SpiZe

Spui 185 2511 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SpiZe

Authentiek Thais in een moderne setting

In een schitterende, moderne zaak geniet je van de authentieke Thaise keuken. Heerlijke geuren, kleuren en smaken, perfect uitgebalanceerd en plaatjes om te zien. Van lekker pittig tot zacht en mild, voor elke smaak staat er wat lekkers op het menu. De uitgebreide wijnkaart zal je verrassen. Het attente personeel adviseert je graag de perfecte match met jouw maaltijd.

Meer informatie over restaurant SpiZe

Kavieta R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Yo A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Superlekker gegeten! De spicy beef is echt een aanrader! Ook de kokosmango parfait!! ????????????
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor de achtste keer bij Spize gegeten, nooit teleur gesteld. Was weer prima voor de prijs en kwaliteitverhouding , kortom een aanrader.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hadden twee hoofdgerechten - rode zeebaars en ossenhaas. Erg lekker, meer dan genoeg en een goede verhouding tussen vis, gegrilde groenten en rijst.
Egbert B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was weer super de zalm was perfect bediening leuk mooi voorgerecht Super.
Katherine .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Teleurstellend hoe de zaak achteruit gaat. Ik kwam hier regelmatig, maar de laatste keer was voor mij ook daadwerkelijk de laatste keer. Wanneer zijn de toiletten voor het laatst grondig gereinigd? Er hing een sterke urinelucht. De gebakken rijst smaakte smerig en verpestte de rest van het gerecht. De serveerster heeft haar excuses aangeboden, de rijst meegenomen naar de keuken en kwam even later terug met de mededeling dat zij en haar collega constateerden dat het inderdaad raar smaakte. Ze heeft me toen witte rijst aangeboden, dit smaakte beter. Ze vertelde dat de gebakken rijst van de rekening zou worden gehaald. Aan het gerecht zelf zat niet veel smaak, dit viel mij de een na laatste keer ook op. Het mag wel wat kruidiger. De manager of 'gastheer' liep rond en serveerde hier en daar wat, kwam echter ietwat onverschillig over. Toen we de zaak verlietten stond hij pal voor de ingang te roken met iemand anders. Zeer onprofessioneel. Doe dit niet voor het oog van de klant. Spize valt bij velen nog in de smaak, als ik zo de overige recensies bekijk, maar als de bedrijfsvoering niet uitkijkt zal het niet lang duren voordat dit imago scheuren gaat vertonen.
Sri D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Mooi ingericht en goede sfeer maar de kwaliteit van het eten valt tegen voor de prijs die je ervoor betaalt. Leek op een slecht voorbereide versie van een wokmaaltijd. Groenten waren niet goed gaar en het eten werd ook snel koud. Jammer.
Shivy R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Voor het eten hoef je er niet naartoe. Bij het voorgerecht waren de tomaten oud en zacht. Verder niks bijzonders. Menukarten waren vies, bediening is matig.
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten hier. Was weer heerlijk pittig en spice. Bediening zoals altijd goed en allert. Prijs kwaliteit is echt heel goed hier. En ook heerlijk dat het lekker vlot gaat.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekkerste thai EVER !
Roodbaars vd specialiteitenkaart is perfect.
Wij komen heel graag naar DH speciaal voor SPIZE.l !!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten en perfecte timing vóór theatervoorstelling.
Alija K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Alles was goed, Alleen jammer dat de serveerster zegt dat het heerste gerecht op de kaart niet heet was
ik vond dit alleen wel minde omdat ik dat toe genomen heb.

veder was het wel goed
Alija K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
ik vond dit alleen wel minde omdat ik dat toe genomen heb.

veder was het wel goed
Colinda N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was erg lekker eten, voor mij iets te pittig, dus dit zal ik volgende keer aangeven. De sfeer was gezellig en we hebben een leuke avond gehad.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Soms iets te kort tijd tussen voor/hoofdgerecht en dessert.
Overall een cijfer 8
Komen graag nog een keer.
SabenEs .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het eten was erg lekker eten, dit was voor mij de eerste keer Thais en het beviel prima. Je kunt kiezen uit milde gerechten, maar ook pittig en extra pittig. Voor mij, iemand die niet vaak pittig eet, was de milde versie super goed te doen. Verder is het eten betaalbaar, snelle bediening, vriendelijke mensen. Ik kom hier zeker terug!
Marie Louise V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Ogen dicht en je waant je in Thailand.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Voor het eerst gegeten vanavond bij SpiZe. Absoluut een aanrader. Ik ben een zeer kritisch Thai's eten eter :-). Geweldig lekker en top gepresenteerd, het oog wil ook wat tenslotte! Super bediening, hoewel de dames nog wat onwennig zijn en nog niet helemaal de signalen oppikken, maar de vriendelijkheid en het heerlijke eten maakt dat ruimschoots goed! Ik kom zeker weer!
Aischa T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!