Spijs

Wassenaarsestraat 147 2586 AN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Spijs

Ongedwongen genieten van de internationale keuken

Prachtige, internationale gerechten die je doen verlangen naar meer. Zelf noemen ze het graag Global Cooking. Zowel je ogen als smaakpapillen worden getrakteerd op een waar feestje in deze stijlvolle zaak in Scheveningen. Het kundige personeel adviseert je graag in de perfecte wijn-spijs combinatie. Je avond kan echt niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Spijs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Joost J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een fantastische locatie met geweldig eten en drinken en service, alles klopte en er werd goed geluisterd naar de wensen van de klant. Spijs bezorgde ons een fantastisch valentijnsdiner!
Christophe A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top restaurant! Heerlijk gegeten en goede service.
King C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik ben hier samen geweest met mijn vriendin en het etentje was goed bevallen. We werden goed in ontvangst genomen, waarbij we rustig konden gaan zitten.

We hebben voor elk gerecht een bijpassend wijntje genomen, wat is gekozen door de wijnkenners die bij het restaurant werken. De combinatie van de verschillende gerechten passen goed bij de desbetreffend wijn.

De kwaliteit van de gerechten zijn goed, met name de visgerechten. Met een bijpassend witte wijn komen de smaken van zowel het gerecht als het wijntje goed naar boven.
martinamcintyre M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wonderful night out again in Spijs
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Fantastische avond gehad! Heerlijk met zijn tweeën genoten van een 4 gangen verrassingsmenu. Ook de wijnen waren uit de kunst! Een heerlijk romige Chablis en een lekker stevige Chianti, helemaal zoals het hoort!
Absolute aanrader en wij komen sowieso terug!
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Uitstekend gegeten, heerlijke gerechten, prima (dessert)wijnadvies. Vriendelijke service. Heerlijk ontspannen avondje doorgebracht.
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg genoten van het lekkere eten, mooi geserveerd, met erg lekkere wijnen en zeer vriendelijk en kundig personeel. De soep had ietsje meer gebonden gemogen, maar de smaak was uitstekend. Hier komen we gauw weer.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
heerlijk gegeten en fijne bediening
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met 8 man (6 volwassenen 2 kinderen) bij Spijs gaan eten.
Wat een heerlijkheid! De bediening is naast zeer kundig ook uiterst attent. wij kregen de wijnkamer toebedeeld waardoor we ongestoord konden praten en herrie maken, want dat doe je als groep toch wele.
We zijn voor een 4 gangen verrassingsdiner gegaan, althans, we hebben precies aangeven wat we wilde eten en hebben dat gekregen, de borden gingen bijna schoongelikt de keuken weer in zo lekker was het.
Ook voor de kinderen werd speciaal een gerecht gemaakt volledig naar wens. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Nico1990 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijke zeebaarsfilet met knolselderij, asperges, doppertjes en langoustinesaus gegeten. De ambiance is gezellig. Mooie plek, paar honderd meter landinwaarts van de boulevard. Correcte bediening.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Spijs is nu echt zo'n type restaurant waar ik gelukkig van wordt. Mensen met passie voor hun vak die het leuk vinden om een gast een culinaire avond te laten beleven. Mooie gerechten, lekkere bijpassende wijnen, een ongedwongen sfeer en vakkundig personeel. Wij komen hier zeker nog een keer terug (al was het maar om te zien of de klok inmiddels nieuwe batterijen heeft ;) )
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij Spijs kun je lekker eten, absoluut. Maar wanneer je gaat voor een verassingsmenu icm met een wijnarrangement zijn er een flink aantal andere restaurants in Den Haag waar de prijs/kwaliteitverhouding beter is. Dit zit 'm met name in de originaliteit van de gerechtjes en de verrassende wijn/spijs combinaties. Dus ja: prima eten. Maar of ik t zou aanbevelen als een bijzonder avondje uit? Nee, dat niet.
Elna V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ga hier regelmatig eten en het is altijd heel smaakvol. Ook de bijpassende wijnen zijn heel goed. Prima service ook kortom een dikke 10
Fd G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg mooie gerechten, gastvrije bediening en een plezierige omgeving.
Aanrader !
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Welkom bij de voordeur, vakkundige bediening, ontspannen verzorgde sfeer, heerlijke keuken:
tuna tataki was top en mooi geserveerd; carpaccio ook; zwezerik met ganzenlever als hoofdgerecht ipv als tussengerecht was geen probleem; vis- en vleesgerechten beiden heel prima, behoorlijke porties allemaal.
De wijnen waren met een gepassioneerde uitleg van de sommelier heel goed passend en soms, zelfs voor ons als fervente wijnliefhebbers, ook nog verrassend. Kaasplateau met bijzondere kazen.
Dit restaurant heeft ons zeer positief verrast met veel nieuwe wijn-/spijs-combinaties. Top avond gehad!
Moesjniek .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De gerechten zijn uitstekend, origineel. De inrichting is in de laatste tijd sterk gemoderniseerd, smaakvol! Het oubollige is weg. Voldoende ruimte. Geen lange wachttijden. Rustige ambiance. De prijsstelling is behoorlijk stevig. Het parkeren in de directe omgeving is hinderlijk lastig.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
gerechten weinig verrassend. voor- en nagerecht overheersend zoet. wijnarrangement pover en begeleid door irritante toelichting.
wijn van dubieuze kwaliteit wordt niet beter door een warrig verhaaltje !!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eindelijk een culinair restaurant voor een betaalbare prijs. Geweldig!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wij vonden het heel gezellig alleen iets te donker; het was bijna onmogelijk om het menu goed te lezen.
Het was een uitgebalanseerde menukaart en de aangeboden gerechten waren een verrassing van goede geur en smaak. De bediening was vriendelijk en gaf rustig informatie over gekozen gerechten, ondanks het feit dat het best druk was. Wij kunnen het restaurant aanbevelen.
beatrix F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een uitstekend restaurant met zeer prettige bediening en heerlijke gerechten, ben vol lof.
Trix Falet