Spiezz

Weerd 7 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Spiezz

Kennis van zaken. Kennis van smaken. Deze twee samen maken Spiezz tot een geliefd restaurant in het hoge Noorden. De fantasierijke chef creëert wereldse heerlijkheden, terwijl de gastheer altijd in is voor een gezellig praatje. Zes dagen in de week kunt u genieten van een all inclusieve menu of al a carte eten.

Meer informatie over restaurant Spiezz

Dinsdag t/m zondag : 12:00 -21:30

Jouw recensie over het restaurant Spiezz

Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Super!!
Martje R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het restaurant Spiezz in Leeuwarden had een speciale menukaart opgesteld voor de gasten met een AH kortingskaart, waardoor het eindbedrag ongeveer hetzelfde werd als het eindbedrag zonder korting, voor 2 personen ! Ze bieden nl. een all inclusive 3-gangenmenu op donderdag tm zaterdag ,inclusief tapbier,fris en wijn tijdens het diner voor €27,50, terwijl ons 3-gangenmenu €37,50 kostte!!, Samen met 1 koffie en 4 wijn kwamen we op €54,90 voor 2 personen, dat scheelt dus niet veel met het normale tarief, bovendien hadden we minder keus!
Ik vind het daarom vanuit het restaurant een misleidende actie,waarbij de gast denkt dat hij voordelig uit eten gaat!! Zo omzeilen ze het verlies wat ze anders zouden hebben, graag uw reactie !, met vriendelijke groeten: Martje Roerdink, uit Stiens.
D V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
alweer een teleurstelling,simpel AH menu voor € 37.50 plus consumpties, terwijl de gewone kaart een menu heeft van € 25.00 inclusief alle consumpties. Conclusie, weer bedonderd, AH kan beter stoppen met deze aktie, want 2e menu is NIET gratis
Irina P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor het eerst geweest met zijn vieren, lekker gegeten en niet duur. Alles is goed verzorgd, een goed assortiment van gerechten naar alle smaken en een goede ambiance, voor de herhaling zeker vatbaar.
Nelleke E.
Heerlijk gegeten.
T F.
Waren met AH bonnen.
Keuze beperkt, en hadden goedkoper kunnen eten zonder bonnen!!!
Dan was drinken gratis geweest , en meer keuze !!
Slechte actie dus!
En als klap op de vuurpijl, € 5.- reserverings kosten !!! Nog nooit meegemaakt bij een restaurant !!
Voor ons de eerste keer , en tevens de laatste !!
Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten was fantastisch! Enig minpuntje was dat er - toen het restaurant eenmaal vol zat - geen gesprek meer te voeren viel door alle rumoer.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gereserveerde tafel achterin restaurant te rumoerig, ruimte was redelijk vol. Verzoek tot rustiger tafel werd keurig afgehandeld, voorin was nog ruimte. Gebruik gemaakt van aanbieding (vaste prijs 2 gangen diner) hoeveelheid was prima, beiden waren vol. Kwaliteit was goed, lekker eten. Wijntje vooraf aan bestelling viel buiten de aanbieding, beetje jammer.
theo B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was goed verteoven, maar een beetje vreemde situatie met het bestellen van drinken, dit kon pas als wij ons eten hadden besteld.

Bij het afrekenen werd ik netjes op de hoogte gesteld dat we het drankje na het eten extra moesten betalen, dus voortaan niet de tafel alten afruimen.
Vervolgens werd er ook nog verwezen dat deze regel ook bij een ander restaurant van toepassing is.
Vond dit niet netjes
Dorien T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijke avond gehad met de restaurantactie van de AH.
Kregen een aparte menukaart met voldoende keuze, ook hielden ze erg goed rekening met mijn dieet.
Melissa R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten. We werden goed bediend voor verschillende mensen. Ook vond ik het erg leuk dat de kok zelf langskwam voor een praatje! Kortom: Een heerlijke avond!
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Geslaagde avond. We zaten op een rustige, mooie plek. Het eten was prima. Ruimte genoeg om goed met elkaar te kunnen praten. We zijn zéér tevreden.
pieterpiekstra .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mooi zaak. Lekker gegeten. Een paar opmerkingen. We moesten het bestek van ons voorgerecht houden voor het hoofdgerecht, want de afwasjuffrouw was ziek ! Verder vonden wij de wijn in ons glas erg weinig. Mag best wat meer zijn.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten, het inclusief menu is zeker aan te raden.
p.b. V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een nette prijs.
Goede service en gezellige accommodatie.
Een plek om terug te komen
P.B. van der Wal
marieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuk met kinderen en prima porties.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima eten! voor een goede prijs. Goed wijnadvies
Ricardo M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goed eten, aardig personeel en een fijne ambiance. Zowel ik als mijn vriendin hebben er een erg prettige avond gehad waarbij we niets tekort kwamen. De prijs kwaliteit verhouding was daarbij ook erg goed.
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Een geweldig restaurant. Het all in menu is prima maar wel jammer dat je pas drinken kan bestellen zodra je een keuze hebt gemaakt uit het menu. Persoonlijk vind ik dat wel een min puntje.
Er zal een reden achter zitten maar ik zie het niet.
Bij eerder bezoeken was dit niet zo.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voortreffelijk gegeten door vriendelijk personeel.