Spices India

Kerkstraat 16 9401 GW Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Spices India

Traditioneel Indiia

Restaurant Spices India is een traditioneel Indiaas restaurant waar je kunt genieten van diverse gerechten uit heel India. Spices wil iedereen kennis laten maken met de rijke smaken van echt traditioneel Indiaas eten. Alle producten zijn vers, volledig glutenvrij en halal. Er wordt geen room of roomboter gebruikt in de keuken en ook voor de vegetariërs is er genoeg aanbod op de menukaart. Het restaurant is van binnen sfeervol ingericht met een combinatie van traditioneel en modern Indiaas interieur.

Meer informatie over restaurant Spices India

7,2
6,5
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH aktie. Een leuke gevarieërde proeverij. Ik zou alleen de originele prijs van 32.50 euro er niet voor betaald hebben. En die roestvrijstalen schalen tsja...Maar verder prima!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
07-01-2017 wederom in Assen gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. In een retro interieur met een vriendelijke bediening hebben wij een 4 gangen menu genuttigd. Het was heerlijk, gevarieerd en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.
jwajansen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Het voedsel is gluten en lactose vrij. Tevens is alles vers en van goede kwaliteit. Het geheel is goed gevarieerd.
Geke Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat leuk zo een proeverij, geeft een beetje een inzicht in wat er zoal gegeten kan worden, echt een aanrader, kortom heerlijk gegeten, goede bediening. Komen zeker een keer terug
Marlou T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eenvoudig restaurant met heerlijk eten. Menukaart is beperkt.
ke.mulder .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een leuk idee, een proeverij met allerlei verschillende gerechtjes. Een goede kennismaking met de indiase keuken, andere smaken en kruiden die je normaliter gewend bent. Verrassend was het dat bij elke gang uitleg werd gegeven wat er op je bord lag en dat vragen meteen beandwoord werd. Een aanrader voor een ieder ander, wij gaan er beslist er nog een keer uit eten.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met AH-actie wezen eten. Vriendelijk ontvangen door gastvrouw van het huis. Inrichting eenvoudig, maar sfeervol.
Tomaten-linzensoep had meer weg van tomatensoep, weinig linzen geproefd. Ik zou willen adviseren pure linzensoep aan te bieden; tomatensoep kan je in bijna elk restaurant wel krijgen.

Tapas waren OK, maar de uien battarje (of hoe je t ook spelt) was niet echt gelukt volgens ons. Nogal droog.
Als hoofd waren de kofta, mango kip en groente OK, niet meer niet minder. Heel mild gekruid.
Al met al te tam, niet indrukwekkend. Verder hielp t niet echt dat de 3de/hoofdgang (kofte etc) opgediend werden in een metalen bord met vakjes. De gerechten koelde hierdoor relatief snel af en gaf het niet echt een restaurantervaring (meer schoolkantine of gevangenis). Ik zou aardewerk aanraden. Bovendien had het bord van mijn vrouw nog paar druppels afwaswater van de spoelbeurt.

