Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over het restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief 4 drankjes, op je wenken bedienen! Ze werken hier zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

• : Gratis parkeren

Maandag & Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 0:00
Zondag gesloten.

Uitmuntend
9,2
9,4

Jouw recensie over het restaurant Spies & Spijs

Coos V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Potver. Wát zijn we weer in de watten gelegd. Ik was hier inmiddels al een paar keer geweest, maar ze worden stééds maar béter en béter! Fantastische sortering van vers en gezond eten. Het dessertbuffet is een snoepfabriek voor iederéén! En de bediening én vriendelijk was weer grandioos. Een omrij-restaurant!

Wat deden wij hier? In onze jonge jaren zaten we achter de schermen en knoppen om de processen van de Melkunie-fabrieken in Nederland te laten draaien. Vanavond hielden we een mini-reünie in Zegveld. Helaas waren er nu ook wat uitvallers. Maar Frank De Wit was uit Rusland overgekomen! Met mooie en sterke verhalen. Frank runt daar sinds 2000 een Adventure Reisbureau onder de naam Kola Travel. We gaan met hem een keer een weekje naar de ruige Russische natuur om met sneeuwscooters tussen de elanden en de beren door te scheuren....????????????
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Normaal gesproken schrijf ik nooit recensies, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Wat een geweldig restaurant! Echt heerlijk gegeten, maar bovendien....wat een zeer bijzonder vriendelijk personeel. Echt heel persoonlijk, onthoud wat je lekker vindt, geeft extra service. Wij vonden de ananas om de smaak te neutraliseren erg lekker, kwam ze later nog met wat van de ananas met roomijs speciaal naar ons toe, echt heerlijk!!! En dit was nog maar 1 voorbeeld. Zeer zeker de moeite waard om daar nog een keer te gaan eten.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een gastvrijheid ervaar je bij spies&spijs! Het personeel laat je thuis voelen, je wordt op je wenken bedient! Het is een leuk concept en daarbij is het eten van uitstekende kwaliteit! Niks dan lof!
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke warme inrichting goed ontvangen bijzondere vriendelijke en duidelijke uitleggende gastvrouw , niets is teveel super goed gegeten verschillende vlees soorten mooi diverse buffet koud en warm broodjes op tafel . Erg leuk dat ze langs de tafels komen met de spiesen , je kan zelf bepalen of je wilt of niet . En een mooi gevarieerd ijsbuffet en als laatste koffie toe . Conclusie wil je een avondje gezellig taffelen , dan is dit een aanrader Top ????????
Rina W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Na een hartelijke ontvangst heerlijk gegeten. Prima buffet. Goede sfeer. Tempo mag voor sommigen sneller maar dat ie erg persoonlijk.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima restaurant,vriendelijke bediening ,eten heerlijk.
aprilia .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zaterdag jl weer eens gegeten bij Spies & Spijs. Het was er weer als vanouds, dwz plezierige en professionele ontvangst en bediening en gerechten van prima kwaliteit. We komen zeker nog (weer) eens terug
ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ij waren er weg van lekker eten en leuke lokatie
rob K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Was in een woord geweldig. Na meerdere feesten in het Milandhof gegeven te hebben kunnen wij alleen maar zeggen men heeft het weer overtroffen. Alle lof aan de organisatie en zeker het personeel. Wij hebben genoten. Rob en Nel Keuning
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
tafel met voorgerechten was in een woord verrukkelijk, het zag er heel verzorgd uit.
Vlees aan de spies was erg goed en het aanbieden op deze manier heeft z n charme.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekende service, supergezellig, heerlijk eten. Met twee kinderen van 1 en 7 geweest; ze vonden het geweldig. Thanks!
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten .....
Alles was top ...
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Geweldige mooie sfeer! Goede service. Heerlijk gegeten! Goede en rustige bediening !!Wij komen zeker een keertje terug!!!
monok .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed eten, leuk concept, zeer prettige bediening, uiterst vriendelijk.
Voor de grotere eters heel geschikt: meerdere malen opscheppen bij buffet, ze komen met allerlei soorten vlees langs, net zo vaak als je wil, ook van de vele soorten nagerechten mag je extra nemen.
Samen met onze vrienden, die hier voor het eerst kwamen, prima gegeten.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bijzonder geslaagde avond, 4 1/2 uur, met heerlijk en eten drinken en bovenal een bediening met klasse. Alles vers en heerlijk vlees. Hier kunnen veel restaurants niet tegenop.! Zeker een aanrader voor familie, collega's en buren.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldig concept. Je kunt rustig een hele avond gezellig tafelen. Super.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een heel erg gezellig en leuk concept!! Zonde dat dit onder invloed van anderen niet tot volledig recht kan komen , hiermee bedoel ik de gesloten zondag echt doodzonde! Ga zo door spies en spijs ! Leuk :)
Josephine F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer hartelijke ontvangst, een snelle en attente service van de bediening (of het nou om drinken bestellen ging of om wat extra vlees bestellen). Het eten is prima. Een rijk gevulde saladbar met ook warm gerechten. En heerlijk vlees aan de spies dat bij je tafel wordt uitgeserveerd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettig personeel en fijne sfeer en goed eten.