SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

Jouw recensie over het restaurant SpiZe

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wienish S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goed en lekker gegeten! Snel geserveerd super vriendelijke serveerster complimenten!
Tondrians .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We komen hier toch wel een paar keer per jaar. Deze keer vonden we de kwaliteit toch minder. Rijst was weer lauw. Normaliter is het genieten bij Spize. Dit kan gebeuren dus tot een volgende keer.
xoxo_annet Z.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker eten, erg vriendelijke bediening en de huiswijn was ook prima. Ondanks dat alle tafels bezet waren kon ik mijn tafelgenoot prima blijven verstaan. Alleen opmerkelijk dat men blijkbaar zelfs bij een glas wijn geen kraanwater serveert? Hoe dan ook prima prijs-kwaliteit verhouding.
Taco E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Aardige poging Thais eten te maken. Jammer dat saté uit de frituur kont, sausen kan en klaar uitveen fles komen. Dat is niet Thais! Bediening was de grootste domper. Ongeïnteresseerd, onvoldoende aandacht voor gasten. Vergeten drankjes mee te brengen. Alles wordt een Bertje op tafel gesmeten. Na uithalen werd niet dr moeite genomen even wat geknoeide rijst op te ruimen. Toppunt was dat personeel de rest van de zaak al gaat opruimen als er nog redelijk wat gasten zitten te eten. Rest van personeel heeft zich dan al verkleed en zit aan de bar te drinken. Nu helemaal geen aandacht meer voor gasten.
Voor mij was dit de eerste en laatste keer. Zonde!
y.schouten52 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellig, eten prima, op de thaise kipsate na. Die was erg droog. Verder heel lekker met lekkere wijnen. Bediening ook heel erg vriendelijk en vlot.
Shirley B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Super lekker eten. De personeels waren erg vriendelijk. Echt een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook kan je eventueel je eten laten inpakken. Dat hadden we namelijk gedaan omdat we geen tijd meer hadden voor een toetje want ons voorstelling begon bijna. De serveerster had aangeboden om de spekkoek in te pakken voor ons.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Sfeervol interieur, heerlijk eten voor een mooie prijs, prima bediening. Klein puntje van kritiek: in een van de gerechten had de groente iets gaarder gekund.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Hartelijk ontvangst, fijne bediening en heeeeeerlijk eten in een leuk ingericht restaurant. Hartelijk ontvangst, fijne bediening en heeeeeerlijk eten in een leuk ingericht restaurant.
Jessi V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten ????????
Nolet N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Van voorgerecht tot het toetje is het bij Spize allemaal heerlijk. Lekkere gerechten uit veel keus.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Genoten van het eten. Goede smaken en kruiden en ziet er prachtig uit. De bediening is erg prettig en gastvrij. Doen echt hun best om je een fijne avond te geven.
Chadiza P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Het eten was echt waanzinnig lekker! De service was top, voelde me helemaal op m’n gemak. Het was de eerste keer voor mij en het zal zeker niet de laatste zijn. Kortgezegd: top restaurant en werknemers!
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Lekker gegeten inclusief toegang tot de bios. We waren laat,maar restaurant dacht goed mee om ons toch op tijd in de bioscoop te laten zijn. Lekker eten.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Wij hebben samen met onze kleine ons 10 jarig trouw jubileum bij Spize gevierd en het beviel ons uitstekend.
Snelle en vriendelijke bediening en heerlijk eten. Bedankt en tot de volgende keer.
San S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
7 jaar geleden onze 1e date gehad @ SpiZe & wij zullen blijven komen.

Vriendelijk personeel , heerlijk eten & een leuk Film arrangement ( zeker een aanrader ).

Alle ingrediënten voor een top avond, bedankt !
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Doorkomen van het eten duurde dit keer echt te lang, maar het eten zelf maakte weer veel goed. De tafels die in de loop staan (bij binnenkomst op het lage gedeelte aan de rechterkant) hebben ook last van tocht als de buitendeur open gaat. Daarnaast vonden we het niet zo leuk om naast de servicebalie te zitten. Volgende keer zullen we bij de reservering opgeven dat we daar niet meer willen zitten.
helma B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zoals we gewend zijn was het eten weer heerlijk.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Enig puntje van kritiek is dat niet alle gerechten warm genoeg waren.
Gilbert C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten werd met goede tussen pausen opgedient , voor en hoofgerecht en nagerecht goed verzorgd