Spijslokaal de Markies

Graafseweg 600 6603 CM Wijchen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Spijslokaal de Markies

Tineke D. Proever (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vriendelijke bediening, gerechten weinig smaak , prijs/kwaliteit onvoldoende.
We zullen hier zeker niet meer terugkomen.
Erica D. Fijnproever (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Ongelooflijk. Hoe je in de watten wordt gelegd bij een maandmenu van maar 21€.
3 gangen en allemaal goed verzorgd.
Het restaurant is prachtig opgeknapt. Een aanrader voor een gezellig en lekker uitje
Hilda H. Meesterproever (11 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Op zich een leuk restaurant met goed eten en vlotte bediening. Als vegetariër moet je hier echter niet zijn. Bij het zomermenu voor- en hoofdgerecht vis of vlees. A la carte amper een alternatief. Men was niet bereid het aanbiedingsmenu aan te passen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Na overleg kon ik toch het menu nemen met de zalm als hoofdgerecht. Al wil ik liever geen vis eten. Dan zou alleen het voorgerecht moeten aangepast. (Salade) zo gezegd zo gedaan. Daarna bij twee van de bijlagen spekjes. Ik meld het en vraag aardappels zonder spekjes. Geen probleem ik krijg nieuwe. Wat schets de verbazing bij het afrekenen.... Gewoon a la carte gegeten en ook de bijlage nog op de rekening. Plm 17 euro duurder uit dan mijn tafelgenoten. Echt slordig en niet klantvriendelijk.
Arno72 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Vanavond hier gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen.
met het eerste drankje kregen we de kaart tezamen met wat uitleg.
Ten eerste over het zomermenu, en daarnaast over het zogeheten "duo" menu.
Vooral als je niet kunt kiezen, of liever een 6 gangen menu.
Leuk concept, maar wij zijn gewoon voor "solo" gegaan

Wij gaan niet zo af en toe uit eten, en zijn dan ook best kritisch.
Het eten bij de Markies was wat ons betreft echt subliem.
Als we voor onszelf een keuze hebben gemaakt, vragen we vaak voor het bestellen wat de bediening zelf adviseert. Toevallig was dat bij het hoofdgerecht precies wat wij gekozen hadden, nl de kalfssukade. Een woord: Heerlijk!

De bediening was uitstekend, bij het uitserveren hoefde men niet te vragen wat je had besteld, je kreeg gewoon meteen het juiste bord voor je neus, en dat terwijl er verschillende mensen aan tafel kwamen. Pluim!
Verder viel op dat de bediening echt tijd voor je nam.
En dan niet met zo'n gemaakte glimlach, nee echt met een natuurlijke vriendelijkheid.

Is er dan niets voor verbetering vatbaar? Toch wel,de halve tafelkleedjes lijken mooi, maar verschuiven gemakkelijk, dus regelmatig zit je die weer recht te leggen

Echt super avond gehad, en wij komen hier ongetwijfeld terug.
Zeer aan te bevelen
Henk P. Meesterproever (12 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Vanavond genoten van een heerlijk 3 gangen menu. De biefstuk was heerlijk mals en de zalm in het voorgerecht was ook perfect. Doe bediening was zeer goed en bijzonder vriendelijk.
Prijs/kwaliteit zeer goed.
Aquaria . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk gegeten!

Ze anticiperen goed indien wordt aangegeven rekening dient te worden gehouden met een allergie (of iets dergelijks).
Het is dan niet zo dat je het vlees zonder saus krijgt maar dan wordt er een andere saus bereid die wel mogelijk is.

Prijs / Kwaliteit = goed.