Spijshuis Uylenspieghel

Ganzenheuvel 71 6511 WD Nijmegen Nederland Kaart
31-243232075

Over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

In de oh zo gezellige benedenstad een oud stukje Nijmegen zijn wij het oudste familierestaurant.
Al meer dan 40 jaar staan wij voor gezelligheid en kwaliteit.of U nou komt met Uw zakelijke gasten,personeel,familie,kinderen clubleden of vrienden u zult zich zeker op Uw gemak voelen,de losse sfeer zorgt voor een onvergetelijke avond ,onze zeer uitgebreide menu kaart zorgt ervoor dat ieder kan eten wat hij/zij graag wilt. seizoenen gerechten zijn onze specialiteit.
Natuurlijk zijn wij in de loop der jaren wel met de vraag van de gast meegegaan,zo hebben wij onlangs een mooie speciaalbier bar geopend met bier/spijs combinaties en speciaal opgeleide barkeepers om U er alles over te vertellen en te adviseren. U kunt de Bar bezoeken vooraf aan Uw diner maar ook heerlijk afzakken na het tafelen. U kunt ook voor alleen een borreltje binnenkomen wij hebben mooie wijnen per glas en een zeer uitgebreid assortiment gin-tonics.
Ook leuk voor workshops,proeverijen en borrels in groepsverband.
Kom aan en geniet van waar wij goed in zijn.

Meer informatie over restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Tot 2x toe zocht men even waar de tafel stond. Verder goed tot zeer goed. Ook wild op de kaart, dus extra positief. Door de combinatie van een bijbehorend bier cafe hebben ze voldoende keus in bier, wijn, port en andere drank.
A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
ik had 9 personen opgegeven waarvan 1 'n vraag teken was .Ik heb via de mail door willen geven dat het er maar
8 zouden komen dat lukte niet ?? toen gebeld kreeg ' 06.nummer na de pieptoon gevraagd of ze mij terug wilden bellen =niet gelukt ? we werden behoorlijk laat bediend ??!! er was gewacht op de 9 man terwijl ik woensdag tegen 16uur heb gebeld heb en door gegeven dat we maar met 8 man kwamen waarvan 1 in de rolstoel. het was wel toevallig dat er voor 8 man was gedekt ??? Helaas kon mijn partner niet het laatste mee maken om dat de bus ons op kwam halen om 21uur30 mijn partner mvr .Aalbers is toen naar de Veste gegaan
.Ik puck peters ben bij de 7 anderen gebleven .en was toen 22uu30 thuis maar wij willen toch nog graag 'n afspraak maken over 'n tijdje. Bedankt en tot de volgende Afspraak. Mvr groeten van Puck Peters.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
.....
H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
we hadden verassingsmenu dat was prima . Het tweede gerecht een aardappel gratin met vlees vond ik het minste . De sfeer en de bediening was top
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Erg vriendelijke bediening. Het eten viel echter ontzettend tegen. We hebben 4x verrassingsmenu besteld, waarvan 2x glutenvrij. Garnalenkroketjes waren nog bevroren, kregen nieuwe, hoofdgerecht was redelijk,weinig groente, frietjes bleken na de eerste hapjes niet glutenvrij, in dezelfde olie als de schnitzel, kregen uiteindelijk zwartgeblakerde aardappelblokjes. Dessert was lekker.We hebben op veel plaatsen veel beter gegeten voor deze prijs.Sfeer was prima.
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Spijshuis Uylenspiegel is het enige restaurant in Nijmegen dat echt wild serveert in het wild seizoen. Geen hert, wat geen wild is, want gekweekt. Geen wild zwijn wat net zo smaakt als een varken. Maar haas en fazant. Er erg lekker !
Rebecca_95 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Best spare ribs in town! Kom er elke keer weer voor terug. Ook bediening altijd aardig en meedenkend/behulpzaam. Mijn lievelingsrestaurant in Nijmegen.
Jacintha P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Altijd fijn om terug te komen.
Nico_Baten .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik citeer de bedrijfsleider: goed opletten, want ik leg het maar één keer uit…..wie Nijmegen bezoekt, moet gaan eten in Spijshuis Uylenspieghel. Over het restaurant kunnen we kort zijn: gewoon goed, lekker en gevarieerd eten. Geen poespas maar smakelijke, mooie gerechten, professioneel klaargemaakt en snel en efficiënt geserveerd door toegankelijk en steeds vriendelijk personeel. En dat alles ook nog eens tegen schappelijke prijzen. Kortom een degelijke zaak waar je nooit teleurgesteld wordt.
Maar wat Uylenspieghel uniek maakt, is de benadering van de gast door met name die bedrijfsleider. Ad rem, met veel humor, op alles een onverwacht antwoord, lekker brutaal maar nooit over het randje en dat alles in sappig Nimweegs. Inlijsten die man! Na zijn begroeting voel je je meteen thuis. Ik ken geen betere manier om mensen van buiten de Nijmeegse sfeer te laten proeven dan door ze mee te nemen naar Spijshuis Uylenspieghel. Ik had Duitse gasten bij me, ze hadden de avond van hun leven!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij komen al vele jaren graag bij Spijshuis Uylenspieghel. Het is er gezellig, het eten is goed van kwaliteit.
L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten,het was gezellig en ook voor de kleinkinderen werd alle moeite gedaan ! We komen zeker weer terug !
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
na 18 jaar er langs lopen, een keer naar binnen. Al spijt dat ik niet eerder ben gegaan !!
Tommie S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten met een geweldige service!
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prima sfeer en geeft ruimte om je thuis te voelen! Is en blijft een leuk concept!
Graag tot een volgende! gelegenheid. ;-)
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker eten in een gemoedelijke sfeer, leuke bediening en mooie entourage.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wederom erg goed en lekker gegeten.
De gevulde paprika blijft een lekker voorgerecht alleen de paprika even in de oven zal hem nog beter maken.
Hoofdgerecht en dessert ruime porties.
D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Een leuk restaurant met een leuke sfeer en het eten niks om aan te merken, keilekker en goed!!!
Het enige nadeel vind ik dat je te dicht op elkaar zit met de tafels rondom zodat je elkaar bijna niet kunt verstaan zelfs als je met z`n 8ten aan een tafel zit.
Veel tafels veel opbrengst snap ik maar pak de locatie rechts bij jullie en breid uit om zo om zo meer rustig te kunnen eten.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Super????
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Altijd lekker en wij houden ook van de ongedwongen sfeer.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Na jaren hier weer gegeten. De sfeer en aankleding is in al die jaren niet veranderd. Menu nog steeds op het "school" bord. Het eten is nog steeds super. En de bediening weet waar ze over praat en is ook nog een gezellig. Geen heel uitgebreide kaart, maar voor ieder wat wils. Prijs en kwaliteit komt goed samen.