Spices India

Kerkstraat 16 9401 GW Assen Nederland Kaart

Over restaurant Spices India

Traditioneel Indiia

Restaurant Spices India is een traditioneel Indiaas restaurant waar je kunt genieten van diverse gerechten uit heel India. Spices wil iedereen kennis laten maken met de rijke smaken van echt traditioneel Indiaas eten. Alle producten zijn vers, volledig glutenvrij en halal. Er wordt geen room of roomboter gebruikt in de keuken en ook voor de vegetariërs is er genoeg aanbod op de menukaart. Het restaurant is van binnen sfeervol ingericht met een combinatie van traditioneel en modern Indiaas interieur.

Meer informatie over restaurant Spices India

7,2
6,4
Smile.maaike .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Pure smaken uit India. Ook de inrichting is misschien niet zoals wij het gewend zijn, maar wel authentiek.
De ontvangst had misschien iets uitbundiger gekund.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten was redelijk, weinig gekruid voor Indiaas eten. Ontvangst was zakelijk. inrichting erg sober en niet alle platen van het systeemplafond zaten op zijn plaats.. Waarschijnlijk lekkage gehad. We gingen op een kortingsbon van AH maar onder het 2de menu gratis, vonden we het nog niet goedkoop
Daniellevenema .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super lekker eten dat helaas wel snel afkoelde doordat het niet op warmhoud platen/borden lag, vriendelijk personeel, maar het restaurant was een beetje kil qua aankleding en het duurde vrij lang voor alles op tafel kwam. Wel een erg leuke avond gehad!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We waren aangenaam verrast door hun proeverij menu. Het eten was heerlijk . Bediening met uitleg van de verschillende gerechten . Al met al een goed restaurant om eens te bezoeken . Echte aanrader
Xj P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg leuk om eens iets anders te proberen. Gerechten zijn helaas niet zo speciaal en geen smaaksensatie.. niet voor herhaling vatbaar als het aan mij ligt..
Kirsten G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was niet heel bijzonder. Niet slecht maar heb weleens beter gegeten. Aangepast op menu vd Albert heijn. Als je daar normaal 32,50 voor betaald is dat het niet waard. Zou er niet voor een tweede keer heengaan....
Mariekevanwinden .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We kregen een proeverij (AH actie), waardoor we veel verschillende Indiase gerechten kregen voorgeschoteld. We startten met verrukkelijke soep (ik tomatensoep en mijn man kippensoep). Daarna zeer gevarieerde tapas. Hoofdgerecht iets minder verrassend van smaak. Tenslotte een grand dessert met heel aparte en lekkere toetjes. Alles wordt door de vriendelijke eigenares uitgelegd. Ook mooi dat het een leerbedrijf is. Een aanrader!
Hmtwieske .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
je kreeg uitleg bij de gerechten. Ze koken met verse kruiden ,glutenvrij. Heerlijke gerechten om te proeven. lekker eten bij Spices India.
Aardige bediening.
Marijke2016 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Geen aanrader. Eten matig want weinig smaakvol. Het menu was 'proeverij' van diverse gerechten (ah-menu), maar bepaald geen visitekaartje. Het lijkt of er bezuinigd is op het gebruik van kruiden. Jammer. Sommige gerechten te ver doorgekookt. (Dit menu kost normaal 32,50 p.p. dat is sowieso veel te duur voor dit menu, zelfs als het van voldoende kwaliteit zou zijn.)
Personeel erg vriendelijk, maar we moesten lang op ons eten wachten terwijl er slechts 4 tafels bezet waren( pas na 45 (!) minuten eerste gerecht: matige tomatensoep. Daarna half uur wachten per gang), terwijl afhaal kennelijk voorgaat.
In restaurant zaten alleen ah-actieklanten ( slechts 4 tafels bezet op donderdag) zegt misschien ook wel iets. Ik eet regelmatig Indiaas en kan dus vergelijken.
Konigin .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was erg lekker. En nog veel beter dan je eerst denkt: Er wordt ajuvedisch gekookt en de mensen weten heel veel over de indiaase keuken en over gezondheid en voeding. Je kunt er ook glutenvrij, laktozevrij, vegetarisch en vegan eten. Echt bijzonder. Wij waren dus ook echt blij met de uitleg over het eten. Je kunt er voor grotere en kleinere proeverijen langs komen en het is echt verrassend.
