Spiegel

Westewagenstraat 62 3011 AT Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Spiegel

Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Een gezellig Rotterdams eetcafe waar je altijd kan aanschuiven voor een drankje en hapje. Prima prijzen. Zomers ook lekker buiten zitten waar op de stoep net plek is voor 1 rij tafels.
Laatste keer een stokbroodje met smeersels, broodje kroket en salade met zalm gekozen. Ondanks dat we vlakbij de bar zaten was het moeilijk aandacht van de bediening te trekken. Toen ik mijn drankje had doorgegeven vroeg de bediening of dat het was en vroeg niet of en wat mijn tafelgenote wilde. Bij de salade zalm hadden wat rode uiringen het gerecht smaakvoller gemaakt, miste een dressing over de salade. Het zijn de kleine dingen die het net even beter dan de rest zouden kunnen maken.
MichelleMeuffels .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Een absolute aanrader!! Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ontzettend lekker gegeten (de ossenhaas is een aanrader!), aardige bediening, goede muziek, leuke, relaxte sfeer. We komen hier zeker terug!!
Ctcnl .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Heb hier met zakenrelaties geluncht. Heerlijke verse gemaakte salades (zalm en tonijn). Bediening zeer vriendelijke en gastvrij.
De prijs was ronduit verrassend (laag) ten opzichte van de kwaliteit.
Ook de extraatjes bij de koffie werden gewaardeerd. De inrichting is leuk no nonsens Rotterdams.
Ik kom hier zeker terug.