Speciale deals

Over het restaurant Spice

Tex-Mex specialiteiten

Restaurant Spice is gelegen in het mooie Arnhem en serveert de meest smaakvolle grill-gerechten zoals o.a. Black Angus burgers & steaks, spareribs en gegrilde gamba’s, ideaal dus voor de vleesliefhebbers onder ons! Vriendelijk personeel, heerlijke smaken voor een mooie prijs én een groot terras zorgen voor een mooi pakketje genieten bij dit opmerkelijke restaurantje. Geniet van je dagje of avondje Arnhem!

Meer informatie over restaurant Spice

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Spice

IB53 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten smaakte erg lekker, knoflooksaus was iets minder. De bediening was vriendelijk. Dit restaurant is een aanrader.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten zoals gewoonlijk .
Wat mij alleen stoorde was ,toen wij binnenkwamen om vijf uur waren er twee tafels bezet en wij wilde aan een tafel van vier gaan zitten omdat wij de hond bij ons hadden ,dit werd geweigerd omdat het erg druk zou worden .alle begrip daarvoor .
Alleen was het wel zo dat er later een echtpaar kwam en die mochten wel aan een vierpersoons zitten terwijl er nog verschillende tweetjes vrij waren ,dit vonden wij vreemd !!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Enig minpuntje is dat de tijd tussen de gangen wat lang duurde. Verder niks dan lof
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Vooral voorgerecht, Mexicaanse groentesoep is een aanrader. We hebben buiten gezeten, was ook gezellig.
c. D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
vriendelijke bediening, hulpvaardig en lekker gegeten. Het viel op dat collega's onderling ook goed met elkaar overweg kunnen en dingen van elkaar accepteren en overnemen.
Tribhawan K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ik vindt dat smaak / kwaliteit verhouding beter mag . Iets warmer opdienen mag ook. Te lang moeten wachten voor dat eten kwam.
mbrotte .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Moest zowel bij het voor- als het hoofdgerecht na lange tijd wachten vragen waar ons eten bleef. Serveerster was duidelijk niet bij de les, verwaarloosde bezoekers die op het terras zaten. Nagerecht werd wel opgenomen maar niet doorgegeven, dus maar weer vragen waar dit bleef. Als klap op de vuurpijl werd een niet door ons besteld hoofdgerecht in rekening gebracht. Al met al niet zo'n geweldige ervaring om het netjes te zeggen.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Helaas niet zo goed als de vorige keer. Eten koud en overgaar. Voorafje was vergeten en er waren dingen op de rekening gezet die wij niet besteld hadden. Ondanks dat was het eten wel lekker qua smaak en het meisje uit de bediening deed erg haar best om het nog een beetje goed te maken. Toetje was wel erg lekker!
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk gegeten en leuke vlotte bediening komen zeker weer terug. De prijs was ook prima voor wat er geboden werd.Mooie en gezellige lokatie.
g.bertholdt .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hele vriendelijke bediening. Heerlijke paprika-tomatensoep, goede malse Angus beef en een zalig chocolade toetje.
Hoeveelheid was precies goed.
henkendinybrouwer .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ontvangst was prima. Bediening attent en vriendelijk. De kwaliteit van het eten was goed, waarbij het dessert matig van uitvoering was.
v.d.straaten .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gezellig met vrienden hier gegeten. Uitgebreide kaart met keuze voor een ieder (vis, vlees, vegetarisch).
Prettige bediening Presentatie en smaak dik in orde. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Via AH-actie. Behoorlijk wat keuze op de menukaart, in ieder geval voor het hoofdgerecht. Geen hoogvlieger, maar op zich prima eten. Voorgerechten wat weinig (vega wrap en 2 kippenvleugeltjes). Hoofdgerechten voldoende (visstoofpotje en chicken en beeftortillas). Toetjes: lekker ijsje. Frisdrank duur.
fredgeeke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Fijn restaurant met veel keus uit verschillende gerechten.
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Hebben hier lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Calamaris was geen calamaris, maar geperste pulp. Toen ik er iets over zei was de enige reactie: " ik zal het doorgeven aan de kok". De gekruide aardappelschijfjes was volgens mij van purree. Jammer!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuke sfeer en vriendelijk personeel.
Eten was goed en aangepast na mijn wens.
Zeker een aanrader om leuk te eten
Prijs was ook betaalbaar dank aan de aktie van AH
J. A.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben terras op het plein gezeten, onder de bomen en genoten van een prima maaltijd. Over het interieur van de zaak kunnen we dus niets zeggen.
johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Brood vooraf viel tegen , geen hoogstaande kwaliteit . De bijbehorende boter en olie waren uitstekend . Personeel was erg vriendelijk , kwam netjes vertellen dat ivm de drukte het serveren van het hoofdgerecht iets langer duurde
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor een vegetariër ook leuke keuze. Komen zeker terug. Nadeel was dat de muziek echt te hard stond.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het eten was super. Compliment voor de kok maar ook voor de bediening . Goed humeur en veel lachen .
Is ook prettig voor de klanten