Over het restaurant Spices

Tradities uit India

Proef de traditionele Indiase keuken. Rijke smaken, waarbij gebruik wordt gemaakt van de mooiste kruiden en specerijen. Van mild tot pittig; voor iedereen staat er een heerlijk gerecht op de kaart.

Meer informatie over restaurant Spices

Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eten viel wat tegen. Anders dan we gewend zijn. Bediening was matig. Sloom en onervaren. Geen servetten, plakkerige tafel en verder niet schoon. Erg jammer. Maar bediening is geen visite kaartje voor de zaak.
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lekker gegeten van het driegangenmenu. De thali was een erg lekkere proeverij van verschillende soorten vlees en curry. Verder vers gebakken naanbrood en nog wat salade. Ook het grand dessert smaakte erg goed!
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lekker gegeten van het driegangenmenu. De thali was een lekkere proeverij van verschillende soorten vlees en curry. Samen met het versgebakken naanbrood en een beetje salade een prima maaltijd. Het grand dessert na was ook erg lekker!
Paolo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hele lage Indiase eten kwaliteit. Droog vlees, waterige soep (kant en klaar?), zelfs het naan brood had weinig smaak. In Groningen kun je voor soortgelijke prijzen veel beter Indiaas eten krijgen. Bediening was traag. Echt teleurstellend. Nooit meer naar Spices.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was lekker na het hoofdgerecht en nagerecht wilden we nog koffie bestellen dat hebben we niet meer gedaan ze kwamen niet meer vragen of we nog iets wilden bestelen het was druk
F B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geboekt via AH restaurant actie. Zou a la carté zijn (volgens website), maar er bleek in het restaurant een menu te zijn samengesteld. Al het eten was al eerder op de dag klaargemaakt en leek nu opnieuw te zijn verwarmd. De opmaak van de borden week behoorlijk af van de foto's die we online hadden gezien (ook qua proporties). Al met al op zijn positiefst gezegd matige kwaliteit van het eten en sfeer.
Geeske Anne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik vond het eten tegen vallen. Het hoofdgerecht wordt geserveerd op een groot metalen bord met verschillende 'vakjes'; ik had het idee dat al het eten uit warmhoudbakken hierop was geschept. De presentatie evenals de kwaliteit kunnen naar mijn idee dus beter. De Albert Heijn actie reduceerde de prijs iets (naar €23,00 p.p. met twee drankjes p.p.), maar alsnog vind ik dit echt te duur, gezien de kwaliteit.

De bediening is vriendelijk, maar vergat wel onze drankjes te brengen.

Pluspunt vond ik wel het dessert. Een proeverij van drie verschillende bereidingen, waaronder een lekkere mouse en een rijstdessert.
Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een lekkere smaken. Als vegetarier en veganist kwamen we volop aan onze trekken - zeer vriendelijke bedienig. We hebben een genoegelijke avond beleefd.
mkmacman33 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
service was te langsam /
ik ben en echt curry gek maar dit was niet mijn type of resurant. had beter kun zijn . maar het eaten smaakt goed en daar was selectie genog
adenali .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Verrassend lekkere en gevarieerde gerechten met goede uitleg hierover. En het 'grand dessert' was een prima afsluiter! Vriendelijke ontvangst en service.
Henk J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ons etentje bij SPICES was erg geslaagd, het vaste menu met soep en allerlei kleine (tussen-) hapjes sprak ons erg aan. De bediening was vlot zonder lange wachttijden terwijl het restaurant toch goed bezet was.
Annemaj K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier wezen eten met AH-actie. Bij binnenkomst werd direct gevraagd om de spaarkaart en werd ons een menukaart aangereikt waarbij wij alleen wb de soep een keuze bleken te hebben. Pompoen-linzensoep was ok (maar maak ik zelf beter) kip-kokossoep was te zout. Voorgerecht was de beste gang: verschillende soorten vlees en een kikkererwten prutje. Laatstgenoemde was erg lekker. Ook het vlees smaakte goed, maar was erg zout. Hoofdgerecht: 3 gerechten verzopen in (overmatig zoete en zoute) saus. Seizoensgroenten duidelijk van vorig seizoen (courgette in de winter??). Rijst was prima. Nagerecht teleurstellend: Grand dessert wat rechtstreeks van de groothandel leek te komen. Rijstpudding niet lekker van textuur, mangomousse smaakte chemisch en mierzoet. Het enige lekkere was het gele cakeje.
Bediening niet erg alert en klantgericht. Tussen de gangen door kregen we geen nieuw bestek, toen ik vroeg waar mijn bestelde drinken bleef werd er bijna aangevallen gereageerd. Wij wilden graag een koffie bestellen ipv een toetje, dit was niet mogelijk. Als reden werd gegeven dat 'het toetje onderdeel was van het menu'. Er werd niet gereageerd op de opmerking dat dit voor hen alleen maar een goede deal was. De tijd tussen de gangen was dusdanig kort dat ik vermoed dat alles vooraf al klaargemaakt/opgewarmd van de groothandel is. We waren blij dat we met AH-actie hier aten. Als wij het volle pond hadden moeten betalen (tweemaal €32,50) hadden we ons flink bekocht gevoeld. Al met al een teleurstellende ervaring en wij komen hier niet weer.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Terwijl er op de website slechts één € staat en op de kaart inderdaad redelijke goedkope gerechten staan was er voor de ah-actie een duur menu €32,50. Keuzes waren er niet. De tapas was erg lekker, maar het hoofdgerecht was een soort herhaling van de tapas met dus dezelfde ingrediënten en een ander sausje erover. Al met al viel het tegen voor die prijs.
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk diner met prima bediening.
Variatie en mooie portie van alles.
Goede uitleg bij de gangen en zeer correct.
Een aanrader.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ja was gezellige met mij moeder daar heen van zij was jarig geweest kado actie van albert heijn. Hoofdgerecht moest wij lange wachten was ons vergeten en later biedend ons gevraagd wij nog hoofdgerecht gehad.
Cuprum .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg lekker gegeten, goede variatie in smaken en gerechten.
Plezierige en adequate bediening.
Geen overmatig irritante achtergrondmuziek.
Aanrader!
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
4 gangen diner gehad met heerlijke soep vooraf. De bediening was vriendelijk en de inrichting erg sfeervol. Enige nadeel, er kwam een start precies uit op het restaurant waardoor, wanneer je naar buiten keek, je af en toe volle koplampen in je snoet kreeg.
Jordi J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker en goed, maar niet heel exotisch indiaas. Niet getreurd, ons menu was erg lekker.
We waren hier via de AH restaurantactie dus ook goed te betalen. zonder die actie dacht ik begrepen te hebben dat het menu dat wij gekregen zouden hebben 32,50 pp was, en dat zou ik echt te duur vinden.
Georgette G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een 3-gangenmenu bij Spices kost 17,50, maar een AH-menu kost 32,50. Daar is weliswaar een 4-gangenmenu van gemaakt, maar toch vind ik dat wel een erg groot verschil, op deze manier is het niet 'tweede menu gratis'.
Overigens wel lekker gegeten, leuke zaak en prettige bediening.