Over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Een avond proeven in drievoud Uit het aanbod voorgerechten stel je zelf een proeverij van drie samen. Die selectie van voorgerechten worden vervolgens op één bord gepresenteerd. De combinaties zijn oneindig! Hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Aan jou de keuze, iedere gang opnieuw: genieten in drievoud! Daarnaast is er de keuze uit twaalf wijnen, die per glas te bestellen zijn: het is aan jou om op basis van proeven te besluiten welke wijn jouw gerecht mag begeleiden. Marina Mogouchkova & Tom de Haas zorgen met behulp van hun team bediening voor een zorgeloze avond genieten! De keukenbrigade, onder leiding van René Hagen, legt je keukentechnisch in de watten.

Meer informatie over restaurant Spicebrush de Proeverij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Spicebrush de Proeverij

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heel aparte beleving en constante kwaliteit door de jaren heen. Je voelt je echt gast. Sfeervolle eigentijdse ambiance. Alles is tip top in orde.
de.ruiter .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Normaal gesproken nemen we geen 3 gangen diner omdat je dan aardig vol zit na het eten. Daarom voor de zekerheid nog even aan de serveerster nagevraagd of het wel een normale grootte is. Zij gaf aan dat het vergelijkbaar is met een "normaal" hoofdgerecht maar dan verdeelt in 3 verschillende porties op het bord. Daarom gekozen voor alleen een hoofdgerecht en nagerecht.
Bij het hoofdgerecht hadden we ook nog patat en salade besteld want dit zit er niet standaard bij.
Wij zijn geen grote eters, maar de omvang van het hoofdgerecht viel ons erg tegen. Kwaliteit van het eten is goed, al had de kabeljauw wat meer smaak mogen hebben, die was wat slap/waterig.
Nagerecht was top, heerlijk van smaak en echt genoten.
Eenmaal thuis wel weer trek dus zou niet zo snel weer terug gaan naar dit restaurant.
Joris M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed eten, leuk concept. Goede wijnen en prettige bediening
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We vonden de tijden tussen de gerechten te lang duren.
Vegetarisch voorgerecht was lekker, het vegetarisch hoofdgerecht was teleurstellend, dan kan je beter geen vegetarisch gerecht op het menu zetten.
De bediening was vriendelijk
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
De bediening lijkt soms wat stug... kan allemaal net wat meer met een smile. Soms lijkt t moeite te kosten zeg maar. Maar verder heerlijk gegeten! Leuk concept met de wijntjes.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heel verrassend . Zou het bij een ieder aanraden om daar te gaan eten.
Zeer lekker .Je wordt gastvrij ontvangen .Bediening uitstekend .Het visitekaartje van de zaak .
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wat lekker om zoveel gerechten te kunnen kiezen.
We waren met 8 personen: 3 gangen x 8 verschillende gerechten.
Het personeel wist precies wie wat besteld had; complimenten.
En heel lekker ook hè.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten, een extra amuse en spoom tussendoor gekregen, heel attent en lekker! De krabkoekjes mogen wat groter.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het concept is geweldig en elk van de gerechtjes op je bord is geweldig. De porties zijn ook groter dan verwacht en na 3 gangen zit je ook goed vol!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij worden iedere keer weer verrast door de smaken, de mooie opmaak van de gerechten, de gastvrijheid en service. Wij komen graag weer terug bij Spicebrush!
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Ruim voldoende keuze op de kaart, lekkere gerechten die er mooi uitzien, de bediening is vriendelijk en de sfeer erg prettig.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten heerlijk en goed in prijs/kwaliteitsverhouding. Ruime keus uit de kaart. Erg leuk en netjes ingericht.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Mooi restaurant met heerlijk eten!
Yuenkie M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk genoten van de mooie gerechten erg leuk concept met een geweldige gastvrijheid. Extra complimenten voor de gastvrouw ze heeft ons goed in de watten gelegd!
David A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Spicebrush is nog altijd by far ons favoriete restaurant in Apeldoorn e.o.
De keuzes voor ingrediënten en combinaties om tot smaken te komen is van absoluut niveau.
Het hospitality level is, ondanks het relatief jonge team, evenals de bereiding en presentatie van de gerechten uitstekend!
Het is steeds een genoegen hier de avond door te brengen!
Rosa T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten, leuk concept.
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
in 1 woord fantastisch!!!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De dag na onze ons huwelijk hier gegeten. Het eten was meer dan voortreffelijk. Ook de bediening was gastvrij, vriendelijk en vlot. wij komen hier zeker terug.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten. Mooi restaurant en hele fijne service.
Niet geschikt om met jonge kinderen te gaan eten(<12)
menu van 3 x3 gerechten. Allemaal smaakvol, mooi opgemaakt en voldoende per portie. Veel verschillende smaken. De kaart mag wel gewisseld worden. Meer seizoens gerechten moet toch mogelijk zijn.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft eigenlijk nergens om te vragen. We hebben een leuke avond gehad.