Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden. Marina Mogouchkova & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het was heerlijk eten bij Spicebrush. Ruime keuze uit (soms wat minder voor de hand liggende) heerlijke gerechten. Hierdoor verschillende verrassende gerechten gegeten. Tussendoor zelfs nog een amuse en een spoon gekregen van het huis.
Bedankt voor het delen van de positieve ervaring.
Graag tot ene volgende keer,
CoenH .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Leuke ervaring om telkens een combinatie van voor-, hoofd- en dessertgerechten uit te kunnen proberen. Dat de proeverij zich ook tot de wijnen uitstrekte, was een bonus. De kwaliteit was zeer goed, de bediening vriendelijk en professioneel. De luchtcirculatie was wat hinderlijk bij de plaatsen aan het raam. We hadden een fijne avond.
Bedankt voor de feedback.
Luchtcirculatie zo nu en dan een aandachtspunt, gaan we naar kijken.
Graag tot een volgende keer.
Marijn W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Erg leuk concept! Zeer kundige bediening en zeer vriendelijk. Veel variatie in gerechten. Mooie locatie, mooie aankleding. Kom ik zeker nog een keer.
Bedankt voor de mooie recensie.
Graag tot een volgende keer!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Erg leuk concept, mooie en heerlijke gerechten, fijne ambiance en (last but not least) erg vriendelijke en vakbekwame bediening. Kortom, geen etentje, maar een eetbeleving! Kom heel graag weer terug.
En juist die beleving is wat wij nastreven.
Hartelijk dank voor de feedback
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Een bijzondere ervaring; niet zomaar uit eten, maar echt uit. Mooie creaties, die ook nog eens verrassend en voortreffelijk smaken.
Alles in het teken van proeven tot en met de wijnen aan toe.
Dit alles in een sfeervolle ambiance.
Ook een compliment aan het gastvrije personeel.
Een echte aanrader !
Hartelijk dank voor de mooie recensie.
Hier worden we blij van!
Graag tot een volgende keer, Team Spicebrush de Proeverij
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Na jaren weer eens een keer in Spicebrush gegeten. Ze hebben een hele nieuwe formule en daarmee zijn ze ontzettend verbeterd. Je kiest drie voorgerechten en drie hoofdgerechten en die worden geserveerd op 1 bord. Ruime keuze uit lekker gerechten. De smaken waren uitstekend en alles was zeer goed verzorgd. Bovendien meer dan voldoende voor ons, dus helaas niet ook nog drie nagerechten voor ons. Vooraf een heerlijke amuse en tussendoor een kleine spoom. Personeel waar het plezier in het werk van afstraalt, zonder dat het gemaakt overkomt. Kortom Spicebrush is een aanrader voor iedereen die eens wat anders, maar wel heel goed wil eten.
Hartelijk dank voor de positieve feedback.
Fijn om te horen!
Annemijn87 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Leuke ambiance, goede bediening en lekker eten. Leuke garnituren- niet standaard - fijn! Ook lekker de amuse en de spoom tussendoor. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Fraai hoe ze dat doen met de wijnen - uitkiezen! Kortom aanrader!
Bedankt voor de lovende woorden.
Dat horen we uiteraard graag, tot een volgende keer.
Fran T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Weer ontzettens genoten bij de Proeverij. Het is voor ons altijd echt een avondje uit ipv alleen een hapje eten. De bediening is top, het eten heerlijk en het concept van meerdere keuzes uit voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten maakt het net iets specialer. De amuse en spoom tussendoor vind ik ook altijd een leuke extra. Echt een beleving zo en een mooie plek om speciale gelegenheden te vieren. Erg netjes dat ze twee soorten alcoholvrije wijnen hadden en dat ze ze speciaal voor ons allebei opende om te laten proeven. Ik kijk uit naar de volgende keer!
Wat een mooie woorden, dat stemt ons gunstig!
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Lekker gegeten afgelopen zaterdag bij Spicebrush de Proeverij. Leuke en lekkere gerechten met dit wijnen. Leuk dat ze 12 wijnen hebben welke je eerst kunt proeven. We komen zeker terug.
Bedankt voor de mooie cijfers!
Hier worden we blij van
Jarno G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk gegeten met het hele gezin op het terras. De bediening was super vriendelijk. Vooral het concept beviel ons uitstekend. Het was zo leuk dat we er de volgende dag weer gingen eten. Ook leuk dat je de verschillende soorten wijnen eerst kon proeven, voordat je je keuze maakte. We komen zeker terug.
Kijk dat is terugkomen om beleving!
Beste compliment wat we kunnen krijgen natuurlijk
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Het concept is erg leuk en we hebben super lekker gegeten. De porties waren precies genoeg. Als we weer eens in Apeldoorn zijn komen we zeker terug!
