Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief 4 drankjes, op je wenken bedienen! Ze werken hier zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

• : Gratis parkeren

Maandag & Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 0:00
Zondag gesloten.

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Onwijs lekker gegeten van het buffet, de verschillende soorten vlees en het dessert. Zonder ons vol te eten. Wij zijn grote fan van dit restaurant. De sfeer is gezellig, de bediening jong, maar attent en geduldig.
Kortom, wij zullen Spies en Spijs echt aanraden.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik was tot laat op kantoor en had geen zin (meer) om te koken. Dus via IENS op zoek gegaan naar een 'interessant' restaurant tussen kantoor en huis. Ze hebben een Rodizio Grill. De passadores komen dan met een spies vlees langs de tafels. Verder een goede salade bar. Alles inclusief, inclusief 4 drankjes naar keuze, kost het schappelijke bedrag van 37,50 (water zetten ze gratis op tafel). Ze zijn net twee maanden open, waardoor nog niet alles soepel verloopt. Op de avond dat ik er was, was het voor de keuken/bediening onverwachts druk, waardoor het allemaal niet helemaal soepeltjes verliep. Maar ze deden enorm hun best om het de gasten naar de zin te maken. Samenvattend, lekker eten, interessant concept (weer eens wat anders), zeker de moeite waard om eens langs te gaan.
Rosanna M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijne service, goede uitleg. Ze komen met heerlijke spiezen met vlees aan tafel, waaruit je kunt kiezen. Fijne ervaring!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk origineel spies aan tafel concept voor een mooie prijs, nagenoeg onbeperkt maar toch een classy uitstraling. Gezellig en vlot personeel. Goed rekening gehouden met mijn notenallergie.
Brazilië kan trots zijn op deze (een van de weinige) Hollandse Churrascaria!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Duidelijke uitleg van de formule. Op de 'verstafel' stonden ongeveer 30 soorten hapjes, allemaal kraakvers met een overzicht van wat het allemaal precies was; men kon zo vaak men wilde terug naar dit buffet. Verder liep er konstant iemand rond met BBQ spiesen en kwam langs te tafels; als men hun tokens (rood/groen) op groen op de tafels had liggen werd er gevraagd of men iets van hun spies wilde. Aan het einde werd men meegenomen naar hun dessert-buffet. Verder waren 4 drankjes bij inbegrepen. Al in al een heel goed concept vooral omdat het eten echt heel lekker was en de bediening heel vriendelijk. Wij gaan daar zeker weer terug.