Over het restaurant Spice

Tex-Mex specialiteiten

Restaurant Spice is gelegen in het mooie Arnhem en serveert de meest smaakvolle grill-gerechten zoals o.a. Black Angus burgers & steaks, spareribs en gegrilde gamba’s, ideaal dus voor de vleesliefhebbers onder ons! Vriendelijk personeel, heerlijke smaken voor een mooie prijs én een groot terras zorgen voor een mooi pakketje genieten bij dit opmerkelijke restaurantje. Geniet van je dagje of avondje Arnhem!

Meer informatie over restaurant Spice

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
e.manuels .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
J G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten was prima! De cappuccino met kreeft, nieuw op de kaart, was heerlijk! Via de AH-actie hier gegeten, maar zeker voor herhaling vatbaar.
gdurand2010 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Bediening slechts, eten slecht erg zure smaak. Dag erna last van me maag. Nee nooit meer! Met ah bon geweest om te proberen.
Lotte R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten op een leuk terras. Goede bediening en vriendelijk personeel. Prijs en kwaliteit eten een goede verhouding.
penninks .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het eten was goed en heerlijk alleen de drank daar moesten we lang opwachten dat was een beetje jammer.Ik had het eten al bijna op toen kwam pas de drank .

Verder is het een aanrader
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Met AH Actie prima een hapje gegeten a la carte van menu kaart. Beetje jammer dat er voor sommige gerechten moest worden bijbetaald.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Helemaal niet het gevoel dat we via een actie kwamen eten. We komen graag een keer terug.
EdenHedy L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Service en kwaliteit goed , personeel vriendelijk en de plek op het terras was op deze warme zomeravond geweldig. De gerechten waren redelijk tot goed niet echt exclusief , maar daar was de prijs ook niet naar. Personeel had wel ook voor de klanten met tafelschikking en waren correct en vriendelijk.
mbrotte .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was mooi weer dus hebben we heerlijk buiten kunnen genieten van een uitstekend 3-gangenmenu. De bediening was vriendelijk en de tijd tussen de gangen klopte ook!
Kortom voor herhaling vatbaar!!
Elma W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Knoflook all over. Alles werd overheerst door teveel aan knoflook. Wanneer we hier iets van zeiden kregen we te horen "in de keuken zeggen ze dat er geen knoflook overheen zat". Proef zelf eens dan. Eens en nooit weer, bah.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Service is prima. Prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans.
Maluku-Barneveld .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
3 gangen menu voor iets meer dan 28 euro. Er werden kleine porties uitgeserveerd. Maar in zijn totaliteit was t precies goed. Zo wordt er niks weggegooid!
Bediening is heel erg klantvriendelijk.
Zo uitte een van de tafelgenoten dat het hoofdmenu nergens naar smaakte en prompt iemand van de bediening of ze iets anders mochten aanbieden. Daar werd op ingegaan en het vervangen hoofdmenu werd binnen 10 minuten geserveerd.Dat is klasse!!
Helga van H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
ik had spareribs en nog wat kleine opgerolde pizza bij mijn menu,vond het best weinig wat ik kreeg. ging altijd via sociaal deal daar had ik voor die prijs tenminste wel genoeg aan.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Erg leuke en gezellig restaurant. Vriendelijk en leuk personeel. Eten is meer dan dik in orde. Leuk met een groep, maar ook met een date.
Jill D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Top gegeten !!!!!!
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goede ontvangst en duidelijkeen uitleg van de kaart. Het was erg druk maar denondanks hoefde we niet lang op het eten te wachten. Voorgerecht met geitenkaas was lekker. Combinatie met rode biet vond ik niet zo geslaagd.
Hoofdgerechten waren goed. We hebben een fijne avond in Spice gehad.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was prima; niets op aan te merken; zeker voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is het tempo waarmee de gangen worden aangeleverd. Er zit nog geen 5 minuten tussen voorgerecht en hoofdgerecht en tussen hoofgerecht en dessert. De lege borden worden van de tafel gehaald als je de laatste hap nog in de mond hebt.
gert en anneke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het was er wel druk maar berengezellig
de bediening was heel goed en gastvriendelijk
en het eten was er heerlijk
we hebben genoten van onze avond
we gaan er wel vaker eten hoor
groetjes gert en anneke
jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten met mijn man. Wij vonden de gerechten erg lekker. Het is een klein zaakje, maar de sfeer is daar niet minder om. Ook is de bediening uitmuntend en zat er een acceptabele wachttijd tussen de gerechten heen. Wij gaan hier zekers nog een keer eten als we weer in Arnhem zijn.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk. De bediening is vriendelijk. Het eten is goed en ruimvoldoende. Een gezellig restaurant om te dineren met kaarslicht.