Spijshuis Uylenspieghel

Ganzenheuvel 71 6511 WD Nijmegen Nederland Kaart
31-243232075

Over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

In de oh zo gezellige benedenstad een oud stukje Nijmegen zijn wij het oudste familierestaurant.
Al meer dan 40 jaar staan wij voor gezelligheid en kwaliteit.of U nou komt met Uw zakelijke gasten,personeel,familie,kinderen clubleden of vrienden u zult zich zeker op Uw gemak voelen,de losse sfeer zorgt voor een onvergetelijke avond ,onze zeer uitgebreide menu kaart zorgt ervoor dat ieder kan eten wat hij/zij graag wilt. seizoenen gerechten zijn onze specialiteit.
Natuurlijk zijn wij in de loop der jaren wel met de vraag van de gast meegegaan,zo hebben wij onlangs een mooie speciaalbier bar geopend met bier/spijs combinaties en speciaal opgeleide barkeepers om U er alles over te vertellen en te adviseren. U kunt de Bar bezoeken vooraf aan Uw diner maar ook heerlijk afzakken na het tafelen. U kunt ook voor alleen een borreltje binnenkomen wij hebben mooie wijnen per glas en een zeer uitgebreid assortiment gin-tonics.
Ook leuk voor workshops,proeverijen en borrels in groepsverband.
Kom aan en geniet van waar wij goed in zijn.

Meer informatie over restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Na jaren hier weer gegeten. De sfeer en aankleding is in al die jaren niet veranderd. Menu nog steeds op het "school" bord. Het eten is nog steeds super. En de bediening weet waar ze over praat en is ook nog een gezellig. Geen heel uitgebreide kaart, maar voor ieder wat wils. Prijs en kwaliteit komt goed samen.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke attente bediening
Gerrie T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Nog altijd die geweldige authentieke sfeer en bediening. Leuk gastvrij en ongedwongen en humor. De eerste keer dat wij hier kwamen was 1989, dus alweer zo’n 29 jaar geleden, daarna veel daar geweest. De laatste jaren niet meer geweest tot nu dus en het was nog precies zoals toen. Uitstekend eten, niet goedkoop maar kwaliteit kost geld. Ik blijf dit een geweldige tent vinden.
We vierden onze 20 jarige trouwdag met een etentje en we waren niet de enige die ook toevallig hun trouwdag vierden. Deze blijft op ons lijstje.
Gr. Gerrie & Jacqueline
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten en personeel wat zich op de juiste manier bemoeit met het avondje uit...!
L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was weer goed, ook de bediening was goed
We hadden weer een gezellige avond in restaurant ijlespiegel
Is zeker voor herhaling vatbaar
M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Het geluidsniveau hangt erg samen met de dag en tijdstip.
Ideaal centraal gelegen op loopafstand van ons huis. De sfeer is authentiek Nimweegs. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime keuze uit geredhten.
T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
restaurant Spijshuis Uylenspieghel werd op internet gevonden. heel rustige ligging. de bediening was informeel maar zeer correct. De geboden menu's waren duidelijk aangegeven op een houten 'school'bord, wat heel apart en origineel was. Vooraf werd een schaaltje aangeboden met rauwe groenten met verschillende dipsausjes. Bijzonder smakelijk en uitnodigend. Het hoofdmenu bestond uit vlees en vis, beide uitstekend bereid, zij het dat de slibtongetjes iets te zout werden opgediend. Wellicht een kwestie van smaak. Ook bij de bierkaart werd een deskundig advies gegeven.
We hebben genoten en zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wederom lekker gegeten !
CLEMENS G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
goed eten, wat meer keus zou wenselijk zijn.
zeer prettige bediening, man met veel humor, geen knipmes.
leuk, die sterretjes op/in het dessert (tgv onze huwelijksdag)
Kortom positief
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Ik kan er weinig anders van maken. Ook de gastvrouw was erg aardig en behulpzaal. Wat het interieur betreft. Daarover zullen de menigen vast verdchillen. Mijn smaak is het ook niet, maar het past wel bij het karakter en de sfeer van de zaak. Lekker zo houden zou ik zeggen. Alleen de muziek. Deze stond relatief hard en “even aan mijn moeder vragen” kan echt niet.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Super lekker gegeten, in een gezellig sfeer, goede bediening en gunstige prijs!
V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Als je zeker wilt weten dat je je geld goed besteed, ga dan hier eten.
Lekkere gerechten en een leuke locatie.
Wij komen zeker vaker wat eten.
H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ons laten verassen door het 4 gangenmenu te nemen. 2 Bijzonderheden doorgegeven, Koolhydraatarm en geen orgaanvlees.
Super lekkere gerechten gekregen , werd zelf gecontroleerd of brie geen probleem was, omdat daar minimaal Koolhydraten in zaten.

Voor herhaling vatbaar en we hebben een eer avond gehad.

Ralph Heijnen
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Leuk restaurant in en gemoedelijke sfeer. Bediening is zeer vriendelijk. Eten is verassend lekker en zeker niet doorsnee. Wij zullen er graag teug komen.
F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wanneer je als restaurant mij al 36 jaar weet vast te houden als bezoeker, dan is het een topper en een aanrader. Een restaurant voor allen die een open Nijmeegs sfeertje kunnen waarderen!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker gegeten vandaag in ongedwongen sfeer! Keuze genoeg op de houten kaart met menu daarop! Vooraf stoofpotje van vlees: geen normale ragout maar goed gevuld met vlees. Als hoofdgerecht potje pikante stukjes biefstuk. Smaakte heerlijk! Toe een vijftal kazen met walnoot en stroop. Eigen kortingsactie met hoge korting voor een volgende keer. We gaan nog eens terug!
Yvon R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We waren met zijn viertjes gekomen en hebben heeeerlijk gegeten en de bediening was ook echt vriendelijk op ons gemakje lekker zitten tafelen voor herhaling vatbaar hoor een dikke 10.m.v g yvonne
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Zeer leuke locatie in het hart van de oudste stad van Nederland, echt een aanrader. Heerlijk gegeten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gezellig en lekker gegeten.