Spitzen

Raadhuisplein 30 9501 SZ Stadskanaal Nederland Kaart

Over het restaurant Spitzen

Tot aan de lente is ons restaurant Spitzen gesloten, behalve dan voor besloten partijen. Maar kom gezellig met zijn tweeën of met je vrienden dineren in ons naast gelegen Grand Café T'Raadhuys, waar je op amicale maar toch op professionele wijze bediend wordt!

Ons restaurant Spitzen is enerzijds naar de dichter Geert Teis genoemd, zijn pseudoniem was G.W. Spitzen. Anderzijds ontleent het zijn naam aan het Duitse woord ‘Spitzen’ -dat onder andere staat voor “top”, en ‘hoogtepunt’.

Hier serveert men gerechten van hoge kwaliteit en creativiteit. In ons Frans- Nederlandse restaurant krijg je maaltijden voorgeschoteld die zoveel mogelijk biologische en regionale ingrediënten bevatten. Ook voor vegetariërs staan smakelijke gerechten op de, regelmatig wisselende, kaart. Nieuwsgierig geworden? Overtuig jezelf en u bent na de wintermaanden weer van Harte welkom vrijdags en zaterdags.

Meer informatie over restaurant Spitzen