Spice Beachclub

Strandweg 6 2586 ZZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Spice Beachclub

Bij Spice Beach Club kunt u stijlvol loungen en diner op het strand van Scheveningen. Een unieke locatie met een prachtig uitzicht over de Noordzee en het havenhoofd van Scheveningen. U kunt genieten van de zon, zee en strand onder genot van heerlijke maaltijden en zomerse cocktails. Dankzij de sfeervolle inrichting is onze locatie zeer geschikt voor bedrijfsfeesten, bruiloften, borrels en vrijgezellenfeesten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Spice Beachclub

Tramlijn 11 op directe loopafstand, tram 1,9 en bus 22, 23 op maximaal 10 minuten loopafstand
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 09.00 - 23:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Spice Beachclub

jacobdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Eten is kwalitatief prima. Alleen totaal niet in verhouding tot de prijzen die worden gerekend. Een sateetje voor bijna 18 euro met wat rommelige groenten en vervolgens nog 4 euro rekenen voor een beetje friet slaat nergens op.
Jammer. Mij zien ze hier niet meer.
bxr .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Topplek om een paar uur te vertoeven. De bediening is superflexibel, meedenkend, werken erg hard en zijn oprecht vriendelijk. Het eten is goed: we hadden versgebakken dikke friet (niet vet), een paar huissalades (zeer goed van smaak) en pasta (vegetarisch). Het personeel heeft ook veel humor, want "toetjes hebben we niet, wel... desserts" :) De Sorbet Trio IJstaart is erg origineel en men is zeker niet gierig. De beachclub zelf is erg mooi, goed meubulair, veel afwisseling in soorten tafels en stoelen, hoge tafels, banken. De sfeer is er top en relaxed.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hier het ontbijt genoten na een vriendelijke ontvangst door Bas. Glaasje bubbels met aardbei, daarna een heerlijke yogert in een klein wekflesje gevolgd door een omelet, broodjes met vlees en zoetwaren, croissants en chocoladebroodjes. Top !! Leuke tent !!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met VakantieVeilingen 2-gangendiner voor Spice gekocht. 2x, daarom met z'n vieren hier geweest. Het was super! Vrije keus van vrijwel gehele menukaart, goede sfeer, prettige bediening, goede ligging. Heerlijk gegeten (rumpsteak en saté). Voor herhaling vatbaar!
Marcella E.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Via AH bonnen van Iens dachten wij gereserveerd te hebben bij Spice maar helaas was deze reservering niet door gekomen bij het restaurant. Na uitleg van de eigenaar konden wij gelukkig toch terecht om te genieten van ons diner. Spice bleek dus heeft nooit toestemming gegeven aan Iens om mee te doen aan deze actie en zijn samenwerking met Iens opgezegd heeft na slechte samenwerking met Iens. De eigenaar vond dat wij als consument hier niet de dupe van konden zijn dus mochten wij voor-, hoofd- en gerecht bestellen, hier waren erg content mee. Service, eten, dranken waren prima verzorgd en dat op een zomerse Hemelvaartsdag met een volle sfeer zaak. Wij komen zeker terug en dan zonder spaarkaart van Iens natuurlijk.
annchris .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk ontbeten in een omgeving waardoor je je op vakantie waant.
De bediening is correct en erg vriendelijk. Zo begint de dag heel erg goed.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Op een zonnige namiddag gingen we bij Spice eten. Het terras is met een zonnetje erbij goddelijk. Lekkere stoelen of loungy banken, je zit er prinsheerlijk. Als decor is er natuurlijk het strand en de zee, geweldig. Van een dag werken kom je er heerlijk bij. De bediening is zeer vriendelijk en attent. We hadden honger en kozen voor een vissalade en de zalm Teryaki, samen delen. De vissalade was zalig, lekker groen, gelukkig weinig mayonaise, gewoon superlekker. En dan volgt nu de loftrompet. Wij hebben vaak zal in restaurants gegeten. De ene wat lekker dan de andere. Maar deze zal was de lekkerste die ik ooi van mijn leven heb gegeten. Botermals, smelt op de tong, licht pittig. Ieder hapje was een traktatie. Na afloop hebben we de chef gevraagd naar het wonderrecept. En dat hebben we gekregen. Maar dat verklap ik lekker niet. Ga eerst maar eens die zal Zalm Teryaki proeven bij Spice!
