Over het restaurant Spijckers

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

Met kerst geldt er een speciaal menu bij Spijckers. Neem contact op met het restaurant voor meer informatie over dit menu.

Meer informatie over restaurant Spijckers

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
G.R. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een gezellig avondje uit met prima ontvangst en lekker eten in een levendige omgeving. Aanbevelenswaardig.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Aanbevelingswaardig, ruime en gevarieerde keuze in de gerechten. Vaak met aziatisch tintje. Gezellige en vakkundige bediening. Wij waren met 8 personen en hebben een zeer geslaagd familiediner gehad.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben hier gereserveerd op bais van de beoordeling op iens.nl

Veel gerechten bevatten teveel zout en/of andere specerijen waardoor de smaak, van het product waar het om zou moeten gaan, verloren gaat.
Verder was de bediening onervaren en niet bijster deskundig.
De locatie is natuurlijk super; al kan hier veel meer worden uitgehaald.

Deze recensie zal vrij hard over komen maar wel zo eerlijk richting potientiële gasten; immers is dit waar iens.nl voor gemaakt is.

Laten we hopen dat 2017 nieuwe inspiratie oplevert voor deze "slapende reus". Succes!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Concept van de kleine gerechtjes is niets mis mee. Maar sommige gerechten waren onder de maat. Bijvoorbeeld de kippenlever these in zwarte pepersaus is een misser. Om zo'n delicaat ingrediënt als kippenlevers in een sterke saus te verwerken is teleurstellend. Ook duidelijk te veel koriander in veel gerechten, heerlijke smaak maar dat moet men wel doseren. Komen hier niet terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het restaurant voldeed niet aan mijn verwachtingen.
De hapjes waren erg klein en niet allemaal even smaakvol.
Lange wachttijden tussendoor, aldus niet voor herhaling vatbaar.
Renate L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben heerlijk genoten van 'all you can eat'. Lekkere oosterse gerechten met heel veel smaak. Meer dan genoeg gegeten, snelle bediening. Knusse sfeer.
c.j.vangeffen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We waren er met de Albert Heijn actie. Erg vriendelijke ontvangst. We mochten kiezen uit een driegangenmenu of met bijbetaling van 3,95 pp alle kleine gerechtjes bestellen op de kaart. We kozen het laatste en hebben een heerlijke ontspannen avond gehad.
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Enkele maanden geleden hebben we hier ook gegeten. Het restaurant had weer nieuwe gerechtjes op de kaart, dat was mooi! De kwaliteit van de gerechtjes is prima. Waarom dan toch een redelijk? Omdat er bij meerdere gerechtjes veel soja of andere saus is gebruikt. Soms ligt het ernaast, maar vaak is het er ook overheen gedaan. Hierdoor gaat de smaak soms totaal verloren. Jammer...
Wel hebben we weer heerlijk ons buikje rond gegeten, je zit er zo 2,5 /3 uur. De bediening is vriendelijk. Het toetje was klein maar erg fijn.
Voor een AH actie betaal je evengoed nog een aardig bedrag als je van de kaart kiest.
M.A. S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij waren er met een AH kortingskaart, gezien de zeer matige kwaliteit was het ondanks de lage prijs toch nog duur. Ze zien ons er niet meer terug.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gekozen met de ah deal voor de kleine hapjes. Het duurde erg lang voor de zeer kleine hapjes geserveerd werden. 2 hapjes per uur, zodat we op het laatst maar flink veel patat en noedels erbij hebben besteld om toch nog met een volle maag naar huis te gaan. Wij vonden het niet voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Smakelijk gegeten in een leuke omgeving.
Voor de tweede keer hier geweest in twee maanden, en dan is het menu, toch wat aan de saaie kant. Daar kan wat meer verandering in komen. Had het idee dat sommige sausjes over meerder gerechten gingen. Jammer. De verse producten zijn lekker en goed van smaak.
In de winter is de deur echt storend, het werd dan echt koud! jammer. We wachten tot er weer een nieuw menu te voorschijn komt.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alleen erg jammer dat er te weinig personeel (1) is bij dit "all You can eat" concept is.
Maar 4 gerechtjes kunnen bestellen in een tijdsbestek van 2 1/2 uur tafelen.
De
Dan is uit eten via de "Albert Heijn restaurant aktie" toch prijzig ;)
De extra toeslag van €3.95 voor een 5e volbetalende persoon was voor ons allen onbegrijpelijk!
Gerechtjes waren wel heel smakelijk en de bediening was vriendelijk.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker gegeten, aardige bediening. Wij vonden het eten wel nogal aan de zoute kant. En ondanks AH kaart niet goedkoop. Bij het all you can eat zaten geen nagerechtjes. Wij bestelden alleen koffie. Daar kregen wij ongevraagd 2 kleine ( wel heel lekkere) koekjes bij, maar € 4 voor een gewoon kopje koffie is veel te duur.
Edo W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wat een verrassing, wij heerlijk gegeten bij Spijckers. Voor ons was dit een nieuw concept, kleine hapjes (onbeperkt) uit verschillende oosterse keukens voor een schappelijke prijs. Ondanks dat het kleien porties waren hadden, wij beide na 6 rondes genoeg gegeten.
ienieminie1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuk restaurant en heerlijk gegeten. Veel keus, alleen de keuze van de toetjes viel wat tegen en de prijs.
Maar heel vriendelijk en gastvrij personeel !
A V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk om in de zomer bij het raam te zitten , nu was het er steenkoud als de deur open ging , ook kwam de geur vande rokers die beneden onderaan de trap aan het paffen waren naar binnen.
Suggestie :afzuiger , warmtegordijn of automatische tussendeur plaatsen.
Verder een erg knus en gezellig restaurant.

Vr.gr.
tgmwi .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden via AH actie geboekt. Menu vonden we niet echt geweldig dus we kozen voor a la carte voor €3,95 pp extra. Goede keuze! Onbeperkt eten van leuke, lichte gerechtjes. Mooi gepresenteerd en erg lekker. Verrassende kaart. Echt eens een keer wat anders!
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk eten met onbeperkt kleine hapjes. Wel behoorlijk aan de prijs.
Daarom de vraag of we hier nog eens heengaan. Wel vriendelijk personeel.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Er ging bij ons de hele avond een rookmelder af omdat de batterij leeg was, dit vonden wij storend.
Gerechten vielen tegen voor deze prijs. Ook duurde het vrij lang voordat wij onze gerechten kregen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een groot verschil met de vorige AH-actie. Spijckers onwaardig. Vier voor de prijs van twee, maar daar zijn de porties dan ook naar. Een perendessert waar misschien een peer naast heeft gelegen, smaakte naar citroen. Jammer. Op deze manier werf je geen klanten. Bediening was trouwens uitstekend en zeer vriendelijk.