Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

All you can eat (vr - zo) 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit all you can eat vrijdag t/m zondag

All you can eat (wo-do) 24.50€

Dit menu bestaat uit all you can eat op woensdag en donderdag

Over het restaurant Spijckers

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

Met kerst geldt er een speciaal menu bij Spijckers. Neem contact op met het restaurant voor meer informatie over dit menu.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Spijckers

Maandag gesloten
      Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
      louise M.
      • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
      Jos Z.
      • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
      Heerlijk gegeten, prima service en zeker voor herhaling vatbaar. Dit restaurant is een aanrader pure sang.
      De gerechtjes zijn voldoende voor iedereen,.
      sadejong .
      • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
      Heerlijk gegeten. Onbeperkt genieten met een ruime keuze uit smaakvolle kleine gerechtjes. Alles met een oosterse twist. Wij hebben genoten!
      fris0003 .
      • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
      Heerlijk gegeten. Kleine gerechtjes. Leuke ambiance. Bediening erg goed. Aardige en lieve mensen. Complimenten.
      Complimenten ook voor de service. We hoefden niet het ah-menu te kiezen maar voor een klein bedrag de specialiteiten proeven..
      basenilse .
      • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
      Heerlijke gerechtjes en mooi geserveerd! Een soort Indonesische tapas, stuk voor stuk geserveerd. Bediening is erg vriendelijk. Uit eten zoals het hoort, zeker een aanrader!
      Sandra S.
      • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
      Ik ben nooit zo van het All you Can Eat concept. Maar deze gerechtjes zijn wel zeer lekker en verfijnd. Heerlijk gegeten en een goede gastvrouw.
      Riana B.
      • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
      Heerlijk gegeten, leuk concept met alle kleine hapjes! Poging gedaan om alles op de kaart te proberen. Wel met meer personen en dan hapjes delen. Helaas niet gelukt... super restaurant met vriendelijke mensen met hart voor de zaak. Top!
      SanneDegeling .
      • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
      Wij hebben kennisgemaakt met Spijckers via de Albert Heijn restaurantactie. Wij hadden gekozen voor het 3-gangenmenu en het was lekker. Het vlees van de Babi Ketjap had misschien iets malser gemogen. Wij komen in ieder geval zeker terug om het reguliere menu te proeven!
      Anja V.
      • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
      Waren er met AH restaurantactie. Kregen de keus tussen driegangenmenu, zgn twv 27,50 en het eigen hapjesconcept dat normaal 27,50 kost, maar dan moesten we nu 3,95 bijbetalen. op mijn vraag waarom we 31,45 zouden moeten betalen voor iets waar anderen 27,50 voor betalen was het antwoord dat we met het hapjesconcept veel meer zouden eten dan met het driegangenmenu. Oftewel, het AH menu was eigenlijk maar 23,55 waard maar men vroeg er 27,50 voor. Niet netjes. Toch gekozen voor het hapjesconcept. Eten was op zich prima, ook vegetarisch, op wat plastic in één van de gerechten na. Bediening was heel vriendelijk en alert. Locatie was mooi.
      Eveline M.
      • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
      Heerlijk gegeten, aangenaam verrast! Was voor ons de eerste keer bij Spijckers, maar komen zeker nog eens terug! Bedankt voor de gezellige avond!
      Frits B.
      • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
      Heerlijk gegeten! Elk gerechtje was om je vingers bij af te likken. Bediening was super vriendelijk. Als we meer tijd hadden gehad (we moesten naar het theater) hadden we graag nog wat gerechtjes geproefd.
      Helaas kwam er halverwege ons bezoek een hele drukke groep binnen.
      Hendrick S.
      • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
      Om maar met het positieve te beginnen. Aardig personeel maar daar blijft het bij. Sauna warm binnen. Door de lage ruimte erg luid binnen. Het eten heeft me niet één keer verrast qua smaak. Pittige soep heel erg zout (eigenlijk oneetbaar). En moeders recept van de chef werd geserveerd met sompige rijst. Met zn tweeën ruim 60 euro kwijt, zonder dessert of koffie. Dat geeft je het gevoel daar niet snel weer terug te keren.
      M D.
      • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
      We bezochten Spijkers in Hoorn (NH) op 12-5-2017. We wilden graag gebruik maken van onze AH spaarkaart. Maar dat was uitsluitend geldig voor het "uitgeklede" diner. Soepje, 1 klein gerecht (vlees) en een toetje. De waarde van de bon was €24.50. We besloten de bon niet in te leveren maar van de kaart de rijsttafel (€19.50 p.p.) te kiezen. Veel bakjes met erg weinig erin. Drie verschillende stokjes saté, 1 kip (erg vet), 1 varkensvlees (erg droog) en 1 gambing (Gietenvlees) de laatste was eigenlijk één grote zeen. Niet te snijden en zeker niet te kauwen. Verder was er voor ons 1 eitje doorgesneden zodat we daar ook niet echt een volle maag van kregen. de Rendang (2 kleine stukjes) was wel goed Babi in Ketjapsaus was weer erg hard en eigenlijk niet eetbaar.
      Een goedkope wijn € 4.50 per glas was redelijk. Natuurlijk hebben wij het personeel op de diverse opmerkingen aangesproken maar er werd niet op gereageerd. Als je wat moeilijk ter been bent al helemaal niet wan het restaurant zit op de 1e en 2e verdieping die alleen te bereiken zijn via een smalle ijzeren wentel trap. Al met al een zeer teleurstellend bezoek. Wij gaan er nooit meer heen. We bezoeken regelmatig Bali, maar zelfs de kleinste waroeng is beter dan dit restaurant. Bij het afscheid zei de bediening nog wel tot ziens, niet dus.
      Nicole K.
      • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
      Het was zoals altijd weer ontzettend lekker!! Er zijn gewoon geen woorden voor. De beste kok in hoorn! En een geweldige lieve bediening!
      Karin L.
      • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
      Omdat we laat bij het restaurant arriveerden en toch wilde gaan voor het "Onbeperkt genieten" concept, werden we in de gelegenheid gesteld wat sneller achter elkaar te bestellen. De dames van de bediening waren zeer behulpzaam bij de keuze. Alles wat we gegeten hebben was van zeer hoge kwaliteit. Vooral de Dim Sums waren zeer smakelijk.
      Maaike H.
      • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
      Voor de tweede keer een voltreffer. Genoten van al die verschillende gerechtjes. je proeft de liefde van de kok en de bediening in alles terug.
      Tanja S.
      • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
      Vorig jaar 2 keer bij Spijckers gegeten en ik was zeer enthousiast over het concept; het eten was lekker en de gerechten waren 'weer eens iets anders'. Dit jaar ook 2 keer gegeten maar het niveau van vorig jaar werd wat ons betreft niet gehaald. Het concept lijkt veranderd. Nu vooral Aziatisch en vorig jaar was het een bijzondere mix van verschillende keukens.
      Riana B.
      • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
      Heel lekker gegeten, super leuk concept! De rendang en de Peking eend zijn een aanrader!
      Floris G.
      • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
      Uitstekende bediening. Leuke formule. Goed eten,
      Kim L.
      • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
      Van de week hier gegeten met mijn vriend.
      Heerlijk gegeten, onbeperkt genieten van Aziatische gerechtjes. Er staan ook Aziatische bieren en frisdranken op de kaart, voor een totale Aziatische belevenis !
      Vriendelijke bediening en erg entouschast !!
      Wij komen zeker terug ! Echt een aanrader als je van Aziatisch eten houd !!