Spijshuis Uylenspieghel

Ganzenheuvel 71 6511 WD Nijmegen Nederland Kaart
31-243232075

Over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

In de oh zo gezellige benedenstad een oud stukje Nijmegen zijn wij het oudste familierestaurant.
Al meer dan 40 jaar staan wij voor gezelligheid en kwaliteit.of U nou komt met Uw zakelijke gasten,personeel,familie,kinderen clubleden of vrienden u zult zich zeker op Uw gemak voelen,de losse sfeer zorgt voor een onvergetelijke avond ,onze zeer uitgebreide menu kaart zorgt ervoor dat ieder kan eten wat hij/zij graag wilt. seizoenen gerechten zijn onze specialiteit.
Natuurlijk zijn wij in de loop der jaren wel met de vraag van de gast meegegaan,zo hebben wij onlangs een mooie speciaalbier bar geopend met bier/spijs combinaties en speciaal opgeleide barkeepers om U er alles over te vertellen en te adviseren. U kunt de Bar bezoeken vooraf aan Uw diner maar ook heerlijk afzakken na het tafelen. U kunt ook voor alleen een borreltje binnenkomen wij hebben mooie wijnen per glas en een zeer uitgebreid assortiment gin-tonics.
Ook leuk voor workshops,proeverijen en borrels in groepsverband.
Kom aan en geniet van waar wij goed in zijn.

Meer informatie over restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Rinny M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Geweldig restaurant, super gezellig!
C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vond de prijs ongelooflijk hoog... Zeker voor de kwaliteit en ook de bediening. Erg snel tempo.. Niet voor herhaling vatbaar helaas
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige ongedwongen sfeer. Eten is Heerlijk! Genoeg keuze.
We komen er zeker terug! De gastvrouwen en heren waren vriendelijk.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
waren met 15 personen, allemaal zeer tevreden.eten was prima.
keuze genoeg, bediening ging goed.
komen graag weer terug
ook leuk de spaarkaart, al heb ik er zelf om moeten vragen.
A.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was een rustige avond, maar het bestelde eten kwam zo snel en vlug achter elkaar,
dat we het idee kregen dat we er uit gekeken werden.
dit voelde niet prettig terwijl we hier toch al diverse keren zijn geweest.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten!! Vooral de lady tenderloin en de spareribs zijn echt een aanrader!!! Ook hadden wij als dessert de brownie met vloeiend hart en de crêpe met appel, rozijntjes en kaneelsuiker. Echt een hele gezellig avond gehad! Wij komen zeker weten vaker!!!
R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Ik vierde mijn verjaardag met mijn gezin. 4 dagen van te voren gereserveerd en we werden hartelijk verwelkomd, konden kiezen tussen twee tafeltjes. Keuze van diversiteit aan vlees en vis met een groot krijtbord aan tafel was uitgebreid en zelfs moeilijk om te kiezen. Personeel is vriendelijk, niets is teveel. Dessert was ook helemaal af en keuze ten overvloed. Ik kreeg als jarige zonder dit te vragen mijn dessert met een mooie vuurbrander en werd ik toegezongen. We hebben genoten en heerlijk gegeten! Tot de volgende keer Tijl!
Marco-01 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gastheer niet gastvrij. Onduidelijk menubord (bijgerechten worden niet genoemd). Kregen ongevraagd broodmandje. Is normaal in de meeste restaurants maar bleek voor een ander tafel. Fout van restaurant. Gastheer kwam het even "leuk" aankondigen dat hun fout door ons betaald zou worden. Ongastvrij! Gewoon erg slecht! Tip voor het restaurant: weg met die stomme borden en een duidelijke menukaart waar alles op wordt vermeld. Komen hier niet meer terug.
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig restaurant, lekker eten, bediening lijkt wat rommelig maar zeker alleraardigst! .............................
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg lekker eten, leuke presentatie van het menu en er hangt een fijne sfeer in het restaurant. Tussen de gerechten in zat een fijne wachttijd
Tini L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Perfect Restaurant in onze 3 daagse bezoek aan Nijmegen.
2x daar gegeten.
Bedankt alle Personeelsleden.............................................................................................................................................................
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voortreffelijk gegeten! prijs kwaliteit, perfect bediening uitstekend !!!
Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader wij komen er terug
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant met prima biercafe binnendoor te bereiken. Gerechten en bediening dik in orde tegen prima prijs. Goede ambiance.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Spareribs vielen van hun botjes. Spareribs zoals ze horen te zijn en de steak nog nooit zo mals gegeten.
Lilian J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed gegeten, en gezellig gezeten.
Voldoende tijd tussen de gerechten.
mandyderidder .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, super leuke ontvangst, goede gastvrijheid en aandacht en nog altijd een van de gezelligste restaurants in Nijmegen!
Tot gauw.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Is en blijft een geweldig leuk en gezellig restaurant. Vaste prik bij ons jaarlijks weekendje Sanadome Nijmegen om daar overheerlijk te eten. Veel lekkere biersoorten van de tap maken het compleet.
Heidy P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten op vrijdagavond 1 december 2017:
Top tent, met dito personeel! ( we kennen er veel!) Leuke verjaardag gehad! Thanks Nicolle! en de rest ;)
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima gegeten. Door de aanwezigheid van een aantal groepen was het in het restaurantgedeelte erg lawaaiierig.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017