Bedankt voor de mooie recensie
We zien u graag terug!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zo...wat is dit een goede tent! Hier met mijn vriendin gegeten en bij binnenkomst zaten we helaas nogal dicht bij de deur waardoor de kou in je nek sloeg, dit was jammer. We werden zeer vriendelijk geholpen en bij het vragen naar de wijnkaart werd mij gevraagd of ik mee wilde lopen. In een kast staan meerdere flessen en je hebt een systeem waardoor je van elke wijn op de kaart een klein slokje mag proeven, ideaal! Dit moeten ze overal hebben. Na een heerlijke amuse hebben we genoten van een proeverij waarbij je per gang meerdere gerechtjes mag kiezen. Het eten was goed op smaak en meerdere malen heb ik mezelf betrapt op het stelen van eten van het bord van mijn vriendin, zó lekker ;) Ook de prijs valt reuze mee en door het systeem van de flessen wijn weet je gewoon wat je kwijt bent..zo kom je nooit voor verrassingen te staan
Hartelijk dank voor deze leuke recensie.
Fijn te vernemen dat wat wij beogen ook in de smaak valt.
Graag tot een volgende keer.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vriendelijke en gastvrije ontvangst, snelle bediening, maar wel veel verschillende mensen.
Veel keuze op verzorgde kaart en een leuk concept om per gang 3 gerechten te kunnen kiezen. Ook de 6 soorten huiswijn kunnen vooraf geproefd worden!
Na amuse kwam voorgerecht mooi getimed . Ook de hoofdgerechten kwamen in een mooi tempo. De gerechten waren lekker bereid en mooi geserveerd. Alleen is er veel zout gebruikt om het eten op smaak te brengen. Jammer, want dat kan ook anders.
Al met al een hele leuke ervaring en lekker gegeten.
Bedankt voor uw feedback.
Het zoutgehalte nemen we met de keuken op. Goed te horen dat ons concept u verder goed bevallen is.
Zamarra K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heel prettig, dat we alle wijnen mochten voorproeven!, leuk gedaan ook. Alle gerechtjes waren even heerlijk, we hebben genoten van het halve kreeftje. Vriendelijk en vrolijk personeel.
Dank voor de reactie op ons wijnconcept. Proeven staat centraal bij ons, dus ook de wijnen!
Tot een volgende keer
Nouria D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
het concept is leuk: 3 kleine gerechtjes per gang, moeilijk kiezen want allemaal heel verleidelijk. En ze bleken allemaal even lekker. Je kunt goede wijn per glas krijgen met advies welke het beste bij welke gang past. Hier was niets op aan te merken: lekker vers, verrassende combi's, uitstekend bereid en dankzij de uitstekende service viel er niets meer te wensen.
Dank voor de lovende woorden.
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een restaurant voor als je niet kunt kiezen. Voor-, hoofd- en nagerechten bestaan telkens uit drie kleine gerechtjes. Stuk voor stuk van hoge kwaliteit. Je kunt ook diverse wijnen proeven voordat je een keuze maakt. Prima prijskwaliteitsverhouding. Leuk gelegen aan de markt in Apeldoorn. Goede service.
Walter T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
3e maal dit jaar bij spicebrush en dat is niet voor niets. Heerlijk eten en drinken in een ongedwongens sfeer. 3x3 proeverij is een top concept voor personen die moeilijk kunnen kiezen. Alle gerechten zijn zeer smaakvol en mooi opgemaakt!
Aanrader!
Op naar de volgende 3x!
w.m. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Wij verwachten binnen enkele weken ons eerste kindje en wilden nog graag een keer romantisch met zn tweetjes uit eten. Dat is boven verwachting geweest, dankzij Spicebrush! De ontvangst was geweldig, het personeel was fantastisch en het menu kon waar nodig aangepast op mijn dieetwensen. Dankzij het unieke concept heb ik allerlei nieuwe gerechten kunnen proeven. Het was uitstekend!
Dank je wel Willeke voor de positieve feedback.
Fijn dat de avond geslaagd is verlopen.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Geweldig goed concept, wat bij ons in Rotterdam helaas niet gelukt is. Kans van slagen in het Apeldoornse is volgens mij groter: relaxte sfeer, goede bediening en tijd im te genieten. Kortom: een aanrader om eens een gezellige avond te gaan eten. Kwaliteit perfect, concept perfect, bediening top!
Hartelijk dank voor deze mooie review!
Wellicht een dependance in Rotterdam binnenkort....
Gertjan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Mooie keus aan diverse voor- en hoofdgerechtproeverijen. Aanbod van deserts vond ik niet zo bijzonder. Bediening was vriendelijk en correct. Wijnkaart is beperkt maar passend.
Bedankt voor uw feedback
Er is een onze kaart wisselt 4 keer per jaar, wellicht dat de huidige kaart u meer dessert-plezier brengt.