Over het restaurant Spijckers

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

Met kerst geldt er een speciaal menu bij Spijckers. Neem contact op met het restaurant voor meer informatie over dit menu.

Meer informatie over restaurant Spijckers

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
nik D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Bediening deed haar best maar het was te druk voor de 2 personen. Eten was goed. Maar helaas door de lange wachttijden geen geslaagde avond.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een aantal keer eerder bij Spijckers gegeten naar alle tevredenheid. Deze keer echter enigszins teleurgesteld. Opnemen van de gerechten ging in het begin vlot, later werd de wachttijd lang. De bediening kwam keurig melden dat de keuken over 15 min ging sluiten en of we nog een laatste bestelling wilden plaatsen. Als dit op de site vermeld zou staan (keuken sluit om 22 uur) hadden we de reservering vroeger geplaatst. Er staan veel lekkere gerechten op de kaart en we hadden graag nog meer geproefd. Bij de koffie worden lekkernijen geserveerd maar deze blijk je achteraf te moeten betalen. Wordt niet over gesproken. Koks en eigenaresse zitten aan een tafel uitgebreid bier te drinken, gaf ons een gevoel van weggekeken worden. Gerechten zijn lekker alleen is de service er niet op vooruit gegaan. Hoop dat ze hier iets mee kunnen en willen doen.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Leuk en sfeervol oud pand, harde stoelen, lekker gevarieerd eten en errug leuke gastvrouwen. De keuken mag alleen wel wat rustiger aan doen met het zout.
Laudy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker restaurant. De gerechten waren wel erg zout allemaal, maar we hebben lekker gegeten.
In tegenstelling met de recensies, vond ik de service erg vlot en snel. We hebben weinig hoeven wachten.
Ik zou er alleen binnenkort niet weer heen gaan. Maar smaken verschillen.
Regina K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was erg lekker. Wat wij alleen heel erg jammer vonden, bediening kwam om de haverklap Vragen of wij wat wilde drinken , maar we konden bij deze persoon geen eten bestellen .
We moesten continu in de gaten houden als we eten wilde bestellen om de dame aan te schieten. De enige keer dat ze uit zichzelf kwam was om aan te kondigen dat we nog één keer mochten bestellen want de keuken ging sluiten........
Of het nu was omdat we via AH aktie waren of omdat all you can eat eigenlijk maar 3 rondes bevat.....
Wij hadden i.i.g niet onze buik vol toen de keuken sloot
Rowiezet73 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke ontvangst. Tafel bij het raam op verzoek en dat was gehonoreerd. Top. Eten lekker en de porties precies goed. Bediening snel en vriendelijk. Was weer erg fijn!
Ltv .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben bij betaald en van de kaart gegeten. Lekkere gerechtjes. Leuke bediening.
Tip: misschien is het handig op de menukaart de voorgerechtjes bij elkaar te zetten en dan de hoofgerechtjes gesplitst in vlees, vis vegetarisch.
De porties waren wel heel verschillend van grootte.
G.R. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een gezellig avondje uit met prima ontvangst en lekker eten in een levendige omgeving. Aanbevelenswaardig.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Aanbevelingswaardig, ruime en gevarieerde keuze in de gerechten. Vaak met aziatisch tintje. Gezellige en vakkundige bediening. Wij waren met 8 personen en hebben een zeer geslaagd familiediner gehad.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben hier gereserveerd op bais van de beoordeling op iens.nl

Veel gerechten bevatten teveel zout en/of andere specerijen waardoor de smaak, van het product waar het om zou moeten gaan, verloren gaat.
Verder was de bediening onervaren en niet bijster deskundig.
De locatie is natuurlijk super; al kan hier veel meer worden uitgehaald.

Deze recensie zal vrij hard over komen maar wel zo eerlijk richting potientiële gasten; immers is dit waar iens.nl voor gemaakt is.

Laten we hopen dat 2017 nieuwe inspiratie oplevert voor deze "slapende reus". Succes!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Concept van de kleine gerechtjes is niets mis mee. Maar sommige gerechten waren onder de maat. Bijvoorbeeld de kippenlever these in zwarte pepersaus is een misser. Om zo'n delicaat ingrediënt als kippenlevers in een sterke saus te verwerken is teleurstellend. Ook duidelijk te veel koriander in veel gerechten, heerlijke smaak maar dat moet men wel doseren. Komen hier niet terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het restaurant voldeed niet aan mijn verwachtingen.
De hapjes waren erg klein en niet allemaal even smaakvol.
Lange wachttijden tussendoor, aldus niet voor herhaling vatbaar.
Renate L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben heerlijk genoten van 'all you can eat'. Lekkere oosterse gerechten met heel veel smaak. Meer dan genoeg gegeten, snelle bediening. Knusse sfeer.
c.j.vangeffen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We waren er met de Albert Heijn actie. Erg vriendelijke ontvangst. We mochten kiezen uit een driegangenmenu of met bijbetaling van 3,95 pp alle kleine gerechtjes bestellen op de kaart. We kozen het laatste en hebben een heerlijke ontspannen avond gehad.
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Enkele maanden geleden hebben we hier ook gegeten. Het restaurant had weer nieuwe gerechtjes op de kaart, dat was mooi! De kwaliteit van de gerechtjes is prima. Waarom dan toch een redelijk? Omdat er bij meerdere gerechtjes veel soja of andere saus is gebruikt. Soms ligt het ernaast, maar vaak is het er ook overheen gedaan. Hierdoor gaat de smaak soms totaal verloren. Jammer...
Wel hebben we weer heerlijk ons buikje rond gegeten, je zit er zo 2,5 /3 uur. De bediening is vriendelijk. Het toetje was klein maar erg fijn.
Voor een AH actie betaal je evengoed nog een aardig bedrag als je van de kaart kiest.
M.A. S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij waren er met een AH kortingskaart, gezien de zeer matige kwaliteit was het ondanks de lage prijs toch nog duur. Ze zien ons er niet meer terug.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gekozen met de ah deal voor de kleine hapjes. Het duurde erg lang voor de zeer kleine hapjes geserveerd werden. 2 hapjes per uur, zodat we op het laatst maar flink veel patat en noedels erbij hebben besteld om toch nog met een volle maag naar huis te gaan. Wij vonden het niet voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Smakelijk gegeten in een leuke omgeving.
Voor de tweede keer hier geweest in twee maanden, en dan is het menu, toch wat aan de saaie kant. Daar kan wat meer verandering in komen. Had het idee dat sommige sausjes over meerder gerechten gingen. Jammer. De verse producten zijn lekker en goed van smaak.
In de winter is de deur echt storend, het werd dan echt koud! jammer. We wachten tot er weer een nieuw menu te voorschijn komt.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alleen erg jammer dat er te weinig personeel (1) is bij dit "all You can eat" concept is.
Maar 4 gerechtjes kunnen bestellen in een tijdsbestek van 2 1/2 uur tafelen.
De
Dan is uit eten via de "Albert Heijn restaurant aktie" toch prijzig ;)
De extra toeslag van €3.95 voor een 5e volbetalende persoon was voor ons allen onbegrijpelijk!
Gerechtjes waren wel heel smakelijk en de bediening was vriendelijk.