Spekuk

Meer informatie over restaurant Spekuk

Erg kort
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Genoten van de Indonesische keuken. Complimenten voor de spontane bediening. Kom er zeker terug binnenkort! Spekuk is een aanrader.
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heb hier afgelopen week gegeten. Konden lekker buiten zitten en we hebben echt genoten van onze gerechten. Zelf een combinatie maken en we vonden de gerechten echt lekker pittig. Wij vonden het ok, maar ik denk dat het voor veel mensen ietsje té is. Ik heb vaker gegeten en genoten van De Garde (zoals het rastaurant eerst heette) en ik denk dat het een goede verandering is van de eigenaren. Een mooie aanvulling voor de Drieharingstraat. Ga zeker vaker.
Lvdbos .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vandaag gingen we Spekuk de tjendol en sate kambing en ajam proberen.
We zaten lekker buiten en het meisje dat ons serveerde was erg vriendelijk.
De sate's waren beide goed van smaak ,het was alleen een beetje karig .
Een beetje aangekleed was leuk geweest . Maar de tjendol was ...... Echt smakeloos
Geen aanrader eerder afrader
Alfonso C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren hier heerlijk op het terras gegeten. Je kunt je menu zelf samenstellen en er is genoeg keus,echt Indonesisch. Vlees is zeer goed gekookt, mals en smakelijk!
Prima en vlotte bediening. Komen zeker terug! Goede prijs!
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk op het terras gegeten. Je kunt kiezen uit een kleine, middel of grote maaltijd en uit verschillende soorten vlees, vis, vegetarisch en groenten. We waren tevreden met de gerechten. De gele rijst die ik koos, was goed. Maar mijn vriendin, die nasi goreng had gekozen, was hier niet tevreden over. Dit gaven wij door en dit werd fantastisch goed opgelost door onze ober.
NickyvanOosterhout88 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
YES. Een Indonesisch restaurant naar mijn hart. Je kan lekker zelf samenstellen wat je wil eten in plaats van vast te zitten aan een menu. Ontzettend goed op smaak, waanzinnig genoten. Vriendelijke en vlotte bediening. Zeer betaalbaar. Aanrader!
Jannes-Dewulf .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Hier afgelopen week met een groep van 8 gegeten. Vooraf een Bintang met een lekker satetje en daarna een hele Indische rijsttafel. Hier hebben we een rode Negroamaro bij aangeraden gekregen die hier verrast goed bij pastte. Nou was dit allemaal zo lekker dat we hierna de lekkerste gerechten nog een keertje hebben besteld. Hierna nog een kopje koffie met likeur en spekkoek en de avond was voldaan. Super lekker gegeten met een hele spontane bediende. Zeker een aanrader!
Coba F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vandaag hier gegeten. Heerlijk, goed eten. Goede kwaliteit! De saté van geit is lekker. Maar de rendang en de Galdo gado smaakten ook geweldig!
Roelpeeters2001 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Afgelopen week hier gegeten, wat was het lekker!! Benden erg klein, maar wel gezellig om te zitten. Vriendelijke bediening, goede uitleg van concept/menu. Kleine rames schotel is genoeg, echter daarbij wel 2 bijgerechten genomen. Sate van kip, gado gado en kip kokos zijn aanraders! Nagerecht de kokos pannekoek, echt heerlijk! Komen zeker terug! Goede prijs!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Toevallig liepen we langs en besloten spontaan hier te gaan eten. We hebben heerlijk gegeten. Je kunt je menu zelf samenstellen en er is genoeg (ook vega) keus. Prima en vlotte bediening. We komen hier absoluut een keer terug.