Over restaurant Spices

Tradities uit India

Proef de traditionele Indiase keuken. Rijke smaken, waarbij gebruik wordt gemaakt van de mooiste kruiden en specerijen. Van mild tot pittig; voor iedereen staat er een heerlijk gerecht op de kaart.

Meer informatie over restaurant Spices

7,2
6,8
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk diner met prima bediening.
Variatie en mooie portie van alles.
Goede uitleg bij de gangen en zeer correct.
Een aanrader.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ja was gezellige met mij moeder daar heen van zij was jarig geweest kado actie van albert heijn. Hoofdgerecht moest wij lange wachten was ons vergeten en later biedend ons gevraagd wij nog hoofdgerecht gehad.
Cuprum .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg lekker gegeten, goede variatie in smaken en gerechten.
Plezierige en adequate bediening.
Geen overmatig irritante achtergrondmuziek.
Aanrader!
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
4 gangen diner gehad met heerlijke soep vooraf. De bediening was vriendelijk en de inrichting erg sfeervol. Enige nadeel, er kwam een start precies uit op het restaurant waardoor, wanneer je naar buiten keek, je af en toe volle koplampen in je snoet kreeg.
Jordi J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker en goed, maar niet heel exotisch indiaas. Niet getreurd, ons menu was erg lekker.
We waren hier via de AH restaurantactie dus ook goed te betalen. zonder die actie dacht ik begrepen te hebben dat het menu dat wij gekregen zouden hebben 32,50 pp was, en dat zou ik echt te duur vinden.
Georgette G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een 3-gangenmenu bij Spices kost 17,50, maar een AH-menu kost 32,50. Daar is weliswaar een 4-gangenmenu van gemaakt, maar toch vind ik dat wel een erg groot verschil, op deze manier is het niet 'tweede menu gratis'.
Overigens wel lekker gegeten, leuke zaak en prettige bediening.
Jan_Willem_Smeenk .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de AH-bon bij Spices gereserveerd. Gevestigd in een oud pand aan de Westersingel in Groningen. Oud, maar ze kunnen er echt wat meer moeite voor doen om het aan te kleden. Niet bijster gezellig en klinkt wat hol. Geen gordijn voor de deur zodat het door de hele zaak tocht als de deur open gaat.

Het was een voorgeprogrammeerd AH-menu geen keus dus.

Voorgerechten:
Samosa's Bladerdeeg gevuld met aardappel en specerijen.
Onion Bhaji Gebakken balletjes ui en groenten.
Lams kebab Gegrilde rolletjes lams gehakt met verse kruiden uit de tandoor oven.

Hoofdgerechten:
Lams kofta Lams balletjes in een kruidige saus
Masala kip Lekker kruidig kip gerecht met verse specerijen
Mango kip Mild kip gerecht met mango saus.
Chicken Tikka masala Stukjes licht gekruide kip uit de tandoor met een speciale masala saus
Gemengde groenten Allerlei verse seizoens groenten met Indiase kruiden
Pompoen met groene mango (veg) en geroosterde mosterdzaad saus.
Kadi pakori (veg) Groente hapjes in yoghurt saus