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hier het ontbijt met een glaasje bubbels genoten. Zeer vriendelijke ontvangst. Onze (vuur)tafel was al klaar gemaakt en we genoten van het uitzicht op het strand en de daarmee samenhangende sfeer. Ontbijt met eitje werd keurig geserveerd, was meer dan voldoende en smaakte zeer goed. Komen nog een keer terug.
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Hier gegeten met de paasbrunch. Was uitgebreid en lekker. Vooral de pulled pork van de green egg is een aanrader. Verder leuk personeel en relaxte sfeer.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2de paasdagen genoten van brunch met de hele familie. Het buffet was zeer uitgebreid en hierbij bracht de kok met een grote smile op zijn gezicht ook hamburgers en oesters aan tafel. Gastheer de eigenaar denk ik heeft ons vriendelijk ontvangen en de service van kelner bas was uitstekend. Wij komen zeker vaker terug
donny P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke pulled pork uit de green egg bbq, de rooksmaak is goed aanwezig. De Kok was buiten bezig met het roken van pork, door de heerlijke geur hiervan waren wij erg nieuwsgierig geworden. Conclusie: Beste pulled pork die ik gegeten heb in the USA na.
anjadel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
volgens kaart wordt elk gerecht met passende groenten gereserveerd. 2 stukjes paprika en 2 blaadjes spinazie vind ik dan erg weinig. zeker als je voor een klein stukje kabeljauw met bovengenoemde groente dan bijna 19 euro moet betalen, hier zit verder niets bij. kreeg er uiteindelijk een schaaltje groente bij (nadat al het andere eten op was!!. een fles water voor 7,50 is ook erg prijzig. verder wel een leuke locatie.
mevrouwAnna .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vandaag bij Spice geweest. We hebben hele leuke dag gehad. Leuke sfeer, gezellige muziek. Ideale plek om middag Door te brengen met mooie weer. Heerlijk gegeten en genoten van lekkere wijn ! Bediening is alert en wat ook leuk dat ze jou niet dwingen om elke 20 min wat te bestellen. Weet komen zeker wel terug , ga zo Door Spice!
evinynke .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wij waren er voor hoofdgerecht en dessert van vakantieveilingen .
op ons hoofdgerecht drie kwartier zitten wachten .
mijn man had een ossehaas steak wat denk geen ossehaas was .dat was warm.
ik had zalm teryiaki die was koud en groente ook koud.de prijzen daarvan zijn best hoog .
en dan zit er ook nog eens geen patat bij die je voor 4 euro erbij moest kopen ook de mayonaise kost dan ook nog weer eens 1 euro ,beetje misgeslagen dan en dan erg duur .
op het dessert hebben we ook weer drie kwartier gewacht .
wij komen daar dus nooit meer we hebben wel leukere tenten op scheveningen bezocht waar de patat en mayonaise er gewoon standaard bij zit en de gerechten warm en de prijs ook beter is .
er iets van gezegd toen de fles spa niet berekend
Om alles eerst te beginnen wij serveren inderdaad geen ossenhaas steak dit staat ook niet beschreven op onze menukaart. Wanneer u een veiling wint kunt u duidelijk in de voorwaarde lezen dat bijgerechten zoals friet niet is inbegrepen bij de gerechten. Excuses dat u te lang heeft gewacht voor het eten dat is niet de bedoeling en wanneer het koud is kunt het aangeven dan wordt warm geserveerd. Wanneer u niks aangeeft kunnen wij dit probleem niet voor oplossen.
