Spijs

Wassenaarsestraat 147 2586 AN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Spijs

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Spijs

9,2
9,1
Biver J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
relation prix / qualité est excellente si on prend le menu
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Dit is de tweede keer dat wij bij Spijs hebben gegeten en de hooggespannen verwachtingen zijn ruimschoots ingelost! Wederom een fantastische avond gehad en genoten van een intiem 4 gangen menu. Alles klopte: ambiance, keuken, wijn en bovenal de superservice! Tot de volgende keer!
Wladimir R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Altijd weer n feestje om daar te eten!
Nooit teleurstellend.
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
heerlijk eten in een prettige ambiance
jessie Y.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker gegeten! Ik heb zeebaars besteld ! Het was heel lekker! Goede bediende ! Hij is heel enthousiast ! Ik ben met mijn man hier geweest ! We willen zeker terug komen ! Min punt is de inrichtingen wat beter kunnen !
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima eten, fantastische bediening, enige minpuntje was dat er kinderen aanwezig waren die nogal rumoerig werden. Ik kom hier zeker terug.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, wij hadden het verrassingsmenu en het was een zeer aangename verrassing!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer enthousiaste bediening, heerlijk gegeten. De akoestiek in de serre is niet geweldig, daardoor was een gesprek soms wat moeilijk. Binnen in het restaurant zou dat beter kunnen zijn.
Astrid En Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellige ambiance, vriendelijk en attent personeel, heerlijk eten.
Echt een aanrader.
Whc S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Superlekker eten en goede prijs kwaliteit verhouding. Enig puntje....stoelen zijn te groot en te laag voor de tafels. Ik heb min of meer in mijn schoot en naast de tafel gegeten.
rita A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fantastisch, we komen zeker terug!!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wat een geweldig avond! Met mijn drie vriendinnen echt heerlijk gegeten. Prachtig wijnarrangement erbij. Bediening geweldig! Echt een aanrader.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Alhoewel het personeel het zichtbaar erg druk had, namen ze voor iedereen de tijd om vragen te beantwoorden. Er werd water uit de kraan aangeboden, geweldig!!! Erg vriendelijk en voorkomend personeel.
Over het eten niets dan lof!! Wij hadden een 5-gangen surprisemenu met wijnarrangement. Alles klopte en was exact goed gegaard. Werkelijk subliem gegeten!!!!!
MMAC T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
goed als altijd!
F.G.A S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wij hebben à la carte gegeten. De gerechten waren heerlijk, leuk samengesteld en precies goed qua hoeveelheid. Geen frieten of aardappels er bij en dat was goed. De prijzen zijn op z'n zachtst gezegd "stevig", maar niet helemaal overdreven. Het verschil in prijs met verrassingsmenu's of met vooraf via acties gereserveerde diners is echter best wel groot. Bijzonder vriendelijk en welwillend personeel, maar om tijdens één gang door vier verschillende personen gevraagd worden of het smaakt en of alles naar wens is is best (te) veel; beetje storend zelf als je gezellig met elkaar zit te praten. Maar we hebben 'n fijne avond gehad.
carlavanleeuwen61 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten, lekkere gerechten met heerlijke wijnen. Super leuke bediening! Echt een aanrader! Wij gaan zeker terug!
timvh .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en fantastisch bediend door kundig personeel. Twee minpuntjes: de kalfshaas was helemaal doorbakken. En het speciaalbier assortiment bestaat uit Palm en Wieckse Witte. Dat kan echt niet meer...
Manushka T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg goed eten en vriendelijk personeel.
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een fantastische locatie met geweldig eten en drinken en service, alles klopte en er werd goed geluisterd naar de wensen van de klant. Spijs bezorgde ons een fantastisch valentijnsdiner!
Christophe A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten en goede service.