Spitsheuvel

Zondag vanaf 16:00

• Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Vandaag hier geluncht met een gezelschap van vier personen. De dames hadden een heerlijke omelet met champignons, de andere man in het gezelschap een lekkere pannenkoek en ik had een prima uitsmijter rosbief. Allemaal keurig in orde en smakelijk.
De bediening was voorkomend en keurig en het geheel maakte een indruk die je in het Duits "gutbürgerlich" noemt, dus gewoon een fijn familierestaurant. Een prettige plek om even de ankers te laten vallen en een goede hap te eten.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Een no-nonsense familierestaurant. Heerlijk een avondje terug in de tijd. Gemakkelijke herkenbare gerechten van vroeger, zoals een mix grill met een garnituur van ui, paprika en champignons en frites. Daar hoorden verschillende sausjes bij, maar er werd alleen champignonsaus geserveerd, als je de mayonaise bij de frites niet mee telt. Vriendelijke bediening. Er werd genoeg geserveerd, alleen ontbrak de groente. Die heb ik zelf niet gemist. je krijg in ieder geval waar voor je geld. Niet duur. Alles smaakt goed en wordt tijdig en goed warm geserveerd.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
De Spitsheuvel is een restaurant waar de tijd lijkt stil te staan. Dat geldt niet alleen voor het interieur waar de laatste 30 jaar schijnbaar niets aan is veranderd maar ook de menukaart bevat bedragen die je doorgaans alleen nog over de grens ziet. De keuken is BBQ/grill & Hollands. Dit restaurant moet het hebben van een degelijke hap zonder poespas en porties die meer dan ruim te noemen zijn.

Vooraf is er o.a. keuze uit "Hollandse" klassiekers als ham met meloen, champignons in bierbeslag, garnalencocktail en verschillende soorten soep of een pasteitje. Wat ons bij het hoofdgerecht opviel was dat de lamskoteletjes (je krijgt er ook nog eens een hele berg) verrassend goed waren, veel beter dan je in menig 'toprestaurant' krijgt. De haasbiefstuk was mals zoals het hoort, echter de pepersaus kwam zonder pepers (?). De varkenshaas had net iets te lang in de pan gelegen. Een vraag hoe we die biefstuk wilden hebben werd niet gesteld dus voor wie het betrof kwam deze als medium.

Aan groenten heeft men hier blijkbaar weinig behoefte want die liggen alleen als klein stukje ter versiering op het bord. Verder kregen we (voorgebakken) friet en prima gebakken aardappeltjes. De nagerechten zijn klassiek Hollands en zeer ruim van formaat. Verder uitstekende koffie van de lokale brander Smit & Dorlas.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar verder is het hier no nonsens. Blijkbaar komt daar de lokale bevolking ook voor want het zat al vroeg helemaal vol. Niet zo vreemd want prijstechnisch loop je hier na afloop fluitend de deur uit.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Vanavond gegeten bij de Spitsheuvel. En,.... Je in één woord uitstekend.
Lekker warm brood met diverse smeersels vooraf en een prima garnalencocktail. Daarna een reuze en prima bereid portie lever met spek en uien, een beste partij spareribs, dit alles vergezeld van verse friet, klasse aardappelen en diverse sauzen en een bakje rauwkost. Er is veel aandacht besteed aan het eten en ook de bediening is vlot,snel en aardig. Porties zijn ruim bemeten dus ook voor de grote eter is dit een prima restaurant. Komen zeer zeker nog een keer terug.
Loek A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
We hebben op zaterdag avond ons 12.5 jarige huwelijks feest bij de spitsheuvel gevierd we waren met 16 personen .
we hadden een mooie lange tafel zo iedereen ook met elkaar kon praten en even kon verwissellen van plaats ,het voorgerecht en het eten en het nagerecht was super,de bediening zeer vriendelijk en een goede ontvangst bij aankomst.
het is zeker een aan te bevelen om daar eens te gaan eten,we gaan zeker terug om te eten.
een vriend van ons had het restaurant aan bevolen .
de prijs is ook niks mis mee heel goed te doen.

