Spicebrush de Proeverij

Marktplein 9 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig!
Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud!
Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova, Paula de Heer & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Ans N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Omdat het warm was hebben we buiten op het terras gegeten. Uitzicht is minder gezellig. De formule is leuk. Drie voorgerechtjes naar keuze geserveerd op een bord. Vervogens drie hoofdgerechten ook op een bord geserveerd.
Smaken zijn prima. De bediening is zeer vriendelijk een attent.
Het interieur binnen ziet er prachtig uit. Heel verzorgd en schoon.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Bediening kreeg weinig aansturing, In het begin lang wachten op 1e contact, brood en kaart. Na hoofdgerecht hadden ze haast en bij het wegslikken van mijn laatste hap werden de borden al weggehaald. Jonge bediening die onbeheerst de borden voor je neerzette. En dan vraag je je toch af waar de kaart blijft als er 5 man van de bediening bij de bar staan te praten.
Lekker gegeten, al is bij de amuse de aioli echt te overheersend bij een kreeften (smaak) bitterbal. En de risotto niet romig en wat overheersende ranzige tomatensmaak die overheerste. In het gerecht.
Mjh G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk avondje uit, ben hier al meerdere malen geweest iedere keer weer een verrassing wat je op je bord krijgt, de kwaliteit van het eten is erg goed, echt een smaaksensatie.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, heel leuk concept.
Vriendelijke bediening.
Annabelle R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Omdat het mijn verjaardag was kwamen ze bij het dessert aan met een bord met de tekst gefeliciteerd en vuurwerk, heel erg leuk! Super! Wij komen zeker terug!
Yvonne__ .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Zaterdag 17-06-2017 met mijn vriend heerlijk gegeten bij Spicebrush.
Prettige bediening, smaakvolle gerechten en overheerlijke wijnen.
Afgesloten met een overheerlijke kop koffie. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
evert K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Goed eten, aardige bediening,mooi afgeschermd terras
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was erg lekker en heel leuk concept. Je mag Van de kaart 3 voor en 3 hoofd 3 nagerechten kiezen samen vormen het 1 gerecht. Erg leuk je kan de kaart goed testen en proeven. Super aardig personeel, kom zeker terug.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
leuk concept, drie kleine gerechtjes. smaken zijn verrassend (drop met haagse hopjes bijv.). Dus zeker nog een keer doen als ik in apeldoorn ben.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Aangezien wij naar Elisabeth in concert gingen en wij uit Den Haag komen was Iens de uitgelezen site om een lekker restaurant te vinden. Het concept van de 3 gerechtjes vindt ik erg leuk. Zo heb je van alles het beste en krijg je nog beter een idee hoe goed de keuken is. Alles smaakte heel goed en ik ben echt niet snel enthousiast. Vooral de toetjes waren apart en had ik nog niet eerder bij andere restaurants gezien. Het was nog lekker weer dus er was al een tafeltje gereserveerd op het terras.
Dat wij een beetje met een tijdsplanning zaten was geen probleem en de serveerster dacht graag met ons mee. Zij zorgde ervoor dat na de hoofdgerechten, de toetjes al bijna klaar waren en de rekening ook al was opgemaakt zodat wij op tijd naar Paleis het Loo konden vertrekken.

Zeker een aanrader als je van lekker eten in een verrassende setting houd!!
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Wat een leuk concept ook... zelfs de wijn mag je via een proeverij kiezen. Doordat je drie kleine gerechtjes krijgt hoef je niet te kiezen tussen de gerechten van je voorkeur. Je neemt er gewoon steeds drie. Zeker voor herhaling vatbaar. We hebben geni.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Door de formule van een keuze van drie gerechten bij zowel hoofd - als voorgerecht krijg je veel verschillende gerechten te proeven. Lekker, leuk voor een keer.
Kalinka K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Fijn restaurant! Ongedwongen sfeer met heerlijke liflafjes! Echt smullen en genieten!
Remmert O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Een zeer geslaagde avond. De brownie bij de koffie was echt subliem.
de Vries W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Door de goede recensies hoge verwachtingen, maar helaas viel het tegen.
Met z'n tweeen gereserveerd en bij aankomst gevraagd of we buiten mochten zitten, maar dat kon niet. Ander stel kreeg die keus wel, en gedurende ons hele verblijf bleef het nota bene rustig op het terras.
Eten viel ook tegen.
Concept is leuk, maar smaakvol was het meeste niet. Vooral het vlees (ossenhaas, sukade en kalfsoester) was beneden peil. De er apart bij bestelde salade was een droog bakje zonder smaak en zonder dressing.
Toetje hebben we niet meer genomen.
Jammer, maar voor ons geen tweede keer.
Simonegraver .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima service. De wijnproeverij was leuk om te doen en prima om een goede keuze te kunnen maken. Jammer dat de bediening niet kon vertellen welke kazen er in bepaalde gerechten zaten en nam ook niet de moeite dit te informeren bij de keuken. De locatie is prima, parkeren in de parkeergarage onder de markt op zeer korte afstand van het restaurant. Parkeerkosten € 8,00 voor een avondje. Heerlijk buiten kunnen zitten op het kleine terras achter glas met zicht op de markt. Zeer zeker een aanrader maar een grote eter zal niet genoeg gevuld zijn. Voor ons vieren was het voldoende.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima ontvangen, mooi aangekleed restaurant, zeer vriendelijke bediening, mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Alles klopt hier. De inrichting, de heerlijke proeverij en het zeer vriendelijke personeel. Aan alles is en wordt gedacht. Aanrader voor een avondje culinair genieten Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.. Wij komen hier zeker weer terug als we weer in de buurt zijn.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg lekker eten. Leuk dat je 3 gerechtjes per gang kan kiezen. Een keer wat anders.
Vriendelijke bediening. En wat ik vooral goed vond is dat er gelegenheid is om de wijnen te proeven uit een automaat en daarna je keus maken welke wijn je wil drinken.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was er gezellig, we hebben lekker gegeten. Dat we bij het uitzoeken van de wijn, de diverse soorten wijn konden voorproeven was verrassend en een goed concept. Bediening was zeer goed. Hier komen we zeker nog een keer terug.