Spice Beachclub

Strandweg 6 2586 ZZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Spice Beachclub

Bij Spice Beach Club kunt u stijlvol loungen en diner op het strand van Scheveningen. Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Noordzee en het havenhoofd van Scheveningen. U kunt genieten van de zon, zee en strand onder genot van heerlijke maaltijden en zomerse cocktails. Dankzij de sfeervolle inrichting is onze locatie zeer geschikt voor bedrijfsfeesten, bruiloften, borrels en vrijgezellenfeesten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Spice Beachclub

Tramlijn 11 op directe loopafstand, tram 1,9 en bus 22, 23 op maximaal 10 minuten loopafstand
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 09.00 - 23:30 uur

Chris B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Op een zonnige namiddag gingen we bij Spice eten. Het terras is met een zonnetje erbij goddelijk. Lekkere stoelen of loungy banken, je zit er prinsheerlijk. Als decor is er natuurlijk het strand en de zee, geweldig. Van een dag werken kom je er heerlijk bij. De bediening is zeer vriendelijk en attent. We hadden honger en kozen voor een vissalade en de zalm Teryaki, samen delen. De vissalade was zalig, lekker groen, gelukkig weinig mayonaise, gewoon superlekker. En dan volgt nu de loftrompet. Wij hebben vaak zal in restaurants gegeten. De ene wat lekker dan de andere. Maar deze zal was de lekkerste die ik ooi van mijn leven heb gegeten. Botermals, smelt op de tong, licht pittig. Ieder hapje was een traktatie. Na afloop hebben we de chef gevraagd naar het wonderrecept. En dat hebben we gekregen. Maar dat verklap ik lekker niet. Ga eerst maar eens die zal Zalm Teryaki proeven bij Spice!
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hier het ontbijt met een glaasje bubbels genoten. Zeer vriendelijke ontvangst. Onze (vuur)tafel was al klaar gemaakt en we genoten van het uitzicht op het strand en de daarmee samenhangende sfeer. Ontbijt met eitje werd keurig geserveerd, was meer dan voldoende en smaakte zeer goed. Komen nog een keer terug.
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Hier gegeten met de paasbrunch. Was uitgebreid en lekker. Vooral de pulled pork van de green egg is een aanrader. Verder leuk personeel en relaxte sfeer.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2de paasdagen genoten van brunch met de hele familie. Het buffet was zeer uitgebreid en hierbij bracht de kok met een grote smile op zijn gezicht ook hamburgers en oesters aan tafel. Gastheer de eigenaar denk ik heeft ons vriendelijk ontvangen en de service van kelner bas was uitstekend. Wij komen zeker vaker terug
donny P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke pulled pork uit de green egg bbq, de rooksmaak is goed aanwezig. De Kok was buiten bezig met het roken van pork, door de heerlijke geur hiervan waren wij erg nieuwsgierig geworden. Conclusie: Beste pulled pork die ik gegeten heb in the USA na.
anjadel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
volgens kaart wordt elk gerecht met passende groenten gereserveerd. 2 stukjes paprika en 2 blaadjes spinazie vind ik dan erg weinig. zeker als je voor een klein stukje kabeljauw met bovengenoemde groente dan bijna 19 euro moet betalen, hier zit verder niets bij. kreeg er uiteindelijk een schaaltje groente bij (nadat al het andere eten op was!!. een fles water voor 7,50 is ook erg prijzig. verder wel een leuke locatie.
mevrouwAnna .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vandaag bij Spice geweest. We hebben hele leuke dag gehad. Leuke sfeer, gezellige muziek. Ideale plek om middag Door te brengen met mooie weer. Heerlijk gegeten en genoten van lekkere wijn ! Bediening is alert en wat ook leuk dat ze jou niet dwingen om elke 20 min wat te bestellen. Weet komen zeker wel terug , ga zo Door Spice!
