Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over het restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief 4 drankjes, op je wenken bedienen! Ze werken hier zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

• : Gratis parkeren

Maandag & Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 0:00
Zondag gesloten.

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een gezellige en goede gelegenheid om te eten.Wij hebben hier erg genoten
Jacobine S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Leuk concept,klein puntje van kritiek is dat de vuile borden niet op tijd weggehaald werden.ben er nu 3x geweest en constateer dat de oudere serveersters attenter zijn dan de jongeren. Hulde aan de oudere garde.
B S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar fris en verse salade,s zag er goed uit en smaakte verrukkelijk
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij vonden het er leuk en sfeervol uitzien,het eten was heerlijk en consumptie was ook genoeg.
Goede en vlotte bediening,bedankt voor de gezellige avond.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Super leuke bediening! Leuke duidelijke uitleg, en heerlijk gegeten!! Zeker een aanrader!
A.M.S S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Ontvangst was beetje rommelig kwam niet direct iemand naar ons toe.
Het concept is leuk. Heerlijk buffet waar je van kan pakken. Met de spiezen komen ze steeds langs. Lamsvlees was erg lekker..de bavet erg taai. Maar verder was het vlees wel van goede kwaliteit al hou ik niet van speklap en buikspek. Ook warme ananas aan de spies.Heerlijke vlaamse frieten worden op je tafel gezet. En lekker kraanwater erbij...en alcoholvrije wijn.
Toetjesbuffet erg lekker. Komen zeker nog eens terug
Mijni B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben genoten van heerlijke buffethapjes, zowel warm als koud en van de diverse, goed bereide, vleesgerechten. Ook de eigengemaakte nagerechten waren uitstekend. Kortom, een aanrader!
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Een leuk en goed concept! We hebben heerlijk gegeten. Je kunt zelf het eettempo aangeven. Alles voor een prijs dus geen verassingen achteraf. Een echte aanrader!!!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteren zijn wij hier geweest met 3 personen. In eerste instantie hadden wij voor een eerdere datum gereserveerd maar ik werd 's morgens gebeld met de (vooral voor hen) vervelende mededeling dat de grill kapot was en zij helaas iedereen moesten afbellen. Maar gisteren dus in de herkansing. Bij binnenkomst wordt je eerst een beetje op het verkeerde been gezet; echt wel de entourage van een zalencentrum. Netjes maar niet bepaald gezellig ofzo, al heeft men er al het mogelijke aan gedaan. Het blijft een enorme ruimte en ook het sanitair is daarop ingericht. Helemaal prima voor feesten en partijen maar als je een restaurant verwacht is het even schakelen. Maar een kniesoor die daarover valt. Bij het binnentreden van het restaurantgedeelte werden we hartelijk ontvangen Wederom excuses voor de annulering en een fles wijn voor thuis toen bleek dat de annulering op mijn verjaardag was. Bijzonder aardig gebaar. En eigenlijk zegt dat alles al over de sfeer en de bediening; iedereen was even aardig en professioneel. De inrichting is gezellig en ondanks de drukte geen moment last gehad van de andere gasten. Het voorgerecht is een mooi opgemaakt buffet met heerlijke gerechten, zowel warm als koud. Mooie kwalitatief goede producten, klasse! Ook het vlees aan de spiezen waar men mee langs kwam en je een portie kon afnemen waren van super kwaliteit. Het was een feestje! Desserts kon je weer halen bij het buffet en ook dat zag er allemaal prachtig uit. Het arrangement is inclusief 4 drankjes en voor ons meer dan voldoende. Leuk dat ook de speciaalbieren hier onder vallen. Wij hebben genoten en ik kan niet wachten om onze vrienden mee te slepen naar Spies en Spijs!
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben genoten van de gast vrijheid ,personeel is zeer vriendelijk ,er is genoeg te eten voor ieder wat wils .
De spiezen zijn heerlijk erg leuk concept ook
Arianne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mooi Interieur, gezellige sfeer, leuk concept, we hebben heerlijk gegeten en met de allergieën was erg goed rekening gehouden!
Ik zou iedereen dit restaurant aanraden!
Sabine W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooi sfeervol restaurant, heerlijk gegeten (4 volw en 4 kinderen >10), leuk concept, zeer uitgebreid warm en koud buffet en heerlijk vlees. Bediening erg vriendelijk.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg leuk restaurant.
Heel lekker en veel gegeten.
Heerlijke salade buffet en van alles was meer dan genoeg.
Ook de vlees spiezen die langs kwamen waren meer dan voldoende er prima in orde.

Twee dingen waren aboluut minder.
1) De koffie dat was echt net sloot water.
2) De Brownies die waren zo hard en droog dat leek nergens op.

Verder hebben we heerlijk gegeten met 6 personen.
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was gewoon goed. Een mooi buffet, vlees dat aan de tafel wordt geserveerd en daar vriendelijke en goede bediening.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk, ontspannen en gezellig gegeten. Vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze aan vlees, vis, kaas en salade/rauwkost. Zeker voor herhaling vatbaar!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Onwijs lekker gegeten van het buffet, de verschillende soorten vlees en het dessert. Zonder ons vol te eten. Wij zijn grote fan van dit restaurant. De sfeer is gezellig, de bediening jong, maar attent en geduldig.
Kortom, wij zullen Spies en Spijs echt aanraden.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik was tot laat op kantoor en had geen zin (meer) om te koken. Dus via IENS op zoek gegaan naar een 'interessant' restaurant tussen kantoor en huis. Ze hebben een Rodizio Grill. De passadores komen dan met een spies vlees langs de tafels. Verder een goede salade bar. Alles inclusief, inclusief 4 drankjes naar keuze, kost het schappelijke bedrag van 37,50 (water zetten ze gratis op tafel). Ze zijn net twee maanden open, waardoor nog niet alles soepel verloopt. Op de avond dat ik er was, was het voor de keuken/bediening onverwachts druk, waardoor het allemaal niet helemaal soepeltjes verliep. Maar ze deden enorm hun best om het de gasten naar de zin te maken. Samenvattend, lekker eten, interessant concept (weer eens wat anders), zeker de moeite waard om eens langs te gaan.
Rosanna M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijne service, goede uitleg. Ze komen met heerlijke spiezen met vlees aan tafel, waaruit je kunt kiezen. Fijne ervaring!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk origineel spies aan tafel concept voor een mooie prijs, nagenoeg onbeperkt maar toch een classy uitstraling. Gezellig en vlot personeel. Goed rekening gehouden met mijn notenallergie.
Brazilië kan trots zijn op deze (een van de weinige) Hollandse Churrascaria!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Duidelijke uitleg van de formule. Op de 'verstafel' stonden ongeveer 30 soorten hapjes, allemaal kraakvers met een overzicht van wat het allemaal precies was; men kon zo vaak men wilde terug naar dit buffet. Verder liep er konstant iemand rond met BBQ spiesen en kwam langs te tafels; als men hun tokens (rood/groen) op groen op de tafels had liggen werd er gevraagd of men iets van hun spies wilde. Aan het einde werd men meegenomen naar hun dessert-buffet. Verder waren 4 drankjes bij inbegrepen. Al in al een heel goed concept vooral omdat het eten echt heel lekker was en de bediening heel vriendelijk. Wij gaan daar zeker weer terug.