Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig!
Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud!
Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
HM V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuk concept om per gang telkens drie gerechtjes te kiezen. Erg lekker gegeten, goede begeleidende wijnen die je allemaal kunt voorproeven. Komen zeker nog een keer terug.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Super sfeer, ambiance en kwaliteit van producten. Er wordt hard gewerkt, met zorg en aandacht voor alles en iedereen. Tot in detail zeer goed!!!
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
de maaltijd was goed/prima.we konden helaas door tijdgebrek niet van een dessert genieten.Volgende keer dan maar.Wel vond ik,als oudste dat er wel wat meer licht mocht zijn.Aardig personeel trouwens.

Els.
Mink V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Compleet plaatje. Goed eten, mooie porties en uiteraard erg leuk om meerdere gerechten te kunnen eten. Netjes geserveerd, prima bediening, alles was "af"
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was weer een feestje! Goed verzorgd, heerlijke gerechtjes en prettige bediening. Ik weet niet wat ik het lekkerst heb gevonden, maar ik was wel erg verrast door het voorgerechtje met eendenlever en pompoen. Gewoon lekker zo doorgaan!
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, door 3 gerechten per gang een bijzonder leuk concept. Echte proeverij. Uitstekende kaart, voldoende keus. Voor ieder wat wils. Bij bestellen van glas wijn, mag je zelf naar keuze voorproeven om je keuze van wijn te bepalen. Zeker voor herhaling vatbaar
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. En een fijne bediening. Komen zeker een keer terug
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Echt een heel leuk concept! Per ronde drie gerechtjes kiezen, stonden erg veel lekkere dingen op de kaart. Desserts waren ook heerlijk! En de amuses tussendoor een aangename verassing.
Hans K.
Gezeige avond gehad.
Prima service, wel te lang wachten op het hoofdgerecht.
Eten is prima.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
dit is een restaurant met een tof concept. kiezen uit een 10 tal voor-hoofd en nagerechten die u aangeboden krijgt in kleine portie's voor een voordelige prijs. bij de wijn keuze uit 5 witte en 5 rode wijnen die je vooraf mag proeven.
de kleine ongemakken die zich voor deden aan onze tafel werden vakkundig opgelost.
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Menu is verrassend geserveerd met 3 keuzeporties per gang. Nette, mooie zaak.
Enige minpunt wat we kunnen benoemen is dat de plek direct tegenover de ingang last heeft van de kou bij inkomende en uitgaande gasten. Helaas was er geen alternatieve plek meer vrij.
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker, origineel, fijne sfeer, gezellig personeel. Kortom heerlijk genoten, echte aanrader dus!
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Verrassend lekker! Veel keuze, aardig personeel en combinaties die wij nog niet kende. Vonden het wel een beetje lang wachten.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben fantastisch lekker gegeten en alles was super verzorgd. Echt een avondje uit.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Muziek in het begin van de avond te luid.
Bediening zeer attent
Hermien K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede verdeling in keuze tussen vlees, vis en vegetarisch. Tussengerechtjes waren een lekkere verrassing!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
was onze eerste keer bij Spicebrush, maar zeker niet de laatste, hebben heerlijk gegeten en gedronken.
heel vriendelijk personeel en een goede uitleg van alle gerechten.
Nilen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten, erg leuk dat er kan worden gekozen uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. We zijn vriendelijke geholpen en verrast door kleine tussengerechten. Leuk dat men de wijnen zelf kan proeven, een wijnadvies van de bediening had ik beter gevonden. De gerechten waren kwalitatief goed (ook al vonden wij de dessert wat minder) en de porties voor een 3 gangen goed. Wij raden iedereen aan hier een keer te eten.
Conny T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Op 1ste kerstdag hier gegeten met 4 personen, heerlijk eten in prachtige kerst sfeer met goed en net gekleed personeel, voor herhaling vatbaar,