Over restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud

Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig!
Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud!
Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden.

Marina Mogouchkova & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Top restaurant. Heerlijk gegeten. Alles vers en prachtige bordjes. Concept is leuk: bij elke gang 3 gerecht van de kaart, op 1 bord geserveerd. Afwisselende kaart. Tussendoor word je verrast met een amuse en een spoom.
Fijne bediening, netjes en vriendelijk. Weten goed wanneer een praatje te maken en wanneer afstand te nemen. Wij moesten nog naar een concert, dus moesten op tijd klaar zijn. Dit werd prima geregeld. Op tijd klaar, zonder dat er gehaast hoefde te worden. Kortom, aanrader!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Dit was voor ons de tweede keer dat we hier zijn wezen eten en we gaan zeker weer voor een derde keer terug. Wederom een geweldige ervaring, de service is top en het eten was wederom erg creatief en smakelijk. Je krijgt zeker waar voor je geld bij spicebrush.
Nena J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vrij lange wachttijden, voorgerechten erg lekker. Hoofdgerechten vonden wij niet heel bijzonder. Service was prima, alleen zou het prettig zijn als de discussie's tussen personeel en leidinggevende over een tafel die (niet) afgeruimd werd zich in het vervolg niet in de wandelpaden/naast onze tafel bevind.
Beste Nena,
Jammer te vernemen dat niet alles naar verwachting is verlopen. Ons doel is een onbezorgde avond tafelen, waarbij wij een tempo hanteren, welke de beleving van de avond en de gerechten op de juiste wijze bijstaat. Geef bij een volgend bezoek aan dat het tempo omhoog mag, dan zorgen wij daarvoor.
Een discussie op de vloer, inderdaad niet het doel, het blijft mensenwerk, maar zeker een puntje om mee te nemen voor onze brigade.
Bedankt voor uw eerlijke respons,
D. V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met twee vriendinnen in dit restaurant gegeten. We mochten van de 'wijnbar' diverse soorten wijn proeven zodat bij het eten de wijn werd geschonken die wij het lekkerst vonden. Wat de bediening alleen niet vertelde is, dat de wijn € 5,75 per glas kost! Dit zagen wij later op de rekening staan en daar zijn we écht van geschrokken. Hoe leuk het ook bedacht is dat je zelf je favoriete wijn mag uitzoeken door middel van een proeverij, als dan achteraf blijkt dat je zó veel geld per glas moet betalen, dan valt dat enorm tegen! Het eten en de bediening was verder prima, maar we zijn na afloop alledrie met een naar gevoel vertrokken. Wij zullen mensen die in dit restaurant willen eten van tevoren waarschuwen over de prijzen van de wijn.
Wout O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een professionele bediening. Prik je daar doorheen dan ontstaat uit een professionele bediening een persoonlijke bediening. Het concept is zeker iets wat wij in de buurt van onze woonplaats gaan zoeken.
Carlien B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk eten en leuk concept. Vriendelijke bediening en leuk, sfeervol restaurant. Echt een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Om half acht een tafel gereserveerd, was niet beschikbaar op dat moment. Via een keuken naar een ander café gebracht voor een drankje. Om half tien kregen wij pas het voorgerecht.

Wat leuk is dat we wijn konden proeven voorafgaand het menu.
Kjell D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Super leuk concept! Zeker handig voor mensen die nooit weten te kiezen. Vriendelijke bediening en kwaliteit van de gerechten ook heel goed. 1 klein minpunt we waren al aan het voorgerecht en hebben zelf de wijn moeten vragen. Voor de rest alles prima.
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk eten, geweldig concept waar je zelf een keus maakt uit drie kleine gerechtjes, per gang. Passende wijnen kun je proeven, alles naar believen; erg leuk! Perfecte bediening, heel erg voorkomend, sympathiek! En een erg leuke inrichting; kortom helemaal perfect, omweg naar Apeldoorn meer dan waard!
Benny V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Echt lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Vriendelijk personeel. Het concept is heel mooi, je eet heel divers op deze manier.
Ri V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisteren avond bij spice brush gaan eten. Het concept is erg leuk met 3 kleine gerechtjes per gang en dat je je eigen wijn uitkiest door verschillende wijnen te proeven voor je kiest.
De kwaliteit van het eten is goed, de gerechtjes zijn echt leuk bedacht. Waar wij moeite mee hadden is de combinatie van smaken die niet altijd goed bij elkaar passen waardoor je niet goed weet wat je nu proeft. Een advies wat goed bij elkaar past of in welke volgorde je dit het beste kan eten zou dan goed passen bij dit concept maar dat is er niet.
Het menu is niet duur voor de aandacht die er aan besteed is maar er om heen zijn de prijzen best hoog waardoor je best alsnog duur uit bent. 3,75 voor een karafje kraanwater (naast onze wijn) kan eigenlijk niet op dit niveau. De bediening is vriendelijk maar kwam wat geforceerd over en gehaast. De bediening wisselt waardoor je niet echt een persoonlijk gevoel er bij krijgt. Het is een leuk restaurant en men doet wel moeite maar in verhouding tot de prijs mag het beter. Wij zouden niet snel terug gaan.
Jammer om te vernemen dat niet alles voldeed aan uw wensen.
De tip ten aanzien van smaakbeleving bij de gerechten is er zeker één om mee te nemen.
Geforceerd is niet waar wij om bekend (willen) staan, dus dat is zeker jammer om te vernemen. Voor wat betreft het water, wij serveren enkel tafelwater (plat of bruisend) 3.75 voor kraanwater is inderdaad niet netjes, maar gelukkig ook niet het geval. Bedankt voor uw uitgebreide reactie en eerlijke conclusie. Uiteraard gaan wij voor een andere conclusie.
Ri V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De kwaliteit van het eten is goed, de gerechtjes zijn echt leuk bedacht. Waar wij moeite mee hadden is de combinatie van smaken die niet altijd goed bij elkaar passen. Een advies wat goed bij elkaar past of in welke volgorde je dit het beste kan eten zou dan goed passen bij dit concept maar dat is er niet.
Jyoti T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij eten hier regelmatig..dus sowieso een goed teken. We waren nu al een hele poos niet geweest, maar het was weer een daverend succes. Zo'n enorm warm en gastvrij gevoel zie je gewoon niet overal. Het eten was ook weer voortreffelijk, en ook de bediening..super!! Over twee weken komen we weer terug met een paar vrienden..en waar neem je die mee als je lekker wilt eten in Apeldoorn? Precies , de Spicebrush natuurlijk. Bedankt voor een super geslaagde avond, en tot gauw.