Inrichting is niet zo heel gezellig. Maar door de kwaliteit van het eten is dit niet echt een probleem.
Marita Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vriendelijke bediening met uitleg over wat voor gerechten het zijn. Alles vers bereid, niks uit pakjes of zakjes vertelde de mevrouw die ons bediende.
Lekker eten met een proeverij van Indiaas eten.
Je kon kiezen uit groente of kippen soep.
Daarna tapas uit India en daarna een bord met ook verschillende gerechten.
Ook het nagerecht bestond uit verschillende gerechtjes.
Om 19.00 uur hadden we gereserveerd en om 20.45 waren we klaar met eten.
Inge272 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ze werken met verse ingrediënten en kruiden en geen onnodige toevoegingen zoals bindmiddelen en suiker. Heerlijk gegeten, vooral de kippensoep met koriander en citroengras
Frank_vanderschilden .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij houden van Indiaas eten en de opmerkingen bij Iens waren niet zodanig dat we gewaarschuwd hadden kunnen zijn. Het volledig lege restaurant had misschien wel een aanwijzing kunnen zijn.
Ook hier een 'speciaal AH-menu', voor de prijs van € 32,50. Tijdens het wachten op het voorgerecht viel het oog op het bestek dat er niet fris uitzag en absoluut niet schoon bleek. Met een vochtige tissue een mes even 'schoongemaakt' en daarna toonde het weer glans. Tijdens het wachten viel het één van ons op dat het tafelblad plakte. Met een vochtige doekje even het tafelblad schoongemaakt, zodat het niet meer 'plakte'. De lassi had een merk-waardig bijsmaakje, maar dat was misschien wel het eigen recept. De soep (kippensoep en tomaten/dahlsoep was vooral heel heet. Niets bijzonders.
Bij het serveren van het voorgerecht nieuw bestek gevraagd en gekregen. Daarna een volgende gang met onder andere kip (een poot uit de tandoori-oven) die niet gaar bleek (taai, rose, glimmend en vast aan het bot). Dus even gemeld en daarna kregen we een nieuwe.
Ook de tweede portie kip vertoonde dezelfde symptomen en bleek opnieuw niet gaar. Het nieuwe bestek (het vorige was met de kip afgevoerd) was ook weer niet schoon. Enfin een gesprek met de eigenaresse, die stug volhield dat er niets met de kip aan de hand was. Al 9 jaar lang maakte zij zo haar kip! Wij moeten er niet aan denken...
We hebben de helft van de rekening betaald (€ 42,20)en zijn na een paar hapjes van het voorgerecht weggegaan. Er kan iets mis gaan met eten en met het klaarmaken van eten, maar als tafels en bestek niet schoon zijn, is er heel veel mis. Verder is het toch echt verstandig om naar opmerkingen van gasten/klanten en luisteren en niet meteen een welles-nieteshouding aan te nemen.
N19 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Helaas heeft dit restaurant alleen vlees van dieren die onverdoofd zijn geslacht en die naar mijn mening hebben geleden tijdens het slachten.
Voor ons een reden om hier niet meer te gaan eten.
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Geen negatieve dingen, het eten was heerlijk. Wat ook een plus is, geen tussentijdse vragen gehad of het eten ook smaakt, pas achteraf en dat vinden wij ook heerlijk.
HenkH2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Prima proeverij van verschillende gerechten en een vriendelijke bediening.
Niet echt gezellig ingericht, maar het eten was lekker.
Giel K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Gerechten waren redelijk lekker, maar niet heel bijzonder. Metalen bord bij hoofdgerecht deed een beetje denken aan militaire dienst. Bediening vergat bestek te verstrekken, maar was wel heel vriendelijk.
Decor was wel in Indiase kleuren maar sober.
Ester D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Binnenkomst werd ik niet gezien/geholpen. Daarna was de service top!
Proeverij gehad. Eten was warm, genoeg. Smaak van het eten was subtiel; niet overdreven. Heerlijk! Fijn dat we uitleg kregen bij het serveren van het eten.
Marjoleindekker66 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het was gezellig en gemoedelijk bij het restaurant.
Het eten was lekker en apart.
Het decor was wat kaal, niet veel om naar te kijken.
Ik vind dat ook niet het belangrijkste, als het maar lekker eten is en gezellig/