Spicebrush de Proeverij

Marktplein 9 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova, Paula de Heer & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Spicebrush de Proeverij

RaKl K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
altijd goed met de verschillende gerechtjes per gang,de smaken verrassen zonder extreem te zijn,mag van mij hier en daar wel eens
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer verfijnde gerechten, goede service en gezellig. Zaten jammer genoeg wel in de tocht van de deur en dit zorgde voor koude wind. Personeel was hier wel attent op om de deur goed dicht te houden.
Heerlijk avondje uit !
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige sfeer, lekker eten en prettige bediening
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Super lekker gegeten, een echte aanrader
DEM V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke gerechten. Een explosie van smaken in je mond. Prachtig opgemaakte borden. Bediening die mee denkt, zo moesten wij bijtijds weer weg en werden onze gerechten vlot geserveerd.
De porties lijken groter dan voorgaande jaren, nu precies voldoende.
Extra friet was heerlijk, nog nooit zon lekker frietje gehad.
annekeuiteten .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi concept, ruime porties en als verrassing nog een amuse en spoon. Bediening let ook goed op en is vriendelijk. Aanrader!
Orang H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dit restaurant presteert op een ster niveau. Het is een combinatie van op elkaar ingespeelde bediening, gastvrijheid, passie, liefde voor het vak, gebalanceerde gerechten die mooi op smaak zijn gebracht, kwalitatief zeer goede producten, mooie wijnen en een prachtig en sfeervolle inrichting. Wat ik persoonlijk naast het fantastische concept vind is dat ik mij koning te rijk voel. Wanneer je in een restaurant zo vriendelijk en vakkundig wordt bediend dan zijn er nog heel veel restauranten die hiervan kunnen leren. Wederom bedankt voor de heerlijke avond en zeker tot de volgende keer!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ons tafel was gepositioneerd op het knooppunt wijnproeverij, toegang naar toiletten, doorgang personeel en bar waar alle bestellingen voor drank uitgeserveerd werden. Ook was dit de plek voor het pinverkeer. Dit is zo ongeveer de meest slechte tafel van het hele restaurant die je kunt krijgen. Dat is jammer, want verder is het een heel leuk restaurant met een gezellige sfeer en goed eten. Deze ronde tafel kan beter weggehaald worden. Wij komen graag nog een keer teurg, maar dan wel op een andere plek.
Shellon .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De reden dat we steeds terugkomen is de de formule "kan niet kiezen vind het allemaal lekker " dus een proeverij van 3 gerechten uit elke gang vinden wij leuk. Daar komt natuurlijk ook nog de ambiance en de uitstekende bediening bij. Eten bij de proeverij staat garant voor een gezellige avond met lekkere proeverijen en wij voelen ons als gast welkom. Tot de volgende keer...
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
wij hebben een heerlijke avond gehad
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ontzettend leuke avond gehad. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening
en een ontzettend leuk concept. Zeker een aanrader
Anje B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs . Tijdsinterval tussen de gerechten is ook prima.
Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het was heel erg rustig aangezien we er op maandag avond waren. Toch was de service vriendelijk en de sfeer goed. Veel te lekker gegeten. Leuk dat je de wijntjes kan proeven aan de " bar".
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten met 4 man! Ontvangst en afscheid niet helemaal wat je bij een restaurant van deze klasse verwacht. Al met al zeker de moeite om terug te gaan! Leuk!
Abwin L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten, spontane bediening. Ze zijn er echt op gericht om hun gasten een fijne avond te bezorgen!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Als altijd geweldig. Heerlijk eten, fijne aandachtige bediening, rustig de tijd hebben voor alles. PERFECT!
Een aanrader en voor mij inmiddels een vaste stek.
Mathijs D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker eten en goede service! Een leuk concept met veel verschillende gerechtjes.
Leo bl B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten met verassende smaken!
Stralend personeel.
Eerbeek .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Iedere keer dat wij hier eten, beleven we dat als een feest! Bovendien is de kaart erg leuk en gevarieerd. Het eten is van hoge kwaliteit en de opmaak van het bord heel creatief. Prijs/ kwaliteit prima!
Het personeel aardig en attent. We verheugen ons nu al op de volgende keer, groeten familie Enuma