Spiezz

Weerd 7 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Spiezz

Fantasie en kennis in een

Kennis van zaken. Kennis van smaken. Deze twee samen maken Spiezz tot een geliefd restaurant in het hoge Noorden. De fantasierijke chef creeert Franse heerlijkheden, terwijl de gastheer altijd in is voor een gezellig praatje. Drie dagen in de week worden er twee driegangen menu's voor de prijs van een aangeboden. Dat kan alleen in Frieslan!

Meer informatie over restaurant Spiezz

rixard .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
R S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het begon allemaal heel gezellig. Voorgerecht prima, tijdens het koude hoofdgerecht bediening drama, na het aangeven van het koude eten was de bediening niet meer aanspreekbaar. Jammer hier komen we niet weer
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Weer eens biefstuk gegeten, perfect klaar gemaakt. De soep was verrassend opgediend, maar het dessert spande de kroon. Mooie compositie en lekker.
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Een hele vriendelijke ontvangst, op ons verzoek een zeer vlot geserveerd driegangenmenu, royale porties en ook nog eens voortreffelijk klaargemaakt. Wat wil een klant nog meer? Wij waren in ieder geval heel tevreden en voldaan en komen graag nog eens terug.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier het ah menu geprobeerd. Het menu was niet bijzonder maar een standaard iets waar ik thuis ook mijn hand niet voor omdraai. De biefstuk was taai en hier is bij ons beiden een stukje blijven liggen omdat het steakmes niet door het vlees heen wilde. Het dessert had een leuke twist. De bediening was goed maar de serveerster had een dusdanige harde stem dat je ieder gesprek wat zij voerde aan een tafel kon worden gevolgd.
Foxje .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De keuze op de AH kaart was beperkt tot 2 mogelijkheden per gang, dat vonden we weinig. Bovendien werden er geen vegetarische gerechten aangeboden.
Hendrikus M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Schandalige kwaliteit/prijs verhouding. 3 gangen menu €.37,50 pp. Volgens de kaart op de site nog het kerstmenu.
Aan tafel wordt het ah menu gepresenteerd zonder prijsvermelding.
De indruk is dat door de ah actie de menu prijs is opgeschaald ter compensatie van het gratis 2e menu.
Het menu was simpel en zeker geen waardering van kerstmenu waardig.
Conclusie: een afrader.
rita.benji .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten wassen lekker maar de bediening communiceerde niet goed met elkaar. We waren aan de thee en werden gevraagd of we weg konden gaan omdat de tafel weer gebruikt moest worden dat was niet echt klant vriendelijk.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Nette en gezellige restauratie met vriendelijke gastheer. Goed eten, lekkere wijn. Fijne stoelen om te zitten. Gastheer nam de tijd voor een praatje en bediening was goed.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen. De gastheer is zeer vriendelijk, zo ook het personeel.
De inrichting was verrassend en een voordeel, de tafels zijn ruim, zodat je elkaar niet iedere keer aanstoot.
Het eten was leuk opgemaakt.
We hebben genoten in dit restaurant.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zijn zeer tevreden! We maakten gebruik van de AH-actie, maar hebben heel lekker gegeten. De bediening en de sfeer zijn er uitstekend.
s.j.hoitinga .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. De jas wordt voor je opgehangen. Nemen rustig de tijd om een bestelling op te nemen. Goede sfeer .
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was om 18.00 uur erg koud in de zaak. Dus zou het verstandig zijn om eerder de kachel aan te doen.
Wat betreft het menu. Dat was prima,
behalve de biefstuk, die was niet erg mals.
ba.klare .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben op zich heerlijk gegeten maar met wat kanttekeningen. Het brood vooraf leek wel opgebakken van de dag ervoor en viel uit elkaar. We namen een halve liter rosé en kregen amper 2 glazen uit een karaf. Hier van van gezegd en toen werd de karaf bijgeschonken? Vreemd, een halve liter is een halve liter volgens mij. Het voorgerecht was karig, ik moest mijn zalm en carpaccio zoeken tussen de wraps. Smaak was prima. Het hoofdgerecht en toetje waren uitstekend. Ik heb het gevoel dat het eten goedkoop moet omdat het via de Albert Heijn actie loopt. Voelde me niet echt welkom met de Albert Heijn actie.
Frouke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Twee keer uit eten geweest met de AH actie. Beide keren dus het zelfde menu. De kogelbiefstuk was de eerste keer ongelofelijk taai toen ik hem medium had besteld, dit keer ging ik voor rare maar was het nog steeds niet helemaal de kwaliteit sappig vlees, die ik gewend ben van Spiezz. De sfeer is altijd uitstekend in orde, net als de attente en vriendelijke bediening en het heerlijke zit comfort!!!
carl V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Menu prijs aan de hoge kant, Soep, biefstuk, friet en wat groente voor 37.50 euro is veel. Overigens was de biefstuk enz. van goede kwaliteit. Korting van AH vervalt dus zo deels. Toch komen wij zeker nog weer terug.
ciska74 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk gegeten, perfect gegrild vlees, simpele goede bijgerechten, gezellige en goede bediening. Absoluut een aanrader!
peter893 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was lekker maar de sfeer wat kil.
Met 4 personen geweest. Achteraf wat aan de dure kant. Met 2 volle ah kaarten toch nog € 112,00 betalen.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Tomatensoep ... Biefstukje .... Dame blanche ... € 37,50 .. Niets extra zoals amuse of brood.. Eigenlijk niet heel bijzonder. Menu is te duur voor wat je krijgt.
tenm2016 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We kwamen met de AH-actie binnen.
Spiez hanteerde een samengesteld 3-gangen menu met wat weinig keus tussen de gerechten.
Een beetje jammer dat door de AH-actie de prijs was opgehoogd tov het normale menu.
Eten was OK, niet bijzonder. Service beetje stijfjes. Decor wat ouderwets, wel zit je lekker ruim.
Dit was de eerste keer maar we zijn niet echt geprikkeld om nog een keertje langs te komen.