fam LOEK en ADA ACHTERBERG uit utrecht.
Miberoel .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Op 12-04-2014 hier wezen eten met dochter en vriendin en haar ouders, op hun aanraden zijn we hier heen gegaan, dus met 6 personen. ongedwongen sfeer, moesten wel even wachten op ons eten maar dat mocht de pret niet drukken.het eten was erg goed en meer dan genoeg voor een zeker niet te hoge prijs.
We gaan zeker nog een keer terug complimenten!
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Met onze dochter en haar vriend gingen we met z'n 4-en een hapje eten bij de Spitsheuvel. Niet de eerste keer dat we hier zaten. De hele zaak ademt iets van de jaren 70 uit. Beetje bruin cafe/eethuis. Maar het eten was weer ok. Lamscoteletjes (portie van 6 stuks) waren echt heel goed en zonder die vervelende bijsmaak die er zo vaak is in Nederlands lamsvlees. De T-bone was een kanjer en prima van kwaliteit. De spareribs ook al ok, misschien zou het iets kruidiger mogen of serveer er wat meer sausvariatie bij. Maar goed, qua prijs/kwaliteit echt niets op aan te merken. Met z'n vieren ruimschoots voldoende gegeten (de porties zijn royaal) en wat prima biertjes er bij stonden we ruim 70 euro armer na een dik uur weer buiten. Prima voor een hongerige maag op een door de weekse dag.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Bij Spitsheuvel krijg je waar voor je geld. Gegeten een grote biefstuk met een heerlijke saus. Sla, frietjes en gebakken aardappelen krijg je erbij, net zoals een bakje mayonnaise. Enorm vriendelijke bediening die het goed in de gaten houdt.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Hier op de bonnefooi gegeten, inderdaad een prima restaurant om zo een keer te eten met ruime porties. Wij hadden heerlijke paling met toast vooraf en daarna lamskoteletjes en trio van varkenshaas. Geen dessert vanwege een reservering voor deze laatste tafel maar dat werd keurig vooraf gemeld. Ook een karafje kraanwater was geen probleem. Prima prijs-kwaliteit verhouding en kom graag weer eens terug, wellicht om dan te grillen ...
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Gisteravond onverwacht even bij de Sptisheuvel een hapje gegeten. Hapje werd een hap want de porties zijn royaal. We kozen voor de gebakken kalfslever en de schnitzel. Er wordt goed en eerlijk eten geserveerd. Geen topklasse maar voor de prijzen van de Spitsheuvel mag je dat ook niet verwachten. Wel een aangenaam "bruin cafe" decor en vriendelijke en attente bediening.
Prima voor zomaar eens uit eten tussendoor.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Ietwat gedateerde inrichting, maar wel een begrip in de omgeving. Koffiehuisachtige uitstraling met vriendelijke bediening. geen hoogdravende culinaire hoogstandjes, maar eerlijke hap eten.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Wij hebben met een gezelschap van 20 personen ons huwelijksdiner genuttigd bij de spitsheuvel. We hebben ervoor gekozen om te steengrillen omdat dit voor jong en oud een feefeestje is! Het vlees was gevarieerd en ook van de verschillende vissoorten heeft iedereen genoten! Wij hebben een geweldige trouwdag gehad mede namens de gastvrijheid van het topteam van de spitsheuvel!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Op een warme zondagavond voor op het terras gegeten. Nog lekker de zon op je tafel. Gegeten champigons gevuld met slakken en een heerlijke (grote) biefstuk van de haas met pepersaus. Lekkere aardappeltjes erbij en een prima mayonaise. Bediening vriendelijk en in voor een praatje.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Vanavond bij de spitsheuvel gegeten op aanraden van een collega , nou ze heeft niets te veel gezegd .
Mijn man is een echte vleeseter , en dus voor hem de macho steak besteld , een heerlijke malse biefstuk van rond de 500 gram ,ikzelf ging voor de vis een trio van tong zalm en scampi .. Lekker friet en aardappels, en sla en groente .
Wij komen hier zeker terug , het was lekker eten , en vriendelijke bediening .
Zeker een aanrader .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Spitsheuvel is een ouderwets gezellig restaurant, eigenlijk meer een eetcafe. We aten er een entrecote en een t-bone. Allebei prima vlees en op de gevraagde manier gegrild. Ook de bijgerechten waren prima. Geen grote allure, wel flinke porties goed eten. En dat voor een heel redelijke prijs.
Jordy-Johannes .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Afgelopen weekend zijn we hier met het hele gezin wezen eten ,een van mijn kinderen heeft een gluten allergie en daar werd perfect rekening mee gehouden (dat heb ik elders wel anders meegemaakt helaas...).
Zeer vriendelijke bediening en ik heb een heerlijke carpaccio gegeten en daarna een machosteak ( een biefstuk van een pond) en ook deze was perfect alleen had ik geen ruimte meer voor een toetje ;-)
Mijn vrouw had als vooraf champignons in bierbeslag en als hoofdgerecht de vistrio en ook daar viel niks op aan te merken.
Kids hadden het kindermenu ,waarvan eentje dus perfect aangepast aan haar allergie.
Zeker een aanrader
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Gedateerd restaurant die wel toe is aan een opknapbeurt zowel qua interieur als qua kaart. De porties zijn inderdaad flink, en de prijzen zijn redelijk. Niet geschikt om uitgebreid en romantisch te tafelen, maar voor een avondje waarop je geen zin hebt om te koken wel geschikt. Naast bestellen van de kaart kun je hier ook steengrillen en barbequen in het midden van de tafel. Het is er meestal 'gezellig druk'.