Spicebrush de Proeverij

Marktplein 9 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova, Paula de Heer & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Abwin L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten, spontane bediening. Ze zijn er echt op gericht om hun gasten een fijne avond te bezorgen!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Als altijd geweldig. Heerlijk eten, fijne aandachtige bediening, rustig de tijd hebben voor alles. PERFECT!
Een aanrader en voor mij inmiddels een vaste stek.
Mathijs D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker eten en goede service! Een leuk concept met veel verschillende gerechtjes.
Leo bl B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten met verassende smaken!
Stralend personeel.
Eerbeek .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Iedere keer dat wij hier eten, beleven we dat als een feest! Bovendien is de kaart erg leuk en gevarieerd. Het eten is van hoge kwaliteit en de opmaak van het bord heel creatief. Prijs/ kwaliteit prima!
Het personeel aardig en attent. We verheugen ons nu al op de volgende keer, groeten familie Enuma
Gert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben een heel plezierig avond gehad met een uitstekende bediening en heerlijke gerechten.. Inrichting is ruim maar ook zeer sfeervol.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel, leuke keuze van wijnen, en verrassend keuze-menu met steeds 3 leuke gerechtjes. Een drie gangen diner vult uitstekend.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Geen uitgebreid menu voor vegetariërs, maar wat er is, is erg lekker! De bediening is vriendelijk en oplettend. Ook de inrichting ziet er goed uit.
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De afwisselende gerechtjes waren fijn en vol van smaak. We hadden nog frietjes bijbesteld, maar echt nodig was het niet, meer dan voldoende als je drie gangen proeverij doet en ook nog een amuse en tussengerechtje krijgt. :)
Bediening was netjes, verschillende mensen die ons hielpen, wat het een klein beetje rommelig maakte. Hoe dan ook, een aanrader!
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuke avond gehad. Gerechten waren prima, geserveerd door vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Weer prima gegeten
Margie H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Alle gangen smaakvol. Eén voor één zeer vriendelijke bediening. Eén vd medewerkers merkte, dat 1 van ons jarig is. Bij het dessert werd daar nog eens extra aandacht aan gegeven. Heel attent!!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekkere verschillende gerechten en vriendelijke service met overwachte tussendoortjes.
Marij D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Omdat we op een plaats zaten waar we het koud hadden,vroegen we een andere plaats. Dit lostte echter niets op. We moesten erg lang wachten voordat de menukaart kwam en het eten liet ook steeds erg lang op zich wachten. Na dik een uur kwam het voorgerecht pas. Het personeel was niet erg enthousiast. Het concept met drie verschillende gerechten per gang is erg leuk, maar op het gebied van bediening valt nog veel te verbeteren.
Jolands L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voorgerechten waren erg lekker????????
José V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellige sfeer, goede bediening. Eten was goed, leuk concept.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
prima gegeten met gezelschap
marijkehaanraadts .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst in een sfeervol ingericht restaurant. Het concept van de proeverij heeft ons aangenaam verrast. Prettige en rustige bediening, die goed op de hoogte is van de aangeboden gerechten.
Elke gang was allereerst een lust voor het oog en daarna ook kwalitatief prima.
Kortom we hebben genoten vans ons bezoek.
drmelissa .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuk concept, heerlijk eten en vriendelijke, vlotte bediening. Ik ben vaker geweest, maar het is elke keer een feestje om hier te eten!
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Al 3 keer gegeten hier met mijn vriendin en wederom was het zeer goed. Vlotte, vriendelijke en leuke bediening. Komen hier zeker weer terug.