Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova, Paula de Heer & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Marry D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gezellig en heerlijk, verrassend, gegeten. Er was geen muziek, of heel zachtjes, echt heerlijk!
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wat een leuke formule en manier om wijn te kiezen! 2 x 3 gerechten van heel goede kwaliteit. Heel attente en gezellig leuke bediening. Puike avond gehad.
Hartelijk dank voor de mooie waardering.
Goed te horen dat onze formule in de smaak is gevallen.
Peter V.
Heerlijke proeverij
Bedankt voor de beoordeling.
Hele mooie score, daar blozen we van!
Ted D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hadden wat te vieren, werden hartelijk ontvangen, gefeliciteerd en verrast bij binnenkomst en bij dessert. Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Geweldige avond gehad!
Mooiere score als dit kunnen we niet wensen.
Hartelijk dank voor de waardering, fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan een mooie avond.
Marian N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gewoon heerlijk gegeten zoals altijd in een goede sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.
De bediening was heel goed ,het eten zeer smakelijk. Het zag er oog perfect uit.
Hartelijk dank voor de mooie review.
Hier doen we het voor!
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker eten
Bedankt voor de waardering!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De proeverij van 3 gerechtjes van elke gang is een leuk concept. Alleen jammer dat je niet gewoon een glas gratis kraanwater bij je eten kunt krijgen, maar alleen een duur betaald chique uitziend flesje met hetzelfde kraanwater erin. Dat vonden wij zeer consument onvriendelijk!
Dank voor de eerlijke bevinding.
Kraanwater een eeuwige discussie binnen onze branche. We hebben hier gekozen voor een duurzame middenweg die prijstechnisch tegemoetkomt aan de wens. Naast de wijn (of iedere andere consumptie) vullen wij deze optie ook kosteloos bij gedurende avond.
We hopen dat dit niet een reden is om ons niet nog een keer te bezoeken.
Meryem B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Bij de reservering gevraagd naar een gezellig plekje voor 2, zeker naar tevredenheid geregeld. Bij drukte zal je even moeten wachten voordat je het heerlijke eten voor je hebt, maar dit is totaal niet storend door de aardige service en knusse sfeer. Top gedaan dames en heren!
Hier blozen we van!
Hartelijk dank voor de mooie waardering.
Heel fijn om te vernemen dat we hebben kunnen voldoen aan uw verwachting.
Graag tot een volgend bezoek,
Hesra F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goed maar sommige dingen waren niet helemaal naar mijn wens, zoals de steak was niet helemaal naar mijn smaak. De garnalen proefden alsof ze net uit de vriezer kwamen. Verder was het personeel vriendelijk en kwam wel even een praatje maken. Gezellige avond gehad met ons tweetjes.
Bedankt voor uw review.
We kunnen u verzekeren dat er niets uit de vriezer komt. Vis en schaal- en schelpdieren komen 3 a vier keer per week vers binnen om de kwaliteit op peil te kunnen houden.
In bereidingswijze proberen wij inderdaad te verrassen, dat is inderdaad smaakgevoelig.
Kijkend naar uw waardering, deelt u deze mening blijkt.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten. Jammer dat mijn vrouw ziek werd en niet heeft kunnen genieten.
Heel vervelend te vernemen dat uw vrouw niet lekker is geworden.
Dit maakt dat een avond niet loopt zoals gepland. Dit had gelukkig niet met het eten te maken. Wij hopen dat mevrouw inmiddels is opgeknapt.
Graag tot een volgende keer, voor een volledig bezoek.
David A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fantastisch gegeten, een prima glas wijn en een prettige hospitality ervaring.
Dit was ons eerste, maar zéker niet het laatste bezoek. Een nieuw favoriet restaurant in Apeldoorn voor ons.
Dit horen wij uiteraard het liefst.
Heel fijn te vernemen dat wij een nieuwe favoriet zijn in uw lijstje.
Graag tot een volgende keer,
Team Spicebrush de Proeverij.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer goed in kwaliteit en aandacht. Erg aangenaam in alle opzichten!
Wat een mooie cijfers!
Hartelijk dank voor het delen van uw bevinding.
willemarie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig, informeel restaurant. Goede bediening, veel mogelijkheden door variatie in gerechten. Extra's van het huis tijdens het diner.
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Goede sfeer, vlotte bediening en heerlijk eten. Fijn dat je ook 6 verschillende wijntjes ( wit of rood) kon proeven zodat je gemakkelijker kunt kiezen welke wijn je lekker vindt.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Sommige gerechten waren prima, maar een aantal ook behoorlijk ‘vlak’.
Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Leuk concept met keuze uit verschillende gerechtjes. Sfeer is ontspannen en bediening heel vriendelijk.
Hadden wel het idee dat de wijn nu duurder was dan de vorige keer.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Wat een leuk concept. Je krijgt per gang (het zijn er 3) de keuze uit 3 gerechtjes. De voorgerechten waren beeldig en mooi opgemaakt. heerlijk! daarna het hoofdgerecht. Toen begon ik al aardig vol te zitten. Maar gelukkig nog ruimte voor een toetje. Al met al was het voor mij teveel. Wat ik aardig vond was de wijnproeverij. Als je niet wist wat je wilde kon je proeven aan het wijn cabinet. Nog nooit gezien, maar een geweldig leuk idee! Het was er druk maar alles liep gesmeerd. Vriendelijke bediening die hard werkt.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel ++++:
Mooie formule met de combi's van 3 gerechten (voor, hoofd, na). Smaak uitstekend. Presentatie uitstekend. Broodjes erbij ook heel fijn. Royaal "te drinken"- aanbod. Tafels goed op maat voor omvang gezelschappen; 2, 4 en meer. Op goede afstand van elkaar.
Interieur ademt voor mij rustige, zakelijk sfeer met mooi uitzicht op het plein.

Heel veel succes in de komende jaren!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Super! Qua sfeer bediening eten kortom alles. We hebben enorm genoten samen met onze vrienden. We komen graag weer snel een keertje terug.