Spijckers

Nieuwendam 2 1621 AP Hoorn Nederland Kaart

Menu's

All you can eat (vr - zo) 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit all you can eat vrijdag t/m zondag

All you can eat (wo-do) 24.50€

Dit menu bestaat uit all you can eat op woensdag en donderdag

Over het restaurant Spijckers

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

Met kerst geldt er een speciaal menu bij Spijckers. Neem contact op met het restaurant voor meer informatie over dit menu.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Spijckers

Maandag gesloten
      Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Spijckers

EstherMIU .
      • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
      Super gegeten, goede service.
      Dames waren zeer gastvrij.
      Jammer dan ze dicht gaan.
      Verschillende keren er gegeten maar blijft super lekker.
      amparo.castano.catala .
      • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
      We vonden de hoofdgerecht teleurstellend, er was helemaal geen groente en de vlees was erg zout en droog.
      De soep en de dessert waren lekker. We vonden het relatief duur en er was geen mogelijkheid om te kiezen , behalve de desserts.
      joanneblok .
      • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
      We waren met de AH-actie, maar door wat bij te betalen konden we gewoon van de kaart eten. Verrukkelijke hapjes, veel variatie, goede uitleg. Zeer vriendelijk personeel. De ruimte was sfeervol, alleen boven ons tafeltje geen licht, dus later op de avond bijna niet te zien wat je at. Drankjes vonden we enorm prijzig, dat hebben we niet eerder zo meegemaakt. Met de actie was het prima te betalen, anders was het erg duur. Na zo'n 4, 5 gerechtjes zaten we nl. al goed vol. Maar we hebben echt genoten.
      Ada K.
      • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
      Heel lekker gegeten, en gezellig aan gezeten.
      annerie.groen .
      • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
      Voor mij ook een verrassing dat het een Aziatische keuken was. Eerder daar gegeten een jaar of 3 terug en toen was het nog frans.Het eten was erg lekker, veel keuze. Aardige bediening. Gezellige sfeer.
      Monique R.
      • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
      We kwamen hier onverwacht terecht. We hadden gereserveerd maar dat was eigenlijk niet nodig want het was heel erg rustig (2 tafels bezet inclusief de onze). Het eten was superlekker en werd heel snel neergezet. Het personeel was heel vriendelijk en gezellig. Helaas hoorde wij dat dit restaurant per 1 oktober a.s. gaat sluiten. Erg jammer want wij hebben echt ontzettend lekker gegeten.
      segzwal .
      • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
      Helaas was ons 3-gangen diner (AH) 3 x keer een teleurstelling. Het begon al met halfgare stoombroodjes, Daarna soep die bepaald niet smakelijk was. Ons hoofdgerecht was draadjesvlees met witte rijst. Met draadjesvless en witte rijst was op zich niets mis, maar dit was zo fantasieloos. Zo eenzijdig. Neen dat was bepaald niet zoals het hoort. Ook het dessert was was (witte chocolade mousse) was zeker niet lekker en verfijnd. Toch nog een goed bericht de bediening was zeer vriendelijk en attent
      Martin M.
      • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
      Heel aardige dame , als eerste mochten we bij het raam zitten , een prachtig uitzicht. In plaats van tomaten soep kreeg ik een heerlijke Thaise . Het hoofdgerecht was ook meer dan smakelijk. Het dessert was een keus uit vijf de witte chocolade won en was heerlijk met zeezout en echte chocolade. Een aanrader
      Daniel K.
      • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
      Goed gegeten goede prijs. De Rice roll is niet aan te raden.. Boven de tafels een beetje donker. Verder erg goede service en vriendelijk en goed personeel.
      Joke K.
      • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
      Tot volle tevredenheid meerdere keren geweest maar nu enigszins teleurgesteld. Hoewel na tel.contact mij werd verzekerd dat er niets is veranderd is de huidige formule voor mij én mijn vrienden geen succes. Met stokjes een vastgeplakt bapao broodje uit een mandje eten?
