Spijs

Wassenaarsestraat 147 2586 AN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Spijs

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Spijs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
heerlijk gegeten en fijne bediening
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met 8 man (6 volwassenen 2 kinderen) bij Spijs gaan eten.
Wat een heerlijkheid! De bediening is naast zeer kundig ook uiterst attent. wij kregen de wijnkamer toebedeeld waardoor we ongestoord konden praten en herrie maken, want dat doe je als groep toch wele.
We zijn voor een 4 gangen verrassingsdiner gegaan, althans, we hebben precies aangeven wat we wilde eten en hebben dat gekregen, de borden gingen bijna schoongelikt de keuken weer in zo lekker was het.
Ook voor de kinderen werd speciaal een gerecht gemaakt volledig naar wens. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Nico1990 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijke zeebaarsfilet met knolselderij, asperges, doppertjes en langoustinesaus gegeten. De ambiance is gezellig. Mooie plek, paar honderd meter landinwaarts van de boulevard. Correcte bediening.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Spijs is nu echt zo'n type restaurant waar ik gelukkig van wordt. Mensen met passie voor hun vak die het leuk vinden om een gast een culinaire avond te laten beleven. Mooie gerechten, lekkere bijpassende wijnen, een ongedwongen sfeer en vakkundig personeel. Wij komen hier zeker nog een keer terug (al was het maar om te zien of de klok inmiddels nieuwe batterijen heeft ;) )
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij Spijs kun je lekker eten, absoluut. Maar wanneer je gaat voor een verassingsmenu icm met een wijnarrangement zijn er een flink aantal andere restaurants in Den Haag waar de prijs/kwaliteitverhouding beter is. Dit zit 'm met name in de originaliteit van de gerechtjes en de verrassende wijn/spijs combinaties. Dus ja: prima eten. Maar of ik t zou aanbevelen als een bijzonder avondje uit? Nee, dat niet.
Elna V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ga hier regelmatig eten en het is altijd heel smaakvol. Ook de bijpassende wijnen zijn heel goed. Prima service ook kortom een dikke 10
Fd G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg mooie gerechten, gastvrije bediening en een plezierige omgeving.
Aanrader !
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Welkom bij de voordeur, vakkundige bediening, ontspannen verzorgde sfeer, heerlijke keuken:
tuna tataki was top en mooi geserveerd; carpaccio ook; zwezerik met ganzenlever als hoofdgerecht ipv als tussengerecht was geen probleem; vis- en vleesgerechten beiden heel prima, behoorlijke porties allemaal.
De wijnen waren met een gepassioneerde uitleg van de sommelier heel goed passend en soms, zelfs voor ons als fervente wijnliefhebbers, ook nog verrassend. Kaasplateau met bijzondere kazen.
Dit restaurant heeft ons zeer positief verrast met veel nieuwe wijn-/spijs-combinaties. Top avond gehad!
Moesjniek .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De gerechten zijn uitstekend, origineel. De inrichting is in de laatste tijd sterk gemoderniseerd, smaakvol! Het oubollige is weg. Voldoende ruimte. Geen lange wachttijden. Rustige ambiance. De prijsstelling is behoorlijk stevig. Het parkeren in de directe omgeving is hinderlijk lastig.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
gerechten weinig verrassend. voor- en nagerecht overheersend zoet. wijnarrangement pover en begeleid door irritante toelichting.
wijn van dubieuze kwaliteit wordt niet beter door een warrig verhaaltje !!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eindelijk een culinair restaurant voor een betaalbare prijs. Geweldig!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wij vonden het heel gezellig alleen iets te donker; het was bijna onmogelijk om het menu goed te lezen.
Het was een uitgebalanseerde menukaart en de aangeboden gerechten waren een verrassing van goede geur en smaak. De bediening was vriendelijk en gaf rustig informatie over gekozen gerechten, ondanks het feit dat het best druk was. Wij kunnen het restaurant aanbevelen.
beatrix F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een uitstekend restaurant met zeer prettige bediening en heerlijke gerechten, ben vol lof.
Trix Falet
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel en veel info over de wijnsoorten, eten is voortreffelijk en een feest van diversiteit in heerlijke smaken en combinaties. Aanrader!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Warme avond we hebben in de serre gezeten. Vond decor matig. Personeel ze vriendelijk zonder poeha. 5 gangen + wijnen gewoon heel goed maar niet heel bijzonder. Prijs prestatie in orde. Niet sterwaardig maar wel een aanrader
Ice89 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Goed ontvangen bij binnenkomst. Vriendelijk en attent personeel. Als voorgerecht overheerlijke carpaccio. En hoofdgerecht een heerlijke stuk vlees. Spijs is een ware aanrader.
kaatjuhrietveld .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was echt voortreffelijk, wij hebben echt GENOTEN! Alle gerechten waren om te smullen.
Hadden gekozen voor het vuurwerkmenu, een aanrader!
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met z'n tweeën hier het vuurwerk menu gegeten. 4 gangen a 29,50. Het hoofdgerecht was vlees, maar na navragen mocht 1 van ons dat veranderen voor vis. We hebben echt heel lekker gegeten. Met een bijpassend wijn arrangement en goede en vriendelijke uitleg van de bediening. De entourage vonden wij erg gezellig. Absoluut voor herhaling vatbaar!
rrvisser .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben een heel smakelijk 4-gangen menu gegeten, de wijn heb ik apart gekozen, achteraf toch beter het arrangement kunnen kiezen. Personeel zeer behulpzaam, vriendelijk en vlot.
Redelijk prijzig, maar dat is het is het wel waard.
sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Spijs. Speciaal 4 gangen menu voor een goede prijs. Mooie afwisseling van vlees en vis. Prima porties en een lekkere zoete proeverij ter afsluiting. Vriendelijke bediening.