Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over het restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief drankjes, op je wenken bedienen! Wij werken zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

9,2

Jouw recensie over het restaurant Spies & Spijs

Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat een geweldig mooi restaurant. Fraaie uitstraling, schoon, ruim opgezet. Ontzettend veel keuze, mooi en heerlijk buffet. Ontzettend aardig personeel. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Koen L.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Leuk concept, heel veel keuze, meer dan je in 1 avond kan proeven. Positief dat er ook veel visgerechtjes te bestellen zijn.
JJJ K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bij het on-line reserveren was er iets mis gegaan en was onze reservering (7 personen) over het hoofd gezien. Er werd toen snel iets geregeld, helaas was dit aan een hoge tafel met hoge krukken. Na een half uur zat je niet fijn meer met het hele gezin. Aan het eind van de avond is het keurig opgelost. Eten super, leuk en vriendelijk personeel.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
geen
Tamara T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij aten hier voor het eerst en zijn daarvoor afgegaan op de recensies. Niets bleek teveel gezegd. Wat een heerlijk eten, super fijne en gezellige bediening en overweldigende keuze! Twee van ons hebben een allergie wat we van te voren hebben aangegeven, en bij binnenkomst bleek al precies uitgezocht te zijn wat we wel konden eten en wat niet. Ontzettend netjes en zeer klantvriendelijk!
Met zijn vieren hebben we de hele avond rustig getafeld en zeer goed gegeten. Wij komen hier zeker terug!
Ariska B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Mooie accomodatie ,en vriendelijke bediening. Lekker eten wat er vers en goed uitziet!
Lekker gevarieerd vlees!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gezellige sfeer, Zeer vriendelijk personeel.
Keuze uit genoeg goed eten en drinken.
Rolstoel toegankelijk! En een Kinderspeelhoek.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker malse stukjes biefstuk
Goed eten en goede service van de drankjes
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima. Geweldig., ruime keuze, niet te veel geluid, konden elkaar goed verstaan. Gezellig.
MartinFousert .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker op het gemak gegeten. We zaten vol. Anderhalf jaar geleden aten we hier op het terras, maar binnen is ook gezellig. Het menu is nog wel hetzelfde, behalve dat het nu uitgebreid is met een aantal visgerechten.
John H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
heerlijk..en fijne bediening!
Sadat G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Ik ben geweest met de hele familie was 6 persoon en ik heb spijt eten was heel erg slecht je moet heel lang wachten tot dat iemand langs komt ik zal dat nooit meer eten in dat restaurant en ik raad iedereen het af omdat de smaak van alle gerechten hele rare smaak de voorgerecht was ook niks dus als jullie geld willen weg gooien dan moet je er zeker naar toe gaan trouwens ik heb zelf 25 jaar in de horeca ervaring zulke mensen moeten zich schamen en per direct stoppen met zo een restaurant
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
eten was goed maar beperkt buffet was niet erg groot werd bijna tot niet bijgevuld stond op het laats een beetje te verpieteren
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening, heerlijke gerechten. Super restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.
Gyni V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed eten, heelal vriendelijke bediening, kon helaas niet met creditcard betalen
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Top gegeten prima service en zeer attent personeeel.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vriendelijke persoonlijke aandacht. Zou niet weten wat hier te verbeteren is.
C M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Aangezien wij al een keer of acht hier gegeten hebben geeft wel aan dat wij erg tevreden zijn.
Sterker nog wij waren een van de eerste klanten toen dit restaurant open ging voor het publiek.
Wij hebben hier met vrienden gegeten die er nog nooit geweest waren en later gehoord dat zij op hun beurt daar ook weer met vrienden gegeten hadden.
Dit zegt toch genoeg.
Al met al voor een redelijk bedrag erg lekker eten.
Een aanrader.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De beenham is naar onze mening te zout.
Deze ervaring hadden wij bij een eerder bezoek ook.
De rest van het vlees was goed op smaak.
Veel keus bij de salade bar
Meer keus bij het warm buffet zou onze voorkeur hebben.
Maar wat er staat heeft een goede kwaliteit
Het restaurant is zeer sfeervol ingericht
En erg vriendelijk personeel -klantgericht