Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over het restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief 4 drankjes, op je wenken bedienen! Ze werken hier zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

• : Gratis parkeren

Maandag & Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 0:00
Zondag gesloten.

Uitmuntend
9,3
aprilia .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zaterdag jl weer eens gegeten bij Spies & Spijs. Het was er weer als vanouds, dwz plezierige en professionele ontvangst en bediening en gerechten van prima kwaliteit. We komen zeker nog (weer) eens terug
ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ij waren er weg van lekker eten en leuke lokatie
rob K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Was in een woord geweldig. Na meerdere feesten in het Milandhof gegeven te hebben kunnen wij alleen maar zeggen men heeft het weer overtroffen. Alle lof aan de organisatie en zeker het personeel. Wij hebben genoten. Rob en Nel Keuning
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
tafel met voorgerechten was in een woord verrukkelijk, het zag er heel verzorgd uit.
Vlees aan de spies was erg goed en het aanbieden op deze manier heeft z n charme.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekende service, supergezellig, heerlijk eten. Met twee kinderen van 1 en 7 geweest; ze vonden het geweldig. Thanks!
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten .....
Alles was top ...
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Geweldige mooie sfeer! Goede service. Heerlijk gegeten! Goede en rustige bediening !!Wij komen zeker een keertje terug!!!
monok .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed eten, leuk concept, zeer prettige bediening, uiterst vriendelijk.
Voor de grotere eters heel geschikt: meerdere malen opscheppen bij buffet, ze komen met allerlei soorten vlees langs, net zo vaak als je wil, ook van de vele soorten nagerechten mag je extra nemen.
Samen met onze vrienden, die hier voor het eerst kwamen, prima gegeten.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bijzonder geslaagde avond, 4 1/2 uur, met heerlijk en eten drinken en bovenal een bediening met klasse. Alles vers en heerlijk vlees. Hier kunnen veel restaurants niet tegenop.! Zeker een aanrader voor familie, collega's en buren.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldig concept. Je kunt rustig een hele avond gezellig tafelen. Super.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een heel erg gezellig en leuk concept!! Zonde dat dit onder invloed van anderen niet tot volledig recht kan komen , hiermee bedoel ik de gesloten zondag echt doodzonde! Ga zo door spies en spijs ! Leuk :)
Josephine F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer hartelijke ontvangst, een snelle en attente service van de bediening (of het nou om drinken bestellen ging of om wat extra vlees bestellen). Het eten is prima. Een rijk gevulde saladbar met ook warm gerechten. En heerlijk vlees aan de spies dat bij je tafel wordt uitgeserveerd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettig personeel en fijne sfeer en goed eten.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super leuk, gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Zelfs met kinderen. Zij krijgen hun eigen kinderspies en kunnen zich heerlijk vermaken in de kinderhoek.
Ramon Q.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed eten en een leuk concept. De inrichting was mooi en finctioneel. Alles was netjes en schoon. De bediening was enthousiast en vriendelijk.
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Héél lekker.gegeten. We.hadden ook kip aan.spies verwacht. Misschien is.dat maar net wanneer je.aanschuift. Alles.lekker mals, heerlijk! Supervriendelijk personeel!
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Toch te veel gegeten.....heerlijk.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij zijn hier al vaker geweest (zie eerdere recensies) en vinden het concept helemaal goed. Wel is het prijsverschil t.o.v. doordeweekse dagen groot en op vrij- en zaterdag toch wel aan de hoge kant. Maar eerlijk is eerlijk de kwaliteit is fantastisch! Een opmerking van onze vrienden was dat wellicht live (Braziliaanse) muziek in het weekend leuk zou zijn en het prijsverschil wat zou verzachten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017