Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over het restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief drankjes, op je wenken bedienen! Wij werken zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

9,2

Jouw recensie over het restaurant Spies & Spijs

wapot .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Alles was naar wens ,alleen het meubilair was niet van deze tijd. De hele avond op een houten stoel zitten is niet erg comfortabel.
Nico En Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Aanrader voor een top avond
Peterensuzette .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Spies en spijs is een fantastische ervaring. Heerlijk eten, veel keuze en alles van zeer hoge kwaliteit. Een echte aanrader.
Jacobus V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een muziekje op de achter grond zou wel wenselijk zij maar voor de rest heel goed.
Ga zo voor al door fam van bommel vleuten.
Cay S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
De avond voor zijn zestigste verjaardag gingen m'n man, onze dochter en ik bij Spies en Spijs uit eten om het te vieren. Ik had dit heuglijke feit alleen als extra opmerking bij de reservering vermeld en verder niets gevraagd of afgesproken. Toch stond aan het eind van ons etentje het voltallige personeel met een prachtig opgemaakt dessertbord m'n man toe te zingen. Dat ze al die moeite gedaan hebben, vind ik zo ontzettend lief!!!
Vanwege de gemoedelijke en gastvrije ontvangst, het vriendelijke personeel, het lekkere eten en de persoonlijke aandacht was het al een geslaagde avond; deze geste maakte het een topavond!
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lief en proffesioneel personeel. In voor n grapje.. en super lekker eten. Alles was naar wens. Goed concept. Zijn wel veel mensen jarig op zo n avond dat word leuk opgepakt maar als je onder een haperende krakende speaker zit net iets minder .. maar erg gelachen
W. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima om met een groep te eten. Alles wordt goed schoon gehouden en steeds bijgevuld. Aardige bediening die de drankjes goed in de gaten houdt of alles naar wens is. Vlees, vis en bijgerechten prima in orde.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij hebben een erg gezellig avond gehad eten was goed en de sfeer en bediening ook. Wij gaan zeker nog eens terug komen.
AREND V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Alweer super! Kom gauw weer terug, hopelijk nog heel veel keren. Ook zeker een compliment waard is de saladebar. Wat een variatie en wat super vers!
Arya V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten, mooie omgeving en top bediening! Je komt niets te kort!
Tamara T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Voor de 2e keer gegeten bij Spies & Spijs en wederom fantastisch. Alles is bovengemiddeld goed, de kwaliteit van het eten, de bediening, aankleding en sfeer van het restaurant. Wij komen garandeerd nog een keer terug.
Lammert B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We komen zeker nog een keer terug.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Verassend concept! Erg leuk.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Superlekker. Meesterlijk concept. Zéér gastvrij en een superieure kwaliteit, overvloed en weldaad. Hier moet je naartoe...
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten en de servies goed, geen klachten.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk eten alleen Spies biefstuk kwam maar een keer langs en worstjes wel 3 keer
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We waren voor de eerste keer bij SPIES EN SPIJS op advies van familie. Na een hartelijk ontvangst hebben we een heerlijke avond gehad en lekker gegeten. We komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het vlees is divers en heerlijk, maar het blijft een kwestie van smaak. De varkenshaas is erg lekker.
De salade bar is goed gevuld met een ruime keuze.
Als dessert een grote keuze uit heerlijk ijs.
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat een geweldig mooi restaurant. Fraaie uitstraling, schoon, ruim opgezet. Ontzettend veel keuze, mooi en heerlijk buffet. Ontzettend aardig personeel. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.