Spijshuis Uylenspieghel

Ganzenheuvel 71 6511 WD Nijmegen Nederland Kaart
31-243232075

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

In de oh zo gezellige benedenstad een oud stukje Nijmegen zijn wij het oudste familierestaurant.
Al meer dan 40 jaar staan wij voor gezelligheid en kwaliteit.of U nou komt met Uw zakelijke gasten,personeel,familie,kinderen clubleden of vrienden u zult zich zeker op Uw gemak voelen,de losse sfeer zorgt voor een onvergetelijke avond ,onze zeer uitgebreide menu kaart zorgt ervoor dat ieder kan eten wat hij/zij graag wilt. seizoenen gerechten zijn onze specialiteit.
Natuurlijk zijn wij in de loop der jaren wel met de vraag van de gast meegegaan,zo hebben wij onlangs een mooie speciaalbier bar geopend met bier/spijs combinaties en speciaal opgeleide barkeepers om U er alles over te vertellen en te adviseren. U kunt de Bar bezoeken vooraf aan Uw diner maar ook heerlijk afzakken na het tafelen. U kunt ook voor alleen een borreltje binnenkomen wij hebben mooie wijnen per glas en een zeer uitgebreid assortiment gin-tonics.
Ook leuk voor workshops,proeverijen en borrels in groepsverband.
Kom aan en geniet van waar wij goed in zijn.

Meer informatie over restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Spijshuis Uylenspieghel

Agaatha I.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Altijd super lekker eten bij Uylenspieghel!
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
lekker gegeten in ongedwongen sfeer. We moesten alleen wel wat lang wachten.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
wederom heerlijk gegeten. En weer goed geïnformeerd over de verschillende bieren
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Goed gegeten, prima voedsel. Jammer dat we bij de rekening moesten vragen om de afgesproken korting van Iens.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker eten, flinke porties, leuke en vrolijke bediening en fijne ambiance!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel goede sfeer en vriendelijke bediening. Het eten is goed, gewoon lekker, eerlijk eten.
De wijn was een advies van de man die ons bediende en dat was een heel goede tip. Een prima, frisse witte wijn.
Al met al een aanrader om heen te gaan, niet voor een heel intiem etentje, maar wel voor een flinke dosis gezelligheid.
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, ruime keuze en prijs-kwaliteit verhouding is goed. Originele inrichting geeft leuke sfeer!
Quincy P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima gegeten. Ober komt naar de tafel toe en licht het menu uit. Heel fijne sfeer
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijke (onbeperkt) spareribs gegeten! Goed gemarineerd en zo van het bot af. Bediening was heel vriendelijk en we zijn niets tekort gekomen
Babs F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Genoten van de ambiance. Vrolijke en goede bediening, er werd tijd genomen voor ons al gasten. Mooie avond, erg genoten.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verschillende keren langs gelopen maar steeds niet naar binnen gegaan.
Nu toch eens gedaan, en wat is dit een leuk restaurant! Ontvangst is goed, vriendelijk en snel.
Originele manier van de menukaart, een grote lange plaat op een stoel die wordt voorgelezen.
Je krijgt van het huis een bordje met rauwe groente o.a. wortel, paprika, komkommer en wat dipsausen, erg lekker! Voorgerecht was uitstekend, wat te veel al voor een voorgerecht.
Hoofdgerecht was smaakvol, heerlijke spare ribs met een lekkere zoete saus. Je kunt standaard en onbeperkt kiezen, standaard is meer dan genoeg! Ik had onbeperkt, maar heb niet meer opkunnen krijgen dan wat er als eerste was voorgeschoteld. Oma’s draadjesvlees was heerlijk, met niet te veel vetrandjes van sucadevlees.
Nagerecht meer dan genoeg keuze, met verschillende ingrediënten.
Al met al dit zal niet de laatste keer zijn dat wij hier zijn geweest!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten was goed, bediening was vriendelijk maar we moesten vaak lang wachten op onze drankjes.
De veganistische en andere wensen waren goed opgelost/aangepast.
We hebben een hele goede avond gehad net zijn tienen
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Tip: kom aan het eind nog een keer vragen of alles nog naar wens is. Ik denk dat jullie aan onze tafel nog wel een koffie en thee hadden kunnen verkopen.
Het was niet vervelend hoor. Het voelt gastvrij dat je zo lang kan natafelen.
En we zijn niets te kort gekomen.
marc H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
we hebben er weer heerlijk gegeten en het was meeeer dan genoeg, was gewoon weer genieten , het is ook altijd gezellig personeel ,soms op plat nimweegs , bedankt daarvoor.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, geweldige bediening!
Esmee B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig informeel sfeertje, bediening met passie voor hun werk. Én daarbij 20% korting omdat ik gereserveerd had via Iens, leuk cadeautje. Tot snel!!!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We een hele fijne avond gehad. Het eten was erg lekker. De sfeer was gezellig, we voelden ons welkom. En zoals altijd zeer aardig personeel
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Leuke plek voor lekker bourgondisch eten en drinken :). We hebben lekker gegeten. Ook goed dat ze ruime keuze uit goed bier hebben;)
Ilse T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het eten is van goede kwaliteit. Ze hebben heerlijke toetjes, goede biertjes, snelle bediening. Goede plek om met de familie te gaan eten