Spice Beachclub

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 09:00 - 12:00

Anjadel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
volgens kaart wordt elk gerecht met passende groenten gereserveerd. 2 stukjes paprika en 2 blaadjes spinazie vind ik dan erg weinig. zeker als je voor een klein stukje kabeljauw met bovengenoemde groente dan bijna 19 euro moet betalen, hier zit verder niets bij. kreeg er uiteindelijk een schaaltje groente bij (nadat al het andere eten op was!!. een fles water voor 7,50 is ook erg prijzig. verder wel een leuke locatie.
MevrouwAnna .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vandaag bij Spice geweest. We hebben hele leuke dag gehad. Leuke sfeer, gezellige muziek. Ideale plek om middag Door te brengen met mooie weer. Heerlijk gegeten en genoten van lekkere wijn ! Bediening is alert en wat ook leuk dat ze jou niet dwingen om elke 20 min wat te bestellen. Weet komen zeker wel terug , ga zo Door Spice!
Evinynke .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wij waren er voor hoofdgerecht en dessert van vakantieveilingen .
op ons hoofdgerecht drie kwartier zitten wachten .
mijn man had een ossehaas steak wat denk geen ossehaas was .dat was warm.
ik had zalm teryiaki die was koud en groente ook koud.de prijzen daarvan zijn best hoog .
en dan zit er ook nog eens geen patat bij die je voor 4 euro erbij moest kopen ook de mayonaise kost dan ook nog weer eens 1 euro ,beetje misgeslagen dan en dan erg duur .
op het dessert hebben we ook weer drie kwartier gewacht .
wij komen daar dus nooit meer we hebben wel leukere tenten op scheveningen bezocht waar de patat en mayonaise er gewoon standaard bij zit en de gerechten warm en de prijs ook beter is .
er iets van gezegd toen de fles spa niet berekend
Sabrinajones .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren een zeer fijne avond gehad met de hele familie bij spice. mosselen waren heerlijk bereid, de tonijnsteak was goed rare gegrild en geserveerd met sojawasbi saus. Voor de kinderen waren er kleurplaten en speelattributen op het strand zodat wij als ouders heerlijk kunnen genieten als de kinderen dat ook kunnen. Service was vriendelijk, snel en attent en dat op een drukke avond met vuurwerkfestival, dit hebben wij vaak anders meegemaakt op scheveningen.
Tombreukels .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
op een drukke zomerdag bij Spice Beachclub wezen eten waarvan ik van vrienden veel goede verhalen heb gehoord, nu wou ik zelf eens kijken of het waar is en ze hadden gelijk. Het terras zat zo goed als vol en daarom duurde het even voordat de bestelling werd opgenomen maar dat is logisch want je kan niet overal tegelijk zijn. De service was vriendelijk en na het opnemen van de bestelling werden de dranken en het broodje met aioli snel geserveerd. De hoofdgerechten werden geserveerd na 30 minuten en dat vind ik toch knap als je 200 personen tegelijk eten moeten geven. De zeebaars was heerlijk geserveerd met groenten en gamba's, mijn gezelschap had een vistrio en deze zag er ook uitstekend uit. Bij Spice zullen wij vaker terug komen echt een gezellig beachclub met goed eten en service.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij kwamen hier wel vaker, maar dan alleen voor een drankje. Nu hebben we er ook gegeten en dat is uitstekend bevallen. Partner had sliptong en ik de pittige kipsalade. Eten was warm, van goede kwaliteit en uitstekend bereid. Bediening door een uiterst vrolijke jongeman met hart voor z'n vak. Biertje goed gekoeld. Dat is niet zo logisch als het klinkt: bij andere strandtenten wordt kennelijk wel es op koeling bespaard, wat de smaak niet ten goede komt. Als gast krijg je muntjes voor het toilet. Goed meegedacht. Wij waren zo blij verrast over de kwaliteit van alles dat ze ons hier vaker gaan terugzien!
Edzoetenbier .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag op vuurwerkfestival naar Scheveningen toegegaan omdat wij niet in de massa van alle mensen wouden staan zijn naar richting de haven gegaan. Toen wij langs Spice liepen zijn wij naar binnen gaan omdat het terras een mooie, sfeervolle uitstraling heeft. Mooie lounge banken, openhaardjes, decoratie en mooie frisse kleuren. Het terras was zo goed als volledige bezet maar de service was snel en werden zeer vriendelijk geholpen door een dame. Er was goed ingespeeld in de verwachte drukte, dit hebben wij in het verleden wel anders meegemaakt op Scheveningen.

