Spijshuis Uylenspieghel

Ganzenheuvel 71 6511 WD Nijmegen Nederland Kaart
31-243232075

Over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

In de oh zo gezellige benedenstad een oud stukje Nijmegen zijn wij het oudste familierestaurant.
Al meer dan 40 jaar staan wij voor gezelligheid en kwaliteit.of U nou komt met Uw zakelijke gasten,personeel,familie,kinderen clubleden of vrienden u zult zich zeker op Uw gemak voelen,de losse sfeer zorgt voor een onvergetelijke avond ,onze zeer uitgebreide menu kaart zorgt ervoor dat ieder kan eten wat hij/zij graag wilt. seizoenen gerechten zijn onze specialiteit.
Natuurlijk zijn wij in de loop der jaren wel met de vraag van de gast meegegaan,zo hebben wij onlangs een mooie speciaalbier bar geopend met bier/spijs combinaties en speciaal opgeleide barkeepers om U er alles over te vertellen en te adviseren. U kunt de Bar bezoeken vooraf aan Uw diner maar ook heerlijk afzakken na het tafelen. U kunt ook voor alleen een borreltje binnenkomen wij hebben mooie wijnen per glas en een zeer uitgebreid assortiment gin-tonics.
Ook leuk voor workshops,proeverijen en borrels in groepsverband.
Kom aan en geniet van waar wij goed in zijn.

Meer informatie over restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Leuk restaurant in en gemoedelijke sfeer. Bediening is zeer vriendelijk. Eten is verassend lekker en zeker niet doorsnee. Wij zullen er graag teug komen.
F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wanneer je als restaurant mij al 36 jaar weet vast te houden als bezoeker, dan is het een topper en een aanrader. Een restaurant voor allen die een open Nijmeegs sfeertje kunnen waarderen!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker gegeten vandaag in ongedwongen sfeer! Keuze genoeg op de houten kaart met menu daarop! Vooraf stoofpotje van vlees: geen normale ragout maar goed gevuld met vlees. Als hoofdgerecht potje pikante stukjes biefstuk. Smaakte heerlijk! Toe een vijftal kazen met walnoot en stroop. Eigen kortingsactie met hoge korting voor een volgende keer. We gaan nog eens terug!
Yvon R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We waren met zijn viertjes gekomen en hebben heeeerlijk gegeten en de bediening was ook echt vriendelijk op ons gemakje lekker zitten tafelen voor herhaling vatbaar hoor een dikke 10.m.v g yvonne
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Zeer leuke locatie in het hart van de oudste stad van Nederland, echt een aanrader. Heerlijk gegeten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gezellig en lekker gegeten.
Cris V.
lekker als altijd
Eef W.
Lekker gegeten!
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker eten , leuk de dip met groenten vooraf. Erg vriendelijke bediening. Kwamen met blindengeleidehond en de bediening was erg gastvrij. Mooi plekje waar de hond mocht liggen en bakje water erbij Aanrader!!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Bourgondiërs style, gemoedelijk en gezellig
Eefke G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
No nonsense & en heerlijk Nijmeegs!
Edgar D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wederom niet teleurgesteld bij Uylenspieghel. Eten was weer zeer goed bereid en de service vriendelijk en meedenkend voor bepaalde wensen.
De last minute korting via Tripadviser was mooi meegenomen en dat maakt het voor ons budgetair verantwoord om snel weer eens uit eten te gaan bij Uylenspieghel.
Kortom, nog onveranderd onze favoriet in Nijmegen.
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Al jarenlang een knusse locatie met vriendelijke bediening. Het eten is zonder culinaire blabla en gewoon lekker en vers.
C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuk Nijmeegs restaurant en goed eten,klant vriendelijk.Vriendelijk bediening en een goede sfeer.Een aanrader om eens te gaan eten.
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prima te eten
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lang geleden dat we hier hebben gegeten. Maar na een heerlijke avond met goed eten in een gezellige sfeer zullen we hier vaker een hapje gaan doen. Een klein aandachtspuntje; de vegetarische gerechten mogen wat meer aandacht krijgen. In het Maandmenu ontbreekt deze optie zelfs.
Rico L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De sfeer en het eten waren goed. 2 kleine opmerkingen;
Let op het zout gebruik
In de uiensoep waren heel weinig stukjes ui te vinden.
THEO K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Personeel is super vriendelijk en het eten perfect!
T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
We hebben ons huwelijk nog eens herdacht. Ik had dit bij de reservering aangegeven en de bubbels stonden al klaar. Super en hartelijk ontvangst. Ondanks of misschien wel dankzij er verder niemand was, wat ook logisch is op dag en tijdstip (maandag om 17.00 uur) bleef men gastvrij, correct en besteedde men aandacht aan ons verblijf aldaar!! Echt een aanrader.
Fanny J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018