Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over het restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief drankjes, op je wenken bedienen! Wij werken zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

9,3

Jouw recensie over het restaurant Spies & Spijs

Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De beenham is naar onze mening te zout.
Deze ervaring hadden wij bij een eerder bezoek ook.
De rest van het vlees was goed op smaak.
Veel keus bij de salade bar
Meer keus bij het warm buffet zou onze voorkeur hebben.
Maar wat er staat heeft een goede kwaliteit
Het restaurant is zeer sfeervol ingericht
En erg vriendelijk personeel -klantgericht
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eerst maar de mindere dingen; Beloofd om nog een keer met vis langs te komen wat niet is gebeurd.
We merkten wel dat de bediening achter de bar het nog moesten leren, ze was erg onzeker en wist de naam van de wijnen niet maar ze deed heel goed haar best. Misschien kan ze nog een keer met iemand mee lopen.
De leidinggevende was perfect!
Bovenal hebben we heerlijk gegeten en we komen echt nog een keertje terug.
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuk initiatief totaal ander concept, soms wat te verwarrend, zit ik nog aan het voorgerecht wordt er al gevraagd of ik vis wil, of al een stukje biefstuk, verder heerlijk gegeten
H. E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hebben het op alle gebied uitstekend naar ons zin gehad. Ruim voldoende keus. Prima buffet, alles oogde vers. Heerlijk ijs.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ontzettend lekker gegeten, goede kwaliteit, heerlijke gerechten. Heel vriendelijk en klantgerichte bediening. Echte aanrader! We gaan zeker vaker.
A B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
het was geweldig. Op advies van de buren heen geweest en we komen zeker met de familie nog terug. keurige bediening. Super lekker gegeten.
PeterBoevee .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het personeel zorgt voor een gulle gastvrijheid en een persoonlijke benadering. Heerlijke vleesgerechten van de spies. Ook de visgerechten zijn bijzonder lekker, evenals de rijk gevarieerde buffetten. IJs en toetjes zijn ook top!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk eten en drinken met deze all inclusive formule. Zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding en heel fijn dat je kan blijven zitten en niet de hele avond ongezellig van tafel moet om eten te halen, wat bij de meeste all inclusive restaurants het geval is. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.
Gert-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk concept, nu ook visgerechten toegevoegd. Lekkere en smaakvolle gerechten. Helaas maar 1 x langs geweest voor een visgerecht.
Evelien J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Het was allemaal zeer smaakvol en lekker vers. Ook een dikke 10 voor alle toetjes (met als hoogtepunt de zelfgebakken brownie). Zeer vriendelijke bediening. Ondanks dat het drinken inclusief is werd er wel heel vaak gevraagd of we nog wat wilde drinken, heel fijn! We misten alleen een Braziliaans achtergrondmuziekje en een cocktail kaart. We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer vriendelijk personeel!! Komen zeker terug...maar ook voor het heerlijke eten
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Fijne, prettige en vlotte bediening; het buffet biedt een ruime keuze en het vlees is van goede kwaliteit; kortom wij komen graag terug!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten een echte aanrader voor mensen die van vis en vlees houden, ook ruime keuze aan bij artikelen en een lekker toetjes buffet
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Werd goed uitgelegd en er werd goed rekening gehouden met glutenvrij
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Concept is origineel en de bediening is top.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk gegeten . Voor herhaling vatbaar.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Fijne service nergens moeilijk over doen! Bediening prima
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Super avond gehad! Lekker gegeten , heel aardig personeel , alles was warm en super lekker. Het was zeker de moeite waard om nog terug te komen!
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Erg leuk concept dat de koks langs komen met grote vlees spiezen en je dan aan kan geven of je wel of niet een stukje daarvan wilt. De ijsbar was ook erg lekker!
Caroline U.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker eten, ruim voldoende en fijne ambiance! Ook voor dieet prima en alsnog veel keus! Erg vriendelijke bediening, aanrader!