De hoofdgerechten waren prima verzorgt en de zeebaars smaakte uitstekend net als de sate met pittige pindasaus. Het grand dessert was om je vinger bij af te likken, wij komen zeker nog een keer terug bij Spice, echt een aanrader op strand van Scheveningen.
Kaatje V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Als je het prima vindt om 22€ te betalen voor 1 stokje saté met frietjes is het een prima tent... Eten belachelijk duur voor wat je krijgt. De beloofde buffelmozzerella was ook uitgedroogd. Bediening wel heel vriendelijk.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ga je met jonge kinderen naar het strand? Dan is dit een fijne plek! Je kunt je kind(eren) goed in de gaten houden, terwijl je zelf op het terras zit/ligt. De speeltoestellen en het speelgoed zijn erg geschikt voor kinderen tot een jaar of 4 á 5. Bediening is vlot en vriendelijk. De wc's worden tegen betaling beheerd door een toiletdame en zijn daardoor keurig schoon; ben je gast bij Spice, dan krijg je een toiletmuntje van de bediening.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Lekkere slibtongetjes (16,90) en zeebaars (17,90), allebei prima bereid. Jus en wijn waren ook goed. Personeel was vriendelijk en snel. Uitzicht over zee vind ik nog steeds betoverend, vandaar dat bij mooi weer ik probeer zo veel mogelijk dan in een strandtent te lunchen.
Pvlm .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vanavond prima gegeten bij Spice. Pannetje mosselen was uitstekend bereid. Zeer vlotte en flexibele bediening en de bestellingen werden snel geserveerd, dat kom je zelden tegen in Nederland. Wel (te) prijzig, Alle bijgerechten moeten apart betaald worden, ook de friet en mayonaise.
Johnny L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Normaal gesproken schrijf ik nooit een stukje ,echter voor Deze Strandclub Spice wel,
Was werkelijk top ,ik ben hier regelmatig woon in het dorp Scheveningen
Eten ,bediening ,deco alles klopt muziek lounge Er stond een leuke dj
Weet niet meer wat ik heb gegeten ,maar prijs _kwaliteit klopt ook ,
Wijntje €3.90 kan ik nergens vinden
Ga zo door Noor& leo !!!
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Hier met de hele familie naar toe geweest om naar een hete dag een beetje aan het strand uit te waaien. Het was gelukkig niet te druk, maar de tafels die wij voor ons vonden staan op houten planken die toch gedeeltelijk grote afstanden hebben. Dus kunnen de stoelbenen snel tussen deze planken glijden wat niet lekker voelt. Ook de stoelen zelf zijn niet echt aangenaam en plakken bij de hitte aan de lichaam. Er werden ook geen kussen aangeboden. Voor het rest was de service echt bemoeid, maar het bier stond te lang tot dat het aan ons tafel kwam (warm en een beetje verschaald). De smaak van het eten was okay, maar jammer het was best duur. En het viel helemaal tegen dat je de patat moest apart betalen en de mayonaise dan ook nog.
Ruudduur .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Eten is matig. Waterige smakeloze biefstuk, te weinig groente die wat eenzijdig smaakten maar de patatjes en desserts waren lekker. Snelle en prettige bediening en het is een gezellige strandtent.
Nico027 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Heerlijke nazomerdag in september wij erop uit naar Scheveningen, vorig jaar erg goede ervaring over gehouden aan Spice BeachClub. Bij Spice zijn ze duidelijk niet stil blijven staan maar vooruit gegaan. In de ochtend een heerlijk ontbijt gehad met een zeer vriendelijke kelner genaamd Bas. Het ontbijt is zeer uitgebreid met 6 a 7 verschillende soorten brood en beleg, ei naar keuze, zalm, bacon en bonen in tomatensaus.

Voor onze kleine meid was er spingkussen waar gratis kon worden opgesprongen, na heerlijk de hele dag op een lounge bank te hebben gelegen gingen wij s'avonds diner. Op de menukaart is zeer overzichtelijk en zijn verschillende gerechten (vis,vlees, pasta's en salades). Buiten de kaart om ook verschillende specials. Ik was zelf voor de Tonijnsteak gegaan met Teryaki saus deze was echt super.

Spice is echt een aanrader op Scheveningen, goede service, goed eten en betaalbaar in vergelijking met andere strandpaviljoens op Scheveningen.
Nico027 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014

Hemmesm .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Via een bon van VV hier wezen ontbijten. Aan de kust dus de ambiance is altijd goed, zon en strand doen de rest. Het verrassings ontbijt dik in orde (diverse soorten brood, hartig beleg en zoet beleg met een glas bubbels erbij) evenals de service. Werkelijk prima en vooral leuke bediening. Alleen jammer dat de prijzen voor drankjes erbij (gewoon maar lekkere koffie) zo overdreven duur moeten zijn! Voor vijf drankjes "slechts" bijna 25 Eur mogen afrekenen. Dat vind ik zelf teveel maar dat schijnt de "normale" prijs te zijn voor als je aan de kust zit. Kortom: prima en dik in orde ontbijt met te dure koffie!
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Met z'n vieren als begin van de vakantie op Scheveningen uit eten op het strand. We hadden met Groupon vroeg op de avond gereserveerd, maar omdat de reparatie van de vaatwasser - een onontbeerlijk apparaat voor de enthousiaste hobbykok - uitliep werd er gebeld om de reservering te verplaatsen. Daar werd erg vriendelijk op gereageerd: "Komt U maar wanneer het U schikt".
Spice ligt bij de vuurtoren van Scheveningen, relatief dicht bij de haven en relatief ver van het Kurhaus waar de meeste strandtenten liggen.
De ontvangst was ook vriendelijk: "Zoek maar een leuk plaatsje uit, ik kom er direct aan". De bediening bleef de hele avond snel en attent.
Er bleken diverse typen wijn per fles als huiswijn te worden geserveerd, wij kozen zowel voor wit als rood voor Australische uit de Lindemanscollectie, uitstekend voor € 20 per fles.
Het eten was qua keuze en uitvoering basaal: keuze tussen sliptong of steak. De vis was goed gebakken, gaar en niet droog. Bij de steak werd netjes gevraagd hoe die moest worden bereid, en dat werd ook keurig gedaan. Er kwam wat courgette en paprika er bij als garnering . Met een bakje grote frites en een bakje aangemaakte sla per twee gasten. Typisch wat je van een strandtent zonder enige culinaire ambitie verwacht. Alles ging schoon op, maar was ook genoeg. Waarschijnlijk hadden we best wel frites en sla bij kunnen bestellen, ze waren vriendelijk genoeg.
Desserts bijbesteld. Poffertjes met een bolletje ijs werd precies zo zonder meer geserveerd voor € 7. Voor ruim € 14 werd een kaasplankje geserveerd dat we beperkt en te simpel vonden voor deze toch forse prijs. Geserveerd werden drie simpele en niet erg rijpe kazen, beetje appelstroop en een halve witte getoaste - dat dan weer wel - boterham per plankje.
Geslaagde stranttentervaring bij Spice.
LAL .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Met lekker weer komen we graag bij Spice! Leuk interieur, heerlijke lounge banken.. Uitzicht op de zonsondergang is ook altijd prachtig. De bediening op het terras is altijd uitstekend! Duidelijk een leuk team! Het is hard werken voor die gasten af en toe, maar ze blijven vrolijk. Het eten en de hapjes zijn heerlijk. Afgelopen zaterdag nog lekker een biefstuk en een zeebaars gehad, erg smaakvol! Enige minpuntje wat ons betreft is dat het personeel dat drankjes komt brengen de lege glazen en flesjes niet gelijk meeneemt, zeker op een kleine tafel raakt het dan wat vol. Maar verder.. Tot de volgende keer!
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Hier met z'n vieren een voorgrrecht en een hoofdgerecht besteld. De carpaccio die we allemaal hadden was heel slecht van kwaliteit omdat er zoveel spierweesel in zat. Dit was niet bij een van ons maar bij allemaal. Voor 12,50 per carpaccio mag je wel een prima kwaliteit verwachten. De hoofgerechten waren ok maar niet bijzonder. Na twee keer een teleurstelling zoeken wij nu een andere strandtent.