Spijs

Wassenaarsestraat 147 2586 AN Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Spijs

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Spijs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Fd G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg mooie gerechten, gastvrije bediening en een plezierige omgeving.
Aanrader !
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Welkom bij de voordeur, vakkundige bediening, ontspannen verzorgde sfeer, heerlijke keuken:
tuna tataki was top en mooi geserveerd; carpaccio ook; zwezerik met ganzenlever als hoofdgerecht ipv als tussengerecht was geen probleem; vis- en vleesgerechten beiden heel prima, behoorlijke porties allemaal.
De wijnen waren met een gepassioneerde uitleg van de sommelier heel goed passend en soms, zelfs voor ons als fervente wijnliefhebbers, ook nog verrassend. Kaasplateau met bijzondere kazen.
Dit restaurant heeft ons zeer positief verrast met veel nieuwe wijn-/spijs-combinaties. Top avond gehad!
Moesjniek .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De gerechten zijn uitstekend, origineel. De inrichting is in de laatste tijd sterk gemoderniseerd, smaakvol! Het oubollige is weg. Voldoende ruimte. Geen lange wachttijden. Rustige ambiance. De prijsstelling is behoorlijk stevig. Het parkeren in de directe omgeving is hinderlijk lastig.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
gerechten weinig verrassend. voor- en nagerecht overheersend zoet. wijnarrangement pover en begeleid door irritante toelichting.
wijn van dubieuze kwaliteit wordt niet beter door een warrig verhaaltje !!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eindelijk een culinair restaurant voor een betaalbare prijs. Geweldig!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wij vonden het heel gezellig alleen iets te donker; het was bijna onmogelijk om het menu goed te lezen.
Het was een uitgebalanseerde menukaart en de aangeboden gerechten waren een verrassing van goede geur en smaak. De bediening was vriendelijk en gaf rustig informatie over gekozen gerechten, ondanks het feit dat het best druk was. Wij kunnen het restaurant aanbevelen.
Beatrix F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een uitstekend restaurant met zeer prettige bediening en heerlijke gerechten, ben vol lof.
Trix Falet
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel en veel info over de wijnsoorten, eten is voortreffelijk en een feest van diversiteit in heerlijke smaken en combinaties. Aanrader!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Warme avond we hebben in de serre gezeten. Vond decor matig. Personeel ze vriendelijk zonder poeha. 5 gangen + wijnen gewoon heel goed maar niet heel bijzonder. Prijs prestatie in orde. Niet sterwaardig maar wel een aanrader
Ice89 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Goed ontvangen bij binnenkomst. Vriendelijk en attent personeel. Als voorgerecht overheerlijke carpaccio. En hoofdgerecht een heerlijke stuk vlees. Spijs is een ware aanrader.
Kaatjuhrietveld .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was echt voortreffelijk, wij hebben echt GENOTEN! Alle gerechten waren om te smullen.
Hadden gekozen voor het vuurwerkmenu, een aanrader!
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met z'n tweeën hier het vuurwerk menu gegeten. 4 gangen a 29,50. Het hoofdgerecht was vlees, maar na navragen mocht 1 van ons dat veranderen voor vis. We hebben echt heel lekker gegeten. Met een bijpassend wijn arrangement en goede en vriendelijke uitleg van de bediening. De entourage vonden wij erg gezellig. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Rrvisser .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben een heel smakelijk 4-gangen menu gegeten, de wijn heb ik apart gekozen, achteraf toch beter het arrangement kunnen kiezen. Personeel zeer behulpzaam, vriendelijk en vlot.
Redelijk prijzig, maar dat is het is het wel waard.
Sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Spijs. Speciaal 4 gangen menu voor een goede prijs. Mooie afwisseling van vlees en vis. Prima porties en een lekkere zoete proeverij ter afsluiting. Vriendelijke bediening.
HvdZ1980 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Normaal gesproken heb ik altijd wel iets te klagen in een restaurant, maar wat was dit een topavond!
Heerlijk 4 gangenmenue met bijpassende wijnen. Met de zomerdeal ook een bijzonder goede prijs kwaliteit verhouding. De service was ook geweldig. Wij vroegen twee aanpassingen aan het zomermenue. Dit was geen enkel probleem. Hiernaast was de uitleg over de gerechten en de wijn keuzes bijzonder leuk.

Wij komen zeker terug!
Neswaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegeten met z'n vieren, één van de beste restaurants van Den Haag en omstreken. Geweldig 5 gangen zomermenu met een heerlijk wijnarrangement. Zeer goede en bekwame bediening. Dit restaurant is werkelijk een topper!
Slindemans .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Bijzonder eten, apart,vriendelijke, goede bediening.
Alles sfeervol, buiten erg druk door verkeer,maar daar kan Spijs niets aan doen.
Kan Spijs zeker aan iedereen aanraden die lekker wil eten, niet de dagelijkse kost,ook het verrassingsmenu vond ik een vondst.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij waren met 4 personen en heb het zomermenu genomen. Allen vonden het byzonder lekker en tot ons genoegen een leuke prijs van € w 29.95.

Wij zullen beslist "Spijs" aanraden. Jammer dat zij op Zondag gesloten zijn.
Dominique W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Normaal schrijf ik eigenlijk nooit recensies, maar na deze ervaring wel!
M'n vriendin en ik hebben beide heerlijk genoten van het uitgebreide zomermenu bij Spijs.
De service was echt top en het eten was nog beter! Bijpassende wijnen waren goed geselecteerd! De sfeervolle zaak ligt eigenlijk net achter de boulevard richting het dorp en niet op de af en toe zo drukke Scheveningse boulevard.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al jaren ben ik groot fan van Spijs. Blijkbaar bestaat Spijs dit jaar alweer 15 jaar en dat vieren ze. Het daaraan gerelateerde zomermenu werd gisteren voor ons neergezet. Prachtige producten, super goed bereid. De service was weer voortreffelijk en de wijnen waren perfect afgestemd het lekkere menu. Op naar de komende 15 wat mij betreft!!!