Spijckers

Nieuwendam 2 1621 AP Hoorn Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

All you can eat (vr - zo) 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit all you can eat vrijdag t/m zondag

All you can eat (wo-do) 24.50€

Dit menu bestaat uit all you can eat op woensdag en donderdag

Over het restaurant Spijckers

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

Met kerst geldt er een speciaal menu bij Spijckers. Neem contact op met het restaurant voor meer informatie over dit menu.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Spijckers

Maandag gesloten
      Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
      Chantal G.
      • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
      Wij hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Ook wij hadden gekozen voor de toeslag optie, waarbij je onbeperkt kleine gerechtjes mag bestellen. Wij hebben er aardig wat mogen proeven en vonden ze allemaal heerlijk ! Wij komen zeker nog een keertje terug.
      Bernadine H.
      • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
      Alles even top! voor herhaling vatbaar! De bediening is voorkomend, de gerechtjes zijn heel apart, het tempo ligt precies goed.
      Als ik al iets aan te merken zou hebben dan zou het het feit zijn dat het restaurant wat donker is voor een zomeravond en dat het ontbreekt aan een buitenterras om lekker te eten.
      Ruud S.
      Daniëlle V.
      • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
      We hebben heerlijk gegeten hier! Met de AH- restaurantactie. We hebben ervoor gekozen om een klein beetje bij te betalen en te smikkelen van allerhande Oosterse hapjes. In één woord geweldig! Heel verfijnd en heerlijk gekruid. Echt een aanrader, ook de ijstaart na afloop!
      tvdkort .
      • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
      Gezellig sfeervol ingericht restaurant. Op een mooie locatie in Hoorn. Goed en gevarieerd eten. Voor herhaling vatbaar om heen te gaan
      tonbloem .
      • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
      Ingeo .
      • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
      Menu van AH. Lekkere soep. Hoofdgerecht. Beetje droog vlees weinig groente ( 1 wortel, schijfje komkommer).
      Dessert op basis van yoghurt met fruit in verschillende varianten was overweldigend zoet! Verwacht je niet bij toetje van yoghurt of hangop. Jammer want het deed het menuutje geen goed.
      Ron T.
      • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
      De mogelijkheid om Indonesisch getinte gerechtjes te combineren verdient een kanttekening: ze zijn voor de drie hapjes per menu te klein; maak er zes van voor die prijs.
      Vincent T.
      • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
      Bij Spijckers gegeten met de AH restaurant aktie, wij hebben gekozen om bij te betalen en de tapas gegeten. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant goede en nette bediening.
      Enigste min punt is dat je de fooi niet kunt bij pinnen en dat je niet met creditcard kunt betalen
      Yvonne V.
      • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
      Keuze uit het menu of met bijbetaling van de kaart. Verrassend met de Oosterse tapas. We hebben genoten. Personeel was vriendelijk en correct
      jacquesboukje .
      • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
      Prima ontvangst en vriendelijke bediening. Lekker eten, al kon het hoofdgerecht, daging setan, wat lichter, want dat was behoorlijk ingekookt. Maar voorgerecht (tomatensoep) en de ruime keuze uit de nagerechten, waren weer uitstekend. Met gratis water een plezier om te dineren.
      Boukje en Jacques uit Lelystad
      gcvandepol .
      • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
      De gastvrouw was super vriendelijk. Jammer, dat ze niet echt contact met ons maakte. Ze "kleurde" als gastvrouw vooral binnen de lijntjes. Peter v.d. Rijt is altijd lovend over Spijckers. Wij vonden het ook lekker, maar niet zo bijzonder om het onze vrienden aan te bevelen. Niet van:"Daar moet je eens naar toe gaan!" Persoonlijk vond ik het tofu gerechtje een topper.
      harcoboth .
      • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
      Prettige ontvangst. De verlichting bij ons tafeltje was jammer genoeg erg summier. dat is eigenlijk de enige aanmerking. Personeel is goed op de hoogte van alles en legt goed uit hoe de tapasvorm werkt. Goede keus mogelijk door de mogelijkheid van 3-gangen of de tapas met kleine bijbetaling. Ook zonder de AH-restaurant aanbieding om nog eens te gaan eten.
      g.vdvelden .
      • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
      Aardige mensen in de bediening. Leuke ontvangst.
      Een van ons was niet gecharmeerd van tomatensoep: O dan krijgt u wat anders , ook lekker.
      We gaan vast nog een!
      Ansje L.
      • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
      Heerlijk gegeten, leuke bediening en gezellige sfeer./
      De tafel van Riana B.
      • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
      Dit keer gekozen voor de keuze van oma oelie. 19 heerlijke gerechtjes om te delen. Zeer smaakvol. Gezellig druk in de zaak en nog steeds nemen ze de tijd voor een praatje. Toptent met topmensen!
      Riana B.
      l.gevers .
      • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
      Verrassend menu, lijkt op tapas, maar ook weer niet. Erg smakelijk en mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard.
      Liet R.
      • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
      eerst wat kroepoek met dipsausje om op gang te komen; daarna klein bapaobroodje wat erg vulde maar geen toegevoegde waarde had. Hoofdgerecht was rijst met vleesgerecht, veel rijst, geen groente + grote schaal patat?? die ik niet kon plaatsen in de setting. Geheel was goed van smaak, maar veel van hetzelfde. Toetje keuze uit 3 glaasjes met inhoud. Gekozen voor iets met witte chocolade en cakebodem. Helaas veel te zoet.
      louise M.
      • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
      goed restaurant /lastig dat je met een trap omhoog moet/ de soep was te zoet maar heerlijk en het eten is er prima Zeer vriendelijke bediening en je wordt snel geholpen
      Michelle B.
      • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
      Het restaurant had een heel gezellige sfeer, het is een leuk restaurant om te zitten. De gerechten waren minder. Bepaalde gerechten waren veel te erg gekruid en niet heel lekker. Mijn vriend en ik zijn beide ziek geworden van het eten.