Spicy Temptation

6,7
6,9
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Als je een zout tekort hebt, dan moet je hier gaan eten.

Het was verschrikkelijk zout. Niet te eten. Op zich was t wel goed op smaak als het niet zo zout was geweest. De nasi was oké. De rest was te vet en te zout. Cha Sieuw was kurkdroog en verrassend genoeg te zout.

Erg teleurstellend. Serveerster was chagrijnig en sprak nauwelijks Nederlands. Geen aandacht alleen bij het droppen van het eten.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Wij hebben hier de "hot pot" geprobeerd. Een vriendelijke gastvrouw legde ons in gebrekkig Nederlands uit hoe dit werkte. Erg leuk concept; je kiest per persoon een bouillon die je in een pannetje op tafel krijgt. Vervolgens kies je verschillende gerechten van de kaart die je hierin kan garen. De groenten waren lekker vers en het was duidelijk dat hier niet op is bezuinigd. Vooral de paddenstoelen waren heerlijk. Er waren 5 rondes en je kon 5 gerechten per persoon per ronde bestellen. Na 2 rondes zaten wij al helemaal vol. Waarschijnlijk doordat we steeds in die bouillonlucht zaten. Ook de dagen erna merkte ik dat nog; ondanks de grote soepfan die ik ben, ik had even geen behoefte meer aan bouillon of soep.
Fu Yung P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Hotpot was erg lekker en goedkoop, medewerkers zijn heel aardig,ze spreken minder goed Nederlands maar tocht kunnen we verstaan,af en toe spreken we onder elkaar in het verschillende chinese dialect,interieur was prima en schoon,ene was nog niet helemaal voldoende aan het haccp,was in de W.C zonder toliletpapier en veel water op de vloer,eigenlijk moesten gelijk vervangen worden en droog mopping.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
In het pand van voormalig Chinees Restaurant Oriënt zit nu Spicy Temptation, waar we nav een Groupon-deal een Hotpot voor 4 personen hadden. In eerste instantie werden we aan een grote ronde tafel achteraan in de zaak gezet, maar voor de hotpot moesten we juist voorin de zaak zijn, daar waar de verwarmingselementen in de tafel verwerkt zaten. De dames van de bediening zijn hartstikke vriendelijk en aardig, maar vrijwel onverstaanbaar. Uiteindelijk met handen, voeten, andere gasten en een jonge mannelijke medewerker duidelijk kunnen krijgen wat HOTPOT nou precies inhoudt en hoe dat verwarmingselement werkt. En we moeten zeggen: wat een ontzettend leuk, lekker en gezellig concept. Je bestelt aan het begin van de avond een pan met bouillon per persoon, waarbij je uit meerdere smaken kunt kiezen. Daarnaast bestel je gedurende 2,5 uur, maximaal 4 (of 5?) rondes 5 gerechten per persoon. Hetzelfde concept als de 'all you can eat' maar dan laat je alles garen in de pan. Alles is dun gesneden, bevroren en in no time gaar, dus dat is al snel smullen. De menukaart was flink uitgebreid: van lam tot varken, van garnaal tot oester, van lotus tot zeewier, van chrysant tot kwarteleitjes. Stuk voor stuk heerlijk van smaak. Hoe meer je in je pot bouillon doet, hoe krachtiger de soep is die je aan het brouwen bent. Heerlijk. Qua service niet veel anders dan de traditionele Chinezen waar wij geregeld eten: rommelig, lawaaierig en niet alles qua bestellingen komt vlekkeloos door. Sommige bestellingen hebben we nooit gezien, sommige bestellingen moesten we achteraan. Maar hoe dan ook: alles werd uiteindelijk keurig geregeld, we hebben een een geweldige avond gehad en we hebben heerlijk gegeten. 1 nadeel: de tafels staan zodanig opgesteld, dat als je vanaf de tafel, die bij de keuken stond, sambal, saus, pepers, koriander of wat dan ook wilde halen, je je langs andere gasten moest wurmen, die veelal ook op moesten staan. Dat zou anders mogen, wij voelden ons wel bezwaard als we wéér iets wilden halen of naar de wc wilden.
Marcel1946 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren (14-2-15) daar gegeten. Decor zag er mooi uit, maar het waren grote tafels. Dus als klein groepje van 3 wordt je bij andere aan de tafel gezet. Bestellen ging goed. Maar daarna ging het mis, het eerste gerecht kwam bijna meteen. Toen gevraagd waar het tweede bleef, 5 minuten eerst er gezegd. Na 5 minuten toch geprobeerd het tweede gerecht te annuleren, er werdt naar ons gewuift. 3 keer gevraagd voor de rijst die bij het eerste gerecht ging. Na de 3de keer vragen maar zelf rijst gaan halen. Na 20 minuten en wanneer het eerste gerecht op was kwam het tweede gerecht. Bij het afrekenen hier over gesproken. Er werdt ons een tegoed belooft. Pas na thuiskomen werdt het duidelijk dat er in chinees werdt opgeschreven: geldig bij €100 besteding. Eten was goed maar de bediening maakte het een onplezante avond.
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Spicy Temptation is een nieuwe aanwinst voor Rotterdam! Slechts enkele weken geopend en nu al fan. Mijn vriendin en ik hebben er 'dry hot pot' gegeten, een mix van groente en vlees met een geweldige kruidenmix. Als je de 'normale' hotpot (soort Chinees bouillon) al lekker vond, dan is dit absoluut aan te raden. Ook het overige eten dat we hebben geprobeerd (geroosterde eend, varkensmaag) was goed.
De service is ook goed, er werkt genoeg personeel en je wordt goed geholpen. Enige minpunt is het decor, dat is nog erg simpel, en tijdens het diner ging het brandalarm af...