Sphinx

Hindersteinlaan 2E 3451 EZ Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sphinx

AshVin G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Zeer slechte restaurant. Bestellingen worden niet compleet geleverd. Afspraken over de tijden kloppen niet. Onbeschofte personeel en als er bestelling vergeten worden moet je het zelf maar oplossen! Vermijd deze zaak mensen!

Het eten is redelijk, niet top maar je kan bijv. geen kleine of normale lams shoarma bestellen. Bij kip kan dat wel, bij lams kan je alleen een groot gerecht bestellen. Slaat helemaal nergens op.

Het advies van de eigenaar is zelf om een ander Shoarma tent te zoeken!
Mama I.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Omdat het decor niet helemaal onze smaak is, hebben we pizza's gehaald om thuis op te halen. De pizza mozzarella smaakte aangebrand, de Quattro stagioni had geen vier seizoenen en smaakte erg flauw. De vegetariana deed haar naam in principe wel eer aan, mits je een hele ui op je pizza lekker vindt. Verder proefde ik alleen groene olijven en kappertjes. Mijn kinderen waren redelijk duidelijk in hun bewoordingen en houding: "Mama, wij willen voortaan weer diepvriespizza."

Heb ik helaas niets aan toe te voegen
Denniswu .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Heb hier al een paar weken geleden eten telefonisch besteld om te bezorgen.
Had een kapsalon en een turkse pizza besteld.
Komt de bezorger aan met alleen een kapsalon, dus heb ik hem verteld dat ik nog een turkse pizza mis, maar hij blijft maar ontkennen, dus heb ik het maar hierbij gelaten.
Ik voelde me toen wel genaaid, dus heb ik toch nog even teruggebeld om verhaal te halen bij de meneer bij wie ik het had besteld bij het telefoongesprek.
Dus ik zeg hem dat ik nog een turkse pizza mis.
Hij vraag dan mijn adres enzo. Ik geef hem mijn adres die ik had verteld toen ik bestelde.
Toen probeerde hij mij wijs te maken dat ik helemaal niet bij hun had besteld, terwijl de bezorger net langs kwam.
Toen had ik mijn respect voor hem verloren.
Dus ik ga ook nooit meer bij hun bestellen, maar het eten was wel redelijk. Net als andere turkse restaurants.

ps: ik heb het decor een 1 gegeven, omdat ik telefonisch heb besteld.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Heerlijke spareribs, goed geportioneerd. Ook de bijgerechten ruim voldoende. Bediening helaas wat minder. Wat onderlinge strijd vanuit de keuken wat zichtbaar werd in het restaurant. Verder heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.