Spice

Jansplein 49 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Spice

Tex-Mex specialiteiten

Restaurant Spice is gelegen in het mooie Arnhem en serveert de meest smaakvolle grill-gerechten zoals o.a. Black Angus burgers & steaks, spareribs en gegrilde gamba’s, ideaal dus voor de vleesliefhebbers onder ons! Vriendelijk personeel, heerlijke smaken voor een mooie prijs én een groot terras zorgen voor een mooi pakketje genieten bij dit opmerkelijke restaurantje. Geniet van je dagje of avondje Arnhem!

Meer informatie over restaurant Spice

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Helga van H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Erg leuke en gezellig restaurant. Vriendelijk en leuk personeel. Eten is meer dan dik in orde. Leuk met een groep, maar ook met een date.
Jill D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Top gegeten !!!!!!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was prima; niets op aan te merken; zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is het tempo waarmee de gangen worden aangeleverd. Er zit nog geen 5 minuten tussen voorgerecht en hoofdgerecht en tussen hoofgerecht en dessert. De lege borden worden van de tafel gehaald als je de laatste hap nog in de mond hebt.
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goede ontvangst en duidelijkeen uitleg van de kaart. Het was erg druk maar denondanks hoefde we niet lang op het eten te wachten. Voorgerecht met geitenkaas was lekker. Combinatie met rode biet vond ik niet zo geslaagd.
Hoofdgerechten waren goed. We hebben een fijne avond in Spice gehad.
gert en anneke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het was er wel druk maar berengezellig
de bediening was heel goed en gastvriendelijk
en het eten was er heerlijk
we hebben genoten van onze avond
we gaan er wel vaker eten hoor
groetjes gert en anneke
jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten met mijn man. Wij vonden de gerechten erg lekker. Het is een klein zaakje, maar de sfeer is daar niet minder om. Ook is de bediening uitmuntend en zat er een acceptabele wachttijd tussen de gerechten heen. Wij gaan hier zekers nog een keer eten als we weer in Arnhem zijn.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk. De bediening is vriendelijk. Het eten is goed en ruimvoldoende. Een gezellig restaurant om te dineren met kaarslicht.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij Spice. We hebben heerlijk gegeten. Lekkere smaken goede combi bij elkaar. Service vriendelijk. Alleen wel koud binnen. Buiten was het -2 graden, wij zaten bij het raam en daardoor kwam de kou door de deur en enkelglazige ramen naar binnen.
Verder top service zou er zo weer eten.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Dit was de eerste keer dat we bij Spice gegeten hebben.We hebben echt heerlijk gegeten. Het was super lekker. Vooral de Thaise kip kosossoep was overheerlijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met twee personen hier gegeten, er werd gebruik gemaakt van de AH-actie. Kwart over vijf waren we er al en er zaten zowaar al de nodige mensen.
We bestelden een flesje wijn en ook brood met kruidenboter. Op verzoek kregen we ook een karafje kraanwater.

Als voorgerecht nam de een gebakken champignons, wat wel een heel klein gerecht was, de ander nam een salade met geitenkaas, die wel goed was.

Beide personen namen de Veggi fajitas als hoofdgerecht. Dit zou gepresenteerd worden op een hete gietijzeren plaat, die bleek trouwens meer warm dan heet te zijn. Het gerecht zelf viel zwaar tegen, veel mais met af en toe een verdwaalde bruine boon en wat rode paprika. Verder niet erg warm, saai en smakeloos en dus zeer gauw uitgegeten.

Het nagerecht was walnotenijs met slagroom. IJs bleek kwalitatief niet echt goed en wat er naast het ijs lag was geen slagroom maar spuitroom.

Dit restaurant lieten we heel snel achter ons om er nooit meer terug te keren.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Uitstekende ontvangst en goede bediening, erg oplettend en attent.
Eten was goed, wel minder grote porties dan de vorige keer.
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren op tijd (17.00 uur) en waren snel klaar met eten, wat wij heel fijn vinden. De muziek stond bij binnenkomst erg hard, maar werd op verzoek zachter gezet zodat we elkaar weer konden verstaan. Voorgerecht carpaccio niet bijzonder, maar wel goed. Hoofdgerecht mixed grill was erg goed, hoewel ik een tortilla een rare combi vind met een mixed grill. Toetje ook lekker. Bediening was vlot en vriendelijk.
Jordy-Dirkje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Restaurant Spice was verassend goed en gezellig. De service was erg goed, alleen was het vervelend dat het boek met de reserveringen niet bij de ingang, maar achter de bar lag. Hierdoor moesten we in het midden van het restaurant wachten, tot we een tafel kregen toegewezen. Verder was het allemaal erg goed. De kwaliteit van het eten was uitstekend.
CynthiaE .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in deze gelegenheid. Voorgerechten erg verrassend lekker: Azian bites en de champignons. De hoofdgerechten waren moeilijk uit te kiezen. Maar ook deze was erg lekker, kipstukjes met tortillachips en groentes. Ook het dessert, eigenlijk te veel na de maaltijd maar toch tot de laatste hap opgegeten, heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar! Ook het personeel en de service was goed!
Rubina G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was lekker en de gerechten waren mooi gepresenteerd.
Vriendelijke ontvangst en we waren 20 min.eerder maar dit was geen probleem.
Bediening is goed en de gerechten werden met goede tussenposes gebracht.
Een aanrader en zeker met de Ah restaurantactie.
Stan F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij konden op maandagavond om 20:30 nog een plekje bemachtigen in Spice. Met een Albert Heijn spaarkaart, de dag van te voren gereserveerd. De service was beleefd, het eten was erg lekker. Jammer dat we zo laat pas terrecht konden, er waren nog een aantal tafeltjes vrij. Er was iemand jarig, dat werd leuk gevierd. Omdat wij laat begonnen met eten, was de keuken al aan het opruimen (denken we) Wat betekende dat er soms een walm van afwasmiddel voorbij kwam.
Door de voucher, was het erg goedkoop 35 euro voor twee personen. Voor een normaal werkend persoon, zou het zonder voucher ook wel te behappen zijn. Voor studenten misschien wat prijzig. Zeker een aanrader als je van vlees houd. Zoals wij, we hebben er van genoten een perfect avondje uit. En een lekker snoepje achteraf ;)
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gezeten, vriendelijke bediening en alle rust geholpen. Eten was erg lekker goede prijsverhouding. Gerechten kwamen gespreid aan tafel waardoor het lekker ontspannen was
karin494 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met de AH actie voor een prikkie heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening, gangen werden wel wat snel achter elkaar op tafel gezet, dat was wat jammer.
Sandhya N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met een social deal bon met drie personen gegeten. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Zeer goede service. Helaas was de airco net op een zeer hete dag kapot. Dus uiteindelijk op het terras gezeten. Absoluut tevreden over de kwaliteit van het eten. Zullen zeker nog terugkomen.