Spicebrush de Proeverij

Marktplein 9 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova, Paula de Heer & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

naneel .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Dit restaurant is erg mooi ingericht, enorm sfeervol, maar wat een rotlocatie. De markt was net geweest, wij zaten aan het raam en het was een puinzooi buiten. Daarnaast stonden de bezoekers van de kroeg naast ons in ons zicht te roken, drinken, spugen etc.

Het concept is leuk, maar als je twee keer vis hebt besteld zie je dezelfde producten en bereiding weer terug op je bord, weinig variatie. Ook was het stuk vlees van het hoofdgerecht dan weer erg klein en alles had dezelfde smaak, alsof het naast elkaar op dezelfde grill had gelegen.

Het dessert was dan weer veel te veel, een vreemde portie en geheel onnodig.

De bediening was erg prettig. Vriendelijk en attent. Leuk dat een van de nieuwe obers net werd ingewerkt en dus met souffleur achter zich zeer onzeker en aandoenlijk de gerechten kwam presenteren.

Al met al een prima en gezellig restaurant.
Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Ook wij zaten 15 juli bij de Spicebrush maar hebben hier heerlijk gegeten ( het verrassingsmenu van 4 gangen was ook echt een verrassingsmenu, erg divers en kleurrijk) de bediening was voortreffelijk! Wij hadden een passend wijn arrangement maar toen ik aangaf het toch wel meer dan genoeg te vinden paste de bediening dit bijzonder subtiel aan door mij iets minder wijn te schenken zodat ik bij hoofdgang toch nog wat lekkers te drinken had.

Wij hebben vaker bij de Spicebrush gegeten en dit blijven wij ook zeker doen.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Er werden veel fouten gemaakt door de bediening. Drinken werd bijvoorbeeld regelmatig vergeten. Tijdens de presentatie vergeten wat de gast op het bord heeft. Bij binnenkomst was het bloedheet en vervolgens weer ijskoud. Amuse van basilicum ijs was niet te eten. Tegen 23 uur keek het ongeintereseerde personeel ons weg en 'moesten' wij nog betalen. Geen aanrader dus.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Gister hier gegeten na gezocht te hebben op iens voor een goed restaurant. We hebben ons tegoed gedaan aan het 3gangen verrassingsmenu met daarbij het wijnarrangement. De kok heeft ons niet teleurgesteld en ons per gang 3 verschillende lekkernijen voorgeschoteld. Ook de wijn was lekker en zeker niet duur. Een aanrader