Spicebrush de Proeverij

Marktplein 9 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova, Paula de Heer & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Leuk concept met keuze uit verschillende gerechtjes. Sfeer is ontspannen en bediening heel vriendelijk.
Hadden wel het idee dat de wijn nu duurder was dan de vorige keer.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Wat een leuk concept. Je krijgt per gang (het zijn er 3) de keuze uit 3 gerechtjes. De voorgerechten waren beeldig en mooi opgemaakt. heerlijk! daarna het hoofdgerecht. Toen begon ik al aardig vol te zitten. Maar gelukkig nog ruimte voor een toetje. Al met al was het voor mij teveel. Wat ik aardig vond was de wijnproeverij. Als je niet wist wat je wilde kon je proeven aan het wijn cabinet. Nog nooit gezien, maar een geweldig leuk idee! Het was er druk maar alles liep gesmeerd. Vriendelijke bediening die hard werkt.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel ++++:
Mooie formule met de combi's van 3 gerechten (voor, hoofd, na). Smaak uitstekend. Presentatie uitstekend. Broodjes erbij ook heel fijn. Royaal "te drinken"- aanbod. Tafels goed op maat voor omvang gezelschappen; 2, 4 en meer. Op goede afstand van elkaar.
Interieur ademt voor mij rustige, zakelijk sfeer met mooi uitzicht op het plein.

Heel veel succes in de komende jaren!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Super! Qua sfeer bediening eten kortom alles. We hebben enorm genoten samen met onze vrienden. We komen graag weer snel een keertje terug.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima aandacht, sfeer en kwaliteit!
RaKl K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
altijd goed met de verschillende gerechtjes per gang,de smaken verrassen zonder extreem te zijn,mag van mij hier en daar wel eens
Wendij V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het duurde erg lang voordat we iets te drinken kregen. De mensen die serveerden spraken erg zacht, waardoor ik niet kon horen wat er op mijn bord lag.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer verfijnde gerechten, goede service en gezellig. Zaten jammer genoeg wel in de tocht van de deur en dit zorgde voor koude wind. Personeel was hier wel attent op om de deur goed dicht te houden.
Heerlijk avondje uit !
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige sfeer, lekker eten en prettige bediening
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Super lekker gegeten, een echte aanrader
Arjan C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk restaurant. Gezellige sfeer en goed eten. Vooral ook leuk dat je verschillende kleine gerechtjes kan combineren. Tafeltjes staan wel wat dicht op elkaar.
DEM V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke gerechten. Een explosie van smaken in je mond. Prachtig opgemaakte borden. Bediening die mee denkt, zo moesten wij bijtijds weer weg en werden onze gerechten vlot geserveerd.
De porties lijken groter dan voorgaande jaren, nu precies voldoende.
Extra friet was heerlijk, nog nooit zon lekker frietje gehad.
annekeuiteten .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi concept, ruime porties en als verrassing nog een amuse en spoon. Bediening let ook goed op en is vriendelijk. Aanrader!
Orang H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dit restaurant presteert op een ster niveau. Het is een combinatie van op elkaar ingespeelde bediening, gastvrijheid, passie, liefde voor het vak, gebalanceerde gerechten die mooi op smaak zijn gebracht, kwalitatief zeer goede producten, mooie wijnen en een prachtig en sfeervolle inrichting. Wat ik persoonlijk naast het fantastische concept vind is dat ik mij koning te rijk voel. Wanneer je in een restaurant zo vriendelijk en vakkundig wordt bediend dan zijn er nog heel veel restauranten die hiervan kunnen leren. Wederom bedankt voor de heerlijke avond en zeker tot de volgende keer!
A. D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ons tafel was gepositioneerd op het knooppunt wijnproeverij, toegang naar toiletten, doorgang personeel en bar waar alle bestellingen voor drank uitgeserveerd werden. Ook was dit de plek voor het pinverkeer. Dit is zo ongeveer de meest slechte tafel van het hele restaurant die je kunt krijgen. Dat is jammer, want verder is het een heel leuk restaurant met een gezellige sfeer en goed eten. Deze ronde tafel kan beter weggehaald worden. Wij komen graag nog een keer teurg, maar dan wel op een andere plek.
Shellon .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De reden dat we steeds terugkomen is de de formule "kan niet kiezen vind het allemaal lekker " dus een proeverij van 3 gerechten uit elke gang vinden wij leuk. Daar komt natuurlijk ook nog de ambiance en de uitstekende bediening bij. Eten bij de proeverij staat garant voor een gezellige avond met lekkere proeverijen en wij voelen ons als gast welkom. Tot de volgende keer...
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
wij hebben een heerlijke avond gehad
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ontzettend leuke avond gehad. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening
en een ontzettend leuk concept. Zeker een aanrader
Anje B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs . Tijdsinterval tussen de gerechten is ook prima.
Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel