Spice of India

Achter Het Vleeshuis 27 6211 GR Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Spice of India

JerS .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Simpel klein restaurantje waar we bij toeval overdag langs liepen. Gelijk om 17:00 naar binnen en gelukkig was er nog een plekje, alles was gereserveerd. Hier staan we niet van te kijken. Zeer aardige en open gastheer die duidelijk hart heeft voor zijn zaak en eten. Eerst lekkere papadums met dips erbij gekregen. Vervolgens Tikka Masala, Madras lams, een groenten curry en naanbrood besteld. Fantastisch gegeten voor een prima prijs, volgende keer komen wij zeker terug!
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
In Maastricht en ineens bedenken dat je die avond wel Indiaas wilt eten, is er nog ergens plaats op een woensdagavond?
Dat viel niet mee. Spice of India om 14.00 uur gebeld (geen gehoor) en gemaild met deze vraag.
Tja geen reactie in eerste instantie maar om 18.30 uur werd de telefoon wel opgenomen en konden we gelukkig nog terecht.
Niet meteen aan een goed tafeltje maar dat lukte even later wel. Vriendelijke ontvangst!
We besloten om geen menu maar een hoofdgerecht te nemen maar wel wat naanbrood vooraf. Keuze genoeg, van ons mag de kaart wel wat beperkter, het lijkt in onze leken-ogen ook wel op elkaar.
De een ging voor "een medium hot lam" gerecht en de ander voor een " spicy/hot kip gerecht.
Beide geserveerd met lekkere rijst, alles in koperen pannetjes op een rechaud.
Verder niet echt groenten toegevoegd, die kun je apart wel bestellen.
En dat spicy was echt hot: poe poe. Dat was wel lekker maar eigenlijk net iets te spicy.. (ja, eigen keuze).
We dronken spa bij het eten en moesten voor 2 personen wel meer dan 50 Euro afrekenen. Hoewel lekker gegeten en prettig bediend vinden we de prijs/kwaliteit verhouding, ook gerekend naar de geserveerde porties echt wel wat aan de hoge kant.
Lekker was het wel!
Denk dat het gunstiger is voor een menu te kiezen maar daar heb je niet altijd zin , geld of tijd voor. Mogelijk is daarom een dagschotel nog een tip.
Hoewel, het zat helemaal vol, klanten komen er altijd wel begreep ik.
Annelies_voorthuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Als je ergens nog laat terecht wilt om te eten is dit restaurant een goede keuze. Erg gastvrij en niets is teveel. De sausjes waren heerlijk en zelf gemaakt. De Fish Korma was heerlijk en zo ook de vegetable thali. Kom zeker nog eens terug.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heel erg goed. We houden van de Indiase keuken en hebben er vele bezocht. Service prima. Eten is erg goed. (Vooral de vindaloo) Echt aan te bevelen .
Emely_vdb .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. We hadden niet gedacht dat Indiaas eten zo heerlijk zou zijn. We vergeleken het met het spicy Thais eten wat ons niet bevallen was maar het Indiaas eten is zo spicy als je het zelf hebben wilt. We hadden het spice of india dinner, van alles wat uitproberen als je nog nooit Indiaas gegeten hebt. De Tandoori Chicken is echt een aanrader. Het zelfgemaakte kulfi ijs na was ook heerlijk. Bediening komt regelmatig langs om te kijken of alles ok is. Verder lijkt het een echt Indiaas restaurant met de kleuren en zo. Warm en gezellig.
Saloni .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Op aanraden van iemand hier gaan eten, en zeker niet voor het laatst!
Vriendelijke ontvangst (ondanks de drukte), heerlijk gegeten op advies van de eigenaar 3 verschillende curry's (vis kip en lam) ook de voorgerechten ( soep en samosa's waren overheerlijk!
Vriendelijke en zeer attente bediening!
Anneliesdewit .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. Als hoofdmenu hadden we de Tandoori King Prawn Masala en Fish Dopiaza en als bijgerecht de Saag Paneer, spinazie met huisgemaakte kaas. Het was allemaal heerlijk. Je kon merken dat het eten vers bereid was en er veel aandacht aan was besteed. De bediening was zeer vriendelijk en het restaurant zag er erg gezellig en druk uit.
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Als bijna wekelijkse gast hoorde chef Chamim kennelijk dat ik al enkele weken niet mobiel genoeg ben hem te bezoeken. Vannacht, toen we op het punt stonden te gaan slapen, stond hij met een reuzen take-away voor onze huisdeur. Verwennerij! en wat een geste! Punten zijn hiervoor niet te geven!
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijk Indiaas gegeten hier bij Spices of India. Qua gerechten was echt alles prima bereid, en je kon ook aangeven of je het gerecht iets pittiger of iets milder zou willen. De huiswijn paste goed bij de gerechten en de bediening (denk de eigenaar) was heel vriendelijk en correct. Hier gaan we zeker weer terug
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Lekker en pittig gegeten, Indian madras was ook echt madras! Vriendelijke bediening en verse ingrediënten. Ruime porties dus ook zonder voorgerecht ga je niet met honger naar huis. Uitstekende keuze voor vegetariërs en hondjes welkom. Leuk ingericht, alleen in de winter zou een rond gordijn aan de binnenzijde van de buitendeur een hoop kou buiten houden.
Als we Maastricht weer bezoeken gaan we zeker terug!
Angie K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Heerlijk genoten van het authentieke, Indiase eten: papadums met ambachtelijke sauzen, lamb tikka, kip tandoori en garlic naan. Echt een aanrader. Voor ons het lekkerste Indiase restaurant (tot nu toe!) in Nederland.
HNM .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Eerste keer dat ik daar ben gaan eten met een vriend. Was heerlijk, we hadden rijst met verschillende soorten visschotels. Eigenaar was aardig en maakte een leuke praatje. Toont interesse. Sfeer was gezellig.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Voor het eerst hier gegeten met vrienden.
Dit was zeker niet voor het laatst, wanneer we weer in Maastricht zijn zullen we hier zeker weer gaan eten.
Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten.