evinynke .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wij waren er voor hoofdgerecht en dessert van vakantieveilingen .
op ons hoofdgerecht drie kwartier zitten wachten .
mijn man had een ossehaas steak wat denk geen ossehaas was .dat was warm.
ik had zalm teryiaki die was koud en groente ook koud.de prijzen daarvan zijn best hoog .
en dan zit er ook nog eens geen patat bij die je voor 4 euro erbij moest kopen ook de mayonaise kost dan ook nog weer eens 1 euro ,beetje misgeslagen dan en dan erg duur .
op het dessert hebben we ook weer drie kwartier gewacht .
wij komen daar dus nooit meer we hebben wel leukere tenten op scheveningen bezocht waar de patat en mayonaise er gewoon standaard bij zit en de gerechten warm en de prijs ook beter is .
er iets van gezegd toen de fles spa niet berekend
Om alles eerst te beginnen wij serveren inderdaad geen ossenhaas steak dit staat ook niet beschreven op onze menukaart. Wanneer u een veiling wint kunt u duidelijk in de voorwaarde lezen dat bijgerechten zoals friet niet is inbegrepen bij de gerechten. Excuses dat u te lang heeft gewacht voor het eten dat is niet de bedoeling en wanneer het koud is kunt het aangeven dan wordt warm geserveerd. Wanneer u niks aangeeft kunnen wij dit probleem niet voor oplossen.
sabrinajones .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren een zeer fijne avond gehad met de hele familie bij spice. mosselen waren heerlijk bereid, de tonijnsteak was goed rare gegrild en geserveerd met sojawasbi saus. Voor de kinderen waren er kleurplaten en speelattributen op het strand zodat wij als ouders heerlijk kunnen genieten als de kinderen dat ook kunnen. Service was vriendelijk, snel en attent en dat op een drukke avond met vuurwerkfestival, dit hebben wij vaak anders meegemaakt op scheveningen.
tombreukels .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
op een drukke zomerdag bij Spice Beachclub wezen eten waarvan ik van vrienden veel goede verhalen heb gehoord, nu wou ik zelf eens kijken of het waar is en ze hadden gelijk. Het terras zat zo goed als vol en daarom duurde het even voordat de bestelling werd opgenomen maar dat is logisch want je kan niet overal tegelijk zijn. De service was vriendelijk en na het opnemen van de bestelling werden de dranken en het broodje met aioli snel geserveerd. De hoofdgerechten werden geserveerd na 30 minuten en dat vind ik toch knap als je 200 personen tegelijk eten moeten geven. De zeebaars was heerlijk geserveerd met groenten en gamba's, mijn gezelschap had een vistrio en deze zag er ook uitstekend uit. Bij Spice zullen wij vaker terug komen echt een gezellig beachclub met goed eten en service.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij kwamen hier wel vaker, maar dan alleen voor een drankje. Nu hebben we er ook gegeten en dat is uitstekend bevallen. Partner had sliptong en ik de pittige kipsalade. Eten was warm, van goede kwaliteit en uitstekend bereid. Bediening door een uiterst vrolijke jongeman met hart voor z'n vak. Biertje goed gekoeld. Dat is niet zo logisch als het klinkt: bij andere strandtenten wordt kennelijk wel es op koeling bespaard, wat de smaak niet ten goede komt. Als gast krijg je muntjes voor het toilet. Goed meegedacht. Wij waren zo blij verrast over de kwaliteit van alles dat ze ons hier vaker gaan terugzien!
Edzoetenbier .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag op vuurwerkfestival naar Scheveningen toegegaan omdat wij niet in de massa van alle mensen wouden staan zijn naar richting de haven gegaan. Toen wij langs Spice liepen zijn wij naar binnen gaan omdat het terras een mooie, sfeervolle uitstraling heeft. Mooie lounge banken, openhaardjes, decoratie en mooie frisse kleuren. Het terras was zo goed als volledige bezet maar de service was snel en werden zeer vriendelijk geholpen door een dame. Er was goed ingespeeld in de verwachte drukte, dit hebben wij in het verleden wel anders meegemaakt op Scheveningen.

De hoofdgerechten waren prima verzorgt en de zeebaars smaakte uitstekend net als de sate met pittige pindasaus. Het grand dessert was om je vinger bij af te likken, wij komen zeker nog een keer terug bij Spice, echt een aanrader op strand van Scheveningen.
Kaatje V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Als je het prima vindt om 22€ te betalen voor 1 stokje saté met frietjes is het een prima tent... Eten belachelijk duur voor wat je krijgt. De beloofde buffelmozzerella was ook uitgedroogd. Bediening wel heel vriendelijk.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ga je met jonge kinderen naar het strand? Dan is dit een fijne plek! Je kunt je kind(eren) goed in de gaten houden, terwijl je zelf op het terras zit/ligt. De speeltoestellen en het speelgoed zijn erg geschikt voor kinderen tot een jaar of 4 á 5. Bediening is vlot en vriendelijk. De wc's worden tegen betaling beheerd door een toiletdame en zijn daardoor keurig schoon; ben je gast bij Spice, dan krijg je een toiletmuntje van de bediening.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Lekkere slibtongetjes (16,90) en zeebaars (17,90), allebei prima bereid. Jus en wijn waren ook goed. Personeel was vriendelijk en snel. Uitzicht over zee vind ik nog steeds betoverend, vandaar dat bij mooi weer ik probeer zo veel mogelijk dan in een strandtent te lunchen.
pvlm .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vanavond prima gegeten bij Spice. Pannetje mosselen was uitstekend bereid. Zeer vlotte en flexibele bediening en de bestellingen werden snel geserveerd, dat kom je zelden tegen in Nederland. Wel (te) prijzig, Alle bijgerechten moeten apart betaald worden, ook de friet en mayonaise.
Johnny L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Normaal gesproken schrijf ik nooit een stukje ,echter voor Deze Strandclub Spice wel,
Was werkelijk top ,ik ben hier regelmatig woon in het dorp Scheveningen
Eten ,bediening ,deco alles klopt muziek lounge Er stond een leuke dj
Weet niet meer wat ik heb gegeten ,maar prijs _kwaliteit klopt ook ,
Wijntje €3.90 kan ik nergens vinden
Ga zo door Noor& leo !!!
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Hier met de hele familie naar toe geweest om naar een hete dag een beetje aan het strand uit te waaien. Het was gelukkig niet te druk, maar de tafels die wij voor ons vonden staan op houten planken die toch gedeeltelijk grote afstanden hebben. Dus kunnen de stoelbenen snel tussen deze planken glijden wat niet lekker voelt. Ook de stoelen zelf zijn niet echt aangenaam en plakken bij de hitte aan de lichaam. Er werden ook geen kussen aangeboden. Voor het rest was de service echt bemoeid, maar het bier stond te lang tot dat het aan ons tafel kwam (warm en een beetje verschaald). De smaak van het eten was okay, maar jammer het was best duur. En het viel helemaal tegen dat je de patat moest apart betalen en de mayonaise dan ook nog.
Sonja N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Eten is matig. Waterige smakeloze biefstuk, te weinig groente die wat eenzijdig smaakten maar de patatjes en desserts waren lekker. Snelle en prettige bediening en het is een gezellige strandtent.
Nico027 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Heerlijke nazomerdag in september wij erop uit naar Scheveningen, vorig jaar erg goede ervaring over gehouden aan Spice BeachClub. Bij Spice zijn ze duidelijk niet stil blijven staan maar vooruit gegaan. In de ochtend een heerlijk ontbijt gehad met een zeer vriendelijke kelner genaamd Bas. Het ontbijt is zeer uitgebreid met 6 a 7 verschillende soorten brood en beleg, ei naar keuze, zalm, bacon en bonen in tomatensaus.

Voor onze kleine meid was er spingkussen waar gratis kon worden opgesprongen, na heerlijk de hele dag op een lounge bank te hebben gelegen gingen wij s'avonds diner. Op de menukaart is zeer overzichtelijk en zijn verschillende gerechten (vis,vlees, pasta's en salades). Buiten de kaart om ook verschillende specials. Ik was zelf voor de Tonijnsteak gegaan met Teryaki saus deze was echt super.

Spice is echt een aanrader op Scheveningen, goede service, goed eten en betaalbaar in vergelijking met andere strandpaviljoens op Scheveningen.