Spicebrush de Proeverij

Marktplein 9 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova, Paula de Heer & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Simonegraver .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima service. De wijnproeverij was leuk om te doen en prima om een goede keuze te kunnen maken. Jammer dat de bediening niet kon vertellen welke kazen er in bepaalde gerechten zaten en nam ook niet de moeite dit te informeren bij de keuken. De locatie is prima, parkeren in de parkeergarage onder de markt op zeer korte afstand van het restaurant. Parkeerkosten € 8,00 voor een avondje. Heerlijk buiten kunnen zitten op het kleine terras achter glas met zicht op de markt. Zeer zeker een aanrader maar een grote eter zal niet genoeg gevuld zijn. Voor ons vieren was het voldoende.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima ontvangen, mooi aangekleed restaurant, zeer vriendelijke bediening, mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Alles klopt hier. De inrichting, de heerlijke proeverij en het zeer vriendelijke personeel. Aan alles is en wordt gedacht. Aanrader voor een avondje culinair genieten Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.. Wij komen hier zeker weer terug als we weer in de buurt zijn.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg lekker eten. Leuk dat je 3 gerechtjes per gang kan kiezen. Een keer wat anders.
Vriendelijke bediening. En wat ik vooral goed vond is dat er gelegenheid is om de wijnen te proeven uit een automaat en daarna je keus maken welke wijn je wil drinken.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was er gezellig, we hebben lekker gegeten. Dat we bij het uitzoeken van de wijn, de diverse soorten wijn konden voorproeven was verrassend en een goed concept. Bediening was zeer goed. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prima eerste kennismaking en zeker niet de laatste. Uitstekend eten met veel keuzes. Kleine porties x 3. Uiterst vriendelijke bediening en goede prijs/ kwaliteits verhouding. Een aanrader dus.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wat word je hier toch in de watten gelegd! Zowel door het bedienend personeel als ook door de keukenbrigade. De wijnproeverij was er de laatste keer dat wij er waren nog niet en werd door de rest van het gezelschap (ik was de BOB) erg op prijs gesteld. De keuze op de kaart was weer erg divers. Ze borden zagen er uit als schilderijtjes en alles smaakte voortreffelijk!. We komen zeker weer een keer terug.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Wijn kon worden geproefd alvorens glas te bestellen. Top.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Op zich lekker gegeten, maar ik heb hier weleens lekkerder gegeten. We moesten ook vrij lang wachten voordat we het volgende gerecht kregen. Tussen het hoofdgerecht en toetje moesten we zeker een half uur wachten. Dit keer niet zo heel tevreden, helaas.
Ylse V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We werden vlot bediend. Voorgerechten waren heerlijk, Helaas wel een haar op het bord van een van ons maar dat werd vlot aangepakt. Hoofdgerechten prima, leuk dat er courgette spaghetti op de kaart staat (voor de koolhydraat arme eters). Desserts vielen beetje tegen. Niet luchtige mousse en aardbeienijs niet bijzonder. Goede en vriendelijke bediening.
Leuk restaurant met hier en daar verrassende gerechten!
Mariëlle B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten was heel lekker. Het concept is erg leuk, 3 gerechtjes kiezen per gang en heerlijk genieten. Ook de wijn kun je eerst proeven bij de wijnbar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
goede en vriendelijke bediening. goede kwaliteit eten en erg lekker !
geen gehaast rustige tempokunnen eten en relaxte sfeer.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Eten was lekker en goed, maar niet bijzonder. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Inrichting is leuk en aangenaam. Voor herhaling vatbaar.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Smaakvol ingericht restaurant. Het is dat ik voor werk in Apeldoorn was en niet in de buurt woon, anders zou ik er zeker weer snel een keer gaan eten.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wat een verrassend concept!!! Heerlijke gerechten! Lekkere wijn en alles kun je proeven!!! Zooo leuk! En wat een mooi restaurant van binnen! Kortom een hele en lekkere avond! En ook de bediening was super leuk!!!
iwaniwan .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten was heerlijk. Fijne gerechten met zorg bereid en heerlijke smaken. Bediening is gewoon goed, zoals het hoort. Echt een avondje lekker uit eten en het gevoel ergens gast te zijn! Proeven van de wijn is een leuke vondst!
esthervanmilligen .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker gegeten. Leuke constructie met 3 voor- hoofd- en na-gerechten. Super wijnkast waar je mag proeven. Kwaliteit van de gerechten niet allemaal top, maar verder wel een topavond gehad.
yeb .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Hartelijke ontvangst in een sfeervol restaurant. Het is ook een ontzettend leuk concept om van de voorgerechten-, hoofdgerechten- en nagerechten een proeverij samen te kunnen stellen wat ze doorgevoerd hebben tot de wijnproeverij aan toe.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Service was prima. Gezellige sfeer. Aanrader om met vrienden of alleen familie te bezoeken. Ik zou daar niet in m'n eentje naar toegaan.
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
In deze gezellige en sfeervolle ambiance kan je ontzettend genieten van de proeverij. Je wordt verrast door alle verschillende smaken bij elke proeverij. Ook fijn dat de muziek zo klinkt, dat je elkaar gewoon kunt verstaan.