Groetjes Corald en Jyoti Toonen
Corald en Jyoti, hartelijk dank voor de fijne recensie; daar doen wij het voor.
Fijn te vernemen dat de avond naar wens is verlopen en dat jullie snel terugkomen. Dat is het mooite compliment natuurlijk.
Graag tot snel, Team Spicebrush de Proeverij
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vorig jaar ook hier geweest, toen ook al genoten, en nu weer. Fantastisch dat je meerdere gerechtjes kan proeven, dat maakt het kiezen een stuk makkelijker. De porties zijn zo afgestemd dat je niets tekort komt, en niet teveel dat je propvol zit. Mooie gerechtjes gerechtjes, pure smaken, en ook een feestje op je bord om naar te kijken. Volgend jaar komen wij graag weer!
Bedankt voor deze mooie waardering.
Dat vernemen we graag.
Graag tot een volgende keer,
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten is heel goed en lekker. De service is heel goed: aardige en behulpzame bediening (wat mij vooral in positieve zin opvalt is, dat men je jas aanneemt bij binnenkomst en je jas van de kapstok haalt bij vertrek). Het was wel druk, dus rumoerig. Maar goed, dat kan gebeuren. Ik kom zeker terug!
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Een mooie selectie aan gerechten om uit te kiezen; smaakvolle opmaak. Amuse had iets ijzer / ranzigheid als nasmaak. Zalm in het voorgerecht had te sterk smakende begeleiders, waardoor de zalmsmaak bijna wegviel. Saus op basis van balsamico te sterk als begeleider voor mals vlees met een subtiele smaak. Geen patat besteld maar een grote salade. Ruimschoots voldaan zijn we van tafel gegaan. Betaalbaar, drinkbaar wijnassortiment. We komen zeker nog eens terug!
Dank voor de mooie cijfers.
Onze Chef kiest inderdaad soms voor bijzondere smaakcombinaties, door het geheel (in de meeste gevallen) naast de gerechten te serveren, heeft u zelf in de hand in welke mate de extra smaak wordt toegevoegd.
Graag tot een volgende keer.
Orang H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wat een heerlijke avond, wat een top restaurant is dit. Je wordt helemaal in watten gelegd. Een restaurant die oog heeft voor de gasten. Met een warm ontvangst wordt je naar je tafel begeleid. Alles is zeer gemoedelijk. Er is een ontspannen sfeer die mede door de medewerkers wordt gecreëerd, iets wat in sommige restaurants gauw kil en stijf is. Bij spicebrush is de gast altijd koning. Dan komen we aan bij de heerlijke wijnen. Proef hier maar eens wat van en van deze. Als je dan je keus hebt gemaakt krijg je een karafje en mag je aan tafel de overheerlijke wijnen die op juiste temperatuur zijn nuttigen. Vervolgens komt het moment dat je je gerechten mag bestellen. Alles is uitgedacht en alle gerechten combineren zo mooi met elkaar. Alles is van het juiste cuisson en van verse kwaliteit. Het maakt niet uit voor welk gelegenheid je komt, bij spicebrush is het altijd gelegen. Complimenten aan het hele spicebrush team, dikke 10 en tot de volgende keer!
Wat een complimenten. Een beschrijving van hoe wij een avond graag zien verlopen.
Enorm bedankt voor de mooie cijfers.
Heel graag tot een volgende keer.
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Na een dagje teambuilding samen met 7 collega's de dag afgesloten bij dit restaurant.
Het menu was prima, zelfs voor een vegetariër in ons midden.
Het eten was mooi opgediend en smaakte heerlijk!
Aan het eind van de avond was iedereen tevreden en wij komen hier graag nog een keer terug.
Goed te horen dat afsluiter van de teambuilding bij ons een juiste keuze was.
Bedankt voor de waardering & graag tot een volgende keer.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heel erg lekker gegeten. Alles goed op smaak. Goed concept! Wijn mag geproefd worden. Erg leuk om per gang 3 gerechtjes te mogen kiezen. Amuse vooraf en een spoom tussen vooraf en het hoofdgerecht.
Goed te horen dat ons concept in de smaak is gevallen.
Bedankt voor uw reactie & graag tot een volgende keer.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk eten, zeer attente service, mooie ambiance. Alles klopt. Een echte aanrader als je culinair wilt genieten in de regio Apeldoorn.