      Ons advies...terug naar de oude formule, dan komen wij graag weer terug.
      hansg400 G.
      • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
      Bij de ingang prijkt een schildje van "GaultMillau" dus dat zou iets moeten zeggen over de te verwachten kwaliteit van een restaurant met Hollandse naam. De formule blijkt echter uit een "All you can Eat" met diverse gerechtjes te bestaan, gebaseerd op de Indonesisch/ Chinese keuken. Mijn commentaar kort samen gevat: Ga eens in de leer bij een goed Indonesisch en/of Chinees restaurant. Ben je nog niet bij "Spijckers" geweest dan heb je ook niets gemist!
      Bernadine H.
      • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
      Alles even top! voor herhaling vatbaar! De bediening is voorkomend, de gerechtjes zijn heel apart, het tempo ligt precies goed.
      Als ik al iets aan te merken zou hebben dan zou het het feit zijn dat het restaurant wat donker is voor een zomeravond en dat het ontbreekt aan een buitenterras om lekker te eten.
      Chantal G.
      • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
      Wij hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Ook wij hadden gekozen voor de toeslag optie, waarbij je onbeperkt kleine gerechtjes mag bestellen. Wij hebben er aardig wat mogen proeven en vonden ze allemaal heerlijk ! Wij komen zeker nog een keertje terug.
      Ruud S.
      • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
      Zeer uitgebreide kaart, alle gerechtjes worden mooi opgemaakt uitgeserveerd. Niet alles is even bijzonder, maar gemiddeld genomen smaakt het uitstekend! Mindere keuze: Dim Sum met Gamba (+1euro). Heerlijk van genoten: Siu Mai, BBQ Beef, Carpaccio, Sweet and sour chicken, Kippenlevertjes, Rendang, Zeebaars en nog meer.
      Een fijn concept dat uitnodigt tot lekker eten, zonder dat je het gevoel heb dat je je geld er uit moet eten. Van de bijgerechten hadden we uitstekende frietjes en heerlijke nasi; de noodles hebben we niet geprobeerd.
      Een aanrader!
      Daniëlle V.
      • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
      We hebben heerlijk gegeten hier! Met de AH- restaurantactie. We hebben ervoor gekozen om een klein beetje bij te betalen en te smikkelen van allerhande Oosterse hapjes. In één woord geweldig! Heel verfijnd en heerlijk gekruid. Echt een aanrader, ook de ijstaart na afloop!
      tvdkort .
      • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
      Gezellig sfeervol ingericht restaurant. Op een mooie locatie in Hoorn. Goed en gevarieerd eten. Voor herhaling vatbaar om heen te gaan
      tonbloem .
      • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
      Soep AH menu mierzoet alsof er een pak suiker in was gegooid. Plaatsvervangende soep Thais was beter maar heel machtig en schuimde. Hoofdgerecht was Indonesisch met rijst ten tot onze verrassing werd er een bak frites met mayonnaise bij geserveerd. Toetje hele machtige mousse in een aantal kunstmatige smaken. Misschien zijn wij wat verwent met eten ,maar ons advies is om het menu wat lichter samen te stellen en wat meer met verse ingredienten te werken. Dat zou de prijs kwaliteit ten goede Komen. Wel een fles water gratis. Wat ik mij nog afvroeg of er een wijnkaart was.
      Ingeo .
      • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
      Menu van AH. Lekkere soep. Hoofdgerecht. Beetje droog vlees weinig groente ( 1 wortel, schijfje komkommer).
      Dessert op basis van yoghurt met fruit in verschillende varianten was overweldigend zoet! Verwacht je niet bij toetje van yoghurt of hangop. Jammer want het deed het menuutje geen goed.
      Ron T.
      • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
      De mogelijkheid om Indonesisch getinte gerechtjes te combineren verdient een kanttekening: ze zijn voor de drie hapjes per menu te klein; maak er zes van voor die prijs.
      Vincent T.
      • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
      Bij Spijckers gegeten met de AH restaurant aktie, wij hebben gekozen om bij te betalen en de tapas gegeten. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant goede en nette bediening.
      Enigste min punt is dat je de fooi niet kunt bij pinnen en dat je niet met creditcard kunt betalen