Spies & Spijs

Middenweg 2 3474 KC Zegveld Nederland Kaart

Over het restaurant Spies & Spijs

Spies & Spijs is een uniek all-in grill concept. De passadores komen bij je aan tafel voor culinaire verwennerij. Laat je voor een vast bedrag, inclusief 4 drankjes, op je wenken bedienen! Ze werken hier zonder menukaart. Je wordt verrast met lekkere spiesen rund- kip- varken- lamsvlees, of een vegetarische variant. Daarnaast kun je onbeperkt genieten van de ‘verstafel’ met verschillende voor- en bijgerechten zoals groenten, salades, rauwkost, kazen, vis en meer. Met de rode button (even pauze) en groene button (ja graag!) bepaal je zelf hoeveel en wanneer je eet. Voor de kinderen is er een leuke kinderspeelhoek.

Meer informatie over restaurant Spies & Spijs

• : Gratis parkeren

Maandag & Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zaterdag 17:30 - 0:00
Zondag gesloten.

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Spies & Spijs

Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
concept is gaaf. het koud/warm buffet is echt goed evenals het dessert.
Honden in een restaurant vind ik een no go (uitzondering blindengeleidehond)
ze lopen met spiezen rond, begonnen elke keer aan dezelfde tafel en als de spies op was gingen ze niet verder waar ze gebleven waren. waardoor je vaak dingen mist. het kaartje wat je op ja en of nee draaien lag bij ons constant op ja. en nog veel gemist.
vlees vonden wij van goedkope kwaliteit. wij vonden het vreselijk tegenvallen. jammer want het is een leuk concept met aardige bediening.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben er weer een heel gezellige lange avond van gemaakt in een sfeervol restaurant dat helemaal bezet was.Mede te danken aan het personeel en de vele heerlijke gerechten.

Tot ziens maar weer.
Riet en Gert v/d Linden
monicaverkade .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg leuk concept, de spiezen waarmee ze rondgaan zijn van goede kwaliteit en gevarieerd. De frites die aan tafel worden geserveerd zijn erg lekker gekruid. Bij het buffet zijn diverse lekkere voorgerechten en nog wat warme gerechten. Het ijs is heerlijk!
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Was niet onze eerste keer maar toch weer prima met nieuwe vleessoorten. Om alles te proberen en dan deden we moet je inhouden met haal gerechten anders is het teveel.
Heerlijk en gezellig
rob K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zoals altijd was het weer geweldig. Ruime keus goede producten. Vertellen dit tegen al onze familieleden en vrienden.
Bediening bedankt!!!
C. L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten is heerlijk, De bediening is super aardig en behulpzaam, Gezellige sfeer
Kortom we hebben een fijne avond gehad.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voortreffelijk gegeten. Alle lof gaat ook uit naar de gastvrouw van deze avond. Wij komen zeker vaker terug.
Heerlijke spiesen, goed verzorgd buffet en laat een plekje over voor het overheerlijke dessert.
dekkerrick .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. Lekker gegeten en als afsluitingen ruime keuze uit vele soorten ijs. Leuke bediening.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij waren erg tevreden over de formule wij hebben aan dit commentaar niets toe te voegen..................................
De tafel van Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben een fantastische avond gehad. Werden correct ontvangen. Na de uitleg van het systeem hebben wij overheerlijke voorgerechten gegeten. Daarna begon het feest met de spiesen. Zeer goed bereid vlees van koe, varken en kip. Al met al een feestje.
Wout V.
Wij hebben er van genoten!!
PeterBoevee .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk vlees aan tafel gereserveerd en daarnaast uitgebreide, rijk gevulde buffetten. Vriendelijke bediening met oog voor de gasten.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten. Prijs/kwaliteit is meer dan prima. Verschillende soorten vlees spiesen (goede garing) gebracht aan tafel. Bufetten van goede kwaliteit en voldoende van alles. Niet te groots opgezet. Tip, in de buurt van de grill zitten als je echt trek hebt. Niet elke spies haalde het tot einde van de zaal en er werd niet altijd weer begonnen waar geeindigd was. Alsnog zeker niet te weinig gekregen ????
Corina F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
heerlijk gegeten, in een rustige ontspannen sfeer. geen hinder van de gasten om je heen.
de bediening was goed en vriendelijk
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer met heel goede bediening! !
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben een hele gezellige avond gehad. De spiezen kwamen regelmatig langs en het buffet was ruim voldoende!. Toetje en ijs was zooo lekker. We gaan zeker nog een keer of meer!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een leuk concept met gastvrijheid met een grote G
Heel leuk concept met eten drankjes allinn,n
Maar zeker niet te vergelijken met de meeste allinn formules.
De gastvrijheid is Groots op alle momenten van de avond en van een ieder.
Het buffet en het vlees aan spiesen geserveerd aan tafel is van een uitstekende kwaliteit. Gewoon leuk met voor een iede wats wils inclusief 4 gratis drankjes voor een prima prijs, zeker gezien de kwaliteit.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een leuk concept waar je je echt een gast voelt
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer gezellige omgeving. Gerechten prima klaargemaakt en op een hele leuke wijze geserveerd. Supervriendelijk personeel en er wordt alle tijd voor je genomen. Veel toelichting gehad en onze vrienden waren super enthousiast. Topavond.
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Potver. Wát zijn we weer in de watten gelegd. Ik was hier inmiddels al een paar keer geweest, maar ze worden stééds maar béter en béter! Fantastische sortering van vers en gezond eten. Het dessertbuffet is een snoepfabriek voor iederéén! En de bediening én vriendelijk was weer grandioos. Een omrij-restaurant!

Wat deden wij hier? In onze jonge jaren zaten we achter de schermen en knoppen om de processen van de Melkunie-fabrieken in Nederland te laten draaien. Vanavond hielden we een mini-reünie in Zegveld. Helaas waren er nu ook wat uitvallers. Maar Frank De Wit was uit Rusland overgekomen! Met mooie en sterke verhalen. Frank runt daar sinds 2000 een Adventure Reisbureau onder de naam Kola Travel. We gaan met hem een keer een weekje naar de ruige Russische natuur om met sneeuwscooters tussen de elanden en de beren door te scheuren....????????????
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Normaal gesproken schrijf ik nooit recensies, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Wat een geweldig restaurant! Echt heerlijk gegeten, maar bovendien....wat een zeer bijzonder vriendelijk personeel. Echt heel persoonlijk, onthoud wat je lekker vindt, geeft extra service. Wij vonden de ananas om de smaak te neutraliseren erg lekker, kwam ze later nog met wat van de ananas met roomijs speciaal naar ons toe, echt heerlijk!!! En dit was nog maar 1 voorbeeld. Zeer zeker de moeite waard om daar nog een keer te gaan eten.