Spiezz

Weerd 7 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Spiezz

Fantasie en kennis in een

Kennis van zaken. Kennis van smaken. Deze twee samen maken Spiezz tot een geliefd restaurant in het hoge Noorden. De fantasierijke chef creeert Franse heerlijkheden, terwijl de gastheer altijd in is voor een gezellig praatje. Drie dagen in de week worden er twee driegangen menu's voor de prijs van een aangeboden. Dat kan alleen in Frieslan!

Meer informatie over restaurant Spiezz

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten en heel vriendelijke bediening die alert reageerde als je wenkte.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH restaurantactie zaten er veel mensen te dineren. We hebben een uur moeten wachten op ons voorgerecht. Toen ze uiteindelijk bij ons kwamen kregen we het hoofgerecht al opgediend, dus weer terug naar de keuken. Vervolgens duurde het 20 minuten voordat we het voorgerecht alsnog kregen. Wat een ergernis. Het tafeltje achter ons hoorden we ook al negatieve geluiden want i.p.v. de dame blanche kregen ze beide fantasie van de kok. Hoe moeilijk kan het zijn! Vervolgens werd mijn nog halfvolle glas met de vingers in het glas beet gepakt en zou al worden meegenomen. Hierop heb ik het gezegd want ik was er wel klaar mee. Ik kreeg wel een nieuw glas ice tea. Ik klaag niet snel over een restaurant maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Bij Spiezz komen we nooit weer!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Je kon met de AH actie 2 verschillende voorafjes, hoofdgerechten en nagerechten kiezen. Een beetje beperkt, maar wel goed! De locatie is mooi in het oude gedeelte van Leeuwarden.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was prima maar door de drukte duurde de opname van de eerste borrel te lang 20 min en dat zit niet gezellig dat is zeker een verbeterpunt, verder prima gegeten.
Waldorfffff .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een leuke avond. Goede bediening en prima achtergrond muziek. Alleen per couvert €10-15 te duur. Een driegangenmenu van deze samenstelling moet tussen de 20-25€ kosten, zeker geen 37,50€.
rixard .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hier gegeten met de AH-restaurant-actie. De patat was te lang gebakken, we moesten bijna drie kwartier wachten op het hoofdgerecht, er kwam niemand tussendoor vragen of we nog wat te drinken wilden. maar verder was het eten prima. Heerlijke tomatensoep gehad (welke aan tafel wordt uitgeschonken), een biefstuk en een dame blanche na.
R S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het begon allemaal heel gezellig. Voorgerecht prima, tijdens het koude hoofdgerecht bediening drama, na het aangeven van het koude eten was de bediening niet meer aanspreekbaar. Jammer hier komen we niet weer
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Weer eens biefstuk gegeten, perfect klaar gemaakt. De soep was verrassend opgediend, maar het dessert spande de kroon. Mooie compositie en lekker.
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten bij Spiezz was goed. Toch hebben we wel eens een lekkerder stuk biefstuk gehad. We moesten steeds lang wachten op ons eten. Mensen die later binnenkwamen kregen eerder hun eten. Dit was een beetje vervelend. Verder is Spiezz een leuke tent met vriendelijk personeel.
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Een hele vriendelijke ontvangst, op ons verzoek een zeer vlot geserveerd driegangenmenu, royale porties en ook nog eens voortreffelijk klaargemaakt. Wat wil een klant nog meer? Wij waren in ieder geval heel tevreden en voldaan en komen graag nog eens terug.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier het ah menu geprobeerd. Het menu was niet bijzonder maar een standaard iets waar ik thuis ook mijn hand niet voor omdraai. De biefstuk was taai en hier is bij ons beiden een stukje blijven liggen omdat het steakmes niet door het vlees heen wilde. Het dessert had een leuke twist. De bediening was goed maar de serveerster had een dusdanige harde stem dat je ieder gesprek wat zij voerde aan een tafel kon worden gevolgd.
Foxje .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De keuze op de AH kaart was beperkt tot 2 mogelijkheden per gang, dat vonden we weinig. Bovendien werden er geen vegetarische gerechten aangeboden.
Hendrikus M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Schandalige kwaliteit/prijs verhouding. 3 gangen menu €.37,50 pp. Volgens de kaart op de site nog het kerstmenu.
Aan tafel wordt het ah menu gepresenteerd zonder prijsvermelding.
De indruk is dat door de ah actie de menu prijs is opgeschaald ter compensatie van het gratis 2e menu.
Het menu was simpel en zeker geen waardering van kerstmenu waardig.
Conclusie: een afrader.
rita.benji .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten wassen lekker maar de bediening communiceerde niet goed met elkaar. We waren aan de thee en werden gevraagd of we weg konden gaan omdat de tafel weer gebruikt moest worden dat was niet echt klant vriendelijk.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Nette en gezellige restauratie met vriendelijke gastheer. Goed eten, lekkere wijn. Fijne stoelen om te zitten. Gastheer nam de tijd voor een praatje en bediening was goed.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen. De gastheer is zeer vriendelijk, zo ook het personeel.
De inrichting was verrassend en een voordeel, de tafels zijn ruim, zodat je elkaar niet iedere keer aanstoot.
Het eten was leuk opgemaakt.
We hebben genoten in dit restaurant.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zijn zeer tevreden! We maakten gebruik van de AH-actie, maar hebben heel lekker gegeten. De bediening en de sfeer zijn er uitstekend.
s.j.hoitinga .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. De jas wordt voor je opgehangen. Nemen rustig de tijd om een bestelling op te nemen. Goede sfeer .
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was om 18.00 uur erg koud in de zaak. Dus zou het verstandig zijn om eerder de kachel aan te doen.
Wat betreft het menu. Dat was prima,
behalve de biefstuk, die was niet erg mals.