Spijshuis Uylenspieghel

Ganzenheuvel 71 6511 WD Nijmegen Nederland Kaart
31-243232075

Over restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Ongedwongen gezelligheid in Nijmegen

Spijshuis Uylenspieghel sinds 1975 gevestigd in Nijmegen en behoort daarmee tot de gezelligste en oudste restaurants van de stad. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je je hier meteen op je plek voelt. Kom in ongedwongen sfeer genieten van goed gezelschap, fijn eten en een lekker glas wijn. Op de kaart staan de lekkerste Hollandse klassiekers, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg rumoerig
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jaarlijkse uitje is weekendje Nijmegen en dan ook hier eten. Bij toeval zo'n 10 jaar terug hier gekomen en komen met veel plezier hier eten en bijkletsen met Luc.
Wat ook lekker is, is de ruime keuze in speciale biertjes.
Anton R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Erg goed eten, vriendelijk personeel. Wel wat fris maar ze zouden iets doen aan de verwarming dus zal worden opgelost in de toekomst.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
M.F. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Dit restaurant gekozen op de hoge waardering, maar de kwaliteit ligt op het niveau van een eetcafé, ook erg rumoerig, maar bediening was vriendelijk.
Zuiu33df .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
In een woord geweldig! Voor t eerst ongeveer 40 jaar geleden, nu af en toe als we in Nijmegen zijn.
Ben geboren Nijmegenaar, nu woonachtig in Almere. No-nonsens restaurant met geweldig eten en een zeer gezellige sfeer/bediening. Qua gerecht maakt t niet uit wat je neemt, alles smaakt prima!
Eelse P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gewoon goed en lekker. Bonus was ook dat we niet lang hoefden te wachten op ons eten, ondanks dat de tent vol zat. De bediening was vriendelijk maar wat kortaf - al zal ook hier de drukte meewerken. Decor is een kwestie van smaak, maar prima: het leidt niet af van het eten en de gezelligheid zonder verder bijzonder te zijn.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een restaurant wat zonder navigatie niet te vinden is. Als je door Nijmegen zou lopen op zoek naar een lekker en gezellig restaurant dan zou je nooit bij dit restaurant uitkomen. Dat zou jammer zijn want het is een gezellig knus restaurant met klassieke uitstraling dat volhangt met foto's van Nijmegen. De bediening is vriendelijk, er werd ook goed rekening gehouden met mijn gluten en lactose vrije dieet. De keuze wordt dan veel beperkter maar de alternatieve saus bij de struisvogelbiefstuk was niet verkeerd en ook de dipsausjes bij de worteltjes e.d. konden er mee door.
FrankUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Goh, ik was hier al zeker 15 jaar niet meer geweest en ze zetten het menu nog steeds op een groot bord bij je tafel en lichten het mondeling toe. Dat is dus blijkbaar traditie geworden, in ieder geval niet meer origineel.
Eten was wel goed, maar de porties waren nogal aan de kleine kant en de prijzen zijn meer gestegen dan het gemiddeld inflatiepercentage van de laatste jaren. Te duur en te weinig dus.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
na drie keer een bijzonder goede combinatie tussen het verassingsmenu en een persoonlijk geadviseerd passend bier per gerecht, durf ik dit restaurant aan iedereen aan te bevelen.
V.cornelissen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Altijd heel gezellig en lekker eten!
Enige nadeel vind ik dat er geen warme groenten worden geserveerd bij het hoofdgerecht.
D.driessen8 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten is super goed,en heerlijk bereid. De sfeer is supergezellig, en de mensen zijn erg gastvrij. En erg leuk dat je na een gezellige avond gegeten te hebben het gezellig kan afsluiten in de kroeg die aan het restaurant vast zit. Zeker een aanrader. En het vlees is echt perfect bereid. Dat kom je niet vaak tegen in een restaurant maar hier wel. Zeker voor herhaling vatbaar. Een leuker restaurant kan ik niet verzinnen voor een avond uit met vrienden.
Pgjberkers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een echt Nijmeegs restaurant. Ik had me er in eerste instantie niet zoveel van voorgesteld maar het viel alles mee. Wij waren met de AH actie en we werden niet beperkt in onze keuze. Ze trokken in ons geval, omdat we zelf wilde bepalen, €25 van de rekening af. Wel een beetje op elkaar gepropt, maar ach ja dat heeft ook wel weer iets. Het voor hen hoofdgerecht was goed bereid en lekker. Het dessert viel een beetje tegen. Weinig verassend.
Jlgherms .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisteren uitstekend gegeten met mijn vrouw, zus en zwager. Perfecte bediening en eten van een zeer goede kwaliteit.
Dank je wel en tot woensdag 3 februari.
Hans Herms
Jog-M .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk bourgondisch gegeten, kwalitatief prima producten, de zachte speenvarken-carpaccio en varkensgebraad smolten bijna op je tong, zo lekker mals was het. En een hele goede bierkaart met bieren die ook goed matchen bij het eten. Leuk gezellig restaurant.
Romy_mallek .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Eten was lekker, maar het duurde erg lang voordat we geholpen werden. Erg vriendelijk en leuk decor. Advies: zet niet het menu op die grote borden!! Erg onhandig voor zo'n drukke ruimte.
Mpwcobussen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Erg gezellig gegeten met vier personen een gemoedelijke sfeer. Het voorgerecht en het hoofd gerecht waren helemaal af. Wij hebben genoten
Busink .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Er werd een speciaal biertje geadviseerd waar ik voor koos. Toen bleek dat hij niet direct leverbaar was. Jammer. Heb toen maar iets anders gekozen
Myriam56 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben uitstekend gegeten. Prima bediening en een prachtige inrichting met foto's van oud Nijmegen. De porties waren zeer ruim, zou zelfs iets minder mogen.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ruime keuze met de actie. Ons werd niet gezegd dat vaste kaart ook mocht. Goede uitleg van de kaart en wijnen. Wijnen prijzig. Gekozen voor maandmenu. Keuze uit drie voorgerechten, hoofdgerechten en dessert. Vooraf kregen we rauwkost met 4 dipsausjes. Er werd niet bijgelegd dat de sausjes ook bij de frietjes hoorden. Er was helaas heel weinig warme groente bij. Maar er was voldoende en smaakte voortreffelijk.
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Prima bediening, eten en decor! Ook erg veel keus wat betreft bier. We hadden een aanbiedingsmenu maar konden ook nog aardig variëren