Spiezz

Weerd 7 8911 HL Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Spiezz

Kennis van zaken. Kennis van smaken. Deze twee samen maken Spiezz tot een geliefd restaurant in het hoge Noorden. De fantasierijke chef creëert wereldse heerlijkheden, terwijl de gastheer altijd in is voor een gezellig praatje. Zes dagen in de week kunt u genieten van een all inclusieve menu of al a carte eten.

Meer informatie over restaurant Spiezz

Dinsdag t/m zondag : 12:00 -21:30

Jouw recensie over het restaurant Spiezz

Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voortreffelijk gegeten door vriendelijk personeel.
Geiske74 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten. Mijn man was zo enthousiast om ook nog een broodplankje te bestellen, maar was niet nodig. Ik heb de bijgerechten gelaten voor wat het was. Had genoeg aan de rest!. de Spiezz gehad, was heerlijk
antjequereruesse .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een eye-opener,..... heerlijk gegeten! Vervelend, dat een commentaar op een meningsuiting dan vervolgens altijd om MEER woorden vraagt, dan dat je zelf over hebt. Herhalingen zijn namelijk vervelend, en alles is al gevraagd en gezegd met de inleidende vragen!
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Als voorgerecht Carpaccio was te taai , de hoofdgerechten waren prima. Drankjes werden slecht aangeboden .
Douwina H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Spiezz is een leuk restaurant waar we al eerder zijn geweest en zeker terug komen.
Ik wil wel een opmerking maken over de Albert Heijn actie. Deze is waardeloos en geen echte korting. Men krijgt een aparte menukaart die duurder is. Hier moet je niet op bezuinigen. Erg jammer, dit kan eerder klanten kosten i.p.v. opleveren
Viet P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Kwalitatief goed eten voor een hele goeie prijs. Wij hebben all incl. gegeten. De nieuwe kaart is zeer uitgebreid met hele mooie gerechten en goeie huiswijnen. Dit is echt een aanrader. Ga zo door!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer goed gegeten. Een erg leuk drie gangen concept met aangepaste porties voor een goede prijs en kwaliteit en voldoende gegeten. Aanrader!!
p.b. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten a la carte.
Prijs kwaliteit verhouding voor all inclusive is niet duur.
Een aanrader.
We komen zeker terug
bw.barends .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten echt een aanrader mooi opgemaakt een lust voor het oog zeer smaakvol en een zeer goede bediening
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima eten
j.cohen45 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het eten was heerlijk, werden heel hartelijk en professioneel ontvangen. Ondanks dat het een heel rustige maandagavond was, werden we op top niveau bediend. We komen zeker terug ook zonder A.H. voucher.
Marianna, Amsterdam
tim-zet .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goed gegeten, vriendelijke bediening. Het was heel rustig. AH menu was goed. De verlichting is wat laag maar werd op ons verzoek opgeschroefd.
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten en heel vriendelijke bediening die alert reageerde als je wenkte.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de AH restaurantactie zaten er veel mensen te dineren. We hebben een uur moeten wachten op ons voorgerecht. Toen ze uiteindelijk bij ons kwamen kregen we het hoofgerecht al opgediend, dus weer terug naar de keuken. Vervolgens duurde het 20 minuten voordat we het voorgerecht alsnog kregen. Wat een ergernis. Het tafeltje achter ons hoorden we ook al negatieve geluiden want i.p.v. de dame blanche kregen ze beide fantasie van de kok. Hoe moeilijk kan het zijn! Vervolgens werd mijn nog halfvolle glas met de vingers in het glas beet gepakt en zou al worden meegenomen. Hierop heb ik het gezegd want ik was er wel klaar mee. Ik kreeg wel een nieuw glas ice tea. Ik klaag niet snel over een restaurant maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Bij Spiezz komen we nooit weer!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Je kon met de AH actie 2 verschillende voorafjes, hoofdgerechten en nagerechten kiezen. Een beetje beperkt, maar wel goed! De locatie is mooi in het oude gedeelte van Leeuwarden.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was prima maar door de drukte duurde de opname van de eerste borrel te lang 20 min en dat zit niet gezellig dat is zeker een verbeterpunt, verder prima gegeten.
Waldorfffff .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een leuke avond. Goede bediening en prima achtergrond muziek. Alleen per couvert €10-15 te duur. Een driegangenmenu van deze samenstelling moet tussen de 20-25€ kosten, zeker geen 37,50€.
rixard .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hier gegeten met de AH-restaurant-actie. De patat was te lang gebakken, we moesten bijna drie kwartier wachten op het hoofdgerecht, er kwam niemand tussendoor vragen of we nog wat te drinken wilden. maar verder was het eten prima. Heerlijke tomatensoep gehad (welke aan tafel wordt uitgeschonken), een biefstuk en een dame blanche na.
R S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het begon allemaal heel gezellig. Voorgerecht prima, tijdens het koude hoofdgerecht bediening drama, na het aangeven van het koude eten was de bediening niet meer aanspreekbaar. Jammer hier komen we niet weer