Spice

Jansplein 49 6811 GD Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Spice

Tex-Mex specialiteiten

Restaurant Spice is gelegen in het mooie Arnhem en serveert de meest smaakvolle grill-gerechten zoals o.a. Black Angus burgers & steaks, spareribs en gegrilde gamba’s, ideaal dus voor de vleesliefhebbers onder ons! Vriendelijk personeel, heerlijke smaken voor een mooie prijs én een groot terras zorgen voor een mooi pakketje genieten bij dit opmerkelijke restaurantje. Geniet van je dagje of avondje Arnhem!

Meer informatie over restaurant Spice

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren op tijd (17.00 uur) en waren snel klaar met eten, wat wij heel fijn vinden. De muziek stond bij binnenkomst erg hard, maar werd op verzoek zachter gezet zodat we elkaar weer konden verstaan. Voorgerecht carpaccio niet bijzonder, maar wel goed. Hoofdgerecht mixed grill was erg goed, hoewel ik een tortilla een rare combi vind met een mixed grill. Toetje ook lekker. Bediening was vlot en vriendelijk.
CynthiaE .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in deze gelegenheid. Voorgerechten erg verrassend lekker: Azian bites en de champignons. De hoofdgerechten waren moeilijk uit te kiezen. Maar ook deze was erg lekker, kipstukjes met tortillachips en groentes. Ook het dessert, eigenlijk te veel na de maaltijd maar toch tot de laatste hap opgegeten, heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar! Ook het personeel en de service was goed!
Jordy-Dirkje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Restaurant Spice was verassend goed en gezellig. De service was erg goed, alleen was het vervelend dat het boek met de reserveringen niet bij de ingang, maar achter de bar lag. Hierdoor moesten we in het midden van het restaurant wachten, tot we een tafel kregen toegewezen. Verder was het allemaal erg goed. De kwaliteit van het eten was uitstekend.
Rubina G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was lekker en de gerechten waren mooi gepresenteerd.
Vriendelijke ontvangst en we waren 20 min.eerder maar dit was geen probleem.
Bediening is goed en de gerechten werden met goede tussenposes gebracht.
Een aanrader en zeker met de Ah restaurantactie.
Stan F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij konden op maandagavond om 20:30 nog een plekje bemachtigen in Spice. Met een Albert Heijn spaarkaart, de dag van te voren gereserveerd. De service was beleefd, het eten was erg lekker. Jammer dat we zo laat pas terrecht konden, er waren nog een aantal tafeltjes vrij. Er was iemand jarig, dat werd leuk gevierd. Omdat wij laat begonnen met eten, was de keuken al aan het opruimen (denken we) Wat betekende dat er soms een walm van afwasmiddel voorbij kwam.
Door de voucher, was het erg goedkoop 35 euro voor twee personen. Voor een normaal werkend persoon, zou het zonder voucher ook wel te behappen zijn. Voor studenten misschien wat prijzig. Zeker een aanrader als je van vlees houd. Zoals wij, we hebben er van genoten een perfect avondje uit. En een lekker snoepje achteraf ;)
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gezeten, vriendelijke bediening en alle rust geholpen. Eten was erg lekker goede prijsverhouding. Gerechten kwamen gespreid aan tafel waardoor het lekker ontspannen was
Karin494 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met de AH actie voor een prikkie heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening, gangen werden wel wat snel achter elkaar op tafel gezet, dat was wat jammer.
Sandhya N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met een social deal bon met drie personen gegeten. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Zeer goede service. Helaas was de airco net op een zeer hete dag kapot. Dus uiteindelijk op het terras gezeten. Absoluut tevreden over de kwaliteit van het eten. Zullen zeker nog terugkomen.
KatjaHB .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eten was lekker vooral de varkenspies. Toetje moesten we wat lang op wachten, maar dat kwam door de drukte die er ineens was. Verder was alles prima. Bediening is erg vriendelijk.
Geert_brink .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
In een prima sfeer heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alle vier waren erg tevreden. Keuze uit de volledige kaart. Bediening uitstekend.
Huib.degoede .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Fijn en gezellig restaurant. We hebben voor een 3-gangen keuzemenu gekozen. Er zijn voldoende keuzes in vlees, vis en vegetarisch. De bediening was snel en heel vriendelijk.
Nicolebodaar .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Via Ah Restaurant actie gaan eten bij spice, we waren zelf aan de late kant maar was geen probleem we mochten nog op het terras zitten. Eten was erg goed, service prima ook al kreeg ik een fout hoofdgerecht maar dat werdt snel weer goedgemaakt. Fijne avond gehad. Alleen jammer dat ze om 10 uur het terras al gingen afruimen , donatellos ernaast was al om half 11 al aan de sluitborrel, nogal jammer want het hint wel heel erg dat je op moet schieten.. Vond t ook btje raar voor n zaterdagavond al om 10 uur half 11 nog met een paar andere mensen als enige op een terras. We hebben dan ook maar geen koffie genomen en maar weggegaan.
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met Albert Heijn actie hier gegeten. We mogen binnen of buiten op het terras eten, wij kiezen voor binnen zodat we ook het interieur van het restaurant zien. Het is binnen sfeervol verlicht. We kunnen het voor-, hoofd en nagerecht kiezen uit de volledige menukaart. Als voorgerecht kiezen we beiden voor dim sum, gebakken Aziatische hapjes. Als hoofdgerecht gegrilde varkenshaasspies met champignonsaus met lekkere friet en salade, het vlees is prima bereid. Het diner wordt vergezeld door de smaakvolle Sauvignon Blanc huiswijn. Als dessert wordt gekozen voor walnotenroomijs met krokante kletskoppen en karamelsaus en een dubbele espresso. De gerechten worden mooi opgediend en het smaakt allemaal lekker. Na afloop zijn we goed gevuld. De bediening is vriendelijk en de rekening na afloop heeft in verband met de AH-actie ook een vriendelijk prijsje.
M.knipmeijer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk. Met de ah kortingsactie. Regels waren duidelijk uitgelegd. Een aanrader voor een gezellig avondje.
Annelies1968 L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. We hebben buiten gezeten en dat was heel gezellig. Maar binnen ziet het er ook heel mooi uit. We gaan er zeker nog wel vaker eten.
Burtam .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Naar aanleiding van de vele positieve reviews hier gegeten. Het eten viel helaas ontzettend tegen! De voorgerechten (stokbrood & taco) waren voorzien van eenvoudige dipsaus die zo uit een potje leek te komen.

Burrito en spareribs vielen vervolgens nog meer tegen. Burrito was smakeloos en eenvoudig, inhoud was karig met tomatenpuree en enkele groentes. Spareribs was gekookt. Enige wat niet tegenviel was de
friet.
Schildering .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
was een super geslaagde avond Dankzij de ah diner zegels konden we het een keer proberen We komen zeker weer Top zaak en erg gezellig

SarahMc .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Eten prima, leuk gepresenteerd. Bediening een grote plus!! Mooi borden en glassen op tafel. Kleine dingen dat het verchill maakt o.a. Water geserveerd met ijs in mooie glassen.
Twee min punten; huilende kind aanwezig op een tijdstip waar je geen kind verwacht in een restaurant. Overheersend coriander in de guacamole.
Aliciavanginkel .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten, hoeveelheden waren perfect, de keuze was ruim en de bediening was erg vriendelijk. We komen zeker een keer terug!
AJansen11 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Tussen de gerechten zat genoeg tijd en de porties waren precies goed. Bij het dessert werd een foutje gemaakt, verkeerde dessert, maar dit was snel opgelost.

Heerlijk gegeten