Sphinx

Nedereindseweg 9 3438 AA Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Sphinx

Gerechten waar Cleopatra voor om zou rijden

De farao’s uit het oude Egypte zouden nu al hun rijkdommen overhebben voor een specialiteit van Steakhouse Sphinx. Je kunt kiezen uit heel veel verschillende gerechten uit de Egyptische, Griekse en Turkse keuken. De schatten van de piramides kunnen niet op tegen hun gerechten van de grill. Alles wat op de kaart staat, kun je online bestellen, waarna je je bestelling kunt afhalen of laten bezorgen.

Meer informatie over restaurant Sphinx

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Sphinx

Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Supervriendelijke service en het eten is echt heerlijk! Veel mogelijkheden buiten de (al zeer uitgebreide) menukaart om! Wij komen snel weer een keer!
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zondag 6 november, Matig gegeten, mix grill, met Shoarma, shaslick en kebab, het was wel een beetje (erg) droog. Mijn vrouw had de Amoon schotel, met Shoarma en kebab, dat was het zelfde verhaal.
De aardappeltjes waren kei hard, maar dat lag volgens de eigenaar aan de leverancier, volgende week nieuwe voorraad.
Met 2 bezette tafels was het erg stil, maar ook weer druk met de bezorg service, dat gaat af en aan.
De eigenaar doet zijn best, maar Ik kon het niet echt gezellig vinden.
Antoine E.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima restaurantje om zonder poespas even lekker te eten.
Wij hadden van de grill en alles was goed mals en lekker gekruid met daarbij aardappelschijfjes, frietjes en salade. Deze laatste vond ik verrassend lekker.
Alles ruim voldoende, vriendelijke eigenaar.
Aanrader voor als je in de buurt bent.
Verwacht geen luxe, gewoon klein en knus
12henk394 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prima eten, leuke, prettige mensen. Sphinx ligt in Nieuwegein (Nedereindseweg) en is beslist aan te raden voor als je van Grieks/Egyptisch eten houd.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Voor de tweede keer sinds jaren weer aan de 'grill'.. Het is verbouwd en heeft geen frietkot imago meer. Na tafelen vroeg eigenaar 'meenemen'?. Wij waren waren vriendin M. en ik in de veronderstelling dat hij bedoelde kan de 'tafel afgehaald' worden. De porties waren zó groot. Door de spraakverwarring gingen wij met een portie mixed grill op huis aan. #doggiebag. Morgen weer :-)
Annette R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk mals vlees, vriendelijke bediening! Wel wat lang wachten voor onze zoon van 2 met berenhonger! Cheesecake was ook niet te versmaden.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heeeerlijke mix grill gegeten, lekker en mals vlees. Ook is de hele zaak verbouwd. Mooi, rustig en ruim geworden nu is het een echt restaurant , goede service en erg vriendelijk.
Bedankt voor de gezellige avond
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Perfect heerlijk eten ook onbeperkt spare-ribs echt geweldig de lekkerste spare-ribs met de beste marinade. Vriendelijk personeel en goede kwaliteit!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Heerlijk gegeten echt super! Ik kom hier heel vaak en het is altijd prima en geweldig eten. Vriendelijk personeel!! En goede kwaliteit!
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Een in principe Egyptisch restaurant, in feite een veredelde snackbar die ook bezorgd, waar een prima shoarmaschotel voor een goede prijs geserveerd wordt. Redelijk snelle bediening. Niet erg gezellig, maar waar voor je geld.
Beste Marc,

Wij willen u laten weten dat we onlangs hebben verbouwd het is gezelliger en geen "snackbar" (meer)