kan natuurlijk, maar wat jammer is dat de muziek in het restaurant nog harder was. Het gesprek dat ik met mijn vriendin had, moest bijna schreeuwend. De bediening was in eerste instantie matig. Onze drankjes werden op tafel gesmeten. De serveerster was boos en ik vroeg haar waarom ze zich zo gedroeg. Er was niets aan de hand zei ze, maar ze liet onze tafel wel over aan een collega. Gelukkig, want het was niet smakelijk om naar haar te kijken. Ze had een nieuwe neusring waar net als aan haar neus, nog geronnen bloed aan zat. Niet smakelijk. Maar eerlijk is eerlijk, haar vervanger was vriendelijk en vrolijk.
Het eten was vernederlandst. Het voorgerecht was helemaal gefrituurd, zelfs de saté. Het kippenvlees was ook niet gekruid of gemarineerd. Het hoofdgerecht was erg smakelijk. Veel vis in een pikante saus en geroerbakte groente. Het dessert, chocolademousse en mousse was heerlijk, maar niet Thais. Jammer, maar voor authentiek Thais eten moet je niet in Spize zijn.
Amber P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018