Spijslokaal de Markies

Meer informatie over restaurant Spijslokaal de Markies

7,2
B J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Helaas....de gerechten waren vlak van smaak en erg eenvoudig. De zalm tegen droog aan zonder sausje. Klein bakje sla voor 5 personen. Gekookte broccoli niets bijzonders. Klein bakje friet. Geen sausjes of mayo. Liep ook erg weinig bediening. Toen het vlees en vis opgegeten was kwam de bediening pas vragen of er nog iets aangevuld kon worden. Daarna dus de broccoli zomaar er nog na gegeten. We vroegen om mayo. Kwam er 1 mini schaaltje mayo voor 5 personen. Wel geteld 2 theelepels. Ook bij de 4 broodjes op de plank 2 miniscuul kleine beetjes kruidenboter en tapanade. Zeker niet genoeg om alle broodjes mee te besmeren. Bij het maandmenu waren de vishoofdgerechten wel heel karig. Nagerecht bij maandmenu was boerenjongens ijs met advocaatcreme. Ook dat was vlak van smaak. Bij de koffie kregen we wel een klein glaasje likeur maar zeker geen koekje of snoepje. Het geheel viel tegen. Het is een mooie zaak, maar het eten kan vele malen beter.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voor ons echt een verrassing: zeer attente bediening, plezierige, warme omgeviing met veel rust. Gerechten met aandacht voor details. Waar je elders voor een aangeklede koffie extra moet betalen, krijg je hier automatisch een koffielikeurtje en een schaaltje lekkers er bij.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vriendelijke bediening, gerechten weinig smaak , prijs/kwaliteit onvoldoende.
We zullen hier zeker niet meer terugkomen.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Ik ben hier gaan eten op m'n verjaardag. Driegangenmenu had geen vegetarisch voor- en hoofdgerecht, echter aan tafel werd gezegd dat het geen probleem was de gerechten aan te passen zowel voor mij (vegetariër) als mijn partner (lactose-intolerant). Vervolgens prima gegeten, weinig bijzonder, op een overigens zo goed als verlaten terras. Bij het zien van de rekening bleek dat ik alle gerechten a la carte moest betalen terwijl mijn partner wel drie gangen voor de menuprijs kreeg, want 'vegetariër zijn is een keuze, lactose-intolerantie niet'. Vreselijk onbeschoft om zo je klanten te behandelen, wij komen hier nooit meer!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij waren hier met een diner bon, de gerechten werden goed aangepast op mijn zwangerschap. We moesten op het einde wel langer wachten op ons dessert en rekening hoewel het geen topdrukte was.
Eten zelf erg lekker, met uitgebreide extra's in groente/aardappeltjes.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Ongelooflijk. Hoe je in de watten wordt gelegd bij een maandmenu van maar 21€.
3 gangen en allemaal goed verzorgd.
Het restaurant is prachtig opgeknapt. Een aanrader voor een gezellig en lekker uitje
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Op zich een leuk restaurant met goed eten en vlotte bediening. Als vegetariër moet je hier echter niet zijn. Bij het zomermenu voor- en hoofdgerecht vis of vlees. A la carte amper een alternatief. Men was niet bereid het aanbiedingsmenu aan te passen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Na overleg kon ik toch het menu nemen met de zalm als hoofdgerecht. Al wil ik liever geen vis eten. Dan zou alleen het voorgerecht moeten aangepast. (Salade) zo gezegd zo gedaan. Daarna bij twee van de bijlagen spekjes. Ik meld het en vraag aardappels zonder spekjes. Geen probleem ik krijg nieuwe. Wat schets de verbazing bij het afrekenen.... Gewoon a la carte gegeten en ook de bijlage nog op de rekening. Plm 17 euro duurder uit dan mijn tafelgenoten. Echt slordig en niet klantvriendelijk.
Arno72 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Vanavond hier gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen.
met het eerste drankje kregen we de kaart tezamen met wat uitleg.
Ten eerste over het zomermenu, en daarnaast over het zogeheten "duo" menu.
Vooral als je niet kunt kiezen, of liever een 6 gangen menu.
Leuk concept, maar wij zijn gewoon voor "solo" gegaan

Wij gaan niet zo af en toe uit eten, en zijn dan ook best kritisch.
Het eten bij de Markies was wat ons betreft echt subliem.
Als we voor onszelf een keuze hebben gemaakt, vragen we vaak voor het bestellen wat de bediening zelf adviseert. Toevallig was dat bij het hoofdgerecht precies wat wij gekozen hadden, nl de kalfssukade. Een woord: Heerlijk!

De bediening was uitstekend, bij het uitserveren hoefde men niet te vragen wat je had besteld, je kreeg gewoon meteen het juiste bord voor je neus, en dat terwijl er verschillende mensen aan tafel kwamen. Pluim!
Verder viel op dat de bediening echt tijd voor je nam.
En dan niet met zo'n gemaakte glimlach, nee echt met een natuurlijke vriendelijkheid.

Is er dan niets voor verbetering vatbaar? Toch wel,de halve tafelkleedjes lijken mooi, maar verschuiven gemakkelijk, dus regelmatig zit je die weer recht te leggen

Echt super avond gehad, en wij komen hier ongetwijfeld terug.
Zeer aan te bevelen
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Vanavond genoten van een heerlijk 3 gangen menu. De biefstuk was heerlijk mals en de zalm in het voorgerecht was ook perfect. Doe bediening was zeer goed en bijzonder vriendelijk.
Prijs/kwaliteit zeer goed.
Aquaria .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk gegeten!

Ze anticiperen goed indien wordt aangegeven rekening dient te worden gehouden met een allergie (of iets dergelijks).
Het is dan niet zo dat je het vlees zonder saus krijgt maar dan wordt er een andere saus bereid die wel mogelijk is.

Prijs / Kwaliteit = goed.