Frans (Santpoort)
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wij hebben hier een tijdje geleden gegeten.
Het decor is erg leuk maar het eten en de bediening iets minder.
Wij hadden gereserveerd en moesten bij aankomst eerst nog 10 minuten wachten. Dit vind ik niet kunnen natuurlijk. Waarom anders reserveren?
Maargoed. Ik had gevraagd of mijn gerecht pittig kon worden gemaakt. Echter geen greintje pit te bespeuren. Dit werd opgelost met sambal. Dit is natuurlijk niet hetzelfde. De curry was voor mij veel te waterig en ontzettend weinig.
Geen aanrader voor mijn vrienden.
Marente D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Nu twee keer hier geweest en onder de indruk van de oprecht hartelijke bediening. Het was topdruk, maar de eigenaar verzekerde ons dat we niet lang hoefden te wachten op 'n tafeltje en dat was ook zo. Omdat we laat waren, liepen ze op hun laatste benen en toch bleven ze even attent en enthousiast, ik vind zoiets echt bewonderenswaardig.
Het eten: iets te mild naar mijn smaak, al had ik om pittig gevraagd. Eigenlijk was de curry side dish nog het best op smaak. Garlic Nan verrukkelijk, Kulfi de beste die ik ooit heb geproefd. Vis tandoori iets aan de vette kant, lamb biryani: lekker, maar mocht pittiger. De kaart is uitgebreid, ik kom zeker terug om andere gerechten te proberen. Interieur is knus, nieuw, mooie felle kleuren. We hebben hier echt prima gezeten.
Emily646 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Lekker gegeten bij spice of india. Gezellige sfeer, we hebben nog foto's gemaakt van de mooie Indiase paintings. Het eten smaakte verrukkellijk. De curry's zijn heerlijk gekruid. We werden op onze wenken bediend,niks op aan te merken. We komen gauw eens terug.
Thomas__ .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Ondanks de drukte toch nog een plaats gekregen van de eigenaar, bedankt. Je proeft hier de versheid van de gerechten. Heerlijke fish curry's. Warm ingericht restaurant.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Drie dikverdiende achten voor dit restaurant. We wisten niet wat we precies moesten verwachten maar waren blij verrast door dit restaurant. Het is erg leuk ingericht, echt Indiaas! De bediening is niet echt professioneel maar wel echt heel vriendelijk en behulpzaam. De kaart is uitgebreider dan de website doet vermoeden. Het eten was erg lekker! Zowel voor als hoofdgerechten. De mix voorgerechten waren verrassend lekker en de lam met rijst en naan brood was heerlijk. Er werd een aantal keer gevraagd of we nog extra rijst wilden. Het is geen chique restaurant maar zeker de moeite waard..
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Superleuke mensen in de bediening, het eten was erg vers en lekker. Zeker aan te raden. Onze hond mocht ook mee en kreeg het restje rijst mee :-)
Kerry H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Leuk restaurant en lekker eten. Alhoewel het erg druk was konden we toch nog een plaats bemachtigen. De vleesgerechten waren heerlijk gekruid maar niet te Spicy.
Als je mild wilt krijg je ook milde gerechten. Bediening erg goed. Sfeervol en warm restaurant. Kom graag eens terug als we in de buurt zijn.