Spijs

Wassenaarsestraat 147 2586 AN Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Spijs

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Spijs

• Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Danny V. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel en veel info over de wijnsoorten, eten is voortreffelijk en een feest van diversiteit in heerlijke smaken en combinaties. Aanrader!
Ice89 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Goed ontvangen bij binnenkomst. Vriendelijk en attent personeel. Als voorgerecht overheerlijke carpaccio. En hoofdgerecht een heerlijke stuk vlees. Spijs is een ware aanrader.
Kaatjuhrietveld . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was echt voortreffelijk, wij hebben echt GENOTEN! Alle gerechten waren om te smullen.
Hadden gekozen voor het vuurwerkmenu, een aanrader!
Nadia V. Gastronoom (13 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met z'n tweeën hier het vuurwerk menu gegeten. 4 gangen a 29,50. Het hoofdgerecht was vlees, maar na navragen mocht 1 van ons dat veranderen voor vis. We hebben echt heel lekker gegeten. Met een bijpassend wijn arrangement en goede en vriendelijke uitleg van de bediening. De entourage vonden wij erg gezellig. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Rrvisser . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben een heel smakelijk 4-gangen menu gegeten, de wijn heb ik apart gekozen, achteraf toch beter het arrangement kunnen kiezen. Personeel zeer behulpzaam, vriendelijk en vlot.
Redelijk prijzig, maar dat is het is het wel waard.
Sigrid W. Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Spijs. Speciaal 4 gangen menu voor een goede prijs. Mooie afwisseling van vlees en vis. Prima porties en een lekkere zoete proeverij ter afsluiting. Vriendelijke bediening.
HvdZ1980 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Normaal gesproken heb ik altijd wel iets te klagen in een restaurant, maar wat was dit een topavond!
Heerlijk 4 gangenmenue met bijpassende wijnen. Met de zomerdeal ook een bijzonder goede prijs kwaliteit verhouding. De service was ook geweldig. Wij vroegen twee aanpassingen aan het zomermenue. Dit was geen enkel probleem. Hiernaast was de uitleg over de gerechten en de wijn keuzes bijzonder leuk.

Wij komen zeker terug!
Neswaart . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegeten met z'n vieren, één van de beste restaurants van Den Haag en omstreken. Geweldig 5 gangen zomermenu met een heerlijk wijnarrangement. Zeer goede en bekwame bediening. Dit restaurant is werkelijk een topper!
Slindemans . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Bijzonder eten, apart,vriendelijke, goede bediening.
Alles sfeervol, buiten erg druk door verkeer,maar daar kan Spijs niets aan doen.
Kan Spijs zeker aan iedereen aanraden die lekker wil eten, niet de dagelijkse kost,ook het verrassingsmenu vond ik een vondst.
Zohe B. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij waren met 4 personen en heb het zomermenu genomen. Allen vonden het byzonder lekker en tot ons genoegen een leuke prijs van € w 29.95.

Wij zullen beslist "Spijs" aanraden. Jammer dat zij op Zondag gesloten zijn.
Dominique W. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Normaal schrijf ik eigenlijk nooit recensies, maar na deze ervaring wel!
M'n vriendin en ik hebben beide heerlijk genoten van het uitgebreide zomermenu bij Spijs.
De service was echt top en het eten was nog beter! Bijpassende wijnen waren goed geselecteerd! De sfeervolle zaak ligt eigenlijk net achter de boulevard richting het dorp en niet op de af en toe zo drukke Scheveningse boulevard.
Paula K. Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al jaren ben ik groot fan van Spijs. Blijkbaar bestaat Spijs dit jaar alweer 15 jaar en dat vieren ze. Het daaraan gerelateerde zomermenu werd gisteren voor ons neergezet. Prachtige producten, super goed bereid. De service was weer voortreffelijk en de wijnen waren perfect afgestemd het lekkere menu. Op naar de komende 15 wat mij betreft!!!
Rodolph I. Gastronoom (11 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Spijs. Wat een bediening en toewijding. De locatie is misschien niet optimaal (tochtig hoekje) maar eenmaal binnen kom je in een warme gastvrije omgeving. Minstens een maal per jaar naar toe!
Misharotterdam75 . Gastronoom (12 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We zijn hier heerlijk verwend door zowel de keuken als de leuke bediening! Fantastische smaken op bord en zeer vriendelijke service aan de voorkant! we zijn nog 2 weken op vakantie in scheveningen maar komen hier zeker nog eens terug
Hedwigdanes . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten. We hadden het IENS Dinner menu en dat was erg lekker. De wijntjes erbij waren ook goed. We zijn al vaker bij Spijs geweest en we gaan er vast nog veel vaker heen. Eten is heerlijk, bediening is altijd attent en aardig, met goede uitleg over gerechten en bijbehorende wijnen. Onze topfavoriet in Den Haag!
Jane-Eyre . Gastronoom (17 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Hier gegeten met twee personen. Gebruik gemaakt van de Iens-dinnerdeal. Dit bleek een prima keuze te zijn. Na als welkom een glas cava aangeboden te hebben gekregen en de mogelijkheid tot een lekkere niet-alcoholische cocktail voor degene die geen alcohol gebruikt begon het genieten. Als voorgerecht een zalmtartaar met kwartelei, garnalen/rivierkreeft-cocktail, tonijnsushi op een tonijntartaar. Dit alles geserveerd naast elkaar op een mooie plate.
Als tussengerecht de gebakken roodbaars en coquille, met groene asperges, spinazie, aardappeltjes en champignons, met een beurre blanc-saus. De roodbaars en coquille precies goed van garing.
Vervolgens een malse tournedos op een bedje van o.a. krieltjes en paddenstoeltjes en heerlijke bruine saus . Vooraf werd gevraagd naar de gewenste garing van de tournedos en deze was perfect. Het nagerecht bestond uit een bord met diverse kleine gerechtjes, waaronder sinaasappelijs en cheesecake.
De bediening was prima. Er werd duidelijk uitgelegd wat geserveerd werd en snel gereageerd op vragen etc. Dit ondanks dat het helemaal vol zat in het restaurant.
Dit restaurant is zeker een aanrader.
Daan10 . Gastronoom (18 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Heerlijk 4-gangen IENS-menu. Als voorgerecht zalmtartaartje met kwarteleitje, garnalen/rivierkreeft-cocktail, tonijntartaartje en tonijnsushi. Allemaal even vers en lekker.
Als tussengerecht de gebakken roodbaars en cocquille, met groene asperges, spinazie, aardappeltjes en champignons, met een beurre blanc-saus. De roodbaars en cocquille precies goed, knapperig huidje, zacht van binnen. De groentjes ook nog lekker knapperig.
Met een malse tournedos als hoofdgerecht en een heerlijk stukje cheescake als toetje, is het menu helemaal af. Top!
Stella58 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten, lekkere wijnen en ontzettend aardige en kundige bediening!!
Ga zeker nog eens terug.
Jeroen B. Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gastvrij onthaal. Prima en voorkomende maar niet opdringerige bediening, met oog voor detail. Prachtig 4 gangen menu waarvan we genoten hebben. Wij komen zeker terug! Bedankt voor de genoten gastvrijheid.