Wijnglazen waren niet schoon, 1ste wijnglas was gewoon niet goed gewassen en ook de 2de was niet helemaal schoon, maar dat hebben we maar zo gelaten.
We wonen sowieso aan de andere kant van het land, maar anders zouden we sowieso ook een andere Indier zoeken.
Jopie H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Weinig variatie in het eten. Ook de hoeveelheid was matig. Het was de prijs van 32.50 beslist niet waard.
Niet voor herhaling vatbaar.
smile.maaike .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. We zijn echte liefhebbers van de Indiase keuken, en hadden gereserveerd met de AH- restaurant actie. Voor 32,50 (voor twee personen, exclusief drankjes) een 4-gangen verrassingsmenu, waar het geen probleem was om het voor ons vegetarisch te maken. Vooraf een linzensoep, een tussengerecht met warme- en koude Indiase hapjes, als hoofdgerecht drie soorten curries met naan en rijst en tot slot een Grand Dessert. Inrichting is informeel (maar daar houden wij juist van). Het is dat wij uit Utrecht komen (en dus niet in de buurt wonen), anders waren wij hier zeker vaker teruggekeerd. Erg goed eten in een informele sfeer met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Pure smaken uit India. Ook de inrichting is misschien niet zoals wij het gewend zijn, maar wel authentiek.
De ontvangst had misschien iets uitbundiger gekund.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten was redelijk, weinig gekruid voor Indiaas eten. Ontvangst was zakelijk. inrichting erg sober en niet alle platen van het systeemplafond zaten op zijn plaats.. Waarschijnlijk lekkage gehad. We gingen op een kortingsbon van AH maar onder het 2de menu gratis, vonden we het nog niet goedkoop
daniellevenema .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super lekker eten dat helaas wel snel afkoelde doordat het niet op warmhoud platen/borden lag, vriendelijk personeel, maar het restaurant was een beetje kil qua aankleding en het duurde vrij lang voor alles op tafel kwam. Wel een erg leuke avond gehad!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We waren aangenaam verrast door hun proeverij menu. Het eten was heerlijk . Bediening met uitleg van de verschillende gerechten . Al met al een goed restaurant om eens te bezoeken . Echte aanrader
Xj P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg leuk om eens iets anders te proberen. Gerechten zijn helaas niet zo speciaal en geen smaaksensatie.. niet voor herhaling vatbaar als het aan mij ligt..
Kirsten G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was niet heel bijzonder. Niet slecht maar heb weleens beter gegeten. Aangepast op menu vd Albert heijn. Als je daar normaal 32,50 voor betaald is dat het niet waard. Zou er niet voor een tweede keer heengaan....
mariekevanwinden .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We kregen een proeverij (AH actie), waardoor we veel verschillende Indiase gerechten kregen voorgeschoteld. We startten met verrukkelijke soep (ik tomatensoep en mijn man kippensoep). Daarna zeer gevarieerde tapas. Hoofdgerecht iets minder verrassend van smaak. Tenslotte een grand dessert met heel aparte en lekkere toetjes. Alles wordt door de vriendelijke eigenares uitgelegd. Ook mooi dat het een leerbedrijf is. Een aanrader!
hmtwieske .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
je kreeg uitleg bij de gerechten. Ze koken met verse kruiden ,glutenvrij. Heerlijke gerechten om te proeven. lekker eten bij Spices India.
Aardige bediening.
Marijke2016 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Geen aanrader. Eten matig want weinig smaakvol. Het menu was 'proeverij' van diverse gerechten (ah-menu), maar bepaald geen visitekaartje. Het lijkt of er bezuinigd is op het gebruik van kruiden. Jammer. Sommige gerechten te ver doorgekookt. (Dit menu kost normaal 32,50 p.p. dat is sowieso veel te duur voor dit menu, zelfs als het van voldoende kwaliteit zou zijn.)
Personeel erg vriendelijk, maar we moesten lang op ons eten wachten terwijl er slechts 4 tafels bezet waren( pas na 45 (!) minuten eerste gerecht: matige tomatensoep. Daarna half uur wachten per gang), terwijl afhaal kennelijk voorgaat.
In restaurant zaten alleen ah-actieklanten ( slechts 4 tafels bezet op donderdag) zegt misschien ook wel iets. Ik eet regelmatig Indiaas en kan dus vergelijken.
konigin .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was erg lekker. En nog veel beter dan je eerst denkt: Er wordt ajuvedisch gekookt en de mensen weten heel veel over de indiaase keuken en over gezondheid en voeding. Je kunt er ook glutenvrij, laktozevrij, vegetarisch en vegan eten. Echt bijzonder. Wij waren dus ook echt blij met de uitleg over het eten. Je kunt er voor grotere en kleinere proeverijen langs komen en het is echt verrassend.
Inrichting is niet zo heel gezellig. Maar door de kwaliteit van het eten is dit niet echt een probleem.
Marita Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vriendelijke bediening met uitleg over wat voor gerechten het zijn. Alles vers bereid, niks uit pakjes of zakjes vertelde de mevrouw die ons bediende.
Lekker eten met een proeverij van Indiaas eten.
Je kon kiezen uit groente of kippen soep.
Daarna tapas uit India en daarna een bord met ook verschillende gerechten.
Ook het nagerecht bestond uit verschillende gerechtjes.
Om 19.00 uur hadden we gereserveerd en om 20.45 waren we klaar met eten.