sabrinajones .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren een zeer fijne avond gehad met de hele familie bij spice. mosselen waren heerlijk bereid, de tonijnsteak was goed rare gegrild en geserveerd met sojawasbi saus. Voor de kinderen waren er kleurplaten en speelattributen op het strand zodat wij als ouders heerlijk kunnen genieten als de kinderen dat ook kunnen. Service was vriendelijk, snel en attent en dat op een drukke avond met vuurwerkfestival, dit hebben wij vaak anders meegemaakt op scheveningen.
tombreukels .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
op een drukke zomerdag bij Spice Beachclub wezen eten waarvan ik van vrienden veel goede verhalen heb gehoord, nu wou ik zelf eens kijken of het waar is en ze hadden gelijk. Het terras zat zo goed als vol en daarom duurde het even voordat de bestelling werd opgenomen maar dat is logisch want je kan niet overal tegelijk zijn. De service was vriendelijk en na het opnemen van de bestelling werden de dranken en het broodje met aioli snel geserveerd. De hoofdgerechten werden geserveerd na 30 minuten en dat vind ik toch knap als je 200 personen tegelijk eten moeten geven. De zeebaars was heerlijk geserveerd met groenten en gamba's, mijn gezelschap had een vistrio en deze zag er ook uitstekend uit. Bij Spice zullen wij vaker terug komen echt een gezellig beachclub met goed eten en service.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij kwamen hier wel vaker, maar dan alleen voor een drankje. Nu hebben we er ook gegeten en dat is uitstekend bevallen. Partner had sliptong en ik de pittige kipsalade. Eten was warm, van goede kwaliteit en uitstekend bereid. Bediening door een uiterst vrolijke jongeman met hart voor z'n vak. Biertje goed gekoeld. Dat is niet zo logisch als het klinkt: bij andere strandtenten wordt kennelijk wel es op koeling bespaard, wat de smaak niet ten goede komt. Als gast krijg je muntjes voor het toilet. Goed meegedacht. Wij waren zo blij verrast over de kwaliteit van alles dat ze ons hier vaker gaan terugzien!
Edzoetenbier .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag op vuurwerkfestival naar Scheveningen toegegaan omdat wij niet in de massa van alle mensen wouden staan zijn naar richting de haven gegaan. Toen wij langs Spice liepen zijn wij naar binnen gaan omdat het terras een mooie, sfeervolle uitstraling heeft. Mooie lounge banken, openhaardjes, decoratie en mooie frisse kleuren. Het terras was zo goed als volledige bezet maar de service was snel en werden zeer vriendelijk geholpen door een dame. Er was goed ingespeeld in de verwachte drukte, dit hebben wij in het verleden wel anders meegemaakt op Scheveningen.

De hoofdgerechten waren prima verzorgt en de zeebaars smaakte uitstekend net als de sate met pittige pindasaus. Het grand dessert was om je vinger bij af te likken, wij komen zeker nog een keer terug bij Spice, echt een aanrader op strand van Scheveningen.
Kaatje V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Als je het prima vindt om 22€ te betalen voor 1 stokje saté met frietjes is het een prima tent... Eten belachelijk duur voor wat je krijgt. De beloofde buffelmozzerella was ook uitgedroogd. Bediening wel heel vriendelijk.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ga je met jonge kinderen naar het strand? Dan is dit een fijne plek! Je kunt je kind(eren) goed in de gaten houden, terwijl je zelf op het terras zit/ligt. De speeltoestellen en het speelgoed zijn erg geschikt voor kinderen tot een jaar of 4 á 5. Bediening is vlot en vriendelijk. De wc's worden tegen betaling beheerd door een toiletdame en zijn daardoor keurig schoon; ben je gast bij Spice, dan krijg je een toiletmuntje van de bediening.