Over restaurant Spijckers

Oost ontmoet West

Laat je verrassen in deze culinaire uitblinker gelegen in de haven Hoorn. Chef Gaby hanteert de klassieke Franse keuken als basis met de nodige oosterse mystiek als creatieve toevoeging. Neem een hap en je proeft het meteen: dit zit helemaal goed. De beste wijnen en heerlijke bieren maken je maaltijd helemaal compleet.

Met kerst geldt er een speciaal menu bij Spijckers. Neem contact op met het restaurant voor meer informatie over dit menu.

Meer informatie over restaurant Spijckers

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
M.A. S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij waren er met een AH kortingskaart, gezien de zeer matige kwaliteit was het ondanks de lage prijs toch nog duur. Ze zien ons er niet meer terug.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gekozen met de ah deal voor de kleine hapjes. Het duurde erg lang voor de zeer kleine hapjes geserveerd werden. 2 hapjes per uur, zodat we op het laatst maar flink veel patat en noedels erbij hebben besteld om toch nog met een volle maag naar huis te gaan. Wij vonden het niet voor herhaling vatbaar.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Smakelijk gegeten in een leuke omgeving.
Voor de tweede keer hier geweest in twee maanden, en dan is het menu, toch wat aan de saaie kant. Daar kan wat meer verandering in komen. Had het idee dat sommige sausjes over meerder gerechten gingen. Jammer. De verse producten zijn lekker en goed van smaak.
In de winter is de deur echt storend, het werd dan echt koud! jammer. We wachten tot er weer een nieuw menu te voorschijn komt.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alleen erg jammer dat er te weinig personeel (1) is bij dit "all You can eat" concept is.
Maar 4 gerechtjes kunnen bestellen in een tijdsbestek van 2 1/2 uur tafelen.
De
Dan is uit eten via de "Albert Heijn restaurant aktie" toch prijzig ;)
De extra toeslag van €3.95 voor een 5e volbetalende persoon was voor ons allen onbegrijpelijk!
Gerechtjes waren wel heel smakelijk en de bediening was vriendelijk.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker gegeten, aardige bediening. Wij vonden het eten wel nogal aan de zoute kant. En ondanks AH kaart niet goedkoop. Bij het all you can eat zaten geen nagerechtjes. Wij bestelden alleen koffie. Daar kregen wij ongevraagd 2 kleine ( wel heel lekkere) koekjes bij, maar € 4 voor een gewoon kopje koffie is veel te duur.
Edo W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wat een verrassing, wij heerlijk gegeten bij Spijckers. Voor ons was dit een nieuw concept, kleine hapjes (onbeperkt) uit verschillende oosterse keukens voor een schappelijke prijs. Ondanks dat het kleien porties waren hadden, wij beide na 6 rondes genoeg gegeten.
Ienieminie1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuk restaurant en heerlijk gegeten. Veel keus, alleen de keuze van de toetjes viel wat tegen en de prijs.
Maar heel vriendelijk en gastvrij personeel !
A V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk om in de zomer bij het raam te zitten , nu was het er steenkoud als de deur open ging , ook kwam de geur vande rokers die beneden onderaan de trap aan het paffen waren naar binnen.
Suggestie :afzuiger , warmtegordijn of automatische tussendeur plaatsen.
Verder een erg knus en gezellig restaurant.

Vr.gr.
tgmwi .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden via AH actie geboekt. Menu vonden we niet echt geweldig dus we kozen voor a la carte voor €3,95 pp extra. Goede keuze! Onbeperkt eten van leuke, lichte gerechtjes. Mooi gepresenteerd en erg lekker. Verrassende kaart. Echt eens een keer wat anders!
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk eten met onbeperkt kleine hapjes. Wel behoorlijk aan de prijs.
Daarom de vraag of we hier nog eens heengaan. Wel vriendelijk personeel.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Er ging bij ons de hele avond een rookmelder af omdat de batterij leeg was, dit vonden wij storend.
Gerechten vielen tegen voor deze prijs. Ook duurde het vrij lang voordat wij onze gerechten kregen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een groot verschil met de vorige AH-actie. Spijckers onwaardig. Vier voor de prijs van twee, maar daar zijn de porties dan ook naar. Een perendessert waar misschien een peer naast heeft gelegen, smaakte naar citroen. Jammer. Op deze manier werf je geen klanten. Bediening was trouwens uitstekend en zeer vriendelijk.
Janencarla .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
vriendelijke ontvangst en een leuke entourage, lekker apertiefje gedronken met advies van de zeer correcte bediening en vervolgens echt heerlijk gegeten van al die lekkere verschillende hapjes fantastisch en vooral niet veranderen!!!!!gr. jan&carla.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heel aangename ontvangst in een leuke sfeer met een heel interessant concept, dit laatste betekend een aantal gerechten vrij te genieten in kleine porties. Zeker aan te bevelen, getest in verband met de ah actie maar heel zeker een aanrader om ook zonder actie naar toe te gaan. Bijkomend geschikte alternatieven voor kinderen. Bedankt voor de leuke avond, Familie Drooghaag-Beuvens
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vlotte en plezierige bediening. Het concept van het menu; keuze uit diverse ( +/- 25) kleine "Hapjes" , is heel aantrekkelijk. Geeft je ook nog eens de mogelijkheid om de lekkerste hapjes eventueel meerdere keren te nemen. Al met al een aan te bevelen adres.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor ons allen viel het gezien de beoordelingen in Iens erg tegen. De hapjes waren wel erg klein maar hadden ook niet veel smaak . Zelfs de toetjes vielen tegen en ook de opmaak. De bediening was goed .
K.Weeda
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
gastvrij, heerlijke gerechtjes, gevarieerde kaart, gratis gekoeld water en volop brood, gerechtjes zijn klein maar volop keus dus je kunt veel proeven! ze zien er ook prachtig uit.
Bettina J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten. Zeer delicaat en smakelijk. Prachtige locatie en goed bediening. Wij komen zeker terug.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
hier gegeten via de AH actie, keuze uit samengesteld menu hiervoor of met bijbetaling van 3,95 keuze uit alle gerechtjes van de kaart. Gekozen voor het laatste en dat was héérlijk. alles wat we gehad hebben was even lekker en mooi opgemaakt
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Keuken ging om 22:00 dicht ( zondag) hierdoor vaak moeten vragen of we konden bestellen. Anders hadden we aan het einde niet genoeg gehad. < is het enige puntje. Onwijs lekker gegeten en erg gezellig gezeten.goede bediening