Dessert:
Grand dessert Kleine proeverij van nagerechtjes

En dat was het. Klinkt veel maar dat was het niet. Niet echt een topper.
Eigenlijk een klein beetje teleurgesteld.
Marts9 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk eten voor een leuk prijsje en gastvrije medewerkers. Alleen miste ik wel een (Indiaas) muziekje op de achtergrond.
Myzuidema .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Genoten van een 3-gangen proeverij met soep vooraf. Hoewel de kippensoep iets waterig was, was deze zeer goed op smaak en goed heet. Bij de voorgerechten en nagerechten goede uitleg van de gerechtjes. Proeverij hoofdgerecht werd niet uitgelegd, deze werd ook niet door onze serveerster gebracht, maar door, waarschijnlijk, een keukenmedewerker/ kok. Naderhand gaf onze serveerster alsnog antwoord op onze vragen over de gerechten. Gangen volgden met precies goede tussenpozen op elkaar. Hoeveelheid was dik in orde, zelfs te veel voor ons. Al met al een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Richard-Susan .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
rustig en sfeervol restaurant. met vlotte bediening. Het was ook erg rustig daar. We waren daar met een ah dinercard. voorgerecht konden we kiezen uit 2 soepjes, daarna een soort tussendoortje met verschillende hapjes...toen het hoofdgerecht. Grote schaal met verschillende indiase lekkernijen en dessert was gebaseerd op mango en dan 3 verschillende toetjes in de vorm van rijst, mousse, en cake. Erg leuk om een keer te doen met de ah card.
Acdderidder .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bediening was heel aardig. Ze vroeg aan het begin specifiek naar wensen en allergieën, wat je lang niet altijd kan aangeven bij een actie van AH. Het voorgerecht was soep, die was erg smaakvol. De rest van de gangen was een beetje flauw.
Linekenieland .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was op zich lekker, maar te duur voor wat je ervoor kreeg. We hadden een AH-restaurantbon dus 2e menu gratis. Maar we hadden hier zeker niet het dubbele voor willen betalen.
We werden door 2 personen bediend; de ene was erg vriendelijk, de ander was stug. We moesten steeds erg lang op ons eten wachten. Dit terwijl het helemaal niet druk was. We aten hier voor het eerst en ook voor het laatst. Niet voor herhaling vatbaar en ook niet aan te bevelen aan anderen.
MariskaEH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima gegeten met de AH-restaurantactie. Kleine proeverij van verschillende gerechtjes die naar verwachting voldeden. De bediening was niet erg attent wat betreft drankjes, maar eenmaal op gewezen, werd er vlot opgetreden.
Devriesb .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was erg goed. Royale porties. De bediening was uitstekend met een goede uitleg van wat er geserveerd werd. Ook een heerlijk toetje. We zaten aan het raam maar verder was het erg donker. Misschien was de verlichting gedemd omdat we bijna alleen zaten.
Prima menu voor de AH actie. Zeker een aanrader.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De entourage is vrij sfeerloos. Het duurde enorm lang voordat we ons eten kregen. De soep was matig. Het eten was verder redelijk maar de prijs/ kwaliteit is naar onze mening onder de maat.
Cgkooima .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We zijn zeer aangenaam verrast door restaurant Spices in Groningen. We hebben daar de proeverij gegeten die speciaal voor ah gasten was gemaakt. De kippensoep vooraf was voortreffelijk. Rijk van smaak met alleen natuurlijke ingrediënten. We hebben genoten van de verschillende smaken van allerlei kleinere gerechten. Allemaal mooi geserveerd.
Het toetje was helemaal een succes. Prachtig opgemaakt en drie verschillende super lekkere gerechten. Vooral de hangop met mango was heerlijk. We hebben ruimschoots onze magen gevuld, toch viel het eten niet zwaar.
Kortom een aangename verrassing.
Marjon.beckers .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Allereerst, het eten was heerlijk, zeer gevarieerd en meer dan genoeg.
Ondanks dat ik (schriftelijk en mondeling) heb aangegeven geen vlees te eten werd mij toch bij de tapa's oa vlees voorgezet. De serveerster heeft dit gauw weer herstelt.
De entourage is sober en kan hier en daar wel wat opknappen gebruiken.
Wvelthoven8 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was een zeer geslaagd etentje we hebben er alletwee enorm van genoten.
Het eten was erg lekker en werd heel mooi opgediend en wat ook heel erg goed was,
was de uitleg bij ieder gerecht wat wij genuttigd hebben.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Mhofhuis .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten met ah restaurantspaaractie. Er was vooraf een 4-gangen menu opgesteld. Er hing een rustige sfeer in het mooi licht ingerichte restaurant en het personeel was vriendelijk.
Paulhoogland .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Is echt een pracht restaurantje.
vriendelijke bediening, hoewel je wel een tijdje moet wachten, is het resultaat er ook naar.
Heerlijk eten, rijke kruidige smaken, goed en met liefde bereid door de kok.
Bovendien krijg je ook een enorme hoeveelheid eten, met echt superkwaliteit.
We komen graag nog eens terug.