Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Spice

Tex-Mex specialiteiten

Restaurant Spice is gelegen in het mooie Arnhem en serveert de meest smaakvolle grill-gerechten zoals o.a. Black Angus burgers & steaks, spareribs en gegrilde gamba’s, ideaal dus voor de vleesliefhebbers onder ons! Vriendelijk personeel, heerlijke smaken voor een mooie prijs én een groot terras zorgen voor een mooi pakketje genieten bij dit opmerkelijke restaurantje. Geniet van je dagje of avondje Arnhem!

Meer informatie over restaurant Spice

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Spice

Herman L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
henkendinybrouwer .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ontvangst was prima. Bediening attent en vriendelijk. De kwaliteit van het eten was goed, waarbij het dessert matig van uitvoering was.
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hele vriendelijke bediening. Heerlijke paprika-tomatensoep, goede malse Angus beef en een zalig chocolade toetje.
Hoeveelheid was precies goed.
v.d.straaten .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gezellig met vrienden hier gegeten. Uitgebreide kaart met keuze voor een ieder (vis, vlees, vegetarisch).
Prettige bediening Presentatie en smaak dik in orde. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Via AH-actie. Behoorlijk wat keuze op de menukaart, in ieder geval voor het hoofdgerecht. Geen hoogvlieger, maar op zich prima eten. Voorgerechten wat weinig (vega wrap en 2 kippenvleugeltjes). Hoofdgerechten voldoende (visstoofpotje en chicken en beeftortillas). Toetjes: lekker ijsje. Frisdrank duur.
fredgeeke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Fijn restaurant met veel keus uit verschillende gerechten.
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Hebben hier lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Calamaris was geen calamaris, maar geperste pulp. Toen ik er iets over zei was de enige reactie: " ik zal het doorgeven aan de kok". De gekruide aardappelschijfjes was volgens mij van purree. Jammer!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuke sfeer en vriendelijk personeel.
Eten was goed en aangepast na mijn wens.
Zeker een aanrader om leuk te eten
Prijs was ook betaalbaar dank aan de aktie van AH
J. A.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben terras op het plein gezeten, onder de bomen en genoten van een prima maaltijd. Over het interieur van de zaak kunnen we dus niets zeggen.
johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Brood vooraf viel tegen , geen hoogstaande kwaliteit . De bijbehorende boter en olie waren uitstekend . Personeel was erg vriendelijk , kwam netjes vertellen dat ivm de drukte het serveren van het hoofdgerecht iets langer duurde
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor een vegetariër ook leuke keuze. Komen zeker terug. Nadeel was dat de muziek echt te hard stond.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het eten was super. Compliment voor de kok maar ook voor de bediening . Goed humeur en veel lachen .
Is ook prettig voor de klanten
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Lekker buiten op het gezellige terras. De bediening was super. Voor her healing vatbaar dus.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben gegeten met de restaurant actie van AH en dat was prima in verhouding. Eten was goed en bediening erg vriendelijk.
e.manuels .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We werden netjes en vriendelijk ontvangen en naar de plaats gebracht erg vriendelijke bediening met geregeld de vraag of alles naar wens was. Het eten was perfect en smaakvol.
Zeker een aanrader.
J G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten was prima! De cappuccino met kreeft, nieuw op de kaart, was heerlijk! Via de AH-actie hier gegeten, maar zeker voor herhaling vatbaar.
gdurand2010 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bediening slechts, eten slecht erg zure smaak. Dag erna last van me maag. Nee nooit meer! Met ah bon geweest om te proberen.
Lotte R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten op een leuk terras. Goede bediening en vriendelijk personeel. Prijs en kwaliteit eten een goede verhouding.
will P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was goed en heerlijk alleen de drank daar moesten we lang opwachten dat was een beetje jammer.Ik had het eten al bijna op toen kwam pas de drank .

Verder is het een aanrader
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Met AH Actie prima een hapje gegeten a la carte van menu kaart. Beetje jammer dat er voor sommige gerechten moest